Gelko Elküldve Március5, 2010 Elküldve Március5, 2010 Ráadásul már több twinport motoron is működik :lol: http://www.e85power.hu MV6-osokkal mi a helyzet ?
opel16v Elküldve Március5, 2010 Elküldve Március5, 2010 Itt egy log Gabi. Remélem elmentette a teljeset. Mivel elfelejtettem a logolást elindítani és csak az ablakból másoltam ki. Lesz még ma több is. :lol: Várom. Ebből max annyit látok, hogy eco módban volt :) Legyen benne olyan is, mikor dinamikusabban mész eco nélkül, ill. teljes gáz is legyen alacsony fordulatról (pl 1500-ról padló tiltásig). Abból már tudok következtetéseket levonni ;) MV6-osokkal mi a helyzet ? Opeléktől még nem volt V6, mindig csak ígéreteket kapok ;) Viszont volt Mitsubishi és Suzuki Grand Vitara is V6-os. Szépen mennek :P
Zsoltee Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 Várom. Ebből max annyit látok, hogy eco módban volt :lol: Legyen benne olyan is, mikor dinamikusabban mész eco nélkül, ill. teljes gáz is legyen alacsony fordulatról (pl 1500-ról padló tiltásig). Abból már tudok következtetéseket levonni :) Parancsolj :P http://data.hu/get/2300245/2010.03.06_log.log.html Van benne 2es 1500RPMről fullgáz, tiltás, 3. tiltás, aztán 4-5, vissza 4 mert előzni kellett, 5, megint vissza 4 mert előztem, 5. Aztán kis levezető város. Utána állóhelyből 3000ről indulás, 1es tiltás, 2es tiltás, 3as tiltás, 4es tiltás, aztán 5. olyan 210ig huzatás ( óra szerint ), aztán utána egy kis 170nel haladás, aztán vissza 100, majd város és ennyi. ;) Remélem kiderül belőle valami. ;)
zocsa Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 Várom. Ebből max annyit látok, hogy eco módban volt ;) Legyen benne olyan is, mikor dinamikusabban mész eco nélkül, ill. teljes gáz is legyen alacsony fordulatról (pl 1500-ról padló tiltásig). Abból már tudok következtetéseket levonni ;) Parancsolj ;) http://data.hu/get/2300245/2010.03.06_log.log.html Van benne 2es 1500RPMről fullgáz, tiltás, 3. tiltás, aztán 4-5, vissza 4 mert előzni kellett, 5, megint vissza 4 mert előztem, 5. Aztán kis levezető város. Utána állóhelyből 3000ről indulás, 1es tiltás, 2es tiltás, 3as tiltás, 4es tiltás, aztán 5. olyan 210ig huzatás ( óra szerint ), aztán utána egy kis 170nel haladás, aztán vissza 100, majd város és ennyi. :P Remélem kiderül belőle valami. :P :lol: :) Hát ez valóban elég dinamikusra sikerült.
JKL Janos Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 Ráadásul már több twinport motoron is működik :lol: http://www.e85power.hu Helló, hát ha az a bejáratott, akkor legyen, egyébként van valami előnye neki, mert ahogy néztem árban kb. ugyanott van. Ahogy láttam azon is van "benzin-mód". melyik beszerelőműhelyt ajánlod? köszönöm, J.
Zsoltee Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 :lol: :) Hát ez valóban elég dinamikusra sikerült. Dinamikus kellett, hát megkapta. :P ;) ;)
Udi Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 Végre valaki aki tiltásig nyomta rajtam kivül... :lol: :) Gabi! Balázs C14SE logját gondolom már nézted, találtál-e valami összefüggést, nála is szegény a keverék?
Gabo Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 Opeléktől még nem volt V6, mindig csak ígéreteket kapok :lol: Viszont volt Mitsubishi és Suzuki Grand Vitara is V6-os. Szépen mennek ;) Gabi, a 3,2 est elvihetnéd pár hétre tesztelni.. apám alig használja, és nem igazán tesz jót az állás neki... vizsgázni kell vinni majd vmikor áprilisban addig össze is kalapálhatod amit kell :) Persze nem ingyé.. nos?... Vagy vizsga után, mikor eltűnik a hó, oszt fel lehet rakni a normálispapucsokat alá ;) Tod a keskeny nyomtávút ;) :P :P
opel16v Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 Parancsolj ;) Remélem kiderül belőle valami. :lol: Jah, kicsit rá kell finomítani a lambdajelre: CSETLAM=175,50 Ezt állítsd be légyszi, aztán logolj megint :) Jövő héten meg akkor megpróbáljuk összehozni a SW frissítést :P egyébként van valami előnye neki, mert ahogy néztem árban kb. ugyanott van. Ahogy láttam azon is van "benzin-mód". melyik beszerelőműhelyt ajánlod? köszönöm, J. előnye az van sok, olvashatsz róla a www.e85power.hu oldalon sokat ;) Szerintem legközelebb a törökbálinti műhely van hozzád. Balázs C14SE logját gondolom már nézted, találtál-e valami összefüggést, nála is szegény a keverék? Nála se éppen rózsás a gyári lambda már, de szabályzásra még alkalmas, belőttük egy karika alkalmával a tömb körül :P Sport módban egész jól levágta dús irányba a lambdát pl.
opel16v Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 Gabi, a 3,2 est elvihetnéd pár hétre tesztelni.. apám alig használja, és nem igazán tesz jót az állás neki... vizsgázni kell vinni majd vmikor áprilisban addig össze is kalapálhatod amit kell ;) Persze nem ingyé.. nos?... Vagy vizsga után, mikor eltűnik a hó, oszt fel lehet rakni a normálispapucsokat alá ;) Tod a keskeny nyomtávút :P :cry: :P Nem nagyon érek én rá ilyenekre ;) De majd még beszélhetünk róla, hogy mit kéne vele tenni :lol: Aztán max ha nem sok a feladat vele, akkor megtesztelhetem az E85powerrel :)
Zsoltee Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 Jah, kicsit rá kell finomítani a lambdajelre: CSETLAM=175,50 Ezt állítsd be légyszi, aztán logolj megint :lol: Jövő héten meg akkor megpróbáljuk összehozni a SW frissítést ;) Okés, holnap kapod a következő logot. Az SW frissítésről meg majd értesíts hogy neked mikor jó. :)
J0hnny Elküldve Március6, 2010 Elküldve Március6, 2010 Okés, holnap kapod a következő logot. Az SW frissítésről meg majd értesíts hogy neked mikor jó. :) Nekem most sokat zabál,bár inkább csak városban járkálok. Hidegen jól indul,de pl 10fokban elsőre nem indult. Azóta eszik sokat,mióta lamtype 1-en van. Csinálnom kellene logot,de egyszerűen nincs egy épkézláb laptopom. :lol:
invictus Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Nekem most sokat zabál,bár inkább csak városban járkálok. Hidegen jól indul,de pl 10fokban elsőre nem indult. Azóta eszik sokat,mióta lamtype 1-en van. Csinálnom kellene logot,de egyszerűen nincs egy épkézláb laptopom. :lol: Ha gondolod amikor Bp-en vagy kanyarodj valamikor erre, és megoldjuk. :)
Gabo Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Nem nagyon érek én rá ilyenekre :P De majd még beszélhetünk róla, hogy mit kéne vele tenni ;) Aztán max ha nem sok a feladat vele, akkor megtesztelhetem az E85powerrel ;) Nincs ám nagy baj.. csak a torka véres :lol: :) most nézek rá ocó féket előre, mert az cserés, a többi úgy ahogy átmegy vizsgán :P Na jó, vizsga után, ha érdekel, akkor gondolkozá el ezen...
opel16v Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Csinálnom kellene logot,de egyszerűen nincs egy épkézláb laptopom. :lol: Hát ja, az jó lenne :) Meg nálad még majd SW-t is lehetne frissíteni, csak még nem volt érkezésem a Lurdyba ;) most nézek rá ocó féket előre, mert az cserés, a többi úgy ahogy átmegy vizsgán :P Na jó, vizsga után, ha érdekel, akkor gondolkozá el ezen... Majd megdumáljuk ;)
mackosajt Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Édes drága Gáborom! Szerinted ebben a csodálatos járműben, amit jelenleg használok, mennyire MÚKODJ lenne a te átalakítód a jelenlegi információid alapján? Most tettem bele tiszta löttyöt, és a fene a fejét, de van egy olvasólámpám, ami a jelek szerint makacs, és 4 napja nem múlik el. Korábban ha elő is jött, 1-2 indítás után elmúlt.
Gelko Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Gabi, a 3,2 est elvihetnéd pár hétre tesztelni.. apám alig használja, és nem igazán tesz jót az állás neki... vizsgázni kell vinni majd vmikor áprilisban addig össze is kalapálhatod amit kell :) Persze nem ingyé.. nos?... Vagy vizsga után, mikor eltűnik a hó, oszt fel lehet rakni a normálispapucsokat alá ;) Tod a keskeny nyomtávút ;) :P :P idevele...csak legyen tele a tank :lol:
nagy istván Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 idevele...csak legyen tele a tank :lol: nekem az sem kell......majd én tankolom.
Gabo Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 nekem az sem kell......majd én tankolom. A 20 literes (minimum) városi fogyival együtt is? .. ok :lol: :) Csak druszának adnám oda és csak ideiglenesen néhány hétre stb, főleg teszt jelleggel... márha ő megfelelőnek találja majd a lambda stb állapotokat...
nagy istván Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 A 20 literes (minimum) városi fogyival együtt is? .. ok :) ;) Csak druszának adnám oda és csak ideiglenesen néhány hétre stb, főleg teszt jelleggel... márha ő megfelelőnek találja majd a lambda stb állapotokat... sztem az se-m mennyit eszik városban???????? :lol:
Gabo Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 sztem az se-m mennyit eszik városban???????? :lol: Gázból? nem tom :) Főleg Gelkónak címeztem... ő más viszonyokhoz van szokva ;)
nagy istván Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Gázból? nem tom :lol: Főleg Gelkónak címeztem... ő más viszonyokhoz van szokva :) ok. vettem a lapot,főnök!!!!!!
J0hnny Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Hát ja, az jó lenne :lol: Meg nálad még majd SW-t is lehetne frissíteni, csak még nem volt érkezésem a Lurdyba :) Két logot küldtem most,este küldök egy hidegindítástól-melegedésig logot is. Van benne pár dolog,ami nem tetszik... SW VERSION: E85CKv100-091129 LAM=170,40 LAMTYPE=0 LAMMUL=92 LAMWIN=88,84 TARGETLAM=0,0 MODE=1 ECO=1 SPORT=1 COLD=12 INJPARAM=16,24,26 INJAUTO=2,800 IDLE=30 RPMDIV=1200 ICTPARAM=620,430,0 TPSPOINT=30,90 FALLTIME=3 CAPMAX=95 TRIM=4,1,1000 FIRST=1,6,3 [LAM]390/500mV 190/590mV 260/740mV 1.02/1.00 L1T19 [iNJ]3100 4.0ms 28%/20%/23% C13% [ANA]F2I94T19 [LAM]350/350mV 110/590mV 180/530mV 1.03/1.03 L1T37 [iNJ]3342 14.4ms 28%/20%/23% C50% [ANA]F2I96T97 [MODE] SP=1 ECO=0 M=1 LL=1 [LAM]480/450mV 250/720mV 280/630mV 1.00/1.01 L1T37 [iNJ]3636 14.0ms 32%/20%/23% C55% [ANA]F2I94T97 [LAM]690/610mV 670/710mV 600/630mV 0.97/0.98 L1T37 [iNJ]3947 13.9ms 38%/20%/23% C62% [ANA]F2I95T98 [LAM]680/610mV 660/710mV 600/620mV 0.97/0.98 L1T37 [iNJ]4255 13.1ms 42%/20%/23% C65% [ANA]F2I97T97 [LAM]580/530mV 470/700mV 440/620mV 0.99/1.00 L1T36 [iNJ]4562 13.2ms 42%/20%/23% C70% [ANA]F2I100T97 [LAM]290/300mV 10/580mV 80/530mV 1.05/1.05 L1T36 [iNJ]4858 13.3ms 42%/21%/23% C75% [ANA]F2I99T97 [LAM]180/190mV 40/320mV 80/310mV 1.10/1.09 L1T36 [iNJ]5128 13.0ms 42%/21%/23% C77% [ANA]F2I98T97 [LAM]270/260mV 150/390mV 160/360mV 1.06/1.06 L1T36 [iNJ]5381 12.5ms 42%/21%/23% C78% [ANA]F2I100T97 [LAM]190/210mV 10/380mV 70/360mV 1.09/1.08 L1T36 [iNJ]5633 12.2ms 42%/21%/23% C79% [ANA]F2I100T97 [LAM]420/400mV 10/840mV 60/750mV 1.01/1.02 L1T36 [iNJ]4897 14.4ms 28%/22%/23% C74% [ANA]F2I100T77 [LAM]270/300mV 10/540mV 110/490mV 1.06/1.05 L1T36 [iNJ]4580 14.3ms 34%/22%/24% C71% [ANA]F2I100T97 [LAM]430/390mV 320/540mV 300/490mV 1.01/1.02 L1T36 [iNJ]4724 13.6ms 38%/22%/23% C72% [ANA]F2I100T97 [LAM]430/400mV 400/460mV 380/420mV 1.01/1.02 L1T36 [iNJ]4858 13.2ms 42%/22%/24% C74% [ANA]F2I100T97 [LAM]290/270mV 120/460mV 130/420mV 1.05/1.06 L1T36 [iNJ]5000 13.1ms 42%/22%/23% C76% [ANA]F2I100T97 [LAM]280/270mV 210/350mV 220/320mV 1.06/1.06 L1T36 [iNJ]5128 13.0ms 42%/22%/24% C77% [ANA]F2I100T97 [LAM]230/230mV 110/350mV 130/330mV 1.08/1.08 L1T36 [iNJ]5240 12.8ms 42%/23%/23% C77% [ANA]F2I100T97 [LAM]200/200mV 90/320mV 110/300mV 1.09/1.09 L1T36 [iNJ]5357 12.6ms 42%/23%/24% C78% [ANA]F2I100T97 [LAM]160/180mV 20/310mV 80/290mV 1.10/1.10 L1T36 [iNJ]5454 12.6ms 42%/23%/24% C79% [ANA]F2I100T97 [LAM]130/150mV 20/250mV 60/240mV 1.13/1.13 L1T36 [iNJ]5529 12.4ms 42%/23%/24% C80% [ANA]F2I100T97 [LAM]170/180mV 10/330mV 60/310mV 1.10/1.10 L1T36 [iNJ]5607 12.3ms 42%/23%/24% C80% [ANA]F2I100T96 [LAM]230/230mV 90/380mV 110/360mV 1.08/1.08 L1T36 [iNJ]5687 12.2ms 42%/23%/24% C81% ;) [ANA]F2I100T94 [LAM]220/260mV 20/420mV 130/390mV 1.08/1.06 L1T36 [iNJ]5741 10.2ms 28%/24%/24% C61% [ANA]F2I100T35 [LAM]320/320mV 50/600mV 110/540mV 1.04/1.04 L1T36 [iNJ]5687 3.0ms 28%/24%/24% C17% [ANA]F2I100T17 [LAM]400/380mV 90/720mV 110/650mV 1.02/1.02 L1T36 [iNJ]5529 2.8ms 28%/24%/24% C16% [ANA]F2I100T15 [LAM]270/270mV 90/450mV 100/450mV 1.06/1.06 L1T31 [iNJ]5429 2.9ms 20%/24%/24% C15% [ANA]F2I100T15 [MODE] SP=0 ECO=0 M=1 LL=1 [LAM]350/360mV 200/510mV 220/510mV 1.03/1.03 L1T31 [iNJ]5309 2.8ms 24%/24%/24% C15% [ANA]F2I100T15 [LAM]220/250mV 10/440mV 70/430mV 1.08/1.07 L1T31 [iNJ]5240 8.2ms 26%/24%/24% C44% [ANA]F2I100T26 [LAM]220/250mV 10/440mV 70/430mV 1.08/1.07 L1T31 [iNJ]5240 9.0ms 28%/24%/24% C49% [ANA]F2I100T27 [LAM]260/280mV 150/380mV 180/390mV 1.06/1.06 L1T32 [iNJ]5217 8.9ms 28%/24%/24% C48% [ANA]F2I100T27 [LAM]400/400mV 290/510mV 300/510mV 1.02/1.02 L1T32 [iNJ]5240 8.9ms 28%/24%/24% C48% [ANA]F2I100T27 [LAM]460/450mV 380/550mV 380/530mV 1.01/1.01 L1T32 [iNJ]5217 8.8ms 28%/24%/24% C48% [ANA]F2I100T27 [LAM]280/320mV 20/540mV 120/520mV 1.06/1.04 L1T32 [iNJ]5286 12.7ms 28%/24%/24% C70% [ANA]F2I100T46 [LAM]280/320mV 20/540mV 120/520mV 1.06/1.04 L1T32 [iNJ]5357 12.8ms 28%/24%/24% C72% [ANA]F2I100T47 [LAM]270/310mV 10/540mV 110/520mV 1.06/1.04 L1T32 [iNJ]5172 2.5ms 28%/24%/24% C38% [ANA]F2I100T0 [LAM]440/470mV 10/880mV 110/830mV 1.01/1.00 L1T32 [iNJ]9917 1.7ms 28%/24%/24% C10% [ANA]F2I100T23 [LAM]310/330mV 10/610mV 80/580mV 1.04/1.04 L1T32 [iNJ]4166 11.4ms 28%/24%/24% C49% [ANA]F2I100T30 [LAM]160/200mV 10/310mV 80/320mV 1.10/1.09 L1T33 [iNJ]4181 11.2ms 28%/24%/24% C49% [ANA]F2I100T30 [LAM]280/280mV 30/540mV 60/510mV 1.06/1.06 L1T33 [iNJ]4166 6.9ms 26%/24%/24% C29% [ANA]F2I100T21 [LAM]290/290mV 10/570mV 50/540mV 1.05/1.05 L1T33 [iNJ]4109 6.2ms 28%/24%/24% C26% [ANA]F2I100T19 [LAM]310/320mV 10/620mV 50/590mV 1.04/1.04 L1T33 [iNJ]4040 5.0ms 28%/24%/24% C21% [ANA]F2I100T17 [LAM]430/410mV 240/620mV 240/590mV 1.01/1.02 L1T33 [iNJ]3986 5.8ms 28%/24%/24% C24% [ANA]F2I100T17 [LAM]620/590mV 580/670mV 550/630mV 0.98/0.99 L1T33 [iNJ]3947 6.4ms 26%/24%/24% C26% [ANA]F2I100T19 [LAM]460/440mV 310/610mV 310/580mV 1.01/1.01 L1T33 [iNJ]3896 6.9ms 26%/24%/24% C27% [ANA]F2I100T20 [LAM]420/410mV 150/700mV 170/660mV 1.01/1.02 L1T33 [iNJ]3858 7.8ms 28%/24%/24% C31% [ANA]F2I100T21
Zsoltee Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 http://data.hu/get/2306493/2010.03.07._log.log.html Átállítottam a LAM paramétert 175,50re. a log végén látszik is az aktuális beállítás. :lol:
syn7h37ic Elküldve Március7, 2010 Elküldve Március7, 2010 Sziasztok. Átálltam én is az E85-re, egyenlőre keverve benzinnel. De szeretném később csak etanollal használni a gépet. Állítólag a Multec injektor nem szereti az utólagos idő nyújtást, leéghet a tekercs. (állítólag...) A mostani motor C14NZ központi injektoros. Ha kicserélem egy C16NZ injektorra, az megoldást jelentene, vagy muszáj megpiszkálni az ECU-t? A C16-al kb 15% többlet jutna a motorba.
Recommended Posts