Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

benzin mennyi volt nem nézted? :) Esztergomi teszkóban 305,9 azt tudom. <_<

Kár hogy csak jövő héten jön a cucc, pedig már hétvégén szerelni akartam. :)

mk, ha holnap hópihébe beszerelitek a kütyüt, légyszi fényképezzetek már, Köszi :lol:

Nem figyeltem a benzint ott.

Egom MOL-nál 304,9.

Link to comment
Megosztás:

Hallod azért nem vagy semmi.

Már szét is szetted ? :) :) :lol:

naná, nincs leragasztva :lol:

amúgy meg ki van öntve műgyantával vagy mivel, szóval sok minden nem látszódik belőle

amúgy nem rögtön szedtem szét, nem volt ott hirtelen lapos csavarhúzóm <_<

Link to comment
Megosztás:

Nekem nincs spec elektronika a verdában, nem is tervezem, mert relatíve keveset járok vele évente.

Azért érdekel ez a fajta alkoholizálás, mert tisztítja az üza rendszert, ahogy írtátok.

Lehet nyomatni nyugodtan elsőre is felesbe, vagy szoktatni kell hozzá?

Más autóknál is írják, hogy kell neki 100-150km, mire az ecu beáll rá teljesen.

A másik dolog: a szűrő. Ha csak alkalmanként tankolok felesben, akkor is várható, hogy gyorsan eldugul a szűrőm?

Szeszkút felénk csak Fehérváron van, tankolni meg nem csak arra szoktam. (Shell kút van több <_< )

Link to comment
Megosztás:

Nekem nincs spec elektronika a verdában, nem is tervezem, mert relatíve keveset járok vele évente.

Azért érdekel ez a fajta alkoholizálás, mert tisztítja az üza rendszert, ahogy írtátok.

Lehet nyomatni nyugodtan elsőre is felesbe, vagy szoktatni kell hozzá?

Más autóknál is írják, hogy kell neki 100-150km, mire az ecu beáll rá teljesen.

A másik dolog: a szűrő. Ha csak alkalmanként tankolok felesben, akkor is várható, hogy gyorsan eldugul a szűrőm?

Szeszkút felénk csak Fehérváron van, tankolni meg nem csak arra szoktam. (Shell kút van több <_< )

Hali.

Lehet hogy van ebben az ecu-s dologban valami, mert amikor elöször tankoltam felesbe, vagy lehet hogy több is volt, dobott egy sárgát :) , de az elsö ujrainditás óta semmi, én is felesben használom, már mentem vele vagy 2500-3000km-ert, lehet lassan veszek egy szüröt, kicserélem, és szétvágom, megnézem mennyi dzsuz jött össze.

Bár talán 5000 lehet a szüröben.

Link to comment
Megosztás:

Ma beépítettem a DeLuxe adaptert, bár meg kellett küzdenem néhány problémával:

- mivel a porlasztókhoz menő kábelek össze vannak szedve egy dobozba, amely doboz belsejében az ECU-tól jövő, és a porlasztókhoz menő vezetékek egy saját csatin keresztül csatlakoznak a porlasztóhoz menő csatihoz, ezért az adapter kábelkötegére szerelt Bosch EV1 csatlakozókat nem tudtam használni. Ezért kénytelen voltam levágni az adapter kábelére ráforrasztott csatit, és a vezetékeket beforrasztani a motor porlasztó csatlakozóihoz menő kábelek közé.

- az előnye ennek a beforrasztásos módszernek, hogy így vissza tudtam tenni a porlasztó csatlakozóit is magába foglaló doboz fedelét, így egyrészt nem látni a beforrasztások helyét, másrészt így jobban is néz ki.

- az adapter az akkumulátor környékére helyeztem el (pontosabban kétoldalú ragasztószalaggal ráragasztottam az akku oldalára), ott jó helyen lesz.

- az adapter gyári beállításit nem piszkáltam, és a kivezetett testkábelt is bekötöttem, így az adapter aktív.

Most még benzin van a járgányban (kb 3/4 tank), ha majd kiürül? akkor fogom megtölteni etanollal.

Autó: Opel MERIVA 1,6 Z16XE motorral, 2005-ös évjárat.

Link to comment
Megosztás:

Jelentem tegnap este díszmagyarban megpróbáltam berakni Pesta C20XE-jébe a deluxe-ot,nagyon nehezen fér el és a csatikat sem volt egyszerű felrakni,gázbowden,csövek útban vannak.

Felraktam és nem indult be,szal egyenlőre nem hagytam benne,majd vasárnap több szerszámmal felvértezve neki esek,de jó lenne ha lenne számozás melyik csatit melyik henger injektorához tegyem...

Link to comment
Megosztás:

Jelentem tegnap este díszmagyarban megpróbáltam berakni Pesta C20XE-jébe a deluxe-ot,nagyon nehezen fér el és a csatikat sem volt egyszerű felrakni,gázbowden,csövek útban vannak.

Felraktam és nem indult be,szal egyenlőre nem hagytam benne,majd vasárnap több szerszámmal felvértezve neki esek,de jó lenne ha lenne számozás melyik csatit melyik henger injektorához tegyem...

Na ez egy jó hír. :) Remélem csak valami kisebb probléma volt és nem az lesz hogy C20XEvel egyátalán nem használható a cucc. <_<

Egyébként, képeket csináltatok közben? :)

Link to comment
Megosztás:

Felraktam és nem indult be,szal egyenlőre nem hagytam benne,majd vasárnap több szerszámmal felvértezve neki esek,de jó lenne ha lenne számozás melyik csatit melyik henger injektorához tegyem...

Teljesen mindegy, melyik melyikhez, csak párban stimmeljen <_<

Talán az lehetett a gebasz, hogy fordítva vannak bekötve a csatik... azt kéne kimérni, hogy jó oldalon van-e a pozitív :)

Link to comment
Megosztás:

Flextek beépítésekor C14SE-nél is fordítva voltak bekötve a csatik, előtte mindig ki kell mérni. :)

X14XE és X20XE esetében stimmelt. :lol:

Na ez egy jó hír! <_<

De sajna a héten nem kaptam csomagot, úgy hogy a jövőhéten fogok neki esni a szerelésnek... persze ha megkapom a cuccot... :)

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.