Novy Elküldve Október28, 2009 Elküldve Október28, 2009 Nekem szervó klíma nélkül. Akkor lehet hogy mégsincs... :D ezerkszerint nincs de ha vesze egy szíjat hozzá, ahhoz szoktak adni leírást abban meg megvan a rajz, hogy hogy kell felrakni
astra 8 Elküldve Október29, 2009 Elküldve Október29, 2009 Sziasztok!! Furcsa hangokat hallok a gepezetbol ha felnyitom a motorhaztetot es behajolok ugy viszint nem hallom! Viszont ha elmegyek a kocsitol kb vagy 4 metere akkor mar hallom ilyen pufogo kattogos furcsa hangot! Lehajoltam es alulrol jon a hang! A leomlom par helyen meg van nyomodva.
szeki Elküldve Október29, 2009 Elküldve Október29, 2009 Sziasztok! Lene egy olyan kérdésem:- Hengerfejtömitést kellene cserélnem,és ha már úgyis szét lessz annyira kapva,mit érdemes még cserélni ? (C16se)
Hjoe Elküldve Október29, 2009 Elküldve Október29, 2009 ezerkszerint nincs de ha vesze egy szíjat hozzá, ahhoz szoktak adni leírást abban meg megvan a rajz, hogy hogy kell felrakni Igen csak azért gondoltam hogy ha van akkor lehet hogy jobb lenne megvenni a készletet nem pedig összeszedni külön-külön a holmit. Mert a unix webshop külön nem hoz ilye vezető görgőt, de van egy SKF készlet náluk amiben meg benne van. Legalábbis kép szerint. Na meg ha nem esik az eső, akkor kimegyek a kocsihoz majd, aztán megnézem .... :D
Novy Elküldve Október29, 2009 Elküldve Október29, 2009 Sziasztok! Lene egy olyan kérdésem:- Hengerfejtömitést kellene cserélnem,és ha már úgyis szét lessz annyira kapva,mit érdemes még cserélni ? (C16se) hf csavarok termosztát hűtővíz szelepszárszimeringek szelep dekni tömítés hidrotőkék mosása elenőrzése, esetleg cseréje. szelep fészkek ellenőrzése.
zotya975 Elküldve Október29, 2009 Elküldve Október29, 2009 hf csavarok termosztát hűtővíz szelepszárszimeringek szelep dekni tömítés hidrotőkék mosása elenőrzése, esetleg cseréje. szelep fészkek ellenőrzése. Tehát komplett HF? :) Szerintem ha nincs tele pénzel el lehet hagyni a csavarokat, szimeringeket, tőkék cseréjét, ha nincs hangjuk. Tömítések evidensek, termot nincs értelme benthagyni a régit ha jó, ha nem, hűtővizet ha régen volt érdemes. Szelepfészket meg lehet nézni benzinnel átereszt-e. Síkolást kihagytad, direkt?
Novy Elküldve Október29, 2009 Elküldve Október29, 2009 Tehát komplett HF? :) Szerintem ha nincs tele pénzel el lehet hagyni a csavarokat, szimeringeket, tőkék cseréjét, ha nincs hangjuk. Tömítések evidensek, termot nincs értelme benthagyni a régit ha jó, ha nem, hűtővizet ha régen volt érdemes. Szelepfészket meg lehet nézni benzinnel átereszt-e. Síkolást kihagytad, direkt? te versenyt csinálsz abból, hogy ellentmondasz nekem?? nem arról van szó, hogy ha van 5 ezer ftja... arról van szó, hogy kérdezte, hogy mit érdemes cserélni.... pont most beszéltük, hogy a szieringet cserélni kell, mert az olcsó, és inkább ilyenkor, mint ujra szét kelljen szedni az egészet. a síkoltatás meg nem csere kérdése... :)
Tiv. Elküldve Október29, 2009 Elküldve Október29, 2009 te versenyt csinálsz abból, hogy ellentmondasz nekem?? nem arról van szó, hogy ha van 5 ezer ftja... arról van szó, hogy kérdezte, hogy mit érdemes cserélni.... pont most beszéltük, hogy a szieringet cserélni kell, mert az olcsó, és inkább ilyenkor, mint ujra szét kelljen szedni az egészet. a síkoltatás meg nem csere kérdése... :) :lol: B) ;) Nem csak neked. :P De ő Zoltán, aki 15 percben megmondja a tuttit. :) :D :lol:
Novy Elküldve Október29, 2009 Elküldve Október29, 2009 :lol: :lol: B) Nem csak neked. ;) De ő Zoltán, aki 15 percben megmondja a tuttit. :) :) :D az örmlány élet :P
rpeti Elküldve Október29, 2009 Elküldve Október29, 2009 Van még a soroksári úton is és kipesten egy jó bár ez utóbbi néha elszáll az árakkal. Innen böngéssz: http://www.webautosbolt.hu/bonto.htm Asszem ez a soroksári úti: Név: Opel bontó Város: Budapest (9. ker) Cím: Soroksári út 110-112. Telefon: (+361) 218-0820 Mobil: (+3670) 212-4682 Nyitva: H-Cs: 9-17, P: 9-16 Ez meg a kispesti: http://www.opelautobonto.hu/ A soroksári utinal voltam! Megkaptam amit kell remelem jo is lesz mert nem TDS szelepfedel volt hanem DT-s azt monta a srac kombo csavarok jok igy ranezesre tehat nagy gond tenyleg nem lehet. Amugy full korrektek arról nem is beszelve, hogy zaras utan 1 oraval is ki lettem szolgalva. Szoval csak ajanlani tudom ezt a helyet. És persze én is koszonom az ajanlast :)
djafus Elküldve Október30, 2009 Elküldve Október30, 2009 Sziasztok! Véleményeket szeretnék kérni, hogy mi lehet a hiba. 97-es 1.4 16V Opel astrám van. Tavaly befolyt a víz az autóba, hűtő radiátor csere probléma megoldódott de azóta nincs fűtés. Jött a nyár nem is érdekelt, de most hogy jön a hideg megint nincs fütés. Először termosztátra gondoltunk, de a víz ismét eltűnik valahova. Egész nyáron így jártam vele, de akkor nem figyeltem valamiért a víz állapotát. Ma 200km után kb 1,5 liter vizet kelett utántöltenem. Fütés továbbra sincs és a motor hőfok mérő csak városban hanlandó 90-c fölé menni. Előtte kevesebb vízzel 100c-ra is felment. Ja és tavaly azt mondták nem hengerfejes, most megint erre gyanakszanak, de nem akarom hogy lehúzzanak, mert én nem vagyok biztos hogy ez a baja. Nem vagyok autószerelő ezért mit tudok én megnézni ami hengerfej problémára utal, illetve milyen proléma okozhat még ilyen tüneteket. Köszi
Novy Elküldve Október30, 2009 Elküldve Október30, 2009 ha hengerfejes a kocsi, akkor a gumicsövek mint a kő olyan kemények, vagy akár el is durranhatnak... a motor se jár szépen, állandóan gőzöl a kipufogó, és leállás után leszvja a vizet akiegyenlítőből. alapjáraton meg kinyomja legalábbis én ilyennel találkoztam.
Guest gorbi Elküldve Október30, 2009 Elküldve Október30, 2009 Sziasztok! Véleményeket szeretnék kérni, hogy mi lehet a hiba. 97-es 1.4 16V Opel astrám van. Tavaly befolyt a víz az autóba, hűtő radiátor csere probléma megoldódott de azóta nincs fűtés. Jött a nyár nem is érdekelt, de most hogy jön a hideg megint nincs fütés. Először termosztátra gondoltunk, de a víz ismét eltűnik valahova. Egész nyáron így jártam vele, de akkor nem figyeltem valamiért a víz állapotát. Ma 200km után kb 1,5 liter vizet kelett utántöltenem. Fütés továbbra sincs és a motor hőfok mérő csak városban hanlandó 90-c fölé menni. Előtte kevesebb vízzel 100c-ra is felment. Ja és tavaly azt mondták nem hengerfejes, most megint erre gyanakszanak, de nem akarom hogy lehúzzanak, mert én nem vagyok biztos hogy ez a baja. Nem vagyok autószerelő ezért mit tudok én megnézni ami hengerfej problémára utal, illetve milyen proléma okozhat még ilyen tüneteket. Köszi Igen esélyes a hengerfej(tömítés), a tüneteket már Novy leírta. De előtte azért figyelj meg pár dolgot. Fagyálló hűtőfolyadék van benne? Mert ha igen, annak jellegzetes szaga van. Ilyen jelentős szintcsökkenés mellett ha ez valahol elfolyik, akkor annak igen jellegzetes szagának kell lennie a kocsi körül meleg motornál, megállás után. Előfordulhat olyan, hogy csak nyomás alatt szivárog és meleg motornál azonnal el is párolog. Végig kell nézni és akár még nyomkodni is a vízcsöveket! Nézd meg az utastér műszerfal alatti kárpitját is, biztos ami biztos.
djafus Elküldve Október30, 2009 Elküldve Október30, 2009 Igen esélyes a hengerfej(tömítés), a tüneteket már Novy leírta. De előtte azért figyelj meg pár dolgot. Fagyálló hűtőfolyadék van benne? Mert ha igen, annak jellegzetes szaga van. Ilyen jelentős szintcsökkenés mellett ha ez valahol elfolyik, akkor annak igen jellegzetes szagának kell lennie a kocsi körül meleg motornál, megállás után. Előfordulhat olyan, hogy csak nyomás alatt szivárog és meleg motornál azonnal el is párolog. Végig kell nézni és akár még nyomkodni is a vízcsöveket! Nézd meg az utastér műszerfal alatti kárpitját is, biztos ami biztos. Igen tavaly oda folyt a víz. Ahogy kicserélték a radiátort megoldódott. Most Öntöttem bele fagyállót mert közel 3,5liter víz után nem árt. Megnézem a padlót. Köszi. Egyéb ötlet?
zotya975 Elküldve Október30, 2009 Elküldve Október30, 2009 Igen tavaly oda folyt a víz. Ahogy kicserélték a radiátort megoldódott. Most Öntöttem bele fagyállót mert közel 3,5liter víz után nem árt. Megnézem a padlót. Köszi. Egyéb ötlet? Amikor jó meleg a motor, állj félre nyisd fel, nem gőzölög-e valahol.
djafus Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 Amikor jó meleg a motor, állj félre nyisd fel, nem gőzölög-e valahol. Akkor majd alapjáraton melegítem, mert menet közben még a 90 fokot sem éri el, ország úton meg kis sem mozdul a hőfok jelző. Akkor ez mi lehet?
zotya975 Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 Akkor majd alapjáraton melegítem, mert menet közben még a 90 fokot sem éri el, ország úton meg kis sem mozdul a hőfok jelző. Akkor ez mi lehet? Lehet akkor már annyira kevés a víz, hogy nem éri el a hőfok-jeladót. Persze ha biztos vagy a termosztátban, hogy jó.
Guest gorbi Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 Akkor majd alapjáraton melegítem, mert menet közben még a 90 fokot sem éri el, ország úton meg kis sem mozdul a hőfok jelző. Akkor ez mi lehet? Lehet akkor már annyira kevés a víz, hogy nem éri el a hőfok-jeladót. Persze ha biztos vagy a termosztátban, hogy jó. Jaja, csak akkor működik rendesen a hőmérséklet mutató, ha van elegendő víz és nem levegős a rendszer.
Novy Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 az egyvezetékes jeladó vízben van? a szívótorokban vannak vízjáratok?
conquistador Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 az egyvezetékes jeladó vízben van? a szívótorokban vannak vízjáratok? Ha jól tudom az Nz-n is meg van fűtve a szivotorok az injektor alatti részen, nem csak az Se-n!
Guest gorbi Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 az egyvezetékes jeladó vízben van? a szívótorokban vannak vízjáratok? Hűha. Ezt komolyan kérdezted? A válasz: igen. De ha belegondolsz, ott kell légteleníteni is! :)
zotya975 Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 az egyvezetékes jeladó vízben van? a szívótorokban vannak vízjáratok? És még engem hülyézel? Nem is ismerlek! :) Ha jól tudom az Nz-n is meg van fűtve a szivotorok az injektor alatti részen, nem csak az Se-n! Ebböl kiindulva igen.
Novy Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 És még engem hülyézel? Nem is ismerlek! :) Ebböl kiindulva igen. pont ezért nem értettem igazából, mert az SE re van az mondva, hogy azért nincs légbeszívónak előmelegítője, mert ott a torok van melegítve...
zotya975 Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 pont ezért nem értettem igazából, mert az SE re van az mondva, hogy azért nincs légbeszívónak előmelegítője, mert ott a torok van melegítve... Na jó, de hogy kérdezheted meg hogy a vízhőfok-jeladó vízben van-e? :)
Novy Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 Na jó, de hogy kérdezheted meg hogy a vízhőfok-jeladó vízben van-e? :) van olyan jeladó is ami nincs vízbe... nem is lenne kötelező vízbe lennie :) meg csak biztos akartam lenni :D
Recommended Posts