Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

Renegade renkit 10 nevű kábelszett lesz behúzva. A kondenzátor nem fér bele a keretbe, majd ha lecseréltem a 2 első gyári hangszórót és az is az erősítőre lesz kötve, majd akkor.

Már csak az a dilemma, hogy megvegyem a 4 csatornás EMA455-öt, vagy legyen elég az EMA255, mivel az még kérdéses, hogy az első szettet mikor dobom ki :icon1:

Renegade márkáról hallottam, de nincs vele tapasztalatom.

én 2 erősítősre csinálnám a rendszert, bár az biztos drágább és kábelezés ügyileg is macerás.

bár, ha a mélyládához teszed a hozzá való erősítőt, és mondjuk az ülés alá a másik erősítőt az első szetthez?

modnjuk ha 5 ajtós a kocsid, én biztos cserélném a hátsó hangszórókat is, egy mélyközép és egy csipogó.

persze előre is mélyközép és csipogó. akkor van értelme külön egy 4 csatornás erősítőnek, bár kérdés, hogy milyen teljesítményű hangszórókat szeretnél?

nekem most hátul balupunkt van, elöl meg pioneer, de a fejegység simán viszi őket.(jvc kd-x200).

majd átesik egy frissítésen, kap egy új fejegységet is, és hátra is pioneer lesz betéve, mert az első szett is pioneer.

a hátsó blauk meg már nem mai gyerekek :D

Link to comment
Megosztás:

wakond, on 11 Dec 2014 - 4:22 PM, said:wakond, on 11 Dec 2014 - 4:22 PM, said:

Renegade márkáról hallottam, de nincs vele tapasztalatom.

én 2 erősítősre csinálnám a rendszert, bár az biztos drágább és kábelezés ügyileg is macerás.

bár, ha a mélyládához teszed a hozzá való erősítőt, és mondjuk az ülés alá a másik erősítőt az első szetthez?

modnjuk ha 5 ajtós a kocsid, én biztos cserélném a hátsó hangszórókat is, egy mélyközép és egy csipogó.

persze előre is mélyközép és csipogó. akkor van értelme külön egy 4 csatornás erősítőnek, bár kérdés, hogy milyen teljesítményű hangszórókat szeretnél?

nekem most hátul balupunkt van, elöl meg pioneer, de a fejegység simán viszi őket.(jvc kd-x200).

majd átesik egy frissítésen, kap egy új fejegységet is, és hátra is pioneer lesz betéve, mert az első szett is pioneer.

a hátsó blauk meg már nem mai gyerekek :D

Én a hátsó hangszórókra nem költenék, az árát inkább beletolnám egy jobb erősítőbe, vagy első szettbe. Saját tapasztalat, ugyanis nekem is van hátul az ajtókban

egy 13 centis JBL szett, hallgattam is egy darabig, de leszoktam róla. Így szerintem valahogy tisztább a zene, jobban elkülönül a ne mán is.

Így utólag a ládához egy mono erősítőt vennék, meg egy jobb kétcsatornásat az első szetthez, és annyi. És ha már ez kész, akkor esetleg egy kondit.

Én hallottam Renegade rendszert szólni, az első szett olcsó, de olyan is, a 30 centis láda viszont kifejezetten kellemes a saját erősítőjével. Hangnyomás versenyre ugyan nem mennék vele, de a mindennapokban kifejezetten jól teljesít.

Link to comment
Megosztás:

Renegade márkáról hallottam, de nincs vele tapasztalatom.

én 2 erősítősre csinálnám a rendszert, bár az biztos drágább és kábelezés ügyileg is macerás.

bár, ha a mélyládához teszed a hozzá való erősítőt, és mondjuk az ülés alá a másik erősítőt az első szetthez?

modnjuk ha 5 ajtós a kocsid, én biztos cserélném a hátsó hangszórókat is, egy mélyközép és egy csipogó.

persze előre is mélyközép és csipogó. akkor van értelme külön egy 4 csatornás erősítőnek, bár kérdés, hogy milyen teljesítményű hangszórókat szeretnél?

nekem most hátul balupunkt van, elöl meg pioneer, de a fejegység simán viszi őket.(jvc kd-x200).

majd átesik egy frissítésen, kap egy új fejegységet is, és hátra is pioneer lesz betéve, mert az első szett is pioneer.

a hátsó blauk meg már nem mai gyerekek :D

Nekem csak elöl van hangszóró ami ugye gyári és 5 ajtós a kocsi. Elöl fent van már 2 Pioneer csipogó, ezért ha cserélném tuti Pioneer hangszórót kapna, a hátsókat egyelőre nem tervezem beépíteni, előbb ez legyen kész igényesen, aztán meglátjuk hogy tovább. Hangszóró ügyileg elég Pioneer b*zi vagyok, így a fejegység is az lenne, most egy Panasonic van. Az erősítő és a ládikó az viszont biztos, hogy Blaupunkt.

Szóval: "bent" Pioneer, hátul Blaupunkt a cél. :icon1: úgy látom hasonlítunk egymásra :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Delco cd 500 -hoz lehet valahogy usb-t csatlakoztatni?

Vonalbemenetet lehet készíteni, és usb vonal átalakító már lehetséges. Viszont ha USB szeretnél és nincs különösebb oka a gyári rádiónak sokkal érdemesebb cserélned.

Ha elég a vonalbemenet és közben nem akarod tölteni a külső eszközt, akkor jó a vonalbemenet.

Link to comment
Megosztás:

Én a hátsó hangszórókra nem költenék, az árát inkább beletolnám egy jobb erősítőbe, vagy első szettbe. Saját tapasztalat, ugyanis nekem is van hátul az ajtókban

egy 13 centis JBL szett, hallgattam is egy darabig, de leszoktam róla. Így szerintem valahogy tisztább a zene, jobban elkülönül a ne mán is.

Így utólag a ládához egy mono erősítőt vennék, meg egy jobb kétcsatornásat az első szetthez, és annyi. És ha már ez kész, akkor esetleg egy kondit.

Én hallottam Renegade rendszert szólni, az első szett olcsó, de olyan is, a 30 centis láda viszont kifejezetten kellemes a saját erősítőjével. Hangnyomás versenyre ugyan nem mennék vele, de a mindennapokban kifejezetten jól teljesít.

Nekem a hátsókkal az volt a cél, hogy a hátsó utazónak (lányom) is szóljon a zene.

Mielőtt nem volt a hátsókban is hangszóró hangosan kellett hallgatni, hogy hátul is élvezhető legyen.

én meg nem szeretem üvöltetni a zenét, így a hátsó traktus zenésítése a füleimnek is jót tett:)

ládában én a pioneert, a sal-t, és a blaupunktot használtam. legszebben a blaupunkt szólt, a legércesebben a sal.

a pioneer olyan semmilyen volt.....mindezt ezt gta450-es blau erősítővel. és egy sal wrc 200 erősítővel.

én a 25 centis mélynyomót szeretem nem kell, hogy szétverje a kocsit és még is ad egy kis "alapot" a zenének.

Nekem csak elöl van hangszóró ami ugye gyári és 5 ajtós a kocsi. Elöl fent van már 2 Pioneer csipogó, ezért ha cserélném tuti Pioneer hangszórót kapna, a hátsókat egyelőre nem tervezem beépíteni, előbb ez legyen kész igényesen, aztán meglátjuk hogy tovább. Hangszóró ügyileg elég Pioneer b*zi vagyok, így a fejegység is az lenne, most egy Panasonic van. Az erősítő és a ládikó az viszont biztos, hogy Blaupunkt.

Szóval: "bent" Pioneer, hátul Blaupunkt a cél. :icon1: úgy látom hasonlítunk egymásra :D

Én annó szettben vettem a pioneert csipogóval, hangváltóval, majd vettem hátra a blaupunktot.

de tény, hogy ha lesz egy kis pénz, cserélem a hátsókat is pioneer szettre.

annó nagyon blaupunkt párti voltam, még a régi szériákat szerettem, de mostanság egyre jobban elkutyulódik.

így a zenei ízlésemnek a pioneer a jobb választás. fejegységet többet is próbáltam (pana,blau,sony,jvc,pioneer,seltronic->erre nem vagyok büszke:) de ahogy van a régi suzuki reklámban:

csak a jvc az kell nekem, más márkára rá sem nézek:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Vonalbemenetet lehet készíteni, és usb vonal átalakító már lehetséges. Viszont ha USB szeretnél és nincs különösebb oka a gyári

rádiónak sokkal érdemesebb cserélned.

Ha elég a vonalbemenet és közben nem akarod tölteni a külső eszközt, akkor jó a vonalbemenet.[/

quote]

Köszönöm a választ, mikor megvettem a kocsit kicseréltem a magnót most egy blaupunkt london 120 fejegység szól csak a bajom a rádió részével van kicsit sistereg. Vétel mindenhol van de a gyári sokkal jobb volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

lenne egy kérdésem:

a napokban hozzájutottam egy gyári ccrt 700 fejegységhez viszont nem találok sehol leírást, hogyan kell bekötni. miniiso csatis a felső csatlakozója.

tudna valaki segíteni nekem?

előre is köszönöm üdv Petya.

http://postimg.org/image/w86k12e21/

http://carradio.5mp.eu/web.php?a=carradio&o=wbgZAJl6Is

Ha ezek alapján nem megy akkor írj ennek a srácnak! Segíteni fog!

http://carradio.5mp.eu/web.php?a=carradio&o=cxFnXUArdr

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

t.uraim . arra lennék kiváncsi hogy y17dt caravánba a rádioáramkörben van-e relé mert idáig ugy müködött hogy gyujtás elvételnél kikapcsolt most valamiért nem cselekszi ezt és csak ugy müködik hogy ki és be kell kapcsolni inditásnál vagy leállitásnál . car 400 philips a rádio tipusa . kösz a választ elöre is ui. melyik aza relé a bizti táblán ha van ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Sőt, szerintem minden iso csatlakozós fejegység tudja, csak vannak olyan felkészült beszerelők, akik mindkét pontra fix 12 -t kötnek, így tuti mindig működik a fejegység még bezárt autónál is! A gyári rádióiknál ez a funkció kikapcsolható. Feltehetően nálad csak ki van kapcsolva, ha korábban működött.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

t.uraim . arra lennék kiváncsi hogy y17dt caravánba a rádioáramkörben van-e relé mert idáig ugy müködött hogy gyujtás elvételnél kikapcsolt most valamiért nem cselekszi ezt és csak ugy müködik hogy ki és be kell kapcsolni inditásnál vagy leállitásnál . car 400 philips a rádio tipusa . kösz a választ elöre is ui. melyik az a relé a bizti táblán ha van ilyen.

erre valaki?

Módosítva : astra
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nem tudom hogy mennyire idevaló kérdés de köze van hozzá mert a gyári hangszórókat akarom kicserélni egy 3 ajtós g astrán (még új tag vagyok nem rég került hozzám) és az érdekelne hogy mennyire bonyolult leszedni a hátsó kárpitot hátha esetleg valaki csinált ilyet!

Köszi a segítséget előre is

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nem tudom hogy mennyire idevaló kérdés de köze van hozzá mert a gyári hangszórókat akarom kicserélni egy 3 ajtós g astrán (még új tag vagyok nem rég került hozzám) és az érdekelne hogy mennyire bonyolult leszedni a hátsó kárpitot hátha esetleg valaki csinált ilyet!

Köszi a segítséget előre is

Üdv

Szia,

tulajdonképpen nem nagy dolog,

alulról fogja néhány csavar meg az ajtóbehúzóban is van két csavar. ha az ablakemelőd mechanikus akkor egy omega-gyűrű tartja a helyén a tekerőt. találsz róla videót a neten, hogyan szedd le, ha villanyablak akkor nincs egyéb teendő, mint "lerántani" a kárpitot óvatosan magad felé, egy pár bolha tartja.

de egy korábbi hozzászólás tgabika76 -tól:

http://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelesek-beepitese-utolag-elektromos-kerdesek/page-577

egyenlőre ennyi, üdv Petya

Link to comment
Megosztás:

Szia,

tulajdonképpen nem nagy dolog,

alulról fogja néhány csavar meg az ajtóbehúzóban is van két csavar. ha az ablakemelőd mechanikus akkor egy omega-gyűrű tartja a helyén a tekerőt. találsz róla videót a neten, hogyan szedd le, ha villanyablak akkor nincs egyéb teendő, mint "lerántani" a kárpitot óvatosan magad felé, egy pár bolha tartja.

de egy korábbi hozzászólás tgabika76 -tól:

http://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelesek-beepitese-utolag-elektromos-kerdesek/page-577

egyenlőre ennyi, üdv Petya

Szia!

Nem voltál elég figyelmes... "3 ajtós g astrán", "hátsó kárpitot "

Üdv. Tomi

Link to comment
Megosztás:

Szia,

tulajdonképpen nem nagy dolog,

alulról fogja néhány csavar meg az ajtóbehúzóban is van két csavar. ha az ablakemelőd mechanikus akkor egy omega-gyűrű tartja a helyén a tekerőt. találsz róla videót a neten, hogyan szedd le, ha villanyablak akkor nincs egyéb teendő, mint "lerántani" a kárpitot óvatosan magad felé, egy pár bolha tartja.

de egy korábbi hozzászólás tgabika76 -tól:

http://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelesek-beepitese-utolag-elektromos-kerdesek/page-577

egyenlőre ennyi, üdv Petya

Olvasd el még egyszer, hogy mit kérdezett a kolléga! :hiya:

3 ajtós a verda és nem az ajtó kárpitot szeretné levenni hanem a hátsó üléssornál lévő kárpitot!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem nagyon értek hozzá,ezért elnézést ha bután írom le a gondomat. Három hete a magnóm /nem gyári/ egy pillanatra mindig ki-ki kapcsolt változó intenzitással. Visszamentem szakihoz aki bekötötte, és azt mondta, a gyújtáskapcsolónak van baja úgy érzékeli a magnó mintha kivenném a kulcsot. Fixre kötötte a magnót, tehát most nekem kell mindig ki-be kapcsolgatnom ,gyújtástól függetlenül. Nekem így nem jön be a dolog szerintetek csak gyújtáskapcsoló cserével orvosolható a dolog? Ebben az esetben mi fárad el a kapcsolóban? Lehet valamit kezdeni vele? Válaszokat köszönöm!!! :-)

Még annyi infó sajnos 4 hónapja nem lehetett elfordítani a kulcsot ezért gyújtáskapcsoló javítva volt, két hete megint akkor meg a tengelye tört el. Ami fordítja az elektronikus részét.

Módosítva : hood 21
Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Azokhoz lenne kérdésem, hogy akiknek van/volt erősítő+mély a verdában.

Ti milyen erősítőt használtok/használtatok? Melyik márkával vagytok megelégedve?

Nem melegszik túl, ha hajtjátok nagyon?

Nekem egy 350w-os mnc van, tudom nem a legjobb márka, viszont már két éve hibamentes és jó áron sikerült hozzájutni. :)

Viszont, ha hajtom nyáron, akkor melegszik elég szépen, bár még sose kapcsolt le, csak zavar h pirítja a tenyerem ha megfogom.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Azokhoz lenne kérdésem, hogy akiknek van/volt erősítő+mély a verdában.

Ti milyen erősítőt használtok/használtatok? Melyik márkával vagytok megelégedve?

Nem melegszik túl, ha hajtjátok nagyon?

Nekem egy 350w-os mnc van, tudom nem a legjobb márka, viszont már két éve hibamentes és jó áron sikerült hozzájutni. :)

Viszont, ha hajtom nyáron, akkor melegszik elég szépen, bár még sose kapcsolt le, csak zavar h pirítja a tenyerem ha megfogom.

Nálam Blaupunkt EMA 455 van, a láda is Blaupunkt (GTb 1200 DE). Elég szépen szól, elégedett vagyok ezzel az összeállítással, nem is tervezem a cserét egy darabig :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.