Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

...úgy szakadt,hogy a lengéscsillapító sem jön ki,ezért heggeszteni sem lehet.Talán a fúrás megoldható,csak ha elcsúszik akkor

ismét ott a baj,mert az anya heggesztve van elérhetetlen helyen.

a beleszakadt az azt jelenti nálad, hogy a rögzített (hegesztett) anya "szabadonfutó" lett belül a hídban?

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem,anya a helyén és a csavarból kb.:2 centi leszakadt úgy,hogy anyán innen és túl is maradt belőle.

hát nem pont értem

de én levágnám a csavar fejét, onnét kihúznám azt a darabot, a másik oldat ha nem tudod kivenni azon a kör lukon ami alul van a hídon, akkor szemből fúrnék egy akkorát hogy kiférjen rajta, persze aztán vissza hegeszteném

ja csotányseggű ugye?

Link to comment
Megosztás:

hát nem pont értem

de én levágnám a csavar fejét, onnét kihúznám azt a darabot, a másik oldat ha nem tudod kivenni azon a kör lukon ami alul van a hídon, akkor szemből fúrnék egy akkorát hogy kiférjen rajta, persze aztán vissza hegeszteném

ja csotányseggű ugye?

Ferdehátú,ha erre gondolsz.

A csavarfej az kint van kb 3 cm szárral,a vége szakadt bele az anyába úgy,hogy a gátlót se lehet kivenni a helyéből.

Link to comment
Megosztás:

Ferdehátú,ha erre gondolsz.

A csavarfej az kint van kb 3 cm szárral,a vége szakadt bele az anyába úgy,hogy a gátlót se lehet kivenni a helyéből.

hát mondom én kifúrnám szemből a hidat a másik oldalról, aztán megpróbálnám kiütni a gátló felől, hátha leszakad az anya a hídról aztán arra kijön, illetve fordítva először ütném, ugye rendesen meg kell támasztani mikor ütőd

vagy 1 bontott hátsó híd, sok szívástól tudod megkímélni magad

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

hát csak idő kell hozzá végül is.....az meg nem mindig vala...

mondjuk ha a helyén "szétbarmolod", akkor még mindig el lehet menni venni új hidat...

Nem tudom pontosan hogyan van ez a fajta hátsó híd, de van neki olyan vastag anyaga hogy ha fel van nyitva utána pálcával is vissza lehet hegeszteni.

Link to comment
Megosztás:

Így néz ki!

hát éppen a 7végén feküdtem alatta, mert kivettem a gátlót

ha elszakadt a csavar(emi elég hihetetlen nekem, talán 12es) akkor van esély ha űtőd leszakad az anya a híd belső feléről

de azért azon a likon nézz bele, me ha nagyon oda van heggesztve, akkor esélytelen, mégha rendesen megtámasztod, mondjuk egy doronggal a ház oldalának , akkor is

végül is szét is nyithatod, ha utánna rendesen visszatudod hegeszteni, de ahhoz úgyis le kell venned a hidat.....szóval mennyi is egy bontott híd?

http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/opel_astra_f_hatso_hid

5ezer....

Link to comment
Megosztás:

hát éppen a 7végén feküdtem alatta, mert kivettem a gátlót

ha elszakadt a csavar(emi elég hihetetlen nekem, talán 12es) akkor van esély ha űtőd leszakad az anya a híd belső feléről

de azért azon a likon nézz bele, me ha nagyon oda van heggesztve, akkor esélytelen, mégha rendesen megtámasztod, mondjuk egy doronggal a ház oldalának , akkor is

végül is szét is nyithatod, ha utánna rendesen visszatudod hegeszteni, de ahhoz úgyis le kell venned a hidat.....szóval mennyi is egy bontott híd?

http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/opel_astra_f_hatso_hid

5ezer....

Van nálunk egy bontó megkérdezem hátha....Még próbálkozok és beszámolok...

10-es az a csavar és ráadásúl a racsnis krovával szakítottam el.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem jó helyen kérdezek!

X14NZ Classic-nál 195/50 R15 gumi esetében az első kerekek és a sárvédők között mekkora "hézag" kellene legyen? Vagyis mennyire kell magasan legyen az eleje?

Tavaly tavasszal cseréltek első spirálrugót törés miatt, most hátsót, mert az kilágyult, és mintha magasan ülne az eleje...

Vagy a rugó túl erős, vagy netalán nagyobb motoroshoz való került bele?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem jó helyen kérdezek!

X14NZ Classic-nál 195/50 R15 gumi esetében az első kerekek és a sárvédők között mekkora "hézag" kellene legyen? Vagyis mennyire kell magasan legyen az eleje?

Tavaly tavasszal cseréltek első spirálrugót törés miatt, most hátsót, mert az kilágyult, és mintha magasan ülne az eleje...

Vagy a rugó túl erős, vagy netalán nagyobb motoroshoz való került bele?

Köszönöm!

Remek kérdés, a tuningmesterek örülni fognak neki. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem jó helyen kérdezek!

X14NZ Classic-nál 195/50 R15 gumi esetében az első kerekek és a sárvédők között mekkora "hézag" kellene legyen? Vagyis mennyire kell magasan legyen az eleje?

Tavaly tavasszal cseréltek első spirálrugót törés miatt, most hátsót, mert az kilágyult, és mintha magasan ülne az eleje...

Vagy a rugó túl erős, vagy netalán nagyobb motoroshoz való került bele?

Köszönöm!

X14nz-m van, ugyanekkora kerekekkel. Gyere, nézd meg, méricskélj :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is van ilyen, bar meg a sajat rugoival es orbitalisan magas. 10cm elol a kerek es a sarvedo kozott.

Nekem is magasabb az új rugókkal, a kocsibejáró elejét pont nem érte el a csomitérajtó, most meg pont eléri. Kivéve a hétvégi bevásárláskor, akkor alatt van 5 centivel. :D

Link to comment
Megosztás:

Én mint zöldfülű autóbolond, hogy tudnám itthon eldönteni, hogy melyik féltengelycsukló adja ki azt a bizonyos recsegő, kattogó hangot. Ugyanis ez már jó másfél éve elkísér, ha tövig eltekerem a kormányt balra és lassan kanyarodok, akkor jön elő ez a recsegés. Az autószerelő akihez eddig jártam azt mondta, hogy hibátlan, de én tudom, hogy nem.

Szóval, hogy tudnám megnézni nagyobb bontás nélkül, hogy a belső vagy a külső gömbcsukló-e a hibás?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.