Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nem kő. A sok rövidtáv miatt lehet ilyen. Két dolgot csinálhatsz: első, hogy raksz be "bödönt", ami megszűri a kartergázt. Néha kitakarítod a kartercsöveket és az pillangószelepházat. :) Mondjuk ha nagyon sok a kartergáz, akkor az nem jó. Nekem is trutyis az olajbetöltőnél, de semmi kartergáz nincs szinte.

A "bödön"-t mire érted?

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, ha dugós lenne, akkor alapjáraton is kopognia kellene nem?

Mert ez a felvétel közvetlen a motor mellett készült, és kevés gázzal hidegen.

Mert ha melegszik csendesebb a dolog, illetve alapjáraton, illetve ha folyamatos tempóval megy az ember alig lehet hallani hogy a motor jár nem hogy csörög:S

Bödönt van értelme annak betenni aki főként hosszú utakon jár?

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, ha dugós lenne, akkor alapjáraton is kopognia kellene nem?

Mert ez a felvétel közvetlen a motor mellett készült, és kevés gázzal hidegen.

Mert ha melegszik csendesebb a dolog, illetve alapjáraton, illetve ha folyamatos tempóval megy az ember alig lehet hallani hogy a motor jár nem hogy csörög:S

Bödönt van értelme annak betenni aki főként hosszú utakon jár?

Azt a szelephézag állítást én megnézném még egyszer. :)

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, ha dugós lenne, akkor alapjáraton is kopognia kellene nem?

Mert ez a felvétel közvetlen a motor mellett készült, és kevés gázzal hidegen.

Mert ha melegszik csendesebb a dolog, illetve alapjáraton, illetve ha folyamatos tempóval megy az ember alig lehet hallani hogy a motor jár nem hogy csörög:S

Bödönt van értelme annak betenni aki főként hosszú utakon jár?

Szerintem mindíg van értelem, és többet nem kell folytószelepházat takarítani. :)

Link to comment
Megosztás:

Már többször írtátok, hogy a Dis-es gyújtású motoroknál egyszerre 2 hengernél van szikra. Valaki le tudná írni, hogy ezt mi indokolja vagy miért jó? Pusztán kíváncsi vagyok.

Köszi.

Szerintem egyszerűen azért mert így egyszerűbb , olcsóbb volt elkészíteni, mintha 4 hengerhez külön-külön adná a szikrát.

Link to comment
Megosztás:

Szerinted? :D

Nekem úgy logikus, hogy az 1-4 ill. 2-3 hengerekre ad egyszerre szikrát. (amennyiben a gyújtássorrend 1-3-4-2) De egyszerre csak az egyik van gyújtás ütemben, vagyis a másik feleslegesen kap szikrát (kipufogás végén) :D . És ugye a szikrázás is "koptatja" a gyertyát.

Vagy hogy van? :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.