Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

A cim modul hiba az mit takar, és árban mennyi a javítási költsége??

A kormányoszlopon található egy nyomtatott áramkör, amin keresztül a kapcsolók által adott jelek mennek (pl. irányjelző, vagy a kormánykapcsolók). A lényeg, hogy van rajta emlékeim szerint két helyen egy sok fémtűből álló csatlakozási pont, itt mennek át az adott jelek. Na ez egy bizonyos évjáratig gyárilag kissé gyenge. Konyhanyelven röviden ennyi, bár amiben áram van, az nekem kicsit sok. :icon1:

Volt visszahívás, egy bilinccsel megerősítették a csatlakozási pontok kontaktját, de ez nálam sem hozott átütő sikert, volt akinél igen. Ha újat veszel az kb. 50 fölött van, de láttam olyat, hogy viszed a tiédet és kapsz egy felújítottat kb. 25 ezerért.

A legolcsóbb viszont, ha értesz a forrasztáshoz-vagy éppen egy cimborád- és átforrasztod a lábakat, vagy viszel pár sört a cimbinek és megcsinálja ő.

Itt van aki már csinálta, meg van egy orosz oldal, ahol részletesen bemutatják a javítását, meg, hogy mire kell odafigyelni.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ha időbe belefér, egy megtekintést megérhet. Viszont Essentia felszereltségű létére a Cosmo ülések, az MP3 fejegység és a kormánylégzsák fedelének baljós allása távolságtartásra int.

Lehet csak a korábbi tulaj volt lelkes és gondosságból kerültek bele az extrák...

Link to comment
Megosztás:

Ezt full extrának hívni azért elég meredek. Messze van tőle.

Ennél meg csak az tűnt fel nekem elsőre, hogy facelift után. De márt csak az eleje?! :S

A hátsó lámpák még a régi facelift előttiek.Vajon miért...?

Link to comment
Megosztás:

Ezt full extrának hívni azért elég meredek. Messze van tőle.

Ennél meg csak az tűnt fel nekem elsőre, hogy facelift után. De márt csak az eleje?! :S

A hátsó lámpák még a régi facelift előttiek.Vajon miért...?

2007 es az enyém ,faceliftes és a hátulja ilyen nekem is

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ha időbe belefér, egy megtekintést megérhet. Viszont Essentia felszereltségű létére a Cosmo ülések, az MP3 fejegység és a kormánylégzsák fedelének baljós allása távolságtartásra int.

Lehet csak a korábbi tulaj volt lelkes és gondosságból kerültek bele az extrák...

az a baj hogy nemértek hozzá:/

Link to comment
Megosztás:

Az XEP és XE1-es motorokat semmiképp ne vedd meg, csak a Z16XER motorost keresd.

Ebből is inkább a vége felé 2007-2008, ott már kicsi az esély a CIM modul hibára, 2004-esnél szinte biztos, hogy javítani kell vagy már volt.

Felszereltséget meg te döntsd el, hogy mi kell utólagosan elég nehéz megoldani, pl ködlámpát hasonlót.

Fedélzeti és multikormány szerintem minimum legyen bent.

Itt még annyira a rohadást nem kell nézni, persze korfüggő, ne legyen törve, ne füstöljön.

üdv

miért nem jó az 1.6 XEP ????

Link to comment
Megosztás:

üdv

miért nem jó az 1.6 XEP ????

Idézem a szövegem a másik topicból:

"XEP és XE1-es motorok esetében pedig a Twinport miatt, illetve a hengerfejek selejtek voltak egy szériában, rossz volt az anyag és szétporladt a hengerfej, vagy olyan volt, hogy nem lehetett meghúzni rendesen, és fosta az olajat, nem tömített a hengerfejtömítés.

Persze ez nem mindre igaz, csak egy-egy szériára."

Te most valószínű abba a kategóriába tartozol akinek semmi gondja nincs vele, nem akartam általánosítani, lehet úgy tűnik a szövegből, de mindenképpen az XER a nyerő, de ez csak az én véleményem, mindenki maga dönti el! ;)

Link to comment
Megosztás:

Szia! Gtc-m van imádom! Szerintem sokkal jobb es szebb, mint az 5 ajtós. Erősen szubjektív ez persze! De próbáld ki azt javaslom.. Ha a 3ajto nem zavar en ezt javaslom. Próbálj olyat venni ami Mo-i es magánszemély arulja! Olx-n is nézz szét ott láttam mostanában többet maganszemely hirdetotol.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem a belseje fura kicsit a képek alapján, összevetve a km-futással.

A vezető ülés bal oldalán kezd foszlani a bőr. Hasonló foszlást vélek felfedezni az anyósülés ülőlapjánál is. Valamint olyan furán lazán lógósan ráncos a bőrözés. A hátsó üléssor nagyon durván ki van ülve. Nem tudom mit szállíthattak ott... A csomagtér kárpitja is kicsit érdekes, de az simán lehet hogy csak nincs rendesen a helyén.

Ez az eléggé igénybe vett, viseltes bőrözés is lehet csak pusztán esztétikai probléma. Csak akkor a sajátomon több mint dupla ennyi km-rel mért nem lóg így?

Link to comment
Megosztás:

Szia! Nekem is 1.4 xep van.A céges astrák pedig 1.6, 115 lovasok ugyhogy van viszonyítási alapom.Az tény hogy erösebb az 1.6-s, de nekem városi használatra böven elég az 1.4 kicsit tovább kell pörgetni ha hirtelen kell gyorsítani! A klíma az tényleg kinyírja de hát ez van, nem versenyezni vettem. Szóval ha kicsit sportosabban vezetsz és annyival több pénzed akkor 1.6,de tényleg próbáld ki mind a kettöt és döntsd el inkább te magad mert izlések és pofonok.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.