Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

a gepárdé mennyire van megültetve tudja valaki???

40/40

De a 60-at is elbírná elöl, igaz akkor már a gátló is cserés lenne.

Így is kiszedtük a régi gátlókat, mert az augusztusi műszakin 50-60%-osra mérték őket + a hátsó nekiállt folyni.

Kartervédő folyamatban, rázni tud nagyon ha ezt vállalod akkor nyugodtan csináld!

Viszont iszonyat jó lesz a kanyarstabilitás, közvetlenebb a kormányzás, és nem lesz alulkormányzott.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen utaknál sztem 4 centit emelni érdemes, nem ültetni... :)

Kishitű! :) egyébként én is csak tanácsolni tudom az ültetést, de max. 40mm, és kartervédő, új gátló, lehetőleg gáztöltéssel, mert keményebb mint az olajos, pl. SACHS, nekem az van, s ha van rá lehetőség, akkor toronymerevítő.Nekem érezhető lett a különbség.

Amúgy meg attól függetlenül, hogy útvonaltervet kell csinálnom, nagyon királyságosan lehet vele kanyarodni.Kicsit ráz.De nagyon jó! :(

Link to comment
Megosztás:

Múlt hétvégén voltam futóművet állíttatni mert ette az első gumik belső élét (gondoltam túl nagy a kerékszéttartás).

Az eredmény érdekes. Egy kivételével minden érték jó volt azaz határértéken belül. Azért beállítottak mindent a tűrés közepére. Egyedül a bal első keréknél volt KICSI a kerékszéttartás (éppen 0.1mm-el kicsúszott a tűrésből). Ez azért érdekes mert pont a bal elsőnél ette jobban a gumi belső élét azaz szerintem itt kellett volna nagyobbnak lenni a kerékszéttertásnak de épp itt volt kicsi.

Most hogy is van ez?

Link to comment
Megosztás:

Kishitű! :) egyébként én is csak tanácsolni tudom az ültetést, de max. 40mm, és kartervédő, új gátló, lehetőleg gáztöltéssel, mert keményebb mint az olajos, pl. SACHS, nekem az van, s ha van rá lehetőség, akkor toronymerevítő.Nekem érezhető lett a különbség.

Biztos nagyon tuti, de sajna, ha már van cucc a csomitartóban, akkor sem tudok leállni a pinyóba...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok döntöttem, 40/40 -re fogom ültetni a gépsast, úgy látom az írásaitokból hogy ez az ami még elfogadható nem túl durva és nem kell hozzá sportgátlókat cserélni, még annyi kérdésem lenne hogy az enyém is sedan mint a gepárdé és ilyenkor másfajta rugók kellenek bele vagy jók az olyaanok is amik a hatchback-be valók???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok döntöttem, 40/40 -re fogom ültetni a gépsast, úgy látom az írásaitokból hogy ez az ami még elfogadható nem túl durva és nem kell hozzá sportgátlókat cserélni, még annyi kérdésem lenne hogy az enyém is sedan mint a gepárdé és ilyenkor másfajta rugók kellenek bele vagy jók az olyaanok is amik a hatchback-be valók???

Ha a hatchback az 3-5 ajtós, akkor igen.Egyedül a CARAVAN :) -é más. :)

Link to comment
Megosztás:

Amúgy javaslom, hogy jó alaposan nézzétek át a kerékfelfüggesztés alkatrészeit, és a kellemeset a hasznossal összekötve ami egy kicsit is sántít, cserézzétek.Na meg ugye a futóműállítás.

Mit kell nézni a kerékfelfüggesztésen ?

Mit kellene látni ?

Azért kérdezem, mert én már nézem ezerrel..

Állandóan valami kopogás jön, hol a jobb első futóműből, hol hátulról.:-(

Link to comment
Megosztás:

Mit kell nézni a kerékfelfüggesztésen ?

Mit kellene látni ?

Azért kérdezem, mert én már nézem ezerrel..

Állandóan valami kopogás jön, hol a jobb első futóműből, hol hátulról.:-(

Lengéscsillapítók, toronycsapágyak, lengőkarszilentek, kormányösszekötő gömbfejek, talpasgömbfejek, ilyenek........

Link to comment
Megosztás:

Lengéscsillapítók, toronycsapágyak, lengőkarszilentek, kormányösszekötő gömbfejek, talpasgömbfejek, ilyenek........

Akkor kizárásos alapon nem sok marad.

Kormányösszekötő gömbfej nemrég volt kiszedve, az Ok.

Kanyarstab is Ok.

Marad a talpasgömbfej, és a lengőkarszilent, lengéscsillapító.

A talpasgömbfej mibe fáj ?

Link to comment
Megosztás:

Akkor kizárásos alapon nem sok marad.

Kormányösszekötő gömbfej nemrég volt kiszedve, az Ok.

Kanyarstab is Ok.

Marad a talpasgömbfej, és a lengőkarszilent, lengéscsillapító.

A talpasgömbfej mibe fáj ?

Nekem, a 3 csavaros erősített?? verzió 3200ft volt legutóbb, mikor a GSi-ben kellett cserézni.Igaz, IDENT volt, de tökéletes is.

Link to comment
Megosztás:

Nekem, a 3 csavaros erősített?? verzió 3200ft volt legutóbb, mikor a GSi-ben kellett cserézni.Igaz, IDENT volt, de tökéletes is.

Mégegy hülye kérdés..

Kéretik nem kiröhögni.:-)

A talpasgömbfej szimmetrikus ? Beépíthető bal oldalra is, és a másikra is ?

Link to comment
Megosztás:

Ha már itt tartunk, mit lehet az ellen tenni, hogy tempós kanyarban fékezéskor ne járjon külön utakon a hátulja? Meg-megindul.

Ez természetes tulajdonsága az orrhajtású orrnehéz autóknak kanyarban fékezéskor. :)

Kicsit javítani tudsz rajta, de nagy változást ne várj. :( A kicsit javítani pedig különböző

drága és speciális beavatkozásra értendő. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is 40/40 van, ráadásul sedan-om van, jó bele a csapotthátú rugója.

Ha már itt tartunk, mit lehet az ellen tenni, hogy tempós kanyarban fékezéskor ne járjon külön utakon a hátulja? Meg-megindul.

nekem is ugyan ilyen sedan, ráadásul ugyanez a szín annyi hogy az enyém 1.4 16V, tudnál nekem küldeni képeket az autórol hogy is néz ki nagyba,és hogy milyen az ültetés az e-mail címem:gelcsa1985@freemail.hu előre is köszi

lenne egy kérdésem, a kadett első lengéscsillapítója valyon jó-e astrába??? külsőleg teljesen megegyezik!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.