Oponel Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Nálad valami útban volt, azért vetted le a motorháztetőt? Igaz én hengerfej nélkül vettem ki a motort, de már kész. :D Nah így kell kinézni 1 motor térnek le a kalappal!!;):D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Nálad valami útban volt, azért vetted le a motorháztetőt? Igaz én hengerfej nélkül vettem ki a motort, de már kész. :D hűbazz, ez tényleg jó néz ki, gratual A kipuff leömlőn lévő hővédő lemez honnan van? új mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Hali! Még mindig nem oldódott meg az alapjárat ingadozás.Ki lett minden tisztítva,( EGR+lezárás, alapjárati motor, vákum csövek,pillangó szelep stb.) Kaptam kölcsönbe egy alapjárati mocit, zsír újat talán a régi már nem jó,de semmi nem változott.De viszont van egy érdekesség.Amikor lehúzom a lambdát, megszűnik az ingadozás és szépen jár a motor. Valszeg hibás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Hali! Még mindig nem oldódott meg az alapjárat ingadozás.Ki lett minden tisztítva,( EGR+lezárás, alapjárati motor, vákum csövek,pillangó szelep stb.) Kaptam kölcsönbe egy alapjárati mocit, zsír újat talán a régi már nem jó,de semmi nem változott.De viszont van egy érdekesség.Amikor lehúzom a lambdát, megszűnik az ingadozás és szépen jár a motor. Valszeg hibás? Nem. Az természetes, vészprogramra áll át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Hali! Még mindig nem oldódott meg az alapjárat ingadozás.Ki lett minden tisztítva,( EGR+lezárás, alapjárati motor, vákum csövek,pillangó szelep stb.) Kaptam kölcsönbe egy alapjárati mocit, zsír újat talán a régi már nem jó,de semmi nem változott.De viszont van egy érdekesség.Amikor lehúzom a lambdát, megszűnik az ingadozás és szépen jár a motor. Valszeg hibás? Üzemmelegen okozhatja a lambda is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Üzemmelegen okozhatja a lambda is. Egyébként amíg be nem melegszik addig nem rángat.Egy jó 3-5 perc eltelte után kezdi produkálni az ingadozást.A menettulajdonság az jó, csak ha pl. üresbe teszem és úgy gurúl, akkor felmegy a fordulat 1500-2000-ig is ingadozásba de csak alacsonyabb sebességnél (20-40 km/h) Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Hali! Még mindig nem oldódott meg az alapjárat ingadozás.Ki lett minden tisztítva,( EGR+lezárás, alapjárati motor, vákum csövek,pillangó szelep stb.) Kaptam kölcsönbe egy alapjárati mocit, zsír újat talán a régi már nem jó,de semmi nem változott.De viszont van egy érdekesség.Amikor lehúzom a lambdát, megszűnik az ingadozás és szépen jár a motor. Valszeg hibás? Az enyém se jó még mindig. Hidegen dadog és ha napon áll nehezen indul, de utána megy rendesen és indul is. 2x voltam diagnosztikán. Minden hőfokjeladó jó, a lambda és az egr is jó a gép szerint. Kapott új gyertyákat, benzinszűrőt, de ez sem segített. A gép szerint nem jó az előgyújtásom. 8-12 közötti értékek normálisak, de nekem max 6-ig megy fel és a kopogásérzékelő is 0 helyett 2-3-4 értékeket produkál. Egyszer már kinullázták a kopogásérzékelőt, akkor nagyjából helyreálltak az értékek, de az sem volt még 100%-os. 2 napja ismét ránéztek és megint minden érték rossz volt. Szerelő szerint valami elviszi a gyújtást, de Ő szerinte ez nem elektromos baj, hanem inkább motorikus. (pl kipufogó szelep be van sülve) 2 éve kapott full hengerfejfelújítást, azóta soha semmi bajom nem volt vele. Nem szeretném megbontani a motort. egyébként melegen megy az autó rendesen, nem lusta, fogyasztásban sem érzékelek számottevő különbséget az elmúlt 2 évhez viszonyítva. Még megpróbálok valahonnan egy trafót szerezni, mert potyára nem akarok venni 30-40-ért. A napon állás utáni nehezen indulásra mondták még a főtengely/vezérműtengely jeladót. Ezeknek a hibája pl okozhat ilyen dadogós hibajelenséget? Vagy mi lehet még, mit nézzünk meg? Sokszor leírtam már, de ha valaki nem olvasta volna régebben: egy maszek kúton történő tankolás után jött elő a hiba, bár nem biztos, hogy a 2 dolog összefügg. 4 szerelő is látta már, de mindenki csak bambán nézett és rázta a fejét, hogy nem tudják mi lehet a baja. :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Az enyém se jó még mindig. Hidegen dadog és ha napon áll nehezen indul, de utána megy rendesen és indul is. 2x voltam diagnosztikán. Minden hőfokjeladó jó, a lambda és az egr is jó a gép szerint. Kapott új gyertyákat, benzinszűrőt, de ez sem segített. A gép szerint nem jó az előgyújtásom. 8-12 közötti értékek normálisak, de nekem max 6-ig megy fel és a kopogásérzékelő is 0 helyett 2-3-4 értékeket produkál. Egyszer már kinullázták a kopogásérzékelőt, akkor nagyjából helyreálltak az értékek, de az sem volt még 100%-os. 2 napja ismét ránéztek és megint minden érték rossz volt. Szerelő szerint valami elviszi a gyújtást, de Ő szerinte ez nem elektromos baj, hanem inkább motorikus. (pl kipufogó szelep be van sülve) 2 éve kapott full hengerfejfelújítást, azóta soha semmi bajom nem volt vele. Nem szeretném megbontani a motort. egyébként melegen megy az autó rendesen, nem lusta, fogyasztásban sem érzékelek számottevő különbséget az elmúlt 2 évhez viszonyítva. Még megpróbálok valahonnan egy trafót szerezni, mert potyára nem akarok venni 30-40-ért. A napon állás utáni nehezen indulásra mondták még a főtengely/vezérműtengely jeladót. Ezeknek a hibája pl okozhat ilyen dadogós hibajelenséget? Vagy mi lehet még, mit nézzünk meg? Sokszor leírtam már, de ha valaki nem olvasta volna régebben: egy maszek kúton történő tankolás után jött elő a hiba, bár nem biztos, hogy a 2 dolog összefügg. 4 szerelő is látta már, de mindenki csak bambán nézett és rázta a fejét, hogy nem tudják mi lehet a baja. :S Egyébként jó a km órád? Nálam az csapta ki a biztosítékot...Elszakadt a bovden, nem érzékelte az ECU és folyamat megállt a kocsi amikor benyomtam a kuplungot.Esetleg azt próbáld meg, hogy veszel egy újat és beleteszed, mert amíg nálam nem volt jó, addig az enyém is ezt produkálta. Amit furcsállok, hogy amikor üresben gurul a kocsi és benyomom a kuplungot, majd sebességbe teszem de nem engedem ki, jobban ingadozik az alapjárat.Lehet valami főtengely jeladó, vagy hasonló lehet a ludas.Szerintem nálad full ugyan az a hiba mint nálam. De viszont amióta 100-as benyát nyomok bele, valamivel enyhébb a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Egyébként jó a km órád? Nálam az csapta ki a biztosítékot...Elszakadt a bovden, nem érzékelte az ECU és folyamat megállt a kocsi amikor benyomtam a kuplungot.Esetleg azt próbáld meg, hogy veszel egy újat és beleteszed, mert amíg nálam nem volt jó, addig az enyém is ezt produkálta. Amit furcsállok, hogy amikor üresben gurul a kocsi és benyomom a kuplungot, majd sebességbe teszem de nem engedem ki, jobban ingadozik az alapjárat.Lehet valami főtengely jeladó, vagy hasonló lehet a ludas.Szerintem nálad full ugyan az a hiba mint nálam. De viszont amióta 100-as benyát nyomok bele, valamivel enyhébb a dolog. Jó az órám. Egyébként az alapjáratom nem ingadozik. Ugyanúgy viselkedik az autó, mint eddig, csak hidegen dadog és mind a 4 gyertya fekete ilyenkor. Hibakód nincs. Meg lehet nézni a gyújtást egy grafikonon és ott az látszik, hogy az előgyújtással van baj. Minden hőfokjeladó jó, gyári opel szervizprogival lett megnézve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Jó az órám. Egyébként az alapjáratom nem ingadozik. Ugyanúgy viselkedik az autó, mint eddig, csak hidegen dadog és mind a 4 gyertya fekete ilyenkor. Hibakód nincs. Meg lehet nézni a gyújtást egy grafikonon és ott az látszik, hogy az előgyújtással van baj. Minden hőfokjeladó jó, gyári opel szervizprogival lett megnézve. Ja értem.Van egy haverom akinek a kocsija hidegen produkálta a dadogást, és fekete füstöt nyomott, de csak indításnál, míg be nem melegedett. A szerelőm ezt a kék csatis hőpatront cserélte ki rajta, és megoldódott a probléma.Generátor felett találod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Ja értem.Van egy haverom akinek a kocsija hidegen produkálta a dadogást, és fekete füstöt nyomott, de csak indításnál, míg be nem melegedett. A szerelőm ezt a kék csatis hőpatront cserélte ki rajta, és megoldódott a probléma.Generátor felett találod. Ez a kétvezetékes hőfokjeladó. Ezzel tudja az ECU, hogy mennyire meleg a motor és úgy állítja a keverékképzést és a fordulatszámot, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Nah így kell kinézni 1 motor térnek le a kalappal!! ;) :D hűbazz, ez tényleg jó néz ki, gratual A kipuff leömlőn lévő hővédő lemez honnan van? új mi? Köszönöm. :icon1: A hővédő lemez gyári 95-ös, csak most lett lefújva ezüsttel. Sok baja nem volt, mert valami galvanizált lemez, csak ahol fel volt csavarozva az eredeti leömlőre, ott volt elrozsdásodva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Köszönöm. :icon1: A hővédő lemez gyári 95-ös, csak most lett lefújva ezüsttel. Sok baja nem volt, mert valami galvanizált lemez, csak ahol fel volt csavarozva az eredeti leömlőre, ott volt elrozsdásodva. Nekem a két szélső és az alsó felfogatási fül elrohadt, olyan hangja volt bizonyos fordulatszámnál, mint a régi zsigulik kipuffjának, úgyhogy levettem, de kéne helyette másik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Azok nálam is, de tettem rá két fület popszegeccsel, az alja még jó volt, de oda is lehet tenni ha letörött. Persze, ha megvan még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Azok nálam is, de tettem rá két fület popszegeccsel, az alja még jó volt, de oda is lehet tenni ha letörött. Persze, ha megvan még. Neked nincs bekötve a légszűrőhöz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Neked nincs bekötve a légszűrőhöz? SEn a viz melegiti a torkot Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Neked nincs bekötve a légszűrőhöz? ja a mienk nem ilyen...bakker-bakker Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 SEn a viz melegiti a torkot Éppen ezért nekem rajta sincs. De már mondtam párszor, akinek ilyen baja van, az vadásszon vectráról, azon más a lemez, és nem rohad el. Astrán az összes amit láttam el volt, vectrán meg egy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Ez a kétvezetékes hőfokjeladó. Ezzel tudja az ECU, hogy mennyire meleg a motor és úgy állítja a keverékképzést és a fordulatszámot, stb. Igen és ahogy írtam nekem ez is és a beszívott levegő hőmérséklet jeladóm is tuti jó. Multiméterrel is kimértem már, de a számítógépen meg is néztük a hőmérsékleteket és ott is minden oké. Fekete füst nincs, csak ha lepadlózom akkor van egy kicsi. A gép szerint az előgyújtással van baj és a kopogás érzékelőm is rossz adatokat produkál mind a 4 hengernél. A kérdés az, hogy ezt mi okozza? Trafó, gyertyakábelek, vagy valami más? Esetleg rossz a kopogásérzékelő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiri01 Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Sziasztok! Tegnap voltam nagyszervizen az x14nz -s autóval. Elég húzósra sikerült 90 e Ft volt a vége. Kicserélték a komplett vezérlést (contitech), a hosszbordás szíjat feszítővel (contitech), hátsó kipufogódobot, olajteknő tömítést, vezérműtengely szimmeringet, olajat+szűrőt, Átnézték a futóművet+féket+egyebeket, itt semmi probléma. Amikor megvettük akkor volt vezérlés cserélve 6 éve, úgyhogy már aktuális volt. Amire nem számítottam az a hosszbordásszíj cseréje, az alkatrész ár volt 20 e Ft. Még a gyári feszítő volt benne. Az autóban 167.000 km van. A gyártó nem ír rá csereintervallumot, szerintetek célszerű volt cserélni? Az autó kb, 2 évig marad még nálam, ennek fényében kicsit megbántam a cseréjét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oliver 962 Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Üdv mindenkinek! Van nekem egy c14nz-motorral szerelt (1993) f astrám,a gondom az lenne,hogy meghallgattam már más ugyanilyen motorral szerelt astrát ,de egyiknél sem kerepel úgy a központi injektor mint az enyémnél.Olyan szinten kerepel,hogy lecsukott gépháztetőnel is simán hallani,kaptam másik injektorfejet próbára,de azzal is ugyan úgy kerepel.A kérdés,hogy mi a franctól csinálja ezt,lehet hogy az üzemanyag szivatyú nem produkál elég nyomást?Egy éve kb. cseréltem üzemanyag szűröt,lehet hogy máris eltömödött?Akinek van valami ötlete,hogy mi okozza ezt kérem segítsen. A válaszokat előre is köszi!Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Üdv mindenkinek! Van nekem egy c14nz-motorral szerelt (1993) f astrám,a gondom az lenne,hogy meghallgattam már más ugyanilyen motorral szerelt astrát ,de egyiknél sem kerepel úgy a központi injektor mint az enyémnél.Olyan szinten kerepel,hogy lecsukott gépháztetőnel is simán hallani,kaptam másik injektorfejet próbára,de azzal is ugyan úgy kerepel.A kérdés,hogy mi a franctól csinálja ezt,lehet hogy az üzemanyag szivatyú nem produkál elég nyomást?Egy éve kb. cseréltem üzemanyag szűröt,lehet hogy máris eltömödött?Akinek van valami ötlete,hogy mi okozza ezt kérem segítsen. A válaszokat előre is köszi!Üdv! Tuti hogy az injektor? Nem inkább a hidrotőkék hangját hallod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Azok nálam is, de tettem rá két fület popszegeccsel, az alja még jó volt, de oda is lehet tenni ha letörött. Persze, ha megvan még. Eredeti helyén is jó a lambda amúgy. Nekem semmi bajom vele. Lehet felrakom én is a hővédőt,ne legyen feltűnő. Cseréltél epromot is? Mert ahogy látom volt lent a HF mostanában. A leömlő nálam 5-8lovat hozott kb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jafo Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Üdv! Lehet köze van a tegnapi problémámhoz. Ma vettem észre, hogy kinyomott kuplunggal, vagy üresben gurulva hullámzik az alapjáratom. Amint megáll az autó 0-ra egyből beáll az alapjárat a helyére. Ez mitől lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
oliver 962 Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Tuti hogy az injektor? Nem inkább a hidrotőkék hangját hallod? Üdv! Sajna nem a hidrotőkék hangja,leszedtem a folytószelepház tetejéről ezt a fekete "dobozt"és kajakra az injektor csattog,hogy mitől?passz.Kivettem szemrevételeztem látható sérülés nincs sem a fészekben sem az injektorfejen,egy kis takaritás,visszaraktam,de sajna ugyan az a helyzet :(.Nem tudom mi lehet a gond.Valakinek valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts