Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok Márkatársak!

A tünetek a következők:

Hátsó ablakmosás közben vettem észre, hogy a kocsi orránál bal elöl, csöpögött a mosófolyadék. Mivel pont aznap vittem szerelőhöz, említettem neki a hibát, hogy ezt is megnézhetné. Megörült mikor megtalálta a hátra menő csövön közvetlenül a tartály után a repedést: kivágta a repedt szakaszt, pótolta másik csődarabbal, visszakötötte a tartályra, majd várakozva indította be a hátsó törlést. A nyomás azonnal levágta a csövet a tartályról. Hmm... gondolta el van dugulva a fúvóka. Kiszerelés... próba... tökéletesen átereszt. Csőpróba... magas nyomás ráköt közvetlenül a csőre... semmi... totál el van dugulva.

Mielőtt ráeresztem a szerelőmet szétbontani a fél autót, hogy kicserélje a csövet, nincs esetleg valami jótanácsotok erre a munkafolyamatra?

Esetleges válaszaitokat előre is köszönöm szépen.

Link to comment
Megosztás:

Még egy probléma...

Miután visszakaptam a kocsit a szerelőtől, pár nappal később egyszercsak észrevettem, hogy a kézifékkar bőrszoknyája keretestől kijött a helyéről. Valószínűleg a szerelő szedte szét mikor utánállított kicsit a kéziféknek, de ezek szerint nem sikerült neki visszarakni.

Látom a kis füleket amiknek oldalt be kéne akadnia a helyére, de valahogy nem marad a helyén sehogy, a rövid oldalon lévő nyelv nem tartja meg és így visszafelé elmozdulva újra kijön a helyéről.

Aki szedte már szét ezt a részt, az írja le legyen szíves a kulcs-mozdulatot amivel a helyén lehet tartani a keretet.

Esetleges válaszaitokat előre is köszönöm szépen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Márkatársak!

A tünetek a következők:

Hátsó ablakmosás közben vettem észre, hogy a kocsi orránál bal elöl, csöpögött a mosófolyadék. Mivel pont aznap vittem szerelőhöz, említettem neki a hibát, hogy ezt is megnézhetné. Megörült mikor megtalálta a hátra menő csövön közvetlenül a tartály után a repedést: kivágta a repedt szakaszt, pótolta másik csődarabbal, visszakötötte a tartályra, majd várakozva indította be a hátsó törlést. A nyomás azonnal levágta a csövet a tartályról. Hmm... gondolta el van dugulva a fúvóka. Kiszerelés... próba... tökéletesen átereszt. Csőpróba... magas nyomás ráköt közvetlenül a csőre... semmi... totál el van dugulva.

Mielőtt ráeresztem a szerelőmet szétbontani a fél autót, hogy kicserélje a csövet, nincs esetleg valami jótanácsotok erre a munkafolyamatra?

Esetleges válaszaitokat előre is köszönöm szépen.

Lehet hülyeséget mondok, de most már nincs kedvem lerohanni megnézni hogy az ötletem mennyire kivitelezhető!

Én úgy gondolom hogy a dugulás közelebb van a tartályhoz, mint a hátsó ablakhoz!

Így ha megoldható a hátsó ablaknál a csőbe nyomnám a magasnyomású levegőt, míg a tartály felőli oldalról meg valami rugalmas dróttal próbálnám elérni a dugulást.

Jó lenne ha az utastérben megtalálnád a csövet, mert akkor ki lehetne zárni dugulás szempontjából egy részt! Nézz szét a hátsó ülések alatt!

Link to comment
Megosztás:

Még egy probléma...

Miután visszakaptam a kocsit a szerelőtől, pár nappal később egyszercsak észrevettem, hogy a kézifékkar bőrszoknyája keretestől kijött a helyéről. Valószínűleg a szerelő szedte szét mikor utánállított kicsit a kéziféknek, de ezek szerint nem sikerült neki visszarakni.

Látom a kis füleket amiknek oldalt be kéne akadnia a helyére, de valahogy nem marad a helyén sehogy, a rövid oldalon lévő nyelv nem tartja meg és így visszafelé elmozdulva újra kijön a helyéről.

Aki szedte már szét ezt a részt, az írja le legyen szíves a kulcs-mozdulatot amivel a helyén lehet tartani a keretet.

Esetleges válaszaitokat előre is köszönöm szépen.

Én már szedtem szét de nekem simán visszament a helyére extra mozdulatok nélkül. Lehet letört valami, vagy feszegetve lett és elhajlott!?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Márkatársak!

A tünetek a következők:

Hátsó ablakmosás közben vettem észre, hogy a kocsi orránál bal elöl, csöpögött a mosófolyadék. Mivel pont aznap vittem szerelőhöz, említettem neki a hibát, hogy ezt is megnézhetné. Megörült mikor megtalálta a hátra menő csövön közvetlenül a tartály után a repedést: kivágta a repedt szakaszt, pótolta másik csődarabbal, visszakötötte a tartályra, majd várakozva indította be a hátsó törlést. A nyomás azonnal levágta a csövet a tartályról. Hmm... gondolta el van dugulva a fúvóka. Kiszerelés... próba... tökéletesen átereszt. Csőpróba... magas nyomás ráköt közvetlenül a csőre... semmi... totál el van dugulva.

Mielőtt ráeresztem a szerelőmet szétbontani a fél autót, hogy kicserélje a csövet, nincs esetleg valami jótanácsotok erre a munkafolyamatra?

Esetleges válaszaitokat előre is köszönöm szépen.

én ezt dróttal oldottam meg.....

széthúztam és elkezdtem bele fűzni .....

Link to comment
Megosztás:

Van egy korábban már említett problémám, kicsit keresgéltem a neten és ezt találtam (igaz, Ford Focus fórumon), ugyanezt tapasztalom én is:

"Nekem pár hete azt produkálja a kicsike, hogy állóhelyzetből indulásnál egy halk koppanás hallatszik az első futómű felől. Ez különösen dugóban érzékelhető, ahol gyakran kell megállni és elindulni. Talán újabban már elindulásnál is hallatszik. (gondolom az egyik helyen megállást akart írni)

Sajnos nem tudom beazonosítani, hogy jobb vagy bal oldalról hallatszik. Még várok egy pár hetet, hátha megszűnik a koppanás, ha nem, viszem szervízbe (22.000 Km van benne)."

Erre érkezett a válasz:

"Szoval, az első futómüből halk kopogás főképp alacsony sebességnél kis huppanóknál: a stabilizátor gumiszilentjének a hangja, ami nagyon fogyóeszköz a fordban, sajna 190ft az alkatrész, de a csere 10ezres nagyságrendü a szerelhetetlensége, miatt, sokat kell bontani a cseréhez, a jó hir viszont az hogy a kopogáson kivül semmi bajt nem okoz., tehát a csere csak akkor szükséges ha vertikálisan tud mozogni, a horizontális mozgás nem gáz."

Nálam detto ez a jelenség...

Idegesít a koppanás, illetve az, hogy nem tudom mitől van...

Előfordult már ez valakinél, tényleg nálam is ez lehet a probléma?

(múltkor voltam a szervízben, felemelték, megnézték (inkább csak ránéztek), ők is hallották menet közben, de utána nem tudtak semmit se csinálni...)

Érdemes ezzel foglalkozni? ha elviszem szervízbe, mit mondjak mit nézzenek meg?:o

Szerintetek mennyibe kerülne?

Köszönöm a segítségeket:)!

Levente

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egyik nap arra lettem figyelmes, amikor elfordítom a kulcsot és gyújtást adok az autóra, akkor ilyen furcsa hangot ad középről a kijelző v rádió felől!

Ez addig tart, amíg a műszerfalon el nem alszik minden lámpa kb. 10mp vagy el nem indítom az autót!

Valaki tapasztalt már ilyet vagy tudjátok mi lehet ez a zaj???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egyik nap arra lettem figyelmes, amikor elfordítom a kulcsot és gyújtást adok az autóra, akkor ilyen furcsa hangot ad középről a kijelző v rádió felől!

Ez addig tart, amíg a műszerfalon el nem alszik minden lámpa kb. 10mp vagy el nem indítom az autót!

Valaki tapasztalt már ilyet vagy tudjátok mi lehet ez a zaj???

Nem a szellozoket allito motorok hangjat hallod?

Link to comment
Megosztás:

Akkor megnyugodtam h nincs semmi gond!

De neked is ennyire hangos ez a zaj?

Mennyire? :o Itt a technikai erzekere van bizva az ember; ha elfogadhato, mint a motor + normalisan mozgo mechanikus reszek hangja, akkor jo, ha nem, akkor valami beteg. Feltehetoen lehet pucolni, kenni, stb., de meg nem tettem ilyet, es remelhetoleg nem is fog kelleni :D

Link to comment
Megosztás:

Mennyire? :o Itt a technikai erzekere van bizva az ember; ha elfogadhato, mint a motor + normalisan mozgo mechanikus reszek hangja, akkor jo, ha nem, akkor valami beteg. Feltehetoen lehet pucolni, kenni, stb., de meg nem tettem ilyet, es remelhetoleg nem is fog kelleni :D

Annyira nem zavaró, csak hallom h valami zúg, ha ez normális akkor nem foglalkozom vele tovább...

köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Sziasztok!

Legyetek már szívesek abban segíteni, hogy TID kijelzőm van, és a setting gomb megnyomása után lapozgatok benne az óra melletti gombbal, csak nem nagyon tudom, hogy mi mit jelent. Úgyhogy ehhez kellene valami honlap, ahol ez le van írva?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Legyetek már szívesek abban segíteni, hogy TID kijelzőm van, és a setting gomb megnyomása után lapozgatok benne az óra melletti gombbal, csak nem nagyon tudom, hogy mi mit jelent. Úgyhogy ehhez kellene valami honlap, ahol ez le van írva?

Helló!

Írd le mire vagy kiváncsi, mindent én sem tudok de amiket tudok azt megosztom veled is.

Link to comment
Megosztás:

Üdv !

A minap történt meg velem, hogy mikor fékezni akartam, és a fékre tapostam akkor egy ropogó vagy nyikorgó hangot hallottam, amit most nem is tudok igazán hogy hova tegyek, a kerekektől vagy a fékpedáltól jött volna azt szem, de a pedálon éreztem hogy nem tudom hirtelen lenyomni, és minél jobban próbáltam taposni annál jobban ellenáll és nem fogja a kocsit sehogyan sem! Nem tapasztaltam még ilyet, csak egyszer csinálta, utána már működött, de kicsit bosszant hogy mi is történt vele igazán?!

Előre is köszönöm a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Üdv !

A minap történt meg velem, hogy mikor fékezni akartam, és a fékre tapostam akkor egy ropogó vagy nyikorgó hangot hallottam, amit most nem is tudok igazán hogy hova tegyek, a kerekektől vagy a fékpedáltól jött volna azt szem, de a pedálon éreztem hogy nem tudom hirtelen lenyomni, és minél jobban próbáltam taposni annál jobban ellenáll és nem fogja a kocsit sehogyan sem! Nem tapasztaltam még ilyet, csak egyszer csinálta, utána már működött, de kicsit bosszant hogy mi is történt vele igazán?!

Előre is köszönöm a válaszokat!

nekem ilyet akkor csinált amikor valami kis kósza kavics bejutott afékbetétekhez!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Jeges deres hideg este után cseppet nehéz nyitni a kilincseket mivel összefagynak.gondolom nem egyedi probléma ez nekem.csak hallottam már kilincstörős mendemondáról

valaki tartósabb megoldást tud e javasolni a csillaggarázs lakóinak?

igazán nem próbálgattam még idén hogy mi mennyire tartós mivel mostanság keveset megyek vele mivel eddig vidékre jártam dolgozni vele most meg 100méter a munkahely és meg se próbálok menni vele oda.

bótbajárós lett a vas :lol:.de nincs kalapom :lol:

ötleteket várok.

Link to comment
Megosztás:

nekem ilyet akkor csinált amikor valami kis kósza kavics bejutott afékbetétekhez!

De akkor a pedált szerintem le tudtam volna nyomni, csak hogy nekem maga a pedál az ami ellenállt a taposásnak és így nem bírtam lenyomni ! Mintha az ropogott volna a pedál, vagy mi a szösz ?!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni: hogyan kell ASTRA H-nál az első lámpákat kiszerelni és kicserélni, illetve az első ködlámpa testet kiszerelni és cserélni?

(esetleg link-ajánlóval?)

Előre is köszi

Szia!

A teljes lámpatestet csak a belső sárvédők és a lökhárító leszerelése után tudod kivenni. 3 csavarral van a kasztnihoz erősítve, ebből 2 könnyen elérhető de a harmadik a lámpatest alsó részén van. Nekem mondjuk sikerült annyira kifeszíteni a lököst, hogy befért a kezem és egy kisebb racsnival kicsavartam az alsó csavart. Meg lehet próbálni de vigyázz ne legyen hideg mert könnyen törnek a müanyag alkatrészek. A ködlámpákat belülről lehet kiszerelni, ezért érdemes levenni teljesen a lökhárítót mert könnyen hozzáférsz úgy a fényszórókhoz mint a ködösökhöz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.