Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Antennaszár szerintem van sok helyen. Az enyémen sem gyári volt, mert az előző tulaj úgy gondolta, hogy jobban mutat egy kis alumínium tuning antennaszárral a kocsi. Én meg úgy, hogy gyárival jobb. 1500Ft volt az antennazár bontóban. Én egyébként Bp. XX. kerületben a Határ úton vettem. De szerintem ez van a legtöbb helyen.

Annak a kis takarófedélnek a letörése típushiba. A nyáron menet közben én is elhagytam az egyiket. Bontottat szerintem ebből nem érdemes venni. Mert minél régebbi, annál ridegebb, törékenyebb a műanyag. Bontóban akkor mikor nekem kellett nem is volt sehol. Az új bírja pár évig. Egyébként én le is ragasztottam vékonyan F.BS-sel a négy sarkában egy-egy ponton, hogy többet ne hagyjam el. Tetőcsomagtartót úgy sem használok, de ha még is kell, föl tudom szedni.

Az új olyan 5000Ft körül van darabonként. Van fekete, meg gyárilag alapozott színre fújható változat. Ha még színre is kell fújni, az plusz 12.000-15.000Ft/db fényezőnél. Ha magad csinálod, olcsóbb. Egy flakon festék+lakk spray 4000-5000Ft és a 3 db-ra bőven elég még marad is ha esetleg később javítani kell valamit.

Határ úti bontóról tudnál esetleg pontos címet írni?

Újat találtam a neten, de elég drága sajnos. 6300/db volt asszem...

Antennaszárat találtam vaterán, de az 350 mm-es. Van a családban másik h astra azé 280mm-es. Lehet valami különbség a hosszukon kívül? Vagy probléma belőle?

Link to comment
Megosztás:

Fújás előtt mivel kell kezelni, hogy ne peregjen le ?

Mivel?! Kivettem a gyári csomagolásból, zsírtalanítás után ment rá a festék több rétegben, meg a lakk. Eddig nem pergett le és ugyan úgy néz ki, mint a gyári.

Ha fújni akarod, gyárilag alapozottat kell venni. A sima feketét nem lehet fújni. Vagyis lehetni lehet, csak nem érdemes, mert nem arra való.

Határ úti bontóról tudnál esetleg pontos címet írni?

Újat találtam a neten, de elég drága sajnos. 6300/db volt asszem...

Antennaszárat találtam vaterán, de az 350 mm-es. Van a családban másik h astra azé 280mm-es. Lehet valami különbség a hosszukon kívül? Vagy probléma belőle?

Persze. Megírom privátban.

Antennaszárból létezik többféle gyári hossz. Én a legrövidebbet kerestem. A túl hosszú valahogy olyan ormótlan. A hosszabbnak talán valamivel jobb lehet a vétele, de ehhez nem igazán értek...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Autóvásárlás elött állok, már 3-4 hónapja olvasgatom a hírdetéseket, néhány autót már meg is néztem. Nézegettem VW-ket és Opeleket is, végül az utóbbi mellett döntöttem. Egy 1.9-es dízel (vagy talán 1.7-est) Astrat szeretnék vásárolni.

Végigolvastam ezt a fórumot, nagyon sok hasznos dolgot tanultam.

Konkrétan a lenti autóról érdekelne a véleményetek:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.9_cdti_cosmo-7667350

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Autóvásárlás elött állok, már 3-4 hónapja olvasgatom a hírdetéseket, néhány autót már meg is néztem. Nézegettem VW-ket és Opeleket is, végül az utóbbi mellett döntöttem. Egy 1.9-es dízel (vagy talán 1.7-est) Astrat szeretnék vásárolni.

Végigolvastam ezt a fórumot, nagyon sok hasznos dolgot tanultam.

Konkrétan a lenti autóról érdekelne a véleményetek:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.9_cdti_cosmo-7667350

Szia!

Itt pár dolog fura nekem.

- a 2008 januári évjárat. Ugyanis az első lökhárító még a ráncfelvarrás előtti, meg a hátsó lámpák is. Bár, lehet, hogy beragadt egy kereskedésben valahol, de a facellift 2006 végén történt.

- a cosmo felszereltség. Ködlámpa nincs, sima szövet ülések vannak benne, talán még tempomat sincs..., de azt nem látom pontosan. Szóval a Cosmohoz képest ez elég gyenge.

Ha esetleg megnézed, akkor vess egy pillantást a rendszámra, abból látni fogod mikor helyezhették forgalomba.

Bár a forgalomba helyezés ideje szerint most januárban kellett volna lejárnia a műszakinak a 2015. október helyett.

Ilyen idős dízeleknél ne nagyon foglalkozz a kilométerrel, inkább azzal, hogy a neurotikus alkatrészek (lendkerék, szívósor, szíjtárcsa stb.) cserére kerültek e, ezt tudják e igazolni. Mert ha majd neked kell, akkor bizony legyen még 2-300 ezer a tarsolyban. És akkor már nem is volt jó vétel.

Van még az oldalon pár dízel, szerintem nézelődj még. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Autóvásárlás elött állok, már 3-4 hónapja olvasgatom a hírdetéseket, néhány autót már meg is néztem. Nézegettem VW-ket és Opeleket is, végül az utóbbi mellett döntöttem. Egy 1.9-es dízel (vagy talán 1.7-est) Astrat szeretnék vásárolni.

Végigolvastam ezt a fórumot, nagyon sok hasznos dolgot tanultam.

Konkrétan a lenti autóról érdekelne a véleményetek:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.9_cdti_cosmo-7667350

Tempomat van benne, de ez tuti nem Cosmo.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az észrevételeket, hasznosak voltak.

Ilyen idős dízeleknél ne nagyon foglalkozz a kilométerrel, inkább azzal, hogy a neurotikus alkatrészek (lendkerék, szívósor, szíjtárcsa stb.) cserére kerültek e, ezt tudják e igazolni. Mert ha majd neked kell, akkor bizony legyen még 2-300 ezer a tarsolyban. És akkor már nem is volt jó vétel.

Igen, ez is az egyik nagy dilemmám, hogy újabb (2008 körül) autót vegyek drágábban, vagy régebbit olcsóbban, viszont a különbözetből cseréltethetném az említett alkatrészeket.

Pl a linken levő autó eléggé jó állapotban van, még garanciát is vállalnak, jelentsen bármit is:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.7_cdti_essentia_magyar_.sz.konyv_1_ev_garancia-7282760

Viszont ez valószínűleg nem annyira visszakövethető előéletű:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.9_cdti_cosmo_125.000_km-7412633

Mégis a kettő közötti 650.000 Ft-ból, már "néhány" dolgot lehetne javítani, cserélni rajta.

Most jönne a 10 pontos kérdés: melyik éri/érheti meg jobban? :)

Valószínűleg mindhárom autót megnézem, és akkor valamivel előrébb leszek, viszont minden hasznos észrevétel jól jön és előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az észrevételeket, hasznosak voltak.

Igen, ez is az egyik nagy dilemmám, hogy újabb (2008 körül) autót vegyek drágábban, vagy régebbit olcsóbban, viszont a különbözetből cseréltethetném az említett alkatrészeket.

Pl a linken levő autó eléggé jó állapotban van, még garanciát is vállalnak, jelentsen bármit is:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.7_cdti_essentia_magyar_.sz.konyv_1_ev_garancia-7282760

Viszont ez valószínűleg nem annyira visszakövethető előéletű:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.9_cdti_cosmo_125.000_km-7412633

Mégis a kettő közötti 650.000 Ft-ból, már "néhány" dolgot lehetne javítani, cserélni rajta.

Most jönne a 10 pontos kérdés: melyik éri/érheti meg jobban? :)

Valószínűleg mindhárom autót megnézem, és akkor valamivel előrébb leszek, viszont minden hasznos észrevétel jól jön és előre is köszönöm.

Mindkét autót felszereltségben hasonlónak nézem. Az első, fiatalabb alapváltozat környéki, viszont a régebbi sem sokkal jobban extrázott (nagyon messze van a Cosmo-tól). Ezek a kilométerek meg sem kottyannak a dízelnek, de nagyon függ attól, hogy hogyan használták és mennyire törődtek vele (szervíz). Mindegyiket meg kell látogatni, alaposan át kell nézni (törések, javítások nyomai), leinformálni amennyire csak lehet, és persze tapasztalt független szervizessel átnézetni. Én a motort is meghallgattatnám tapasztalt fülekkel (hangjából szerintem sokminden kiderülhet, futástelj., turbó, egyéb kezdődő hibák), és úgy dönteni, mindent egybevéve.

Szerintem mindkét autó a maga módján jó vétel lehet, de így képek alapján ezt lehetetlen eldönteni.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok

Autóvásárlás előtt állok...H Astrára gondoltam mert nagyon tetszik

benzines motor melett döntöttem... városban használnám napi szinten max 30 km , meg néha kis nyaralásokra.

1,6 115 le motor elég egy sedánnak?Még nm döntöttem el hogy sedant vagy ferdehátut veszek.Volt egy kűlső ráncfelvarás az opelnél az mikortol van , és mi változott?

mi a vélemyényetek erről az aútóról ?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_sedan_1.8_cosmo_99ekm_fullextramarkakepvisele-7647263

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Autóvásárlás előtt állok...H Astrára gondoltam mert nagyon tetszik

benzines motor melett döntöttem... városban használnám napi szinten max 30 km , meg néha kis nyaralásokra.

1,6 115 le motor elég egy sedánnak?Még nm döntöttem el hogy sedant vagy ferdehátut veszek.Volt egy kűlső ráncfelvarás az opelnél az mikortol van , és mi változott?

mi a vélemyényetek erről az aútóról ?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_sedan_1.8_cosmo_99ekm_fullextramarkakepvisele-7647263

Közlekedni elég az 1.6, persze.

2007 körül volt a facelift. Leginkább a hűtőrács a ködlámpák körüli borítás (és még pár elem az autó elején) valamint az 5 ajtósnál a hátsó lámpa változott. Meg persze a motoron is módosítottak, ha jól tudom onnantól van változó szelepvezérlés és pl az 1.6-os onnantól 115LE-s lett a korábbi 105LE környékéről.

(De ha valamit rosszul írtam, javítson ki ha jobban informált!)

A linkelt autónál a képekről pont a lényeges dolgokat hiányolom. Sok mindent nem tudok róla mondani, látni kéne.

De azt bírom, mikor hirdetésekben dobálóznak ezzel a "full extrával". Nem gyenge felszereltségű, de pl hol a sport fokozat, hol az ASR, hol az IDS+ felfüggesztés, hol a guminyomás mérő rendszer, a fényszóró fix, vagy kanyarkövető..., stb? Mi lett a 7. hangszóróval? Lehet csak rosszul számolták...

Ami még feltűnik így ahogy nézem a képeket: mi az ott a fényszóró kapcsoló alatt? Az nekem nem tűnik gyári beépítésnek. Vagy legalábbis még én nem láttam ilyet.

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

Közel sem full extra az autó, ahhoz még sok minden hiányzik, ez egy magyar cosmo felszereltség, talán 1-2 csomag extra van benne.

Lámpa alatt az a kapcsoló a "radar" kapcsolója lesz, biztos jelzi a rendőröket.

Mondjuk a keveset futott - hölgy tulajdonos - radar van a kocsiban az NEKEM nagyon gyanús.

Krisz87, ha ez téged érdekel, akkor mindenképp menj el és nézd meg. DE vigyél magaddal embert, aki ismeri és vagy ért az opelekhez is.
Figyeljetek rá, hogy pl dvd-navi lemeze megvan-e, van-e téli-nyári gumi, milyen állapotban van, miért csak 16-os kerék van hozzá, elektromos dolgokat próbáljátok ki, különösen tetőablak és jobb hátsó ajtó, carpass megvan-e?

Csak azért mondom, mert nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak a kakasdiakkal. Az opelt kb egyáltalán nem ismerik, de ránézés alapján sok minden hülyeséget el tudnak mondani egy autóról, majd ezt a saját rendszerük alapján alá is támasztják.

Link to comment
Megosztás:

Ja, én radar alatt a tolatóradart értettem. A kijelző alatti négy gomb egyike is a tolatóradar kapcsolója lenne. (A másik kettő az ülésfűtés és egy a központi záré. És még lehetne két plusz gomb a sportnak és a DDS kalibráló gombjának. De nincs!) Bár igaz. hogy a szenzorokat ebből a szögből ilyen felbontású képen nem nagyon látom...

Link to comment
Megosztás:

Ja, én radar alatt a tolatóradart értettem. A kijelző alatti négy gomb egyike is a tolatóradar kapcsolója lenne. (A másik kettő az ülésfűtés és egy a központi záré. És még lehetne két plusz gomb a sportnak és a DDS kalibráló gombjának. De nincs!) Bár igaz. hogy a szenzorokat ebből a szögből ilyen felbontású képen nem nagyon látom...

így első pillantásra az a kartámasz sem tűnik gyárinak...

Link to comment
Megosztás:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_sedan_1.6_enjoy_121_e_km_szkonyv_digitklima-7711526

És erről mi a véleményetek láttok igy kép alapján valamit ami nem oké ?

Szia!

Ez egy szép autónak tűnik, kívül szépen futnak az illesztések, belül sincs lelakva. Ha érdekel, akkor szerintem nézd meg közelebbről is. Felszereltségre sem olyan rossz. Viszont megkérik az árát.

A sedannak csak belülről (gombbal) nyitható a csomagtartója? Mert akkor az kicsit szívás, hogy mindig be kell nyúlni érte, a kulcson sincs csomagtartónyitó gomb...

Link to comment
Megosztás:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_sedan_1.6_enjoy_121_e_km_szkonyv_digitklima-7711526

És erről mi a véleményetek láttok igy kép alapján valamit ami nem oké ?

Szerintem is szépen néz ki, jól felszerelt.

A leírásban azért van pár érdekes rész... (kikapcsolható légzsák, iphone/ipod csatlakozó)

Nyári gumik?

Amit hiányolok, egy kép a motortérről. Bár ha ilyen kívülről, akkor a motortér is ki van pucolva.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
Immár astra h tulajként írok ide a fóromba, ma (vagyis most látom hogy már tegnap) vásároltam meg egy példányt :)
Minden nagyon jó és nagyon tetszik az autó, a kulcsával vagyok kicsit bizonytalan. Szerintem beleeshetett valami sárba vagy nem tudom de a bicska része nem igazán működik. Eléggé bizonytalan a ki be nyitása, ebből mindenképp szeretnék egy újat beszerezni. Van valami tippetek hol érdemes utána járni a dolognak? Egyből opel és vadi új kulcs, vagy van más opció is? Előre is köszönöm a választ! üdv!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Először is gratulálok használd egészséggel és sok százezer hiba mentes kilómétert!

Neten lehet vadászni hozzá kulcsházat 4000-10000Ft között(minőség függő ) Egy kis kézügyesség kell hozzá és szépen átlehet rakni egyik házból a másikba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Immár astra h tulajként írok ide a fóromba, ma (vagyis most látom hogy már tegnap) vásároltam meg egy példányt :)

Minden nagyon jó és nagyon tetszik az autó, a kulcsával vagyok kicsit bizonytalan. Szerintem beleeshetett valami sárba vagy nem tudom de a bicska része nem igazán működik. Eléggé bizonytalan a ki be nyitása, ebből mindenképp szeretnék egy újat beszerezni. Van valami tippetek hol érdemes utána járni a dolognak? Egyből opel és vadi új kulcs, vagy van más opció is? Előre is köszönöm a választ! üdv!

Szedd szét a burkolatot és a rugón csavarj egy-két menetet mielőtt összerakod! Lehet csak az a baja, hogy szétjött és rosszul rakták össze.

Már ha jól értem és az a baja, hogy nem nyílik ki rendesen, lötyögős a kulcsnyelv...

Vagy vidd el egy autókulcsokkal is foglalkozó kulcsoshoz, szerintem 500Ft-ért megcsinálja. Bp-en az Izabella utcában van pl egy ilyen.

Új kulcsot ha márkaszervizben rendelsz, az olyan 40.000Ft. Máshol pl Csergőnél 25.000 körül van, plusz kulcsosnál a minta bemarása, utána meg a programozás. (CarPass kártya megvan hozzá? Kelleni fog.) Vagy ahogy előttem is írták, apróhirdetési, licitálós oldalakon szoktak hirdetni utángyártott kulcsházat néhány ezerért.

De én mindenképp az első opciót próbálnám meg, mert lehet hogy semmi baja annak a kulcsnak, vagy maximum egy 100Ft-os rugót kellene benne kicserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_sedan_1.6_enjoy_121_e_km_szkonyv_digitklima-7711526

És erről mi a véleményetek láttok igy kép alapján valamit ami nem oké ?

Képek alapján jól néz ki.

Ettől függetlenül jegyezném meg, hogy az egyértelműen látszik a képeken, hogy volt rajtuk rendesen szoftveres utómunka.

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Sziasztok,

Astra H GTC-t szeretnék, mert gyönyörű, azt hiszem ezt itt nem kell magyarázni. A méretével kapcsolatban viszont vannak kétségeim. Tudja-e valaki azt, hogy ha a hátsó ülés le van hajtva, akkor befér-e egy 170cm hosszúságú síléc így a megnövelt csomagtérbe? Az 5-ajtós G astrámba befér (kicsit ferdén). Illetve a 26-s mountain bike-omat is a csomagtartóban, lehajtott ülésekkel szállítom úgy, hogy az első kereket kiveszem belőle. Van-e valakinek infója arról, hogy ugyanezt meg tudom-e tenni a H astra GTC-vel?

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Sílécet nem tudom, sztem igen.

Viszont bringával kapcsolatban annyit tudok nyilatkozni, hogy tegnap a kolléga az országúti bringát (60-as méret) beállította a GTC-be első kerék nélkül, de nem simán, meg kellett vele küzdeni.

Caravan-ba biztosan tudom mondani, hogy nem probléma, mert kb hetente utazik így.

Viszont ha hátsó ülést úgy se használnád bringa szállításkor, akkor lehajtod és bringát befekteted simán.

De, menj el egy kereskedésbe (vagy ahova gondolod), vidd magaddal a bringát és egy lepedőt és próbáld ki.

Link to comment
Megosztás:

Szia,

Köszi szépen! Egyik ismerősömnek van h astra 5 ajtósa, abban ki tudnám próbálni. Azt nem tudod véletlenül, hogy az 5 ajtósnak és a gtc-nek megyegyezik-e a csomagtartó mérete? Azt olvastam, hogy a térfogata mintha kisebb lenne egy picivel, de ez lehet, hogy nem a hosszúság oldalán jelentekzik. Csomagtartó és lehajtott ülések esetén vajon a hossz azonos-e 5 ajtós és gtc esetén? erre nem találtam információt. Hátha láttál már ilyet :)

Hali.

Sílécet nem tudom, sztem igen.

Viszont bringával kapcsolatban annyit tudok nyilatkozni, hogy tegnap a kolléga az országúti bringát (60-as méret) beállította a GTC-be első kerék nélkül, de nem simán, meg kellett vele küzdeni.

Caravan-ba biztosan tudom mondani, hogy nem probléma, mert kb hetente utazik így.

Viszont ha hátsó ülést úgy se használnád bringa szállításkor, akkor lehajtod és bringát befekteted simán.

De, menj el egy kereskedésbe (vagy ahova gondolod), vidd magaddal a bringát és egy lepedőt és próbáld ki.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.