Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Szia!

Tudod a tipikus állítása szerint minden rendbe volt vele. Vagyis ha csinált is nem vallja be, ez pedig nem jó diagnosztikai alap :(

Kiderült az összes hiba forrása, okulásként írom hátha valakinek hasonló gondja lenne:

váltó lötyögése: Szétszedve a váltókulisszát, a kulisszában lévő fehér gömb alakú tárgy, ami a fokozatok bepizicionálásnál a pontos pozícióba ugrásért felelős( remélem jól gondoltam), na ezt a műanyagot sikerült a váltó barom mód használatával leforgácsolni. Vagyis a váltóm tökéletes, mindössze a kulissza műanyag részéről lett "lemarva" egy kis műanyag--kulisszacsere, de addig használható, sajnos javítani nem lehet.

Az ABS-ESP vonalon is kiderűlt a turpisság, kézifékkel volt a gond. Vagyis normálisan szoktam behúzni a kéziféket, de ugyanazon illető mitn a váltót, hát a kéziféket is úgy betépte, a könyöklőt nem bírtam lehajtani tőle. Erre csak most utólag jöttem rá, úgy néz ki hátul valami ABS kábel szakadhatott el.

Vagyis a nőt,kocsit sose adunk kölcsön alapelv megint érvényesült, még vészhelyzetbe se! :)

Link to comment
Megosztás:

Hi. abs-esp... mult hét vasárnap ausztriában a munkatársaimmal nagyon örültünk a friss hónak... esp- kikapcs,kézifék,pörgés...utána leparkoltam,szombat hajnalban,egy hét után abs-esp világit indulásnál..bármit csináltam,nem aludt el.megtankoltam,elindultam,2 km után elaludtak a lámpák,minden müködik azóta is...én igy jártam a gtcvel.

Link to comment
Megosztás:

más. kedden szeretném levenni a szívósort az 1,9dth-ról.kikoptak a pillangószelepek,bugyborékol ki mellettük a turbónyomás,lötyög-zörög,szar az egész.csonk le,szelepek kuka,és ledugózzuk,majd megy vissza az egész,ugy ahogy van.esetleg ha marad idő,polir,miegymás.

kaptam egy nem várt segitséget:egy barátom hasonló gondokkal küzdött az 1,9dth motoros saab-on.pénteken lecserélte a szívócsonkot egy újra.a régit felajánlotta nekem,mert ugye időt spórolnék meg,ha azt ledugóznánk,utána kedden csak cserélnénk.

próbáltam cikkszámokat keresni,elvileg egyezik a kettő,a saab-hoz is GM-es alkatrész kellett,GM-cikkszámmal.van valakinek ilyen jellegü tapasztalata? létezik,hogy ugyanaz a motor van mindkettőben? a gtc 2006os, a saab 2007es.,150 le.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Állítható futóműhöz mennyivel rövidebb stabilizátor összekötő kar kell? Valakinek van vele tapasztalata?

Nekünk az egyik autó alatt állítható van, de nem kellett semmit cserélni. (beszerelésnél nem mondták, hogy kell plusz alkatrész)

Alapból 3cm-rel alacsonyabb mint a gyári, de le lehet tekerni a földig is, de nem próbáltam még...

Link to comment
Megosztás:

Nekünk az egyik autó alatt állítható van, de nem kellett semmit cserélni. (beszerelésnél nem mondták, hogy kell plusz alkatrész)

Alapból 3cm-rel alacsonyabb mint a gyári, de le lehet tekerni a földig is, de nem próbáltam még...

Srác akitől vettem mondta, hogy neki eltörte a műanyagot. Pl rs-shop oldalán is az van írva, hogy rövidebb kutyacsont kell hozzá, de néztem corsa C kutyacsont 5 centivel rövidebb ezért gondolom, hogy az jó lesz hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Srác akitől vettem mondta, hogy neki eltörte a műanyagot. Pl rs-shop oldalán is az van írva, hogy rövidebb kutyacsont kell hozzá, de néztem corsa C kutyacsont 5 centivel rövidebb ezért gondolom, hogy az jó lesz hozzá.

Milyen márkát néztél?

Linket tudsz adni?

Link to comment
Megosztás:

Ismerem ezt a márkát, típust. Ehhez tényleg kell kutyacsont, de akkor már másik szett nem jön ki olcsóbban? (ahhoz nem kell semmi más)

Haverom Passat-jában is ilyen van, de összerázza a veséjét is egy kisebb bukkanónál :D

Link to comment
Megosztás:

Srác akitől vettem mondta, hogy neki eltörte a műanyagot. Pl rs-shop oldalán is az van írva, hogy rövidebb kutyacsont kell hozzá, de néztem corsa C kutyacsont 5 centivel rövidebb ezért gondolom, hogy az jó lesz hozzá.

hello. nekem is allithato futomuvem van. -6cm raktam lejjebb az autot, de en sem csereltem semmi mas dolgot csak a gatlokat meg a rugot..

Link to comment
Megosztás:

Azért kell rövidebb, mert egyébként megváltozik a kerékdőlés, és jobban eszi a gumit, illetve másként fekszik az útra. C Corsában nem tudom milyen van, de ha műanyag, akkor inkább valami állítható fémet ajánlok, abból is valami jobb minőségűt, mert ha törik az kellemetlen, másrészt meg így tudjátok szabályozni a kerékdőlést.

Pályanapokra is tervezed vinni, vagy csak utcára lesz?

Astra H 300mm hosszú a Corsa C 243mm és fém. Az állíthatóban a lehetőségek 150-200 mm, 220-270 mm, 270-320 mm. Ezért gondoltam, hogy jó lesz mivel az állíthatóban a legnagyobb az a gyári méretnek felel meg, a legkisebb szerintem már rövid, így a corsa tűnik a legjobb méretnek mivel a gyári és az állítható gólyalábon kb ez az 50 mm a difi a felfogatási pontok közt. Csak utcai használatra használom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!egy olyan kérdésem lenne hogy bejöttek ezek a mínusz fokok és egyszeri izzításnál kigyullad a szervizkulcs!! 2x izzításnál semmi gond!! gépre feltéve és izzítást dobja ki hibának,izzítógyertyák cserélve!!jah és van hogy ilyenkor a computer 3-4 l / h fogyasztást mutat alapjáraton és a motor hangja is kicsit erősebb de a fordulatszám marad 800-900-on !! 1.7-es h astra 2009.6 .

előre is köszi a választ!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!egy olyan kérdésem lenne hogy bejöttek ezek a mínusz fokok és egyszeri izzításnál kigyullad a szervizkulcs!! 2x izzításnál semmi gond!! gépre feltéve és izzítást dobja ki hibának,izzítógyertyák cserélve!!jah és van hogy ilyenkor a computer 3-4 l / h fogyasztást mutat alapjáraton és a motor hangja is kicsit erősebb de a fordulatszám marad 800-900-on !! 1.7-es h astra 2009.6 .

előre is köszi a választ!

Szerintem a részecskeszűrő van telítődve, legalább is a fogyasztás arra utal, hogy regenerálna. Sok a hideg üzem. A regenerálás már többször téma volt, keress vissza. Lehet, hogy az izzítás gondot is meg fogja oldani.

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma a külső tükör törlésekor kezembe maradt a tükör lap.

Hogy és mivel kell ezt visszaragasztani ?

Semmilyen pözök nincs az üveg (tükör) lapon. Ragasztás helyét sem találom, talán két felső szélén volt.

Előfordult már valakivel ilyen ?Tudna nekem valaki segíteni?

:blink:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma a külső tükör törlésekor kezembe maradt a tükör lap.

Hogy és mivel kell ezt visszaragasztani ?

Semmilyen pözök nincs az üveg (tükör) lapon. Ragasztás helyét sem találom, talán két felső szélén volt.

Előfordult már valakivel ilyen ?Tudna nekem valaki segíteni?

:blink:

Szia!

Nekem a G astrán esett le egyszer én egyszerűen kétoldalú ragasztóval ragasztottam vissza és azóta is a helyén van, ja és a fűtést is jól bírja!

Módosítva : Pyte
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Köszi, de azzal nem lesz túl messze a fűtéstől ? kb 0.5 - 1 mm.

Nekem is azzal került vissza ideiglenesen még 2 éve, de olyan jól bírja, hogy azóta nem foglalkoztam vele. :icon1:

Lehet, hogy egy picit lassabban fog lejönni a pára, de én nem látok különbséget a két tükör között.

Módosítva : Astra555
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma a külső tükör törlésekor kezembe maradt a tükör lap.

Hogy és mivel kell ezt visszaragasztani ?

Semmilyen pözök nincs az üveg (tükör) lapon. Ragasztás helyét sem találom, talán két felső szélén volt.

Előfordult már valakivel ilyen ?Tudna nekem valaki segíteni?

:blink:

Nekem tavaly volt ilyen.

Autópályán haladva egyszer csak azt vettem észre, hogy remeg a bal oldali tükröm. Hazaérve megvizsgáltam és akkor láttam, hogy a tükörlapot csak a szentlélek tartja ott. Teljesen lifegett.

F.BS-sel ragasztottam vissza. Nem a teljes felületen ragasztottam oda, hogy ne szigeteljem le teljesen a fűtést, hanem csak pontokban. Teljesen jó lett. És a tükörfűtés sem lett gyengébb mint a jobb oldali.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  1. Sziasztok! Van egy 2006. évjáratú Opel Astra H kombin amelyben 1.9 literes 150 LE motor van. Az elmúlt egy hétben tapasztaltam, hogy az ötödik ill. a hatodik sebességi fokozatba kapcsolásnál, a motortérből valamilyen morajló hangra lettem figyelmes, amely a kuplung kinyomásával megszűnik. Valakinek esetleg volt, vagy van ilyen jellegű problémája, mert én attól félek, hogy a váltóval lesz gond. Egyébként más sebességi fokozatban nem csinálja. Segítségeteket előre is köszönöm.
Link to comment
Megosztás:

F.BS-sel ragasztottam vissza. Nem a teljes felületen ragasztottam oda, hogy ne szigeteljem le teljesen a fűtést, hanem csak pontokban. Teljesen jó lett. És a tükörfűtés sem lett gyengébb mint a jobb oldali.

Visszatettem a tükör lapot, de lehet hogy nagyon megnyomkodtam, most meg nem mozgatható rendesen, néha megakad és kattog :( Lehet ezzel valamit kezdeni ? Mi okozza ?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.