Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

OK! THX a segítséget! G.

Nincs mit :lol: Most latom, hogy krokodilt emlegetsz, azaz a gyarival egyutt van ket emelod. Ez azon nem valtoztat, hogy oldalankent valtogatva emeld, csak eppen az emelot sem kell hurcolni ;)

Persze ha a bakokat a gyari emelesi pontok ala akarod tenni, akkor nem egeszen trivialis az ugy, de lehet ugy is, hogy az emeloket bent hagyod, es a bakokat csak biztositekkent hasznalod, az emelok lekonyulasanak esetere. Finoman azert engedd ra a kocsit a bakokra igy is.

Link to comment
Megosztás:

Hello forumozok! Eloszor is udvozlok mindenkit!

Nekem egy OPEL ASTRA H 2007 kiadasu 1.3 CDTI autom van, aminek a hutovize hajtas kozben sajnos csak 54 es 56 fokon van!Allo helyben ha sokaig melegitem lassan melegszik a hutovizem. Egyszer ki is probaltam 93 foknal kapcsolt e a hutese,de jo sokaig kellett jaratnom a motrot! A homero szondat kicsereltem, de sajnos tovabbra is az uzemi hofoka maradt a 54-56 fok! A melegitese a kabinban jo par kilometer megtetel utan turheto!Na nem izzadunk a hosegtol! Termosztat gondom lenne vagy ez az uzemi hofoka ennek a tipusu Astranak?

Sanyi

Szia Sanyi!

Termosztátot cseréltess. :-)

Link to comment
Megosztás:

a a szennyeződésektől véd akkor a benzineseken miért nincs alul motor boritás?

Amúgy két márka szervízbe is mondták hogy ez csak a dieseleken van csak a lassú melegedés miatt!

Szia Boci86!

Isten lássa lelkemet nem akarok kötekedni,de a bátyámnak van egy nagyon régi kiadású könyve,amiben a motorokról van szó,és abban azt írták,hogy a DIESEL motorok hamarabb bemelegszenek mint a benzinesek. Igaz nagyon régi a könyv,gondolom amikor azt írták,még nem voltak ilyen fejlettek a DIESEL motorok,és nem volt ekkora különbség DIESEL és DIESEL között.

Én elhiszem amit leírtál,mert nekem is diesel-em van és baromi nehezen melegszik fel,ezért is lepődtem meg azon amit a könyv írt.

Ezt csak érdekesség képpen írtam le.

Ezt a motorborítást én sem értem, mert néztem a neten,de mindegyikhez írták,hogy csak dieselhez. Ezzel szemben például a bátyám Octaviáján ami pedig benzines,van motorborítás.

Ezek szerint Opel a benzineseire nem szerel fel?

Link to comment
Megosztás:

Ennek pedig a csereperiodushoz nincs semmi koze... Miert is kell allando varosi hasznalat, vagy sok rovid ut eseten gyakrabban olajat cserelni? Mert a hideg uzem soran tobb szennyezo kerul bele, igy gyorsabban romlanak a parameterei. Lehet, hogy hidegen jobban ken (felteve, hogy eljut oda, ahova kell neki), csak eppen el van mar koszolodva, ezert cserelendo.

Az mar csak bonusz, hogy meg jobban is kopik melle a motor :lol:

Gondolom nem taxi üzemmódban van, így azért néha ki lehet vele menni. Persze ha CSAK városban használják akkor igazad van, de csak egy kicsit. :-)

Különbem nem értem ha valaki csak városban hsználja akkor miért nem vesz egy kis benzinest? Az nem kopik annyira és gyorsabban melegszik..... :-)

Link to comment
Megosztás:

Csak attól félek, hogy ha egy oldalt bakolom, és utána emelem a másikat, akkor a bakon el ne mozduljon az emeléstől, nehogy "kitolódjon" alóla. G.

Azért egyezzünk meg, hogy addig a kereket nem veszed le amíg mindkét oldalt fel nem emelted.... :-)

Különbem is ha egy kicsit utána gondolsz akkor a kocsi szélessége az erőkarod, ( hiába van feljebb a bak magasságával ) és felfelé emeled, így ha szeretnéd sem tudnád lefordítani a bakról....... na amennyit irogattál, már régen megcsinálhattad volna HIDD el, nem fog eldőlni..... persze ehhez normális bak kell meg szilárd talajon kell mindkét baknak lennie. Amúgy a homokban persze hogy kifordúlhat...

Link to comment
Megosztás:

Ezt a motorborítást én sem értem, mert néztem a neten,de mindegyikhez írták,hogy csak dieselhez. Ezzel szemben például a bátyám Octaviáján ami pedig benzines,van motorborítás.

Ezek szerint Opel a benzineseire nem szerel fel?

Nos a 21 éves Toyota Corollámon ami benzines azon már van alsó motorborítás...... ( de lehet hogy ha van rajta alsó motorborítás, akkor mégis diesel, csak nem vettem észre ez idő alatt akkor viszont elég jól tűri a benzint! :-)) ) Hogy ki tesz rá alsó borítást az gyártótól függ. NA de ha a dieselnek az a kicsike alsó légterelés kell hogy kellőképpen bemelegedjen, akkor már megette a fene az egész Opelt!!!! Amúgy is a borítás és a motor között levegő is van ami szigetel. Talán a Dieselnek sokkal több kacatja van amit védeni kell. Mondjuk egy sarkalatos probléma a turbó... mert az eléggé meleg és kényes a hülésre, a vizet meg nem szereti még fröcskölve sem... úgyhogy inább ez lehet a nyitja..... de hogy nem a hőtartás az biztos!!!!

Link to comment
Megosztás:

Azért egyezzünk meg, hogy addig a kereket nem veszed le amíg mindkét oldalt fel nem emelted.... :-)

Különbem is ha egy kicsit utána gondolsz akkor a kocsi szélessége az erőkarod, ( hiába van feljebb a bak magasságával ) és felfelé emeled, így ha szeretnéd sem tudnád lefordítani a bakról....... na amennyit irogattál, már régen megcsinálhattad volna HIDD el, nem fog eldőlni..... persze ehhez normális bak kell meg szilárd talajon kell mindkét baknak lennie. Amúgy a homokban persze hogy kifordúlhat...

Ha már ennyit emeltek akkor rájöttem a mostani kerékcserénél hogy nincs az emelőmhöz tekerő.eddig krokodillal emeltük.pedig már 5 emelésen (cserén)túl vagyok.1 kerék után feladtam és irány gumis :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha a szennyeződésektől véd akkor a benzineseken miért nincs alul motor boritás?:lol:

Amúgy két márka szervízbe is mondták hogy ez csak a dieseleken van csak a lassú melegedés miatt!

Szia Boci86!

Isten lássa lelkemet nem akarok kötekedni,de a bátyámnak van egy nagyon régi kiadású könyve,amiben a motorokról van szó,és abban azt írták,hogy a DIESEL motorok hamarabb bemelegszenek mint a benzinesek. Igaz nagyon régi a könyv,gondolom amikor azt írták,még nem voltak ilyen fejlettek a DIESEL motorok,és nem volt ekkora különbség DIESEL és DIESEL között.

Én elhiszem amit leírtál,mert nekem is diesel-em van és baromi nehezen melegszik fel,ezért is lepődtem meg azon amit a könyv írt.

Ezt csak érdekesség képpen írtam le.

Márkaszervízben már nekem mondtak elég sok "okosságot" úgyhogy nem kell mindent elhinni.

Link to comment
Megosztás:

Ha már ennyit emeltek akkor rájöttem a mostani kerékcserénél hogy nincs az emelőmhöz tekerő.eddig krokodillal emeltük.pedig már 5 emelésen (cserén)túl vagyok.1 kerék után feladtam és irány gumis :lol:

Hát ez teljesen oké??? Elég gyorsan feladod.... Akkor is a gumishoz rohansz ha az útszélén kapsz defektet??? JÓ lenne valamit betenni hajtókarnak nemde??? :-) VAgy megállítasz egy másik Opelost????

Link to comment
Megosztás:

Gondolom nem taxi üzemmódban van, így azért néha ki lehet vele menni. Persze ha CSAK városban használják akkor igazad van, de csak egy kicsit. :-)

Különbem nem értem ha valaki csak városban hsználja akkor miért nem vesz egy kis benzinest? Az nem kopik annyira és gyorsabban melegszik..... :-)

Az volt az eredeti kerdes, mit okoz, ha nem melegszik be rendesen a motor, azaz tobbet jar hidegen, mint kene neki. Ez teljesen fuggetlen attol, hogy dizel-e, varosban hasznaljak-e, stb.

Tehat: adott ket egyforma auto, pont egyforman hasznaljak oket, csak az egyikben rossz a termosztat, igy lassabban, vagy egyaltalan nem melegszik be. Az allitas annyi, hogy az utobbiban jobban szennyezodik az olaj, azaz elobb kell cserelni.

Link to comment
Megosztás:

Az volt az eredeti kerdes, mit okoz, ha nem melegszik be rendesen a motor, azaz tobbet jar hidegen, mint kene neki. Ez teljesen fuggetlen attol, hogy dizel-e, varosban hasznaljak-e, stb.

Tehat: adott ket egyforma auto, pont egyforman hasznaljak oket, csak az egyikben rossz a termosztat, igy lassabban, vagy egyaltalan nem melegszik be. Az allitas annyi, hogy az utobbiban jobban szennyezodik az olaj, azaz elobb kell cserelni.

NA azért vérre nem fogok menni..... hát legyen... :-)

Link to comment
Megosztás:

Azért egyezzünk meg, hogy addig a kereket nem veszed le amíg mindkét oldalt fel nem emelted.... :-)

Különbem is ha egy kicsit utána gondolsz akkor a kocsi szélessége az erőkarod, ( hiába van feljebb a bak magasságával ) és felfelé emeled, így ha szeretnéd sem tudnád lefordítani a bakról....... na amennyit irogattál, már régen megcsinálhattad volna HIDD el, nem fog eldőlni..... persze ehhez normális bak kell meg szilárd talajon kell mindkét baknak lennie. Amúgy a homokban persze hogy kifordúlhat...

En mar garazsban dontottem le kocsit bakrol, fent levo kerekekkel, tehat az aggodalom egyaltalan nem irrealis.

Link to comment
Megosztás:

En mar garazsban dontottem le kocsit bakrol, fent levo kerekekkel, tehat az aggodalom egyaltalan nem irrealis.

Hát most erre mit mondjak??? Ügyes vagy!!!!

NA akkor ehhez mit szólsz???

Szerinted egy keresztbe betolt kicsi "hobby" krokodil mennyire stabil??? a két kerék között jó ha van 12-13 cm... ugyhogy az baromi stabil. a másik oldalon meg a saját menetes emelője volt , mindkettővel megemeltem, és a két kreket meg a pótkereket cseréltem és nem sikerült ledöntenem. lehet szerencsém volt??? :-)

Link to comment
Megosztás:

Hát most erre mit mondjak??? Ügyes vagy!!!!

NA akkor ehhez mit szólsz???

Szerinted egy keresztbe betolt kicsi "hobby" krokodil mennyire stabil??? a két kerék között jó ha van 12-13 cm... ugyhogy az baromi stabil. a másik oldalon meg a saját menetes emelője volt , mindkettővel megemeltem, és a két kreket meg a pótkereket cseréltem és nem sikerült ledöntenem. lehet szerencsém volt??? :-)

Sajnos ugy tunik, megertesi problemakkal kuzdesz... Nem azt mondtam, hogy mindig mindenkinek ledol, csak azt, hogy allitasoddal szemben nem lehetetlen a dolog, ha az egyik oldalt tulzottan megemeli az ember.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az autóm(H 2004es) az alvázszámom alapján beleesik egy visszahívásba. Egy szalonban visszaellenőriztettem.

A kormányoszlopban valami elektronikai kontakthiba fordulhat elő és kürthibát vagy indexhibát, ablaktörlő hibát okozhat.

Erről tudtok valamit? Ezt csak szalonba lehet orvosolni? Otthon nem lehet megoldani?

üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az autóm(H 2004es) az alvázszámom alapján beleesik egy visszahívásba. Egy szalonban visszaellenőriztettem.

A kormányoszlopban valami elektronikai kontakthiba fordulhat elő és kürthibát vagy indexhibát, ablaktörlő hibát okozhat.

Erről tudtok valamit? Ezt csak szalonba lehet orvosolni? Otthon nem lehet megoldani?

üdv.

Miért akarod otthon megoldani ha a szakszervízbe ingyen csinálják meg?

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy csak 1 csatlakozó nincs jól bepattintva, vagy valami hasonló.

Amúgy meg Vác közelében már nem is igazán van opel szalon. A legközelebbi a Wallis Újpest.

Ismeritek ezt a kontakt problémát?

Miért akarod otthon megoldani ha a szakszervízbe ingyen csinálják meg?
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az autóm(H 2004es) az alvázszámom alapján beleesik egy visszahívásba. Egy szalonban visszaellenőriztettem.

A kormányoszlopban valami elektronikai kontakthiba fordulhat elő és kürthibát vagy indexhibát, ablaktörlő hibát okozhat.

Erről tudtok valamit? Ezt csak szalonba lehet orvosolni? Otthon nem lehet megoldani?

üdv.

CIM modulnak a vezetékeit rögzítik. Emiatt van legtöbbször kürt, vagy multikormány probléma (néha nem működnek a vezérlő gombok). Miért szeretnéd otthon csinálni, ha márkaszervizben ingyen megcsinálják?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

az akku alatt van ez a gumisapkával védett rész.

Mi lehet ez? Olajos volt a környéke teljesen. Tudja valaki? 1.8 benziben.

http://kepfeltoltes.hu/view/111203/2011120...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/111203/2011120...ltoltes.hu_.jpg

üdv

a.

Helló!

Ha egyre gondolunk, akkor az a kuplungmunkahenger légtelenítője. Fékolajad nem hiányzik?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.