Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

pedig vmelyik topikban elég sokat feszegettük a témát... az suxx

bazs a sárgában néztétek tényleg?

mert ugye elvileg gyújtás rátesz és fel kell villania ha ez elmarad akkor az égő seholse...

Hát igazából ez a baj ezzel a nagy fórummal, hogy mire végigolvasnám az egészet elmenne egy hónap. :-(

Sajnos csak 4-5 nappal a megvétel előtt akadtam rá a fórumra, így nem olvastam sehol sem. De végülis nem hiszem, hogy óriási lesz a baj, úgyhogy... Az autó egyébként minden tekintetben a keresettnek felelt meg.

Link to comment
Megosztás:

Ma egy ismerőshöz elvitte fatherom az autót kivillogtatni a hibakódokat. De a kezdeti 12 helyett valami 1-5-1-10 vagy valami ilyesmit dobott ki. Nem voltam ott, pontosan nem tudom, de hülyeségeket dobott ki. Úgyhogy hétfőn megyünk újra, de akkor már szgéppel olvastatjuk ki.

Kérdés: ECOTEC-nél mások a hibakódok? Vagy ott is a 12-vel kezdődik?

Ugyanez a tréfás helyzet volt nekem is... (1.4 16V) annyi a lényeg, hogy rendes GM Multec computer van benne, csak épp szabványosodnak a hibakódok... és emiatt már négyjegyűeket villog... és NINCS bevezető 12-es hibakód... szal ha nincs hiba akkor nem villog semmit...

Az AGR szelep pl. 1405.... JAH és igen a 0 az 10 VILLOGÁS !!!

amúgy itt vannak a kódok: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/...fault_codes.htm

Alul a Simtec kódoknál keresd... de mondom attól még Multec ECU... meg is néztem mert én sem akartam elhinni :lol:

jah és ugyebár mivel 16 tűs ezért 5-6 ot kell összekötni !!!:

http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/s007.jpg

Link to comment
Megosztás:

Stepor!

Minden motoron máshol az AGR, pl. az X16XEL esetében is lehet több helyen, attól függ melyik szívósorral szerelték.

Nem lehet hozzáférni a szelep tengelyéhez, így ne számíts "tiszta" munkára, csak felületesen lehet tisztítani (pl. áztatással). És ha már kikopott a tengely, akkor hiába tisztítod, pár héten belül újra jelentkezni fog a hiba.

Link to comment
Megosztás:

Opel16!

Thx, a segítséget! Végül megtaláltam, és úgy fest, meg is oldottam az AGR szelep adta problémát. Elkopva hálistennek nem volt, a tetejét csisz papírral, drótkefével megtisztítottam, a szelepet benyomtam, és amihez hozzáfértem, kikapirgáltam, aztán a tömítés mintájára vágtam lemezből egy ugyanolyat, de azon már csak a csavarnak maradt lyuk! :lol:

Aztán visszaszereltem. Sárga lámpa nem világít, megszűntek a rángatások, alacsony fordulatnál sem erőtlen, magas fordulatnál meg kimodottan felszabadult. Nekem így sokkal jobban tetszik! :lol: Egyébként is minek mérgezzem szegény motort kipufogógázzal? :lol: Szóval lényegesen javult a karakterisztikája.

Babámat beültettem, hogy megmutassam az eredményt, kíváncsi voltam, hogy neki feltűnik-e, hogy erősebb lett.

Babám reakciója: Astra mindenit, ez nagyon megy! :lol:

Szóval köszönet a fórumnak!

Link to comment
Megosztás:

Nem kell kipufgáz - dinamikusabb lesz a kocsi - nincs fogyasztásnövekedés - nincs káros hatás - :lol: No ez engem is elkezdett érdekelni.

tudtok valami képes leírást kreálni ehhez a művelethez?

Az enyém c14nz, ezzel is meg lehet csinálni ezt a lefedéses eljárást?

Bocs ha hüleséget kérdeztem, kicsit láma vagyok ilyen téren. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Opel16v!

Nem vagyok benne biztos, de úgy láttam, hogy a tengely csúcsán vagy trox, vagy imbusz van, szal sztem ki lehet tekerni, ha valaki precízen akarja tisztítani, vagy gondolom lehet bele venni tengelyt, ha esetleg elkopott. Ebben nem vagyok 100%, mert én nem tekertem ki, de sztem műxene.

Link to comment
Megosztás:

Legalább tudom hogy nem ezért rángat... :?

Vazze a tijed is rángat :?: :?: :?:

Nekem opel16v kolléga már megmondta, hogy az első lépcsőben történt tűzoltás nem lesz elég, és hát igaza lett.... :lol:

Jövő keddig bírja ki, mert akkor viszem valami ultra okos ######ihoz. (aszt mondják itt Pécsen minden autószervíz oda viszi a verdát, ha már semmi remény...mondjuk az igaz, hogy legalább 15 autó mindig van náluk, és másfél hét a várolista...)

Csak tudjam megfizetni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

No és ki ez a fazon? (3 évig Pécsen éltem, ott kezdtem az autósportot

is, ismerek pár embert) Ha javasolhatom, keresd inkább Rolit (20/3350278).

Én két profi Opeles szerelőt ismerek az országban, ő az egyik. :lol:

Vasason van a műhelye.

Ki a másik?

Link to comment
Megosztás:

No és ki ez a fazon? (3 évig Pécsen éltem, ott kezdtem az autósportot

is, ismerek pár embert) Ha javasolhatom, keresd inkább Rolit (20/3350278).

Én két profi Opeles szerelőt ismerek az országban, ő az egyik. :lol:

Vasason van a műhelye.

Na itt vagyok :!:

Nekem Gomorka Gábort ajánlották (kint van az Egyetemi Klinikánál, ahol a helikopter leesett... a PMFC aréna mellett), és csupa jót halottam róla...

Nem ismered :?:

Ez a Roli tényleg ennyire jó :?:

Kurvára kéne valami megbízható, mert 3 hét múlva mennénk Horvátba, és hát nem bírnám ha ott robbannék le...

Link to comment
Megosztás:

Tom!

Gondolkodj! :lol:

Butragueno!

Nem ismerem ezt a tagot.

Rolit ajánlom figyelmedbe, Opelekre van specializálódva, nagyon

ismeri szinte minden típusát, rutinos versenyszerelő is egyben. :lol:

Ja, és nem mellékes, hogy nem hagyod a gatyád nála, és nem kezd

el mindent kicseréltetni, amit nem is kell... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tom!

Gondolkodj! :lol:

Butragueno!

Nem ismerem ezt a tagot.

Rolit ajánlom figyelmedbe, Opelekre van specializálódva, nagyon

ismeri szinte minden típusát, rutinos versenyszerelő is egyben. :lol:

Ja, és nem mellékes, hogy nem hagyod a gatyád nála, és nem kezd

el mindent kicseréltetni, amit nem is kell... :lol:

Hát akkor én őt most fölhívom :!:

Köszönöm :!: :!:

Link to comment
Megosztás:

Szívesen. Tőle egyébként mindenféle tuningos dolgokról is tudsz

tanácsot kérni, komolyan mozog a versenyvilágban. :lol:

Nekem ő hiányzik legjobban Pécsről, pedig volt egy-két szép

lányismerősöm is... :lol: :lol: :lol:

Írok, hogy mi történt :!:

Ha megengeded üdvözlöm a nevedben is... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.