Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Reggelt mindenki!

Elkövettem egy nagy pöcsséget.

Alapjárati motort kivettem megpucolni,majd amikor visszaraktam, a csatit nem nyomtam rá vissza :D

Az alapjáratom felment 3000-re,aztán leállítottam a motort,de most meg azóta össze vissza ingadozik,

leakar fulladni az autó ha gázt adok!

Valami ötlet mi a mádá fáká-t tudok csinálni?

Előre is köszönöm!!!

Talán az aksi saru le, kb 12 órára és vissza, majd az ecu beáll ezen idő alatt alapra és minden jó lesz, de az okosok majd megmondják.

Link to comment
Megosztás:

Okés ,köszi,mindkét vezetéket levegyem vagy csak a pozitívat?

Csak a negatívat vedd le!

Egyébként ha az akksi nélküli pihentetés nem vezet eredményre, akkor zárd össze a diagnosztikai csatiban a jelvezetéket és a testet, (ugyan úgy, mint amikor hibakódot villogtatsz) és add rá a gyújtást. Az alapjárati végig fog menni mind a két végállásába. Utánna akár be is indíthatod. Majd gyújtás levesz, diagcsatiból az összezárás kivesz.

Ha ezek után sem javul, akkor csak járatni kell egy kicsit, kis idő múlva észhez fog térni magától!

Link to comment
Megosztás:

Csak a negatívat vedd le!

Egyébként ha az akksi nélküli pihentetés nem vezet eredményre, akkor zárd össze a diagnosztikai csatiban a jelvezetéket és a testet, (ugyan úgy, mint amikor hibakódot villogtatsz) és add rá a gyújtást. Az alapjárati végig fog menni mind a két végállásába. Utánna akár be is indíthatod. Majd gyújtás levesz, diagcsatiból az összezárás kivesz.

Ha ezek után sem javul, akkor csak járatni kell egy kicsit, kis idő múlva észhez fog térni magától!

Nagyon szépen köszönöm,akkor lemegyek visszarakom a pozitívat :D

Remélem jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

Megpucoltam az alapjárati motort,de ahogy ott matattam láttam,hogy a központi befecsi oldala tiszta olaj.Levettem a fedelét és láttam,hogy olyan szinten full olaj az eész,hogy borzalom.

Létezik,hogy ennyit felhoz a kartercső és az köpi tele?Lehet,hogy ettől akadozik a menet ésnem a szelepektől?Még az elektromos csati is alig látszik ki ^_^

Kezdek stresszelni :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

A napokban megcsináltam a fékbetét cserét és megmaradta fél tubi csavarlazító meg fék tisztító.

Gondoltam ne vesszen kárba megnézzük szív e falsot a motor ^_^

"Ugye az köztudott hogy ha a féktisztítót a motorba jut akkor az jobban dolgozik a többlet üzemanyagtól."

Na most fújom - fújom alapjárat nem emelkedik.Őrültem mint majom a farkának."nincs itt hiba"

Egyszer csak alapjárat elkezd csökkenni.Csörög zörög leáll :D

Indításnál könnyen elkapta viszont alapjárat olyan 2000 körül volt.

Gondoltam eddig nem volt semmi baja így a féktisztítónak lehet köze hozzá....

Megvártam míg visszaáll az alapjárat és levettem a szűrő ház fedelét és adtam neki még egy kicsit :P

Esemény ugyan az "Csörög - zörög" leáll.

Elképzelhető szerintetek hogy különbség van féktisztító és féktisztító között?

Link to comment
Megosztás:

Reggelt mindenki!

Elkövettem egy nagy pöcsséget.

Alapjárati motort kivettem megpucolni,majd amikor visszaraktam, a csatit nem nyomtam rá vissza :D

Az alapjáratom felment 3000-re,aztán leállítottam a motort,de most meg azóta össze vissza ingadozik,

leakar fulladni az autó ha gázt adok!

Valami ötlet mi a mádá fáká-t tudok csinálni?

Előre is köszönöm!!!

Semmi gáz! Add rá a gyújtást, de ne indítsd el! Húzd le a csatit az alapjáratiról, vedd le a gyújtást, és dugd vissza a csatit.Ha egyszer nem elég a művelet ismételd meg.

Az ingadozás viszont nem ettől lehet, rendesen visszatetted azt a kis gumigyűrűt?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

A napokban megcsináltam a fékbetét cserét és megmaradta fél tubi csavarlazító meg fék tisztító.

Gondoltam ne vesszen kárba megnézzük szív e falsot a motor ^_^

"Ugye az köztudott hogy ha a féktisztítót a motorba jut akkor az jobban dolgozik a többlet üzemanyagtól."

Na most fújom - fújom alapjárat nem emelkedik.Őrültem mint majom a farkának."nincs itt hiba"

Egyszer csak alapjárat elkezd csökkenni.Csörög zörög leáll :D

Indításnál könnyen elkapta viszont alapjárat olyan 2000 körül volt.

Gondoltam eddig nem volt semmi baja így a féktisztítónak lehet köze hozzá....

Megvártam míg visszaáll az alapjárat és levettem a szűrő ház fedelét és adtam neki még egy kicsit :P

Esemény ugyan az "Csörög - zörög" leáll.

Elképzelhető szerintetek hogy különbség van féktisztító és féktisztító között?

Elméletileg mindegyikben éghető anyagok vannak, de ha befullad tőle, hát ne fújogasd. ;)

[Gondolkodtam azon is,hogy lehet,hogy gyűrűtöréses a motor?Akkora kartergáza van,hogy az félelmetes.Az injektor fedeléből csepeg az olaj...

Vagy szelepszárszimering. ;) Ha lehúzott kartergázcsővel megy a motor látni hogy jön ki a füst a csőből?

Link to comment
Megosztás:

ÓÓ már nem fújogatom.Kiéltem ezen perverzióimat csak most bajban vagyok "hogy akkor mivel nézzem meg hogy falsot sziv-e" :D

Kiöntesz benzint egy kis pohárba, fogsz egy kis ecsetet, és szépen járó motornál pöttyintesz vele a necces helyekre. Azért nem árt az óvatosság, hideg motornál csináld, amíg a kipuf-leömlő nem forró. De ha van szórófejes jégoldód, szerintem az is jó.

Link to comment
Megosztás:

Semmi gáz! Add rá a gyújtást, de ne indítsd el! Húzd le a csatit az alapjáratiról, vedd le a gyújtást, és dugd vissza a csatit.Ha egyszer nem elég a művelet ismételd meg.

Az ingadozás viszont nem ettől lehet, rendesen visszatetted azt a kis gumigyűrűt?

Okés ezt is megpróbálom,remélem ez segít!

Holnap jön Zotya,átpakoljuk a cuccokat az autójából,és kiderűl mi a gebasz :D

Köszi az ötletet!!!

Ja és a gyűrűt figyeltem,faxán visszaraktam!

Link to comment
Megosztás:

Kiöntesz benzint egy kis pohárba, fogsz egy kis ecsetet, és szépen járó motornál pöttyintesz vele a necces helyekre. Azért nem árt az óvatosság, hideg motornál csináld, amíg a kipuf-leömlő nem forró. De ha van szórófejes jégoldód, szerintem az is jó.

Ablakmosó flakonnal spriccelni benzinpárát?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha hidegen indítom a kocsit és megyek vele akkor berángat nem egyenletesen húz. Váltani sem lehet vele simán mert akkor is rángat. Ha elindulok vele és ha nem nyomok neki kis gázt akkor le is fulladna a motor. Ha bemelegszik akkor semmi gondom vele, szépen megy. Ilyenkor mi lehet vele? Mitöl lehet ez hidegen rángatás? 1991 es c16nz s autóm van.

Elöre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Ablakmosó flakonnal spriccelni benzinpárát?

Azt talán nem kellene főleg ilyenmelegben, párolog össze -vissza, odajön a szomszéd cigivel, mit csinálsz, vagy valamelyik gyertyakábel áthúz....azért szokták a féktisztítót, mert az nagyon gyorsan párolog, fél perc mulva már nyoma sincs.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Megvettem a gyújtókábel szettet, mert a régi áthúzott. Beraktam. Autó menettulajdonságain nemigen változtatott, megmaradt a dadogós-rángatós tulajdonsága.

Tegnap éjjel értem csak haza, ma reggel vettem észre az iménti jelenséget:

Image00001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A jó az, hogy nem én tekertem fel a vonóhorogra, és nem is álltam meg sehol (kb 100 km pályán).

Elkezdtem kihúzni, merthát egyszer csak elfogy, meg így nem maradhat:

Image00003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nemigen akart elfogyni ^_^

Akkor hagytam abba, amikor már nem tudtam többet kihúzni, de még láttam, hogy van benne. Beindítottam, érezhetően eltömődött.

Levettem az egészet, tényleg kisebb a hangja, mint másoknak sportdobbal, még pont elviselhető. És simábban jár a motor. Csak egy kört mentem vele, de nem produkálta hibáit. Mondjuk máskor is volt, hogy 1-1 kör erejéig jól működött.

A levett dobot megrázva, elég durva hangja van.

Gyertyák környékén is végeztem egy kis házkutatást. Az egyik konkrétan lötyögött a helyén, kettőt meg nem tudtam kivenni :D

Hogy valami kérdés is legyen benne:

Ilyen színe kell, hogy legyen?

Image00004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Üdv

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha hidegen indítom a kocsit és megyek vele akkor berángat nem egyenletesen húz. Váltani sem lehet vele simán mert akkor is rángat. Ha elindulok vele és ha nem nyomok neki kis gázt akkor le is fulladna a motor. Ha bemelegszik akkor semmi gondom vele, szépen megy. Ilyenkor mi lehet vele? Mitöl lehet ez hidegen rángatás? 1991 es c16nz s autóm van.

Elöre is köszi

Legelőször a motorhőfok jeladót kellene kimérni (kétvezetékes, szívótorok hátsó részén). Ellenállás mérővel nézd meg, kb hasonlóakat kell produkálnia:

100C ~ 180 Ohm

80C ~ 320 Ohm

60C ~ 650 Ohm

40C ~ 1.18 kOhm

20C ~ 2.45 kOhm

0C ~ 5.6 kOhm

-10C ~ 9.45 kOhm

-20C ~ 15 kOhm

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Gyertyák környékén is végeztem egy kis házkutatást. Az egyik konkrétan lötyögött a helyén, kettőt meg nem tudtam kivenni :D

Hogy valami kérdés is legyen benne:

Ilyen színe kell, hogy legyen?

Üdv

Gábor

A színe még csak elmegy, de a hézag az bazi nagy ^_^

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.