Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Normál "emberi" használathoz elég az 1.4-es motor, Szerintem. Bár amikor a szüleim C14NZ-s Caravanjával mentem, megfogadtam, hogy sosem kérem el tőlük. El voltam szokva a gyengébbtől. De nekik ez is bőven megfelel. Biztosan én is megtudnám szokni. De én fiatalabb vagyok, szeretem, ha jobban megy. Viszont egy GSI-től már lehet félnék...

Kinek mi a jobb... :rolleyes:

C14NZ még corsában is harmat gyenge. :huh: Szerintem nem azért kell GSI-t venni, hogy száguldozzon az ember. Hanem, hogy legyen erőtartalék vidékre speciel sokkal jobb. Ha többen ülnek a kocsiban akkor is megy. Legalább tudod, ha előzni kell nem ölöd meg a szembe jövőt, mert nem tudod megelőzni a kamazt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Amit én mondtam, abban abszolúte nincs semmi degradáló.

"Legálisan" így lehet a legtöbbet kihozni abból a motorból. Vizsgán szerintem nem veszik észre a különbséget. A forgalmiban meg minek átiratni? Azért, hogy nagyobb teljesítményadót fizess??

Az arra alkalmas motorokhoz 50ezerért kínálnak 10% teljesítmény növekedést a csiptuningosok. De egyrészt ez a motor nem arra való.

Tehát ha 100 körüli összegből hozzácsapsz 20 lovat, akkor máris majdnem 30%-al erősebb lesz a motorod.

De mindenki a saját pénztárcájának az ura. Rád van bízva, hogy mihez kezdesz. Egy 10ezer forintos direkt szűrő is fog emelni a teljesítményen. Kb fél lóerőt. :rolleyes:

És hamarabb haza is vágódik a motor tőle. :D

C14NZ még corsában is harmat gyenge. :lol: Szerintem nem azért kell GSI-t venni, hogy száguldozzon az ember. Hanem, hogy legyen erőtartalék vidékre speciel sokkal jobb. Ha többen ülnek a kocsiban akkor is megy. Legalább tudod, ha előzni kell nem ölöd meg a szembe jövőt, mert nem tudod megelőzni a kamazt. :lol:

De egy C14SE már aláz. :lol: Tapasztalat. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Normál "emberi" használathoz elég az 1.4-es motor, Szerintem. Bár amikor a szüleim C14NZ-s Caravanjával mentem, megfogadtam, hogy sosem kérem el tőlük. El voltam szokva a gyengébbtől. De nekik ez is bőven megfelel. Biztosan én is megtudnám szokni. De én fiatalabb vagyok, szeretem, ha jobban megy. Viszont egy GSI-től már lehet félnék...

Kinek mi a jobb... :rolleyes:

Tegnap kellett előznöm egy x14nz caravannal. Borzalmas. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Kollegám szerint is, neki is SE van és óra szerint 200km/h a vége. Persze.... :rolleyes:

Nekem GPSel mérve 170 a vége és corsa nem astra. Szóval csal a km órája. Amúgy jól megy tényleg de én cserélem a motort jobb kell. Astrában Si nem nagy tűz lehet szerintem. 0-100ra 8-8,5 secel autót építek ez már elég lesz. Nem versenypályára lesz. :huh: De menjen már valamennyire.

Link to comment
Megosztás:

Nekem GPSel mérve 170 a vége és corsa nem astra. Szóval csal a km órája. Amúgy jól megy tényleg de én cserélem a motort jobb kell. Astrában Si nem nagy tűz lehet szerintem.

Én is mondtam neki hogy csal az órája. 2000 fordul a motor százon!

Ja a 200km/h 4.-el éri el tiltáson!

Link to comment
Megosztás:

Nekem GPSel mérve 170 a vége és corsa nem astra. Szóval csal a km órája. Amúgy jól megy tényleg de én cserélem a motort jobb kell. Astrában Si nem nagy tűz lehet szerintem. 0-100ra 8-8,5 secel autót építek ez már elég lesz. Nem versenypályára lesz. :huh: De menjen már valamennyire.

Astrában is csal. :lol:

De ennyire? :rolleyes:

Enyémben is hosszú van. 130-nál pörög 3000-t majdnem.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen élményem még anno, Zastava-s korszakomban volt...Akkor is egy Ifa majdnem rámpirított!! :rolleyes:

Hát jah..

mi lesz az egynyóc projekttel? :huh:

Voltam ma tankolni, eszembe jutottál te is, megy Dzsoni is. :lol: Kutas gyerek odajön. Mondom neki, kösz megoldom. Jó ok, de nem tudsz véletlen astra alkatrészeket? LOL, rám van írva, vagy mi? :lol: A lényeg, hogy neki még nem tört le a főtengely vége, és azt keres. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát jah..

mi lesz az egynyóc projekttel? :huh:

Voltam ma tankolni, eszembe jutottál te is, megy Dzsoni is. :lol: Kutas gyerek odajön. Mondom neki, kösz megoldom. Jó ok, de nem tudsz véletlen astra alkatrészeket? LOL, rám van írva, vagy mi? :lol: A lényeg, hogy neki még nem tört le a főtengely vége, és azt keres. :lol:

Törött végű főtengelyt? :rolleyes:

Bejött a hideg, ezért jegeltem a projektet! :D

Valamelyik hétvégén megkeresem azt a számot a főtengelyen, aztán nekilódulok keresni. Ha addig nem törik le, amíg meglesz a főtengely, akkor csere. Ha széttörik, akkor mocicsere...

Apropó! Hol keressem rajta a számot?

Remélem, nem az egyik csapágy alatt van! :D

Link to comment
Megosztás:

Ilyen élményem még anno, Zastava-s korszakomban volt...Akkor is egy Ifa majdnem rámpirított!! :huh:

Háát az 1.1-es Honecker bosszújával nemigen mertem előzni, biciklinél/Babetta-nál gyorsabb járművet. Az 50Km/h 150-nek tűnt, 70-80 körül halálfélelmem volt.

A Punto-val már nem féltem nekiállni előzni, szerette a kis 1.2-es FIRE a forgatást, de jó volt tudni, hol a helyem. A Thalia se volt annyira lusta, bár egy parasztszekér is sportosabb volt nála. Hiába, csak 75 kehes ló húzta.

A vén német koromgyár meg teljesen más karakter. Ha megforgatom kicsit - szigorúan melegen - megy ha akar, bár leginkább egy vizibivaly sportossága szorult bele. Hiábana oldszkúl dízel a szentem. Ha ráállok egy 100-110-es utazóra, azt árkon-bokron át tartja, a lámpás versengések nem az ő világa. :rolleyes:

ui.: A linkek az eddigi járműveim Totalcar-os népítéletei, bocs a sok OFF-ért, de jó volt kicsit nosztalgiázni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Van egy f-es astrám ami 1.6 16v ecotec motoros és az a baj vele,hogy olyan mintha csak három henger menne néha.Voltam gyertyacserén és megmérték a hengerekben a kompressziót is és jó volt mind a négy. Ha kihúzatom hosszabb távon akkor egy pár napig nem csinálja.Mi lehet a gond?Az olajat sem eszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Van egy f-es astrám ami 1.6 16v ecotec motoros és az a baj vele,hogy olyan mintha csak három henger menne néha.Voltam gyertyacserén és megmérték a hengerekben a kompressziót is és jó volt mind a négy. Ha kihúzatom hosszabb távon akkor egy pár napig nem csinálja.Mi lehet a gond?Az olajat sem eszi.

Gyertyakábelek? :rolleyes: (vagy ez is már az az egybeöntött gyökérség? :huh: )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Van egy f-es astrám ami 1.6 16v ecotec motoros és az a baj vele,hogy olyan mintha csak három henger menne néha.Voltam gyertyacserén és megmérték a hengerekben a kompressziót is és jó volt mind a négy. Ha kihúzatom hosszabb távon akkor egy pár napig nem csinálja.Mi lehet a gond?Az olajat sem eszi.

Gyertyakábelek? :rolleyes: (vagy ez is már az az egybeöntött gyökérség? :huh: )

Szerintem ez még nem az. Csak DIS kockás.

A gyertya kábeleket érdemes átnézni, meg az AGR szelepet lezárni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az elmúlt 3 hónapban ezeket cseréltem a kocsikámban icon_e_wink.gif

Komplett vezérlés+burkolat

Műszerfal fordulatmérősre

Hőfok jeladó

Gyújtáselosztó+kábelok

Termosztát

Zár csomiba

Antenna

Bőr váltóra+kézifékre

asszem ennyi.Hmm össze sem merem adni menyi volt. 1blink.gif

És még ami kell:

Övfeszítőpatron(majd1szercsak)

Remélem már 1jó darabig nem lesz vele gond... icon_e_confused.gificon_e_biggrin.gif

Link to comment
Megosztás:

Az elmúlt 3 hónapban ezeket cseréltem a kocsikámban icon_e_wink.gif

Komplett vezérlés+burkolat

Műszerfal fordulatmérősre

Hőfok jeladó

Gyújtáselosztó+kábelok

Termosztát

Zár csomiba

Antenna

Bőr váltóra+kézifékre

asszem ennyi.Hmm össze sem merem adni menyi volt. 1blink.gif

És még ami kell:

Övfeszítőpatron(majd1szercsak)

Remélem már 1jó darabig nem lesz vele gond... icon_e_confused.gificon_e_biggrin.gif

Ha a bádog jó állapotban van, akkor reménykedhetsz. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.