Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Hidegindítás utáni első percben ne taposd lehetőleg :)

Ha később is csinálja, akkor a Table1-ből kell levenni kicsit az értékekből.

Üdv Márkatársak!

Gabi! Beállítottam, amiket javasoltál az ECO mód használatához és azóta nem gyulladt ki még a CE és a fogyasztás is jobbnak tünik. (a CGETRICH is 21%-ot mutat 25% helyett: NORMAL=30%/ECO=56%/SPORT=9%/COLD=3%->RICH=21%) Jövő héten zavarhatnálak egy délután a verzió upgrade miatt?

Sleepy kolléga! Neked milyenek a tapasztalataid az ECO beállításokkal? Továbbra is minden OK?

Várom már az új grafikus szoftvert és az új ECO módot :)

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Nálam megint visszatért az alapjárati probléma hideg mocinál, kiveszem a kütyüt és visszarakom a Flextek-et, ha azzal is csinálja akkor Tech1-el megnézetem a verdát.

Elképzelhető, hogy a MAP szenzor vacakol még nem volt cserélve benne. :)

Johnny-nak úgyis javasolnék egy felém járást valamikor, ránéznénk akkor arra az AC relé körös hibakód problémára.

Küldd fel vele akkor az átalakítód, lefrissítem abban is a SW-t. Melegedési szakaszra van az 1.05-ben finomítás, bár a

logok alapján nem úgy tűnt múltkor, hogy az átalakító miatt ingadozott volna az alapjárat.

Johnny! Nem jársz erre valamikor? Vasárnap és jövő hét hétfő,szerda,csüt vagyok napközben, vasárnap és hétfőn este is.

Gabi! Beállítottam, amiket javasoltál az ECO mód használatához és azóta nem gyulladt ki még a CE és a fogyasztás is jobbnak tünik. (a CGETRICH is 21%-ot mutat 25% helyett: NORMAL=30%/ECO=56%/SPORT=9%/COLD=3%->RICH=21%) Jövő héten zavarhatnálak egy délután a verzió upgrade miatt?

Várom már az új grafikus szoftvert és az új ECO módot :)

Öröm és boldogság. Próbáld akkor így tovább, aztán meglátjuk. Fentebb írtam, mikor tudsz jönni SW frissítésre, jelentkezz

majd ha tudod mikor jönnél.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Márkatársak!

Gabi! Beállítottam, amiket javasoltál az ECO mód használatához és azóta nem gyulladt ki még a CE és a fogyasztás is jobbnak tünik. (a CGETRICH is 21%-ot mutat 25% helyett: NORMAL=30%/ECO=56%/SPORT=9%/COLD=3%->RICH=21%) Jövő héten zavarhatnálak egy délután a verzió upgrade miatt?

Sleepy kolléga! Neked milyenek a tapasztalataid az ECO beállításokkal? Továbbra is minden OK?

Várom már az új grafikus szoftvert és az új ECO módot :)

Bekapcsoltam az ECO-t és most az egyes Táblát állítgatom szerintem még mindig túl sokat kap 20 foknál. Nagyon finom lett a gép!

most ezek vannak beállítva:

LAM=172,40

LAMOFFS=0,99

LAMTYPE=1

LAMMUL=92

LAMWIN=88,84

TARGETLAM=0,0

MODE=1

ECO=1

SPORT=1

COLD=17

INJPARAM=16, 26, 12 ,24

INJAUTO=2,800

ICTPARAM=536,360

TPSPOINT=20,60

FALLTIME=3

CAPMAX=95

IDLE=27

RPMDIV=1200

TRIM=3,1,1500

FIRST=0,0,40

ICT Temp: 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100

Multiplier: 10 8 5 2 2 0 0 0 0 0

Link to comment
Megosztás:

Vasárnap maximum délután,hétközben felejtős,szal hétvége valamikor. :)

Jó lesz a vasárnap du, hívj előtte.

Bekapcsoltam az ECO-t és most az egyes Táblát állítgatom szerintem még mindig túl sokat kap 20 foknál. Nagyon finom lett a gép!

most ezek vannak beállítva:

ICT Temp: 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100

Multiplier: 10 8 5 2 2 0 0 0 0 0

Az a baj, hogy neked pont jó lenne a SW frissítés a bemelegedési szakaszra, mert így lehet fogja gyújtani a lámpát.

10,8,8,6,4,4,4 értéket javaslok az 1. táblába.

Mióta melegebb van azóta indul nehezebben, olyan mint ha egy két pillanatig 3 hengerezne is.Most jelen pillanatban a 3. tag 12 van, fel vagy lefelé korrigáljak? Gondolom ilyen estben be kell írni a többi tagot is vesszővel elválasztva. Egy másik érdekes dolog a terminálban a sor végén nekem folyamatosan F1-et ír, ez nem a vegyes üzemanyag jelőlése, mert a parancs alapján is azt adja ki, hogy petrol/E85, ezt hogyan lehet átállítani, vagy lehet-e egyáltalán?

De akkor indul szarul amikor meleg a motor, vagy amikor hidegen indítod, vagy amikor még nem hűlt ki teljesen? :)

Üzemanyagot csak 80 fok felett néz (élőadatban I80 legalább), amikor L1T van a lambdaérték mellett. Ilyenkor nézted az élőadatot?

Link to comment
Megosztás:

De akkor indul szarul amikor meleg a motor, vagy amikor hidegen indítod, vagy amikor még nem hűlt ki teljesen? :)

Üzemanyagot csak 80 fok felett néz (élőadatban I80 legalább), amikor L1T van a lambdaérték mellett. Ilyenkor nézted az élőadatot?

Szia Gabi!

Mióta be jött a meleg azóta rosszabbul indul, mindegy, hogy 10 percet állt vagy 3-4 órát, a teljesen kihült motornál semmi gond nincs vele. Az élő adatokat aktív lambddánál néztem, tehát L1 értéken. A motor aktuális hőmérsékletének lekérése mivel történik? Mert ami a kis táblázatban van bent az csak a kütyű hőmérsékletét írja ki.

elvileg az élő monitorozásnál a motor hőmérsékletét írja ki...vagy a CGETICT parancs írja ki...

Bocsi ha bekontárkodtam a nagyok dolgába... :)

Link to comment
Megosztás:

Most vasárnap nem megy sajna.Köv hétvége?

Daninál vagy nálad lesz a tali?

Vadkert? :)

Következő hétvége nekem nem jó. Vadkertre majd akarok menni legalább egy napra, de még semmi

sem tuti hogy mikor. Bogrács melyik nap lesz? :)

Mióta be jött a meleg azóta rosszabbul indul, mindegy, hogy 10 percet állt vagy 3-4 órát, a teljesen kihült motornál semmi gond nincs vele. Az élő adatokat aktív lambddánál néztem, tehát L1 értéken. A motor aktuális hőmérsékletének lekérése mivel történik? Mert ami a kis táblázatban van bent az csak a kütyű hőmérsékletét írja ki.

Akkor neked az 1. táblázat értékeit kell lejjebb hozni

Próbáld meg ezt:

CSETTABPOINT=1,00,006

CSETTABPOINT=1,01,006

CSETTABPOINT=1,02,006

CSETTABPOINT=1,03,004

CSETTABPOINT=1,04,004

CSETTABPOINT=1,05,002

CSETINJPARAM=18,24,10,28

Motor hőmérsékletét mindig látod az élő adatnál (CSETMON) az I betű után a végefelé, illetve a CGETICT paranccsal.

Nézd meg a CGETPARAM első sorában a SW verziót is légyszi.

Link to comment
Megosztás:

Bekapcsoltam az ECO-t és most az egyes Táblát állítgatom szerintem még mindig túl sokat kap 20 foknál. Nagyon finom lett a gép!

ICT Temp: 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100

Multiplier: 10 8 5 2 2 0 0 0 0 0

Bejött a 26 fok és a verda tök gáz ahogy indul...

Szerintem kevés lesz az neki... egyes táblát inkább így:

10,10,8,8,6,6,4,4

Próbáld meg így, és ha nem indul sokkal könnyebben, akkor gyújtás ráadás előtt nyomd be a gázpedált,

majd ha ráadtad, engedd el, és úgy indíts.

Link to comment
Megosztás:

ma tanoltam a kocsiba 15l E85-öt, a többi 95-ös benzin (astra G), ez kb 30%-os arány. Ilyen aránynál is valyon kell cserélnem az üzemanyagszűrőt?

A kocsi 2 éves múlott, 42ekm van benne, mindig én halytottam, shell & OMW kúton tankoltam, más benzint nem látott...

Link to comment
Megosztás:

ma tanoltam a kocsiba 15l E85-öt, a többi 95-ös benzin (astra G), ez kb 30%-os arány. Ilyen aránynál is valyon kell cserélnem az üzemanyagszűrőt?

A kocsi 2 éves múlott, 42ekm van benne, mindig én halytottam, shell & OMW kúton tankoltam, más benzint nem látott...

Az üza szűrő fokozatosan tömődik el, érzeni fogod ha már cserélni kell.

A szűrő olcsó, a csere meg 5 perc :)

Link to comment
Megosztás:

ma tanoltam a kocsiba 15l E85-öt, a többi 95-ös benzin (astra G), ez kb 30%-os arány. Ilyen aránynál is valyon kell cserélnem az üzemanyagszűrőt?

A kocsi 2 éves múlott, 42ekm van benne, mindig én halytottam, shell & OMW kúton tankoltam, más benzint nem látott...

Majd akkor kell cserélned, ha lehajtottál vegyes üzemanyaggal kábé 1000 km-t.

Link to comment
Megosztás:

A ma reggeli 15 fokban már szinte tökéletes volt a reggeli hidegindítás (50% 95 +50% E85). Viszont, ha ettől 2-3 fokkal hidegebb van, akkor indult nehezebben.

2 nap állás után a hétvégi 25 fokban úgy indult mint a pinty :)

Igazatok volt, tényleg csak "meleg" kellett neki :) Lassan meglesz az 1000km, Ti éreztetek valamit a szűrő eltömődéséből (rángatás, vagy ilyesmi)?

Link to comment
Megosztás:

SW VERSION: E85CKv103-100210

Ma reggel a garázsban 19,5 fok volt a ketyere élő adatban a mocit 24c- nek látta.

Tervezz be a jövő hét végére vagy utána hétre egy SW frissítést nálam Budaörsön, ha nem gond :D

A hőmérséklet még állítani kéne kicsit, hívj fel ha notival az autónál vagy, egy perc az egész :D

Gábor! Nagyon köszönöm a tegnapi SW frissítést és a szakértő finomhangolást... ma reggel elsőre indult :)

Úgyhogy nem maradt más... használom az autóm :)

Örülök, viszont majd ahogy beszéltük, nemsokára lehet újabb frissítés is :D

Link to comment
Megosztás:

Gábor, az vajon miért lehet hogy mostanában elsőre indul ( nem ez a furcsa! :) ) hanem az hogy utána 10-15mpig egyenetlenül jár, majdnem olyan mintha 3hengerezne kicsit, hatalmas etanol szag van mögötte, ha letelik a 10-15mp akkor kisimul az alapjárat és normális lesz.

Ha emelem a fordulatot, akkor is ingadozik, és egy idő után simul csak ki. Lehet hogy most már a hidegindítási paraméter kicsit sok lett?

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.