Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Amúgy én úgy értettem a kérdést, hogy mivel F astrát gyártottak még ezzel a motorral, ezért a bakok, stb, jó-e hozzá.

Pláne most jut eszembe, a váltóval mi a helyzet? Úgyemlékszem hogy a 100.000-ben nincs benne a váltó.

Tehát szétbuherálás nélkül belerakható-e.

Minden berakható mindenbe, csak akarás kérdése. :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Van egy 1997 es F astrám 1.6 16v nemrég vettem, és az a bajom vele, hogy pár óra állás után alig akar elindulni, nagyon sokat kell hajtatni mire indul, de használat után újra akár többször is elindítva semmi gond.Gyergyákat cseréltem ill , nagyszerviz után van de most is ezt csinálja.Ennél nem kell búgó hangnak lenni indítás előtt, mint pl.suzuki peugeot?

Van valakinek valami ötlete?(mielőtt egy szerelő elkér 100.000 -et és nem csinál semmit) :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Egy olyan problémám lenne(ha vki tudna segiteni),hogy van egy 1997-es F Astrám,megvan bolondulva az alapjárat,olyan 3000-et pörög,egyszer jo,egyszer nem!Már lett cserélve alapjárati motor,vizhőszenzor,fojtoszelep tisztitás,kábelköteg kimérés,és az összes test és tömités leellenőrizve! Ha vmihez hozzányulnak kb 1honapig jo az auto,de utánna mindig visszajön a hiba! Ha vki tudna segiteni nagyon megköszönném! Ja és rá lett dugva gépre és az mindent jonak irt! Előre is köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Van egy 1997 es F astrám 1.6 16v nemrég vettem, és az a bajom vele, hogy pár óra állás után alig akar elindulni, nagyon sokat kell hajtatni mire indul, de használat után újra akár többször is elindítva semmi gond.Gyergyákat cseréltem ill , nagyszerviz után van de most is ezt csinálja.Ennél nem kell búgó hangnak lenni indítás előtt, mint pl.suzuki peugeot?

Van valakinek valami ötlete?(mielőtt egy szerelő elkér 100.000 -et és nem csinál semmit) :D

Amikor éppen nem indul próbálj hibakódott villogtatni pölö Hening aláírásában van egy link Ecu -kódok néven ott találsz leírást róla.

Sziasztok! Egy olyan problémám lenne(ha vki tudna segiteni),hogy van egy 1997-es F Astrám,megvan bolondulva az alapjárat,olyan 3000-et pörög,egyszer jo,egyszer nem!Már lett cserélve alapjárati motor,vizhőszenzor,fojtoszelep tisztitás,kábelköteg kimérés,és az összes test és tömités leellenőrizve! Ha vmihez hozzányulnak kb 1honapig jo az auto,de utánna mindig visszajön a hiba! Ha vki tudna segiteni nagyon megköszönném! Ja és rá lett dugva gépre és az mindent jonak irt! Előre is köszönöm!!!

Fals levegőt nem szívhat valahonnan? Gázbowden nem akad?

Link to comment
Megosztás:

Amikor éppen nem indul próbálj hibakódott villogtatni pölö Hening aláírásában van egy link Ecu -kódok néven ott találsz leírást róla.

Fals levegőt nem szívhat valahonnan? Gázbowden nem akad?

Köszönöm váloszod! Fars levegőt sajna bizti hogy nem,mert az egész ezért meg lett nézve és elvileg minden okés,és sajna a gázbowden sem akad,de azért köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Tudom sok minden lehet ,de minden ötlet érdekel.

Na a gondom az,hogy a co-ja nagyon rossz. Fogyasztás nem nőt, nem rángat, rendesen húz. Szépen üzemel.

Csak a co-mérő mutatja. Várom az ötleteke, és előre köszönöm :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Tudom sok minden lehet ,de minden ötlet érdekel.

Na a gondom az,hogy a co-ja nagyon rossz. Fogyasztás nem nőt, nem rángat, rendesen húz. Szépen üzemel.

Csak a co-mérő mutatja. Várom az ötleteke, és előre köszönöm :D

Hello!

Milyen motor?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Tudom sok minden lehet ,de minden ötlet érdekel.

Na a gondom az,hogy a co-ja nagyon rossz. Fogyasztás nem nőt, nem rángat, rendesen húz. Szépen üzemel.

Csak a co-mérő mutatja. Várom az ötleteke, és előre köszönöm :lol:

Van benne katalizátor? :D

Link to comment
Megosztás:

kicsit többért van komplett C20XE :lol:

Mondasz valamit, ha már egyszer újra kell papírozni. Az igazság az, hogy amennyire én tudom átépítési engedélyt csak úgy adnak, hogy amit belerakhatsz motor nem lehet nagyobb a gyári legnagyobbnál. Tehát van egy Astra F amiből ha jóltudom a legnagyobb gyári motoros az 1.8-as, meg van az Astra GSI ami ugye a 2littyós, és sz.tem a gyár tesz külömbséget Astra F, és Astra GSI között, ezért sz.tem nem kapnék engedélyt a 2.0-ra. Lehet hogy ez marhaság, de én így tudom. Vagy kapnék de tényleg szürreális pénzért.

Javítsatok ki ha tévedek, elvégre okosodni járok ide.

Amugy ár/teljesítmény/gazdaságosság szempontban gondolkoztam.

Szerintetek melyik motorral járnék a legjobban?

Gondolom nem az 1.8 8V vel :D

Na Páh!

Link to comment
Megosztás:

Cartársak!

Adott egy kérdés, miszerint kiszedtem a gyertyákat megnézni a hézagokat, mert szerintem nem úgy megy a kocsi mint kéne. A hézag mind1iknél 0,8 mm, szóval azzal nincs gondom. Hanem mind a 4 gyertyán az elektródák a szép őzbarna szín helyett inkább fehérre hasonlítanak. Mi lehet a probléma? Mellesleg most hogy kicsit melegebb idő lett (pl a hétvégén) nehezebben indul a szekér. Hidegben még talán körbe sem fordította a főtengelyt, és elkapta, de most a melegben meg van hogy körbetekeri párszor mire elindul. :D

Link to comment
Megosztás:

Cartársak!

Adott egy kérdés, miszerint kiszedtem a gyertyákat megnézni a hézagokat, mert szerintem nem úgy megy a kocsi mint kéne. A hézag mind1iknél 0,8 mm, szóval azzal nincs gondom. Hanem mind a 4 gyertyán az elektródák a szép őzbarna szín helyett inkább fehérre hasonlítanak. Mi lehet a probléma? Mellesleg most hogy kicsit melegebb idő lett (pl a hétvégén) nehezebben indul a szekér. Hidegben még talán körbe sem fordította a főtengelyt, és elkapta, de most a melegben meg van hogy körbetekeri párszor mire elindul. :D

Szegény keverék...mérj üanyomást...lambda milyen régi?

Link to comment
Megosztás:

Szegény keverék...mérj üanyomást...lambda milyen régi?

Lambda még a gyári szerintem. Eléggé bele van épülve a leömlőbe. Igazából rendeltem egy olyat ami itt többeknek is van, de még nem lett betéve. Gm-es asszem valami 7ezer volt. Nem tudom, hogy mik a tapasztalatok vele. Pech engine meg még nem reagált hibakóddal. Igazából mintha kicsit lomhább lenne a reakciója a gázra a kocsinak. Házilag hogy tudok üzemanyagnyomást mérni?

Link to comment
Megosztás:

Lambda még a gyári szerintem. Eléggé bele van épülve a leömlőbe. Igazából rendeltem egy olyat ami itt többeknek is van, de még nem lett betéve. Gm-es asszem valami 7ezer volt. Nem tudom, hogy mik a tapasztalatok vele. Pech engine meg még nem reagált hibakóddal. Igazából mintha kicsit lomhább lenne a reakciója a gázra a kocsinak. Házilag hogy tudok üzemanyagnyomást mérni?

Sehogy, ha nincs nyomásmérő órád. Tudsz mérni üanyag hozamot asszem 2Liter/ perc, de ez még nem jelent semmit.

Link to comment
Megosztás:

Lambda még a gyári szerintem. Eléggé bele van épülve a leömlőbe. Igazából rendeltem egy olyat ami itt többeknek is van, de még nem lett betéve. Gm-es asszem valami 7ezer volt. Nem tudom, hogy mik a tapasztalatok vele. Pech engine meg még nem reagált hibakóddal. Igazából mintha kicsit lomhább lenne a reakciója a gázra a kocsinak. Házilag hogy tudok üzemanyagnyomást mérni?

Váltások után gázadásra nem torpan meg kis időre a motor?

Link to comment
Megosztás:

De van amikor igen. Van hogy ha elveszem a gázról a lában és gurulok utána rálépek a gázra és bólint egyet. Ez főleg 1,2,3 sebességben jelentkezik. 4-5 ben már nem

Rendszeresnek kéne lennie, lambda halódásnál. Természetesen lehet nem az a baj, de ha már vettél egy új gyárit, akkor miért nem cseréled ki? :D Én kicserélném és ha továbbra is ezt csinálja, akkor nézném meg a szívó oldalt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.