Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nem találom az úrégnek sem, a katergáz szűrőt, pedig tudom hogy láttam képekkel is.

Valaki mondja merre, mert nem teljesen tiszta mely csövekre kell kötni :)

Másik suzuki apósé

kompressziómérés megvolt jót mutat, azonosak majdnem teljesen.

Viszont a dugatyú repedést több helyről is mondták, szakszervíz csapszegre gondol, 70-80 magyar ezresért javítaná.

Viszont kaptam két pesti szervízt ott ha igaz 20körül lenne másik motor és 10ér be-ki raknák.

Holnap megy másik szerelő baráthoz mennyiért bontaná szét, mert ha 40be megállna még jó, mivel ugye új motor után kellene új műszaki is és kérdés hogy az is milyen lenne...

Tessék:

Bejelöltem hova mentek a csövek eredetileg:

158421-20110120-GiNrwc.jpg

Ilyen trutyit eresztek le belőle egy-két hetente:

158422-20110120-oMPqDM.jpg

A csövek most így néznek ki:

158423-20110120-5hjiaL.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nem találom az úrégnek sem, a katergáz szűrőt, pedig tudom hogy láttam képekkel is.

Valaki mondja merre, mert nem teljesen tiszta mely csövekre kell kötni :)

Másik suzuki apósé

kompressziómérés megvolt jót mutat, azonosak majdnem teljesen.

Viszont a dugatyú repedést több helyről is mondták, szakszervíz csapszegre gondol, 70-80 magyar ezresért javítaná.

Viszont kaptam két pesti szervízt ott ha igaz 20körül lenne másik motor és 10ér be-ki raknák.

Holnap megy másik szerelő baráthoz mennyiért bontaná szét, mert ha 40be megállna még jó, mivel ugye új motor után kellene új műszaki is és kérdés hogy az is milyen lenne...

Csináld magad, a hengerfejet és az olajteknőt csak le tudod venni?

A többi sem bonyolultab.

Link to comment
Megosztás:

... mivel ugye új motor után kellene új műszaki is és kérdés hogy az is milyen lenne...

Miért kellene új motor miatt műszaki? Csak új forgalmi kell. Bemegy az ocsmányirodába a forgamival és a motor adásvételivel és pár ezresért kap egy új forgalmit amiben az új motorszám van. Bár nem tudom mi a helyzet a törzskártyával...gondolom az is új kell.

Link to comment
Megosztás:

Nem nagyon értek hozzá elvittem szétszedte meg mondta mennyibe is fog kerülni közben meg eladtam...

Akkor Te egy komplett generálról beszéltél, nem egy hengerfej felújításról, vagy cseréből. (megjegyzem 50 körül kaptál volna bele motort :) ) Ezer dologtól lehet még ilyen tünete, ami miatt nem kell eladni. :D

Link to comment
Megosztás:

Heló! Kicseréltem a termosztátot wahler-t raktam bele! Ma mentem vele és 15 km után éri el a 90 fokot és utána van hogy visszaengedi 90 alá de utána visszamegy! c14nz-sek, vélemény?

Tökéletes. Próbáld, ki, hogy nem nyomatod maxon a fűtést 4-es venti fokozattal (vagy 3, ha még régi), akkor 5km alatt bemelegszik. :)

Link to comment
Megosztás:

Bocs elfelejtettem odaírni hogy fütés nélkül!

15km alatti haladási sebesség is számít. Nekem 3km alatt bemelegszik, ha városban közlekedek max 50nel, de ha kimegyek főútra (mert elaludtam és kocsival megyek melóba :)) akkor enyémnek is kell 10km, mire eléri a szintet. Aztán rátekerem a fűtést, mikor nyit a termosztát, és vissza is zuhan 90 alá, de aztán beáll 90-re. :D Az nem baj, ha izeg-mozog a 90-es jelzésnél. Főleg, ha rányomod a fűtést és akkor visszazuhan. :D Az a jó, ha ilyen állatságokat művelsz, minthogy hirtelen max fűtés, négyes venti aztán leesik a vízhőfok de aztán korrigál a termosztát. :D

Link to comment
Megosztás:

15km alatti haladási sebesség is számít. Nekem 3km alatt bemelegszik, ha városban közlekedek max 50nel, de ha kimegyek főútra (mert elaludtam és kocsival megyek melóba :)) akkor enyémnek is kell 10km, mire eléri a szintet. Aztán rátekerem a fűtést, mikor nyit a termosztát, és vissza is zuhan 90 alá, de aztán beáll 90-re. :D Az nem baj, ha izeg-mozog a 90-es jelzésnél. Főleg, ha rányomod a fűtést és akkor visszazuhan. :D Az a jó, ha ilyen állatságokat művelsz, minthogy hirtelen max fűtés, négyes venti aztán leesik a vízhőfok de aztán korrigál a termosztát. :D

Nem tudom, lehet hogy nálad se jó valami! Én sokallom a 10-15 km-t!

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, lehet hogy nálad se jó valami! Én sokallom a 10-15 km-t!

Nekem pont ma volt szerencsém hideg motorral indulnom reggel...garázsból kiállva, kb 3km után 80fok környékén lett a vizem, olyan 25-30as tempóval haladva...elötte annyit járt az auto alapjáraton amig becsuktam a garázsajtót meg a kaput :)

Többet nemtudok hozzáfüzni, mivel szinte soha nemszoktam hideg motorral indulni...van a kocsiba elöfütö :D jah meg ugye az enyém dizel, nemtom mennyire lehet nagy a külömség dizel meg a benzines melegedése között, de valamennyi biztos van :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem pont ma volt szerencsém hideg motorral indulnom reggel...garázsból kiállva, kb 3km után 80fok környékén lett a vizem, olyan 25-30as tempóval haladva...elötte annyit járt az auto alapjáraton amig becsuktam a garázsajtót meg a kaput :)

Többet nemtudok hozzáfüzni, mivel szinte soha nemszoktam hideg motorral indulni...van a kocsiba elöfütö :D jah meg ugye az enyém dizel, nemtom mennyire lehet nagy a külömség dizel meg a benzines melegedése között, de valamennyi biztos van :D

Dízelek nehezebben melegednek, mert jobb a hatásfokuk.

Link to comment
Megosztás:

Heló! Kicseréltem a termosztátot wahler-t raktam bele! Ma mentem vele és 15 km után éri el a 90 fokot és utána van hogy visszaengedi 90 alá de utána visszamegy! c14nz-sek, vélemény?

A mai 0 fok körüli hőmérsékletben, hidegindítás után nekem kb 3 km alatt elérte a 90et, városban... de mikor a nagy mínuszok voltak, akkor ennyi alatt a feléig is alig vánszorgott el.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.