Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hali!

Van egy kis gondom. Hátha vki már találkozott ilyennel.

Az autón nem megy a gyújtás felőli henger.

Hengerfej síkolás, szelepzárás jó, tömítés csere, gyertya, kábel, elosztófedél, rotor csere megvolt.

Kopmresszió ugyan olyan minden hengerben.

Van vmi típus hibája ezeknek? C14NZ

Üzenagyag nem hiszem,h gond,mivel ugye közponi befecskendezéses.

A javaslatokat előre is köszönöm!

Elkophat ezeknek a vez. mű tengelye? 178.000km

Link to comment
Megosztás:

aha ,éretem.

az izgalom az kijut mindenkinek,nyugii :lol: .

és 8V-s a kocsid vagy 16V?

mennyibe fájt a vas,ha publikus :lol:

500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről.

Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája?

Link to comment
Megosztás:

500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről.

Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája?

aha értem.

Link to comment
Megosztás:

régen rossz, kezdhetsz gyűjtögetni Károly szerelő úrnak a munkára :lol:

Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom.

Link to comment
Megosztás:

Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom.

Nézd meg az epk947 frofilomon belül a "felhasználó fényképe"-t. No arra számíthatsz! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Régebb árultak tömítéseknek való -asszem parafa- ívlapokat amibôl lehetett szabdalni kivánt méretet és formát szükség szerint.

Gondolok itt a kartertömítésre.....csak szivárog az olajam, ujat nem kapok sehol, a régit már egyszer vissza kellett kényszerbôl (nem hanyagságból) tennünk. Erre gondoltam, megfelelne a célnak ha találnék ilyen hozzávalót?

Link to comment
Megosztás:

Régebb árultak tömítéseknek való -asszem parafa- ívlapokat amibôl lehetett szabdalni kivánt méretet és formát szükség szerint.

Gondolok itt a kartertömítésre.....csak szivárog az olajam, ujat nem kapok sehol, a régit már egyszer vissza kellett kényszerbôl (nem hanyagságból) tennünk. Erre gondoltam, megfelelne a célnak ha találnék ilyen hozzávalót?

Nemtom felétek terem-e a parafa, mert mifelénk az ritkább mint a kartertömítés. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom.

Nekem 20-25 között volt valahol mindennel együtt,a tankbeömlőnél. :lol:

http://zocsa001.extra.hu/DSC00060.JPG

http://zocsa001.extra.hu/DSC00061.JPG

http://zocsa001.extra.hu/DSC00074.JPG

http://zocsa001.extra.hu/DSC00075.JPG

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Van egy kis gondom. Hátha vki már találkozott ilyennel.

Az autón nem megy a gyújtás felőli henger.

Hengerfej síkolás, szelepzárás jó, tömítés csere, gyertya, kábel, elosztófedél, rotor csere megvolt.

Kopmresszió ugyan olyan minden hengerben.

Van vmi típus hibája ezeknek? C14NZ

Üzenagyag nem hiszem,h gond,mivel ugye közponi befecskendezéses.

A javaslatokat előre is köszönöm!

Elkophat ezeknek a vez. mű tengelye? 178.000km

Ha van szikra annak a (4.) hengernek a gyertyáján, akkor esetleg a szívósor tömítésére gyanakodnék még, ill. próbaképpen zárd le a fékrásegítőre menő kemény vákuumcsövet, mert az is erről a hengerről megy, és ha kellően erős szivárgás van a fékrásegítő vákuumrendszerében, az okozhatja, hogy nem megy az a henger (sok fals levegő - túl szegény benzin-levegő keverék).

Link to comment
Megosztás:

Ha van szikra annak a (4.) hengernek a gyertyáján, akkor esetleg a szívósor tömítésére gyanakodnék még, ill. próbaképpen zárd le a fékrásegítőre menő kemény vákuumcsövet, mert az is erről a hengerről megy, és ha kellően erős szivárgás van a fékrásegítő vákuumrendszerében, az okozhatja, hogy nem megy az a henger (sok fals levegő - túl szegény benzin-levegő keverék).

Kösz a tippet! Ha lesz időm megnézem.

Link to comment
Megosztás:

500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről.

Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája?

Én is öccázé vettem a mostanit :D . 9 év 171000km. Nem szép, de legalább jó ronda ;) .

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.