Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

6000????? Gondoltam 1-2e Ft körül van! Hát akkor nem lesz benne! Kösz az infót!

Autósboltban van különböző méret!!!!Nem valami drága!!!Nem tom hogy méretben a trabanté(2-ütemü)nem e jó hozzá!!!!Pici hajtogatást elbír(tágítás,roppantás)Remélem tudtam segíteni!!

Link to comment
Megosztás:

Tapasztalatom gázzal indítás, hidegen melegen egyaránt ugyan úgy, hogy a felvillan a sárga lámpa, csak akkor és csakis akkor ha megyek x sebességgel folyamatosan pár száz métert, és utána motorféket használok, vagy fékezek a motorfék mellé.

Egyéb esetben nem villan fel!

Benzinnel nem csinálja ezt 2-3km teszt után sem. Gázzal az első motorfékes dolognál...

Kérdés szegény keverék okozhatja ezt?

Mert azt tudom hogy most elvan véve a kaja tőle, talán túlságosan is...

Illetve a szegény keverék okozhat tartósan motorkárosodást?

Link to comment
Megosztás:

Azt nem falaztam még!!Az igazat megvalva ha megy megy falazás nélkül is!!!(elvileg)

Igen, de egy rosszul működő egr szelepnél általában nem az a kérdés, hogy megy-e a motor, hanem az, hogy hogyan megy.

Hosszútávon hajtsd meg a gépet (a tartós, terhelés alatti, az átlagosnál magasabb motorfordulat a lényeg, nem a túlzott sebesség). Adj neki egy esélyt, hát ha a motor ki tud pucolódni saját magától. Egy próbát megér! Ez a módszer sokszor tényleg csodákra képes egy (többek között) a lerakódásoktól ellustult gépnél. (Persze, ha más baja nincs.)

Link to comment
Megosztás:

Van benne karbi? Csoda ótó ez. <_< De a 60lovas nz-nek a ac-ja nem 0,75bárt tud?

Én úgy tudtam a tiéd is kisnyomású, csak a hengerenkéntis a nagynyomású, és csak az tartja a nyomást, ezért megy pumpa nekem gyujtás ráadásakor, és az SE-ken ezért nem. Neked ha ráadod a gyujtást elindul a pumpa majd kattan a relé?

Link to comment
Megosztás:

Én úgy tudtam a tiéd is kisnyomású, csak a hengerenkéntis a nagynyomású, és csak az tartja a nyomást, ezért megy pumpa nekem gyujtás ráadásakor, és az SE-ken ezért nem. Neked ha ráadod a gyujtást elindul a pumpa majd kattan a relé?

Valami kattan gyújtás után. De Emlékeim szerint 0.75ös a NZ, és a SE 3bár?

Link to comment
Megosztás:

Igen, de egy rosszul működő egr szelepnél általában nem az a kérdés, hogy megy-e a motor, hanem az, hogy hogyan megy.

Hosszútávon hajtsd meg a gépet (a tartós, terhelés alatti, az átlagosnál magasabb motorfordulat a lényeg, nem a túlzott sebesség). Adj neki egy esélyt, hát ha a motor ki tud pucolódni saját magától. Egy próbát megér! Ez a módszer sokszor tényleg csodákra képes egy (többek között) a lerakódásoktól ellustult gépnél. (Persze, ha más baja nincs.)

Agr szelep és környéke pucoláson esett át!!!Nem szorul!!!!Sajnos a 100 paciból kb a fele elment nyaralni!!!!Magasabb fordulaton képes "életben" maradni!!! ????

Link to comment
Megosztás:

Nem vagy vele egyedül, de téged hazavitt még, nem? <_< Nekem csak ötödikben hööö-zött.

Jennersdorf felé kezdett el mókázni, az utánam jövők hoztak nekem egy act, de még tele volt a tank elég rendesen mikor kiértünk. Visszafelé amíg nem kellett megindulni, csak tartani a tempót nem volt gond. Viszont bpre érve már gázos volt a történet, így kicseréltem. 6.6 lett a fogyi. :D

Link to comment
Megosztás:

Az önindító főáramkörén volt kontakthiba,rozsdás volt az alátét.

<_< Mondtam, hogy lehet érintkezési hiba... saruknál, meg ilyeneknél előfordul. Mondjuk mákja volt a srácnak, hogy nem szikrázott át. Olyantól akár ki is éghet a motortér kábel, aztán vakargathatja a fejét, hogy mi volt. Én egy olyan autót vettem most, amiben kiégett a teljes motortér kábel, és még a műszerfal alatt is beégett pár zsinór. Mondjuk úgy, hogy gyújtáskapcsolóig égett. Az akkumlátor kábelkötegen kívül cserélni kellett a motorvezérlő kábelét, meg az utastér kábelköteg egy részét. Főleg azokat, amik a csatlakozóba mentek bele. A többi ép és sértetlen volt. Most ha ezt az autót bevinném egy opel szervizbe, okoskodhatnának, hogy alvázszám alapján rendeljenek hozzá kábelköteget... :D Nem is hasonlítanak a dolgok a 2000-es évjáratban gyártott Classic X16XEL köteghez. :D Lenne anyázás!

Link to comment
Megosztás:

<_< Mondtam, hogy lehet érintkezési hiba... saruknál, meg ilyeneknél előfordul. Mondjuk mákja volt a srácnak, hogy nem szikrázott át. Olyantól akár ki is éghet a motortér kábel, aztán vakargathatja a fejét, hogy mi volt. Én egy olyan autót vettem most, amiben kiégett a teljes motortér kábel, és még a műszerfal alatt is beégett pár zsinór. Mondjuk úgy, hogy gyújtáskapcsolóig égett. Az akkumlátor kábelkötegen kívül cserélni kellett a motorvezérlő kábelét, meg az utastér kábelköteg egy részét. Főleg azokat, amik a csatlakozóba mentek bele. A többi ép és sértetlen volt. Most ha ezt az autót bevinném egy opel szervizbe, okoskodhatnának, hogy alvázszám alapján rendeljenek hozzá kábelköteget... :D Nem is hasonlítanak a dolgok a 2000-es évjáratban gyártott Classic X16XEL köteghez. :D Lenne anyázás!

Nem nagy kunszt. X16XEL-hez karosszériától függetlenül van a motorvezérlő kábelkorbács kialakítva. Maximum a felszereltségi szint változtat valamennyit, bár annak a vezetékei nem a motorvezérlő kötegében haladnak (pl. klíma, olajszint érzékelő, stb.). Szóval elég lett volna venned bontóból egy X16XEL kábelköteget motortérből aztán cső. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tud valaki esetleg egy olcsó eladó aktiv szénszűrőt?

Elpukkant az enyém,de nagyon.....Egyébként honnan tudom hogy egy bontott jó- e vagy sem?

Kérdezd meg Öcsibácsit, úgy látom neki van az eladó cuccai között:

http://pics.coldline.hu/users/ocsibacsi/Elado

Ha nem jön belőle a szén, akkor nagy valószínűséggel jó.

Vagy dobd fel a "keresek" topikba.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.