Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

E!

adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni:

Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e

Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e

Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e

melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit?

Szeva elveszett ember.

Én a full gyárit venném, de a te döntésed. :lol:

Link to comment
Megosztás:

E!

adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni:

Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e

Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e

Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e

melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit?

Ember! Minél hangosabb annál jobb! Hagyd úgy ahogy van! :lol:

Link to comment
Megosztás:

E!

adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni:

Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e

Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e

Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e

melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit?

Nálunk van eredeti Walker és gyári is. Kérj rá árajánlatot: www.autocomponent.t-online.hu :lol:

Klubtagoknak 10 % kedvezmény. :lol:

Link to comment
Megosztás:

adott egy magnum féle gázgyorsítós 50-es kipuff, csak hátsódob, ennek a hangerejét akarom csökkenteni, amennyire csak lehet. utánaérdeklődtem egy helyi szervízben, milyen dobokkal tudnak szolgálni:

Feroz (lengyel): hátsó: 16e, közép: 14e

Zara (olasz): hátsó: 31e, közép: 17e

Bosal: hátsó: 41e, közép: 22e

melyik a legésszerűbb megoldás szerintetek? esetleg kuka az egész jelenlegi, és vegyek full gyárit?

Ha valamelyik kamrás, akkor az. (gondolom a mostani átmenő) De ha eddig nem volt középdob és eztán lesz, akkor az is tompít valamit. Katot nem írtál, ha az sincs akkor az is hozhatna.

Link to comment
Megosztás:

Ember! Minél hangosabb annál jobb! Hagyd úgy ahogy van! :lol:

:lol:

amikor taposom (ritkán), jó is, de napi 80km-en át fárasztó hallgatni. és akkor is bőg, ha nem tolom nagyon, mindenki azt hiszi körülöttem, hogy ökörködök...

Ha valamelyik kamrás, akkor az. (gondolom a mostani átmenő) De ha eddig nem volt középdob és eztán lesz, akkor az is tompít valamit. Katot nem írtál, ha az sincs akkor az is hozhatna.
no ezt nem tudom. a mostani tényleg átmenő.

kat nincs. azzal kicsúsznék szerintem a keretből, max. 50ből szeretném megoldani a kérdést, minimum 2-3 évre.

Link to comment
Megosztás:

én közép+hátsót 29-ért vettem a csergőben

valami olasz vagy francia volt, már nem emlékszem

de az nem 50-es volt, ugyi?

Szeva elveszett ember.

Én a full gyárit venném, de a te döntésed. :lol:

háj! :lol:

az 45ös tudtommal, akkor csöveket is be kell szereznem...

Link to comment
Megosztás:

no ezt nem tudom. a mostani tényleg átmenő.

kat nincs. azzal kicsúsznék szerintem a keretből, max. 50ből szeretném megoldani a kérdést, minimum 2-3 évre.

Ha nincs katalizátor akkor annak a helyére is kellene egy dob,mert a gyárit hamar szét tudja b@szni....... :lol: Én is most cseréltettem vissza a 60ast gyárira......

Link to comment
Megosztás:

Végül is akkor elnagyolva lehet mondani, hogy csak a köbcentiben van különbség, mert a működése végül is ugyanaz, csak a más méretű motorhoz más méretű (méretezésű) cuccok kellenek. Emiatt -a kérdés eredeti felvetőjét megelőzve- nem is lehet az Si-t GSi-síteni.

Donpepe remélem elégedett! :lol:

na ez volt a kérdésem. Nem szándékozom a Si-met GSi-re alakitani. (mert már lényegében GSi, csak egy 1.4-es GSI :lol:) Viccet félretéve akkor az helytáló hogy az "Si" a "Sport Injection"-nek a röviditése?

Link to comment
Megosztás:

...Viccet félretéve akkor az helytáló hogy az "Si" a "Sport Injection"-nek a röviditése?

Ha jól emléxek igen de ha a H Kadettklub fórumán az extrák közt körbenézel megtalálod a pontos leírást...

Link to comment
Megosztás:

Viszont vákuummal van vezérelve a légszűrő elejében lévő terelőlap. Húzd le, 30 fokban biztos nincs rá szükség.

Aha, azt néztem hogy a vákuum az állandó rajta, ezért nem értettem, hogy akkor mi alapján tud nyitni-zárni? De ha van benne valami hőmérő bizgentyű, akkor már értem asszem :lol: . Nem fog falsot szívni a motor ha lehúzom? Vagy ledugózzam?

Link to comment
Megosztás:

Aha, azt néztem hogy a vákuum az állandó rajta, ezért nem értettem, hogy akkor mi alapján tud nyitni-zárni? De ha van benne valami hőmérő bizgentyű, akkor már értem asszem :lol: . Nem fog falsot szívni a motor ha lehúzom? Vagy ledugózzam?

Azt nem tudom pontosan mi alapján nyit-zár, de valahogy hőmérsékletfüggő kell legyen.

A vákuumvezetéket ha lehúzod dugózd le, de azt nem feltétlen kell lehúzni. A kipufról menő csövet szedd le. Egyúttal nézd meg, hogy a terelőlap tud-e mozogni. Nekem annak idején azt hiszem be volt szorulva.

Link to comment
Megosztás:

Azt nem tudom pontosan mi alapján nyit-zár, de valahogy hőmérsékletfüggő kell legyen.

A vákuumvezetéket ha lehúzod dugózd le, de azt nem feltétlen kell lehúzni. A kipufról menő csövet szedd le. Egyúttal nézd meg, hogy a terelőlap tud-e mozogni. Nekem annak idején azt hiszem be volt szorulva.

Mozogni tud, mert ha lehúzom a vákuum csövet, akkor átvált, és elölről szívja a "hideg" levegőt. De majd lehet szétszedem, és megnézem közelebbről :lol: . Köszi

Link to comment
Megosztás:

Tudom sokat kérdezek, de remélem azért nem olyan nagy baj :lol: . Máshonnan nem várhatok választ :lol: .

Szóval. Honnan tudja az ECU, hogy mikor van már elég vákuum a fékrásegítőben? Mert ha jól vettem ki az eddigiekből, akkor azért nagyobb a fordulatszám megállás után, hogy legyen elég vákuum a fékezéshez. Vagy rosszul értelmeztem valamit? Ha nem, akkor van köze ehhez annak a szélvédő aljánál lévő kis fekete "egység"-nek, amire 3 cső csatlakozik, és ebből az egyik a fékrásegítő csövétől jön?

(Közben gondolkoztam, asszem visszapróbálom a régi motorhőfok jeladót, hátha az adta meg magát... :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Tudom sokat kérdezek, de remélem azért nem olyan nagy baj :lol: . Máshonnan nem várhatok választ :lol: .

Szóval. Honnan tudja az ECU, hogy mikor van már elég vákuum a fékrásegítőben? Mert ha jól vettem ki az eddigiekből, akkor azért nagyobb a fordulatszám megállás után, hogy legyen elég vákuum a fékezéshez. Vagy rosszul értelmeztem valamit? Ha nem, akkor van köze ehhez annak a szélvédő aljánál lévő kis fekete "egység"-nek, amire 3 cső csatlakozik, és ebből az egyik a fékrásegítő csövétől jön?

(Közben gondolkoztam, asszem visszapróbálom a régi motorhőfok jeladót, hátha az adta meg magát... :lol: )

Az a tankszellőzéshez tartozik.

De ugyanott a tűzfalon van a MAP szenzor, amibe 1 vákumcső megy, és 3 vezeték (barna, zöld, fek/feh). Az viszont a folytószelepházról veszi a vákumot.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.