Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

EPK bácsi jól mondja,azért nincs olajnyomásod szvsz,mert megkoptak a csapágyaid a minimum alatti olajszinttől.

Hová lesz az olaj? Egyszerűen megeszi,kopott gyűrűktől csak 5000-6000 környékén dob füstöt,amúgy ez alatt a fordulat alatt csak kicsit égett szaggal kísérve eljár egy ilyen 1:50 keverékkel (egy tank benzin egy liter olaj).

A motorod megbontásával ne szívasd magad,egy generál sokkal drágább és több ideig húzódik,mintha vennél egy kipróbálható,füstmentes motort 50eért.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Astra GSI-m van C20XE van egy olyan jelenségem hogy kb 3-4 ezer között mintha megtorpanna az autó alatta felette is húz rendesen nemtudom milehet a gond egyszer kétszer kivillant a sárga motorvisszajelzőm de aztán az többet nem..szerintetek érdemes lenne gyertyákat cserélnem hátha megoldja?utána gondoltam ha nem akkor kábelek...és a többi...nem vágom egyenlőre mi lehet a gond.köszi a tippeket előre is .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Astra GSI-m van C20XE van egy olyan jelenségem hogy kb 3-4 ezer között mintha megtorpanna az autó alatta felette is húz rendesen nemtudom milehet a gond egyszer kétszer kivillant a sárga motorvisszajelzőm de aztán az többet nem..szerintetek érdemes lenne gyertyákat cserélnem hátha megoldja?utána gondoltam ha nem akkor kábelek...és a többi...nem vágom egyenlőre mi lehet a gond.köszi a tippeket előre is .

Ha már motorhiba lámpa van, akkor talán elsőnek ki kellene olvasni a hibakódot.

Link to comment
Megosztás:

Ugyanaz a motor fizikailag. :D

Amúgy sztem bowden csere lesz.

Sziasztok!

Jelentem megszűnt a gázpedál felakadás problémája. Sokkal bővebben megolajoztam a gömbcsuklókat valamint a rudazat két végén lévő ollórugókat, valószínűleg az utóbbi lehetett a ludas, legalábbis az ez alatti "tengely". Pár csepp olajtól már könnyebben visszaugrott, amikor nyakonöntöttem teljesen helyrejött. Csak azért gondoltam leírni, ha valakinek hasonló problémája lesz, akkor elsőnek ezzel próbálkozzon.

Link to comment
Megosztás:

Ja hogy a kollegának alapból se blokk van bent? Én azt hittem váltani akar valami alap motorról.

Egyébként az összes 1.6-os ohc blokk ugyanaz, furat-löket meg hasonlók szempontjából, a d kadettől egészen, még a merivában is van ilyen, persze ott már tényleg csak a blokktömb maradt meg. Lego. :D

Még az 1.4 is ugyanaz, csak már más a furat. De tán az 1.2-es blokk is, azt viszont nem tudom biztosra mondani, mert személyesen még nem volt hozzá szerencsém.

Link to comment
Megosztás:

Sztem ugyanarrol beszelunk...

Igen. :)

Én kérek elnézést. :icon1: Mindössze annyit akartam jelezni, hogy gyárilag létezik, nemcsak utólagosan.

Én meg még nem is láttam élőben olyat. Van gyakorlati haszna, esőben megvédi a szíjat?

Szerintem van haszna, védi a szíjat, a görgőket meg a kompresszort, ha van. Jó lenne a bal oldalra is, bár ott a váltó van, annak meg annyira nem számít.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.