zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Pedig nincs elírás, az annyi! Ami nem jelenti azt, hogy annyit is fogyaszt. Ez csak arra kell, hogy a garanciális időben meglepődő tulajoknak fel lehessen mutatni egy papírt, és el lehessen küldeni a jó .... anyjába ha reklamálni mer az olajfogyasztásért. :lol: Az viszont tény, hogy a 16V -ek (sokkal) több olajat fogyasztanak mint a 8V-ek. most nézem a javítási kézikönyben is írják, ott max. 1liter/1000km-ert. Ez már majdnem keverék. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Nekem? Csont nélkül! :D Látod hogy ez van írva a táblázatba. De gondolom ez a maximális érték, ami még nem kóros. De akárhol nézegettem a neten, midenhol ez volt írva, a kezelési kéziköny meg nincs nálam, mert csak kölcsönbe kértem, a javításiban meg úgy rémlik nincs leírva. Eredeti német kezelési könyvből írom, a C14NZ motortól a C20NE-ig, olajfogyasztás 0,075 l/100 km. C20XE: 0,09 l/100 km. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 epk nál a pont újra :D am úgy egy másfél litert ha megeszik az talán a max Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 epk nál a pont újra :D am úgy egy másfél litert ha megeszik az talán a max Az enyém 228 ezer km-el a gyomrában 0,8 lit/10000 km. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Nekem? Csont nélkül! :lol: Látod hogy ez van írva a táblázatba. De gondolom ez a maximális érték, ami még nem kóros. De akárhol nézegettem a neten, midenhol ez volt írva, a kezelési kéziköny meg nincs nálam, mert csak kölcsönbe kértem, a javításiban meg úgy rémlik nincs leírva. Tessék Egy olyan motornak, ami 10000km-en megeszik 7 litert, annak már orbitális szaga, és szép kék füstje kell, hogy legyen, s nem sok kompresszió lehet benne. Volt 25 éves Hondám, ami közel fél litert nyelt 1000 km-en, azért tudom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 enyém megeszik egy litert kb 10 ezer alatt .. de én sokat pörgetem...olyankor meg megnő az olaj fogyi.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 0,8 lit/10000 km. :lol: Most akkor hogy is van? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Tessék Egy olyan motornak, ami 10000km-en megeszik 7 litert, annak már orbitális szaga, és szép kék füstje kell, hogy legyen, s nem sok kompresszió lehet benne. Volt 25 éves Hondám, ami közel fél litert nyelt 1000 km-en, azért tudom :D és ez nem 7,5 liter 10 ezer kmre? 100km 0,075 1000km 0,75 10000km 7,5 liter akkor hol a bibi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Most akkor hogy is van? :D Úgy, hogy ez tökéletesen reális. 0.8, nem 8 Liter :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Tessék Egy olyan motornak, ami 10000km-en megeszik 7 litert, annak már orbitális szaga, és szép kék füstje kell, hogy legyen, s nem sok kompresszió lehet benne. Volt 25 éves Hondám, ami közel fél litert nyelt 1000 km-en, azért tudom :D Akkor egyfele beszélünk, 0.075L/100km=0.75L/1000km. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorDDD Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 hát lehet akkor hogy az a 0,6l/1000 a max. megengedet, de sztem ha már valakinek megeszik cserétol cseréig vagy 2-3litert akkor az már nagyon gondolkozik valamien javitáson Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 és ez nem 7,5 liter 10 ezer kmre? 100km 0,075 1000km 0,75 10000km 7,5 liter akkor hol a bibi? Kicsit pörgess vissza, aztán olvasd el a #13743 hozzászólásom, ha nem figyeltél volna :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Ugye 10.000 km-t akartatok írni? :lol: :D nem nem annyit akartunk írni ha elolvasod amit te linkeltél, meg összeveted amit én meg zotya meg a többiek akkor nemértem mi a problámád... de ez csak egy dolog, és messze álla reálistól... ahogy a többiek is mondták. Gabit kérdeztem nemrégiben, 10 ezerre ő max 1,5 litert mondott enyém pl 1 literből jön ki kézikönyv szerint igen 7,5 lityót verhet be a moci Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 hát lehet akkor hogy az a 0,6l/1000 a max. megengedet, de sztem ha már valakinek megeszik cserétol cseréig vagy 2-3litert akkor az már nagyon gondolkozik valamien javitáson Nekem 7000 km után fogyott le minimum alá, aztán ráöntöttem egy litert és már lassacskán az is a minimum jelzésnél van. A gépsas felújítása meg már tervbe van, jelenleg pénzgyűjtés folyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 nem nem annyit akartunk írni ha elolvasod amit te linkeltél, meg összeveted amit én meg zotya meg a többiek akkor nemértem mi a problámád... de ez csak egy dolog, és messze álla reálistól... ahogy a többiek is mondták. Gabit kérdeztem nemrégiben, 10 ezerre ő max 1,5 litert mondott enyém pl 1 literből jön ki kézikönyv szerint igen 7,5 lityót verhet be a moci Ez vmi biztosíték lehet ahogy Epk -irta, hogy ne lehessen reklamálni. Én most a csereperiódus felénél járhatok, és még nem öntöttem bele egy litert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 jaja ahogy ő is mondta csak Thubyt nemértem miért mond ellent nekem... nem azt mondom hogy huh 8 litert is ehet... csak annyit mondok mint rajta kívűl mindenki más is hogy a könyv szerint! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 nem nem annyit akartunk írni ha elolvasod amit te linkeltél, meg összeveted amit én meg zotya meg a többiek akkor nemértem mi a problámád... de ez csak egy dolog, és messze álla reálistól... ahogy a többiek is mondták. Gabit kérdeztem nemrégiben, 10 ezerre ő max 1,5 litert mondott enyém pl 1 literből jön ki kézikönyv szerint igen 7,5 lityót verhet be a moci Hát, csak hogy hihetetlennek és irreálisnak tartom. Nem értem, milyen érték lehet ez, hiszen a gyakorlat az egytizedét mutatja. Megnéznék egy olyan motort mondjuk, akár "csak" 6 litert is benyel 10000-en. Ja, a link az okés, egy nullával többre emlékeztem én. Nekem amúgy szépen teljesíti a 0.0075 l / 100km -t. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Ez vmi biztosíték lehet ahogy Epk -irta, hogy ne lehessen reklamálni. Én most a csereperiódus felénél járhatok, és még nem öntöttem bele egy litert. Hja igen. Azt kifelejtettem, hogy 290km múlva cserés az olaj. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Hja igen. Azt kifelejtettem, hogy 290km múlva cserés az olaj. :D Huh, nekem is meg kéne néznem, hol tartok pontosan. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 én értem thuby, de ezt tudja is mindenki, csak a könyv tudod :D am nekem ugy 1 jó lityót bever sztem 1.4es létére... 7 ezernél jó fél litert megevett... bár még ha így nézem, akkor kijöhet ez is 0.0075/100km ből :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Akkor nekem csak szerencsém van ha egyáltalán nem fogyaszt az ótó olajat? Se az utóbbi, se a mostani olajcsere után nem volt szükség töltögetésre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 én értem thuby, de ezt tudja is mindenki, csak a könyv tudod :lol: am nekem ugy 1 jó lityót bever sztem 1.4es létére... 7 ezernél jó fél litert megevett... bár még ha így nézem, akkor kijöhet ez is 0.0075/100km ből :lol: Jójó, én úgy emlékeztem, 0.007-et írt a könyv. Azért siralmas, hogy minden irodalom ilyent ír... Én csak arra merek gondolni, hogy a német mérnök úrnak már jóval a határérték felett volt a Hubertus a vérében, aztán éjszakás műszakban elgépelt valamit :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 hát sztem nem mert az ujabb gépekre se írnak kevesebbet.. ez van másfél liter felett már sok a fogyi, nálam sokkal jártasabb kollégák szerint, mint pl Futó Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Cégünknél Opel flotta van. Csupa új(szerű) autó. Utóbb már csupa lízingelt. Kollégáim szerint nem győzik az olajat tölteni befelé. Pedig nem kezdők. 15 éve Opelt vezetnek. Mondjuk átlagban 2-3 ezer kilométerenként 1 lityó bemegy . Mellékesen elég sz@rok ezek az új autók. Astra, Vectra, mind túlsúlyos és agyon kütyüzött az emisszió miatt. Ezek szerint nem sok sikerrel, mert az olajfogyasztás sem megy az emisszió javára. Bár lehet, hogy a márGaszervízben zárt láncú a technológia, de a sok olajfogyás sem megy az emisszió javára. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Cégünknél Opel flotta van. Csupa új(szerű) autó. Utóbb már csupa lízingelt. Kollégáim szerint nem győzik az olajat tölteni befelé. Pedig nem kezdők. 15 éve Opelt vezetnek. Mondjuk átlagban 2-3 ezer kilométerenként 1 lityó bemegy . Mellékesen elég sz@rok ezek az új autók. Astra, Vectra, mind túlsúlyos és agyon kütyüzött az emisszió miatt. Ezek szerint nem sok sikerrel, mert az olajfogyasztás sem megy az emisszió javára. Bár lehet, hogy a márGaszervízben zárt láncú a technológia, de a sok olajfogyás sem megy az emisszió javára. :D Ezért kell a jó öreg nyolcszelepes F-ekkel járni... A sok kütyü tényleg nagyon nem jó. Múlt héten párom édesapjának besegítettem és egy A6-osban kellett mindenfélét cserélni. A pollenszűrőhöz le kellett bontani a fél műszerfalat a a kesztyűtartóval. Meg hogy egy Focuson is csak úgy lehet izzót cserélni, hogy kibontom a lámpát. Ilyenkor azért jó érzéssel tölt el, hogy mennyire egyszerű konstrukció van a birtokomban, amivel ha szerelni kell nincsen tökölődés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts