Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések


forumadmin

Recommended Posts

Üdv! Katalizátorral nincs egybe. Teljesen különálló dob. Ki lehet iktatni, a lényeg, hogy ha fizikailag ki van iktatva, akkor szoftveresen is ki kell.

Nekem van Op-Com, én azzal nézem meg, hány % a telítettség. Regenerálást is el tudok vele indítani.

Megkérdezhetem, hogy honnan és mennyiért lehet Op-Com-ot szerezni?

Link to comment
Megosztás:

Ez nekem egy kicsit drága, viszont rákerestem neten, bár nem tudom, hogy pl. ezzel mennyire lehetne belekukucskálni az autóba..

http://racing-bazar.hu/egyeb/szerszam/opel...b_magyar_olcson

Ilyet kinálgattam nemrég eladásra én is, tökéletes, mindig igazat mondott eddig :lol:

Az ár kicsit húzós, 25 fontért vettem az ebay-en anno.

szerk: KLIKK IDE, 5 fontért postáz Mo-ra.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még mindig a kifújással küzdök. Ma sikerült aknát kerítenem, alá tudtam menni az autónak. Leszedtem az alsó műanyag légterelőt, hogy lássak. Csatolom a képet, a turbó alatt minden korom.

http://kep.psharing.com/581603.jpg

Ott fúj ki valahol, de látni nem láttam hol, a turdó, és a hűtő közti kis hővédő lemezt meg még mindig nem tudtam leszerelni, mert belső torx nyílású csavarral van fent rögzítve, nekem azokból meg csak 8-asig van, az pedig kicsi hozzá.

Szervizes fórumozók, vagy bárki aki ért hozzá, szenvedett már ettől, nem tud nekem segíteni, hogy mi szokott ilyenkor a hiba lenni?

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Értem. Már néztem is a tömítést, annyira nem veszélyes. Azt szeretném még megkérdezni, hogy ehhez a művelethez kiveszitek a hűtőket is, vagy kiszenveditek anélkül?

mi a komplett elejét lebontjuk, hütők ki...szerintem anélkül nem is tudod megcsinálni, mert összenyomoritod a hütőt, és az alsó csavarokhoz nem is férsz hozzá....

Link to comment
Megosztás:

Hello

Bocs, hogy beleszólok, de...Kettő ilyet cseréltem eddig:

Az egyiknél egy beletört tőcsavar miatt fújt ki, és nem szorította a kipufogó csonkot a hengerfejhez. A dolog szépsége, hogy mélyen a hengerfejbe volt beletörve a csavar, esélytelen lett volna a helyén kiszedni. Hengerfej le, a csavar maradvány úgy lett kiszikráztatva.

A másiknál meg maga a kipufogó csonk volt elrepedve, vagy 4-5 centi hosszan, oda hoztak egy másikat. Ugye az a szép, hogy turbóval együtt van.

De ha jól rémlik, garanciába is cseréltem már repedés miatt csonkot.

Egyébként le lehet szedni hűtő kiszerelés nélkül, de nem egyszerű. Ha azt a hővédő lemezt sikerül levenni, onnan már egyszerűbb, és külön le kell venni az előkatalizátort.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő érdekességet vettem észre a napokban:

1.9 varázsdízel (automata) melegen, jellemzően 1800-2200 közti fordulat tartományban, normál gyorsításkor (ha tolom neki, meg ha csordogálok, akkor nem) ránt néhányat. Mint mikor kéziváltósnál túl alacsony a fordulat, és vissza kéne váltani.

140/tempomat mellett is, ha jön egy emelkedő, ugyanezt csinálja, ha áthúzom manualba akkor is. Hibakód semmi, szakszerviz ennek hiányában nem nyilatkozik. Váltós szaki szerint nem váltó, elektronikás ember szerint öntsek bele catacleant.

Nem az az idegesítő, hogy költeni kell rá, hanem hogy nem tudom mi a baja. :lol:

Valaki járt már hasonló cipőben?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő érdekességet vettem észre a napokban:

1.9 varázsdízel (automata) melegen, jellemzően 1800-2200 közti fordulat tartományban, normál gyorsításkor (ha tolom neki, meg ha csordogálok, akkor nem) ránt néhányat. Mint mikor kéziváltósnál túl alacsony a fordulat, és vissza kéne váltani.

140/tempomat mellett is, ha jön egy emelkedő, ugyanezt csinálja, ha áthúzom manualba akkor is. Hibakód semmi, szakszerviz ennek hiányában nem nyilatkozik. Váltós szaki szerint nem váltó, elektronikás ember szerint öntsek bele catacleant.

Nem az az idegesítő, hogy költeni kell rá, hanem hogy nem tudom mi a baja. :lol:

Valaki járt már hasonló cipőben?

Szia!

Szerintem se az automata váltódal lesz a gond, mert nekem is csinálja, pedig manuál váltóm van. Tisztító löttyök az üzemanyagba semmit se érnek. (próbáltam én is párat, haverom is)

Olvastam már olyat, hogy motorvezérlő szoftver frissítése megoldja a dolgot, ha nem a legújabb van rajt persze.

Sokan írták azt, hogy az AGR vagy EGR szelep eltömődött, és miután kitisztították, megszűnt a hiba. (kitisztítottam, nekem nem segített)

Egy szerelő már olyat is mondott, hogy a kettős tömegű lendkerék miatt rángat. (tudom, hogy már nem a legjobb állapotú az enyémbe, de nem hiszem, hogy amiatt csinálja)

Szóval egyenlőre még nem jöttem rá, mitől lehet. De vannak itt tapasztalt szerelő márkatársak, ők biztos tudnak okos dolgokat mondani mitől lehet, én még nem jöttem rá, ezért csak annyiban tudtam segíteni mitől nem.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Szerintem se az automata váltódal lesz a gond, mert nekem is csinálja, pedig manuál váltóm van. Tisztító löttyök az üzemanyagba semmit se érnek. (próbáltam én is párat, haverom is)

Olvastam már olyat, hogy motorvezérlő szoftver frissítése megoldja a dolgot, ha nem a legújabb van rajt persze.

Sokan írták azt, hogy az AGR vagy EGR szelep eltömődött, és miután kitisztították, megszűnt a hiba. (kitisztítottam, nekem nem segített)

Egy szerelő már olyat is mondott, hogy a kettős tömegű lendkerék miatt rángat. (tudom, hogy már nem a legjobb állapotú az enyémbe, de nem hiszem, hogy amiatt csinálja)

Szóval egyenlőre még nem jöttem rá, mitől lehet. De vannak itt tapasztalt szerelő márkatársak, ők biztos tudnak okos dolgokat mondani mitől lehet, én még nem jöttem rá, ezért csak annyiban tudtam segíteni mitől nem.

Már megvolt minden, EGR fénylik, mint a tücsöké (youtube-on van videó, hogy lehet még a tekercset is tisztítani, mert oda is bemegy a korom) injektorok csatlakozását, vezetékét átnéztem, lendkerék ebben nincs, szoftverek kb 2 hónapja lettek frissítve, gondolom ez nem olyan, mint a vírusírtó, hogy naponta kell :lol: Most várom az isteni villáskulcs megjelenését, hátha előrébb leszek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő érdekességet vettem észre a napokban:

1.9 varázsdízel (automata) melegen, jellemzően 1800-2200 közti fordulat tartományban, normál gyorsításkor (ha tolom neki, meg ha csordogálok, akkor nem) ránt néhányat. Mint mikor kéziváltósnál túl alacsony a fordulat, és vissza kéne váltani.

140/tempomat mellett is, ha jön egy emelkedő, ugyanezt csinálja, ha áthúzom manualba akkor is. Hibakód semmi, szakszerviz ennek hiányában nem nyilatkozik. Váltós szaki szerint nem váltó, elektronikás ember szerint öntsek bele catacleant.

Nem az az idegesítő, hogy költeni kell rá, hanem hogy nem tudom mi a baja. :lol:

Valaki járt már hasonló cipőben?

Szerelő beül melléd,diagnosztika rákötve és élő adatokat kell mérni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.