Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ha van CO-akkor nem gond, a pálca sajna átégeti. Én ugyen pálcával patkltam meg, de csak ideiglenes megoldás volt:

Én most cseréltettem nyáron azt amin a képen át van dugva egy pálca. Mi az autós boltba, hátsó felső rugótányér merevitő néven találtuk meg a könyvbe. 6000 ft-ba került a tányér merevítő, és 5000ft-ért cserélték ki. A tányér hegesztve van a merevitőhöz, és úgy van felhegesztve a nyúlványra.

Link to comment
Megosztás:

És a hintát már kivetted belőle? :lol: ;)

Nem, azóta történtek dolgok amik miatt erősen csúszik a projekt ;)

Ha van CO-akkor nem gond, a pálca sajna átégeti. Én ugyen pálcával patkltam meg, de csak ideiglenes megoldás volt:

http://pics.coldline.hu/pics/367152-20111025-jXmq2s.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/367153-20111025-q8JFFR.jpg

Így könnyű, akkor próbáld meg körbe varrni, amikor már összeroppant :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor ha jól gondolom nem én fogom kicserélni! ;) Már mint saját kezűleg.

Köszi a választ!

Ha nagyon régiek a teleszkópok, akkor lehetséges hogy le fog szakadni a teleszkópon lévő menetes rész, és teló csere is lesz. Csak azért írom le, hogy rosszabb esetben ezzel is számolni kell, mert a rugótányér cseréhez ki kell engedni a telókat is. Ha csak nem a felső csavarokat csavarod ki.

Link to comment
Megosztás:

Én most cseréltettem nyáron azt amin a képen át van dugva egy pálca. Mi az autós boltba, hátsó felső rugótányér merevitő néven találtuk meg a könyvbe. 6000 ft-ba került a tányér merevítő, és 5000ft-ért cserélték ki. A tányér hegesztve van a merevitőhöz, és úgy van felhegesztve a nyúlványra.

Én meg nem veszek újat, hanem gyártok egy 80X80-as zártszelvény szeletből, 5-ös lemezből , meg egy darab csőből, amire rámegy a gumicsöcs. Medi in Öcsibácsi. ;) De igazából csak a közdarab rohadt, úgyhogy rávarrom a rugótányért, majd fel az alvázra.

Link to comment
Megosztás:

Én meg nem veszek újat, hanem gyártok egy 80X80-as zártszelvény szeletből, 5-ös lemezből , meg egy darab csőből, amire rámegy a gumicsöcs. Medi in Öcsibácsi. ;) De igazából csak a közdarab rohadt, úgyhogy rávarrom a rugótányért, majd fel az alvázra.

Hát aki tud hegeszteni annak nem nehéz.

Link to comment
Megosztás:

Nézem a képeket,de nem tudom....Nekem nem látható ilyen köztes rész(tányér meg a nyúlvány között),ha nem olyan mint ha a tányér közvetlenül érintkezne a nyúlvánnyal és maga a tányér lenne elrohadva.

Azt nézd meg jobban, mert annak ott kell lennie. Hacsak nem az előző tulaj ki nem szedte, mert el volt rohadva. De akkor kb. 2 cm-t le lenne ülve a hátulja az autónak.

Link to comment
Megosztás:

Nézem a képeket,de nem tudom....Nekem nem látható ilyen köztes rész(tányér meg a nyúlvány között),ha nem olyan mint ha a tányér közvetlenül érintkezne a nyúlvánnyal és maga a tányér lenne elrohadva.

Nem para. elrohadt, és összeroppant mint nekem ;) varrd körbe, összébb már nem megy. A 60/40-es ültetőszett, pedig 60/60 fog érni ;)

Link to comment
Megosztás:

Én meg nem veszek újat, hanem gyártok egy 80X80-as zártszelvény szeletből, 5-ös lemezből , meg egy darab csőből, amire rámegy a gumicsöcs. Medi in Öcsibácsi. ;) De igazából csak a közdarab rohadt, úgyhogy rávarrom a rugótányért, majd fel az alvázra.

Csak a csőre emlékszem, a többit nem én csináltam.

Nem tudok képet mutatni, mert nem működik a webes albumom. ;)

Link to comment
Megosztás:

Írta hogy caravan.

Akkor medve-bocs. ;)

A caravan alatt az a lemez rohad el.

Az ötajtósnál meg a tányér alatt az alváz rohad ki... ;) mint az enyémen is...csak nincs pénzem megcsináltatni... :lol:

Neked is olyan az alváz mint a caravannal végülis egy zártszelvény, azon van a tányér?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem, ha normális, nem tizenéves-összeült rugókat teszel alá, akkor már magasabb lesz mint most. A plusz emelés nem ajánlanám, teljesen terepezés képes (értsd megpakolva Bp összes padkáját megmásztam föl le, és nem ért le) pl.: 185/70-14-es kerekekkel, normálisan tartó rugókkal. Így is nagyobb a hasmagasságom mint a többieknek, pedig plusz emelés nincs alatta. Ellenben ahogy lesz pénzem ültetek, mert szédülök ;) ;)

Na ja csak az az átkozott peca az teszi tönkre az olajleersztő csavart.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Lassan érett lesz az autóm egy garnitúra új lengéscsillapítóra, ha már megteszem akkor elöl hátul cserélem. ;) Kérdésem olyan jellegű, hogy mivel KONI-t néztem, esetleg tud e valaki olyan helyet ahonnan olcsóbban lehetne beszerezni mint pl a www.deviltuning.hu -tól. Vagy esetleg ha valakinek jobb ötlete lenne, ne tartsa magában.

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Lassan érett lesz az autóm egy garnitúra új lengéscsillapítóra, ha már megteszem akkor elöl hátul cserélem. ;) Kérdésem olyan jellegű, hogy mivel KONI-t néztem, esetleg tud e valaki olyan helyet ahonnan olcsóbban lehetne beszerezni mint pl a www.deviltuning.hu -tól. Vagy esetleg ha valakinek jobb ötlete lenne, ne tartsa magában.

Előre is köszönöm!

Hát ha konit akarsz, akkor a deviles ár szerintem nem sok érte. Máshol nem is nagyon kapni legalábbis én nem találtam. De az is kérdés milyet akarsz? Mert a sárga tekerős az 23tól 30ig a narancssárga meg 13-18ig van sztem nem durva ár érte. De ha sokkallod akkor vegyél ta teknikszet 10ezerért per darab. De nem fogod megbánni ha konit választod.

Link to comment
Megosztás:

Hát ha konit akarsz, akkor a deviles ár szerintem nem sok érte. Máshol nem is nagyon kapni legalábbis én nem találtam. De az is kérdés milyet akarsz? Mert a sárga tekerős az 23tól 30ig a narancssárga meg 13-18ig van sztem nem durva ár érte. De ha sokkallod akkor vegyél ta teknikszet 10ezerért per darab. De nem fogod megbánni ha konit választod.

Ez a narancssárga Koni, keményebb a gyárinál 30%-al ha jól tudom, ez beszerelve sokat ront az utazási komforton?

Link to comment
Megosztás:

Ez a narancssárga Koni, keményebb a gyárinál 30%-al ha jól tudom, ez beszerelve sokat ront az utazási komforton?

Nem feltétlen.

nekem a tekergetős sárga van ez 30%+ és még 30%ot lehet rátekerni ergó ha csúcsra tekerem akkor 60%+

Tehát ha csak simán letekerve használom akkor ugye csak 30%al keményebb és nem veszélyes. Érezhető a különbség de nem feltétlen szakad ki a kerék egy kisebb huplitól. Volt hogy nem vettem észre egy fekvőrendőrt és át pirítottam rajta nem lassan... dobott egyet de viszont nem volt olyan érzésem h na most ki szakadt a kerék. Na ebből csak azt akarom kihozni hogy 30%al keményebb a narancs sárga koni és a sárga is 0-ára tekerve és az a 30% pont jó se nem sok se nem kicsi. sokkal jobb menetteljesítményt ad sokkal jobb érzés de ugyanakkor nem lesz tőle full fapad az autó. Meg lepődtem én is. Mentem egy ta teknikszes autóval f-astrával és az minden körülmény között beton kemény volt ha kis gödör ha nagy gödör mindig ki akart szakadni a kerék. A koninál viszont sokkal lágyabban vesz ia gödröket jobban kivan találva a koni. Én ezt vettem észre.

Ha konit veszel érezhető lesz a javulás, e ugyan akkor nem sokat veszít a kényelméből. Ha ta vagy fk az egyformán mindenhol minden körülmény között szétszaggat és nem kényelmes. Nekem ez a tapasztalatom.

Link to comment
Megosztás:

Nem feltétlen.

nekem a tekergetős sárga van ez 30%+ és még 30%ot lehet rátekerni ergó ha csúcsra tekerem akkor 60%+

Tehát ha csak simán letekerve használom akkor ugye csak 30%al keményebb és nem veszélyes. Érezhető a különbség de nem feltétlen szakad ki a kerék egy kisebb huplitól. Volt hogy nem vettem észre egy fekvőrendőrt és át pirítottam rajta nem lassan... dobott egyet de viszont nem volt olyan érzésem h na most ki szakadt a kerék. Na ebből csak azt akarom kihozni hogy 30%al keményebb a narancs sárga koni és a sárga is 0-ára tekerve és az a 30% pont jó se nem sok se nem kicsi. sokkal jobb menetteljesítményt ad sokkal jobb érzés de ugyanakkor nem lesz tőle full fapad az autó. Meg lepődtem én is. Mentem egy ta teknikszes autóval f-astrával és az minden körülmény között beton kemény volt ha kis gödör ha nagy gödör mindig ki akart szakadni a kerék. A koninál viszont sokkal lágyabban vesz ia gödröket jobban kivan találva a koni. Én ezt vettem észre.

Ha konit veszel érezhető lesz a javulás, e ugyan akkor nem sokat veszít a kényelméből. Ha ta vagy fk az egyformán mindenhol minden körülmény között szétszaggat és nem kényelmes. Nekem ez a tapasztalatom.

Köszi.

Ez kielégitö válasz volt ;) a narisárga van tervben, nekem 35van ültetve, és néha ha nagyobb gödörbe mentem, akkor felütött. (ritkán)

Nem birja a monroe a strapát.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.