Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hát lehet de hogy azt vajon hol találom meg? Mellesleg ez okozhatja a rendkívül magas alapjáratot , és a rángatást?

Okozhat, mert ha nyitva marad a szelep, akkor ott fals levegőt szívhat motor.

De azt nem tudom, hogy a te motorodon hol van.

De megy rá 2 cső, az egyik a sárvédőtől, a másik a szívótorokból, plusz van rajta egy csatlakozó is két vezetékkel. Nekem a generátor fölött van.

Link to comment
Megosztás:

Sztem okozhat ilyeneket, de hogy hol találod meg, azt majd megmondja valamelyik cartárs, akinek ilyen motorja van. Lehet, hogy a szén kijött az aktívszenes szűrőből, és megakasztotta a szelepet.

Egy szlovák oldalon találtam hasonló problémával küzdő emberkét de mivel nem tudok szlovákul sokat nem tudtam kiokoskodni belőle.

Remélem lesz egy mágus aki megsegít. Köszönöm a segítséged.

Link to comment
Megosztás:

Jobb képet nem tudok adni:

2011.07.24_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hibakód:

2011.07.24_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Még egy kép. Piros nyíl elvileg:

2011.07.24_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Pszilaj lógok egy sörrel te vezettél rá a megoldásra, bár nem a szeleppel volt a gond. Nagyon boldog vagyok az alapjárat gyönyörű lett, megy mint a szél! Évek óta nem volt ilyen jó a kocsim. A gond az volt hogy a szívótorok alatt van egy nagy szép kör alakú narancssárga csati ami látszólag jó volt. egyszer meg is mozgattam de nem mozgott. van rajta egy fekete gyűrű ( ez szorítja be a csatlakozót), ami menetes. ennek volt elrepedve az alsó része. Kitekertem körbehúztam szigetelő szalaggal visszatekertem és csoda történt megszűnt a hiba. Minden egyes fórumozónak szeretnék köszönetet mondani nagyon sokat segítettetek!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a kiegyenlítő tartájnál van egy kis pöcök, ami vagy 95, vagy 98-ra lehet tenni attól, függ, hogy mivel jársz, vele gondolom! Én pl 98-al járok, vele érdemes lenne, áttenni vagy nem kell! Amúgy min változtat? Előre is köszöntem!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a kiegyenlítő tartájnál van egy kis pöcök, ami vagy 95, vagy 98-ra lehet tenni attól, függ, hogy mivel jársz, vele gondolom! Én pl 98-al járok, vele érdemes lenne, áttenni vagy nem kell! Amúgy min változtat? Előre is köszöntem!

Ha 98-assal jársz, akkor érdemes átfordítani. Megnöveli az előgyújtást és jobban ki lehet aknázni a 98-as üzemanyag energiáját!

Legalábbis én úgy tudom...

Link to comment
Megosztás:

Pszilaj lógok egy sörrel te vezettél rá a megoldásra, bár nem a szeleppel volt a gond. Nagyon boldog vagyok az alapjárat gyönyörű lett, megy mint a szél! Évek óta nem volt ilyen jó a kocsim. A gond az volt hogy a szívótorok alatt van egy nagy szép kör alakú narancssárga csati ami látszólag jó volt. egyszer meg is mozgattam de nem mozgott. van rajta egy fekete gyűrű ( ez szorítja be a csatlakozót), ami menetes. ennek volt elrepedve az alsó része. Kitekertem körbehúztam szigetelő szalaggal visszatekertem és csoda történt megszűnt a hiba. Minden egyes fórumozónak szeretnék köszönetet mondani nagyon sokat segítettetek!

Nincs mit! :D

Öröm és bódogság ha megy a gép mint a sebes szél! :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a kiegyenlítő tartájnál van egy kis pöcök, ami vagy 95, vagy 98-ra lehet tenni attól, függ, hogy mivel jársz, vele gondolom! Én pl 98-al járok, vele érdemes lenne, áttenni vagy nem kell! Amúgy min változtat? Előre is köszöntem!

Érdemes átfordítani, de figyelj oda, ha gyorsításoknál becsörög a motor, inkább fordítsd vissza 95-re.

Link to comment
Megosztás:

A kétütemű trabant adott ilyesmi hangot amikor parton felfelé nyomtad neki. Mintha egy pici lánc csörgés lenne, vagy valami ahhoz hasonló.

Azt tom milyen :icon4: Akkor marad így nem próbálkozom vele! Így is sokkal kedvezőbb a fogyasztásom és jobban is megy :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem volt olyan, hogy a 95-ös benzinnel is becsörgött, pedig a dugó 95-re volt állítva. Ezt orvosoltam egy kis e85-el.

Régebben amikor 50-50%-ban jártam 95 és e85-el, akkor fordítottam át 98-ra, mert akkor elsőre indult mindig. Amikor 95-re volt állítva akkor csak másodikra vagy harmadikra indult csak.

Link to comment
Megosztás:

Ha minden biztosíték okés, akkor szerintem kapcsoló probléma lesz. :D Nem tudsz 1 próba erejéig kölcsönkérni egyet valakitől? (2 perc alatt kiderülne, hogy a kapcsoló-e a ludas, vagy sem)

A kapcsoló és a biztosítékok jók, vagy kábel probléma van vagy relé. Ha javul az idő nekiállunk és átnézzük. A világítás relé a motortérben van, ha jól tudom, azzal kezdjük.

Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mi az alapvető különbség a 75 és 71 lovas motor között?Miért tud az 4 pacival kevesebbet?A 71esnek mi a motorkódja?

Köszi

Az egyik X16SZ, a másik X16SZR. Hogy melyik melyik, azt nem tudom :D Alapvetően a motorvezérlőben és a dugattyú kialakításában térnek el (más sűrítési viszony).

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mi az alapvető különbség a 75 és 71 lovas motor között?Miért tud az 4 pacival kevesebbet?A 71esnek mi a motorkódja?

Köszi

Használtautós hírdetések szerint:

71 paci X16SZR

71 paci X16SZ

75 paci C16NZ

Helyesbítek, az x16SZR az 75 pacis, csakúgy mint a C16NZ.

"X16SZ gyárilag 71 LE, X16SZR 75 LE, mindkettő Euro 3-as, utóbbinak kicsit nagyobb a sűrítése is."

Link to comment
Megosztás:

De ettől nem tudtam meg h mi a különbség a 2 motor között! ;) ;)

Ezt mi se nagyon tudjuk ezek szerint! :D :icon4: ;)

(én legalábbis) :icon4:

Ezt olvasd el, van sok infó benne az 1.6-osokról! ;)

"A motor 1993 és 1996 között került gyártásra, azzal a céllal, hogy a károsanyag-kibocsátást csökkentsék. A motor továbbfejlesztett változata található a X16SZR (55KW) jelöléssel a Vectra B, Astra B, és Astra G típusokban. Ennek gyártását a nagyobb károsanyag-kibocsátási követelmények miatt, 1999-ben fejezték be, mivel a központi befecskendezéssel a szigorúbb normák már nem voltak teljesíthetőek."

"X16SZ gyárilag 71 LE, X16SZR 75 LE, mindkettő Euro 3-as, utóbbinak kicsit nagyobb a sűrítése is."

ITT a lényeg, innen kezdd el olvasni!!

Link to comment
Megosztás:

Ezt mi se nagyon tudjuk ezek szerint! :D :icon4: ;)

(én legalábbis) :icon4:

Ezt olvasd el, van sok infó benne az 1.6-osokról! ;)

"A motor 1993 és 1996 között került gyártásra, azzal a céllal, hogy a károsanyag-kibocsátást csökkentsék. A motor továbbfejlesztett változata található a X16SZR (55KW) jelöléssel a Vectra B, Astra B, és Astra G típusokban. Ennek gyártását a nagyobb károsanyag-kibocsátási követelmények miatt, 1999-ben fejezték be, mivel a központi befecskendezéssel a szigorúbb normák már nem voltak teljesíthetőek."

"X16SZ gyárilag 71 LE, X16SZR 75 LE, mindkettő Euro 3-as, utóbbinak kicsit nagyobb a sűrítése is."

ITT a lényeg, innen kezdd el olvasni!!

Vagyis káros anyag kibocsájtás és befecskendezés, gyújtás!

Akkor csak c16nz vagy az 1.8, 8 szelepesnek mi a motorkódja?

Ha 1.8ra cserélném a motort, persze motorszám nélkül akkor azt a műszakin kiszúrnák az okosok? ;)

Link to comment
Megosztás:

Vagyis káros anyag kibocsájtás és befecskendezés, gyújtás!

Akkor csak c16nz vagy az 1.8, 8 szelepesnek mi a motorkódja?

Ha 1.8ra cserélném a motort, persze motorszám nélkül akkor azt a műszakin kiszúrnák az okosok? :icon4:

C18NZ kinézetre hasonlít nagyon. ;) De ha nem hozzáértő valaki, akkor az SZ, vagy SZR-t se mondja meg képről, hogy nem NZ. :D

Simán, legalábbis felénk... nézik a motorszámot! :icon4:

Régebben beszéltük, hogy az SE-sítés jobb, mert marad a motorszám... De a látszat ott meg éppen másabb...

Link to comment
Megosztás:

Vagyis káros anyag kibocsájtás és befecskendezés, gyújtás!

Akkor csak c16nz vagy az 1.8, 8 szelepesnek mi a motorkódja?

Ha 1.8ra cserélném a motort, persze motorszám nélkül akkor azt a műszakin kiszúrnák az okosok? :icon4:

Szeintem nem. Hacsak nem itt fórumozik a vizsgabiztos. :icon4: Van olyan is hogy c18nz szerintem. Vagy nincs? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.