Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Van egy apró problémám ami mostanában egyre többet jön elő. Ha a távirányítóval központi zárat akarok nyitni, néha a vezető ajtajánál nem ugrik fel a gomb. (mellékesen jegyzem meg ha kulcsot használok akkor nincs központi zár, a távirányítóst utólag szereltette be az előző tulajdonos)

Nem tudom ez mennyire van összefüggésben azzal, hogy a vezető ajtaján a kilincs meglehetősen könnyen jár, ami nekem kicsit már zavaró is.

Hogy lehetne orvosolni ezt a két problémát?

Link to comment
Megosztás:

Van egy apró problémám ami mostanában egyre többet jön elő. Ha a távirányítóval központi zárat akarok nyitni, néha a vezető ajtajánál nem ugrik fel a gomb. (mellékesen jegyzem meg ha kulcsot használok akkor nincs központi zár, a távirányítóst utólag szereltette be az előző tulajdonos)

Nem tudom ez mennyire van összefüggésben azzal, hogy a vezető ajtaján a kilincs meglehetősen könnyen jár, ami nekem kicsit már zavaró is.

Hogy lehetne orvosolni ezt a két problémát?

Hát szerintem meg kéne keresni a azt a két drótot, ami a gomb "felugrasztásáért " felel. Adni neki derekt tápot, hogy úgy működik-e megfelelően, lehet az átvezetőben van megtörve. Vagy egyből levenni a kárpitot, úgy rá tudsz nézni a kilincsre is, meg a nyitómotorra is. Nekem is hasonló gondom van, néha elszál a kp-zár, majd nyáron ránézek, vmelyik szálba lehet törés, ha mozgatom a kp-relét akkor műkszik, a saruk rendeben, csak a drót lehet.

Link to comment
Megosztás:

Van egy apró problémám ami mostanában egyre többet jön elő. Ha a távirányítóval központi zárat akarok nyitni, néha a vezető ajtajánál nem ugrik fel a gomb. (mellékesen jegyzem meg ha kulcsot használok akkor nincs központi zár, a távirányítóst utólag szereltette be az előző tulajdonos)

Nem tudom ez mennyire van összefüggésben azzal, hogy a vezető ajtaján a kilincs meglehetősen könnyen jár, ami nekem kicsit már zavaró is.

Hogy lehetne orvosolni ezt a két problémát?

Ha meg sem moccan, akkor vezetékhiba (testelés, szakadás), ha mocorog csak nem elég erős akkor állítani kellene a rudazaton.

Link to comment
Megosztás:

Ha meg sem moccan, akkor vezetékhiba (testelés, szakadás), ha mocorog csak nem elég erős akkor állítani kellene a rudazaton.

Az esetek kb 80% nyit, a maradékban nem, csak megmoccan, de nem ugrik fel.

És a könnyen járó kilinccsel lehet valamit kezdeni? Én szeretem ha azért valamennyi erő kell az emeléséhez.

Link to comment
Megosztás:

Az esetek kb 80% nyit, a maradékban nem, csak megmoccan, de nem ugrik fel.

És a könnyen járó kilinccsel lehet valamit kezdeni? Én szeretem ha azért valamennyi erő kell az emeléséhez.

Az szinte tuti hogy az ócska utólagos zármotor szétkopása miatt van... 2000-ért lehet venni spalt... :D

A kilincsnél pedig a rugó van eltörve, azt lehet cserélni. Csak nemtom kapsz-e külön ilyen rugót, vagy

kókányolni kell máshonnan.

Link to comment
Megosztás:

Az szinte tuti hogy az ócska utólagos zármotor szétkopása miatt van... 2000-ért lehet venni spalt... :D

A kilincsnél pedig a rugó van eltörve, azt lehet cserélni. Csak nemtom kapsz-e külön ilyen rugót, vagy

kókányolni kell máshonnan.

Köszi. Tavaszig hagyom aztán valamit kitalálok, lehet hogy akkor érdemes az egész központit cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Az szinte tuti hogy az ócska utólagos zármotor szétkopása miatt van... 2000-ért lehet venni spalt... :D

A kilincsnél pedig a rugó van eltörve, azt lehet cserélni. Csak nemtom kapsz-e külön ilyen rugót, vagy

kókányolni kell máshonnan.

Én még a fehér Caravanon úgy oldottam meg, hogy letekertem egy menetet a rugóból, és hajtottam neki új fület. Azóta is jó.

Link to comment
Megosztás:

Az szinte tuti hogy az ócska utólagos zármotor szétkopása miatt van... 2000-ért lehet venni spalt... :D

Most néztem meg, az előző tulaj 2006-ban szereltette be. Azért nem illik ilyen hamar tönkremenni. Ráadásul ha kopva lenne akkor mind a négynek rakoncátlankodnia kellene, nem?

Link to comment
Megosztás:

Mi meg a nyáron hoztunk a balcsitól egy Renault 19-et kottyan neki a vezető felöli ajtaja vagy 4 centit izombó be kell bacni, hogy becsukódjon. Nem tudtuk kicserélni a stiftet, mert be van rohadva, ráadásul torx feje van neki, és fúrni se lehet, mert nem férsz hozzá. Megnéztem az enyémet is, kicsit kottyan tavasszal asszem kicserélem mindet, nem lehet nagy összeg, jobb megelőzni a bajt.

Link to comment
Megosztás:

Mi meg a nyáron hoztunk a balcsitól egy Renault 19-et kottyan neki a vezető felöli ajtaja vagy 4 centit izombó be kell bacni, hogy becsukódjon. Nem tudtuk kicserélni a stiftet, mert be van rohadva, ráadásul torx feje van neki, és fúrni se lehet, mert nem férsz hozzá. Megnéztem az enyémet is, kicsit kottyan tavasszal asszem kicserélem mindet, nem lehet nagy összeg, jobb megelőzni a bajt.

És mit is kell benne kicserélni mert az enyém is kottyan ha belemegyek a gödörbe vagy rázós az ut ( tudom ne menjek rossz úton :lol: ) mert ami az ajtó sarkánál van az a kis stift én kivettem és kitágítottam majd ugy raktam vissza de nem sokat használt . szerintem már a zsanér van egy kicsit elkopva de az meg hegesztve van. :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy ez nem ide tartozik, (akkor bocsi) uj projekt van kilátásban. a tető kárpitot akarom feltuningolni mert a gyári szövet leválott visszaragasztottam de nem valami facán száradt meg a ragasztó (mintha egy cseppet koszos lenne de nem az csak a ragasztó miatt). most arra gondoltam hogy leszedem a ktetőkárpitot és valami bőrszerü anyaggal akkarom bevonni segítség kellene hogy aki csinált már ilyet az milyen ragasztót használt illetve hol lehet olcsón erre a célnak megfelelő bőrhöz jutni (nyíregyháza és környéke vagy interneten olcsón). illetve mire figyeljek hogy el ne qurjam?

Köszi a segítséget :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy ez nem ide tartozik, (akkor bocsi) uj projekt van kilátásban. a tető kárpitot akarom feltuningolni mert a gyári szövet leválott visszaragasztottam de nem valami facán száradt meg a ragasztó (mintha egy cseppet koszos lenne de nem az csak a ragasztó miatt). most arra gondoltam hogy leszedem a ktetőkárpitot és valami bőrszerü anyaggal akkarom bevonni segítség kellene hogy aki csinált már ilyet az milyen ragasztót használt illetve hol lehet olcsón erre a célnak megfelelő bőrhöz jutni (nyíregyháza és környéke vagy interneten olcsón). illetve mire figyeljek hogy el ne qurjam?

Köszi a segítséget :D

Pár oldalt lapozz vissza, Zotya most csinálta meg, és nagyon profi lett neki :lol:

Link to comment
Megosztás:

És mit is kell benne kicserélni mert az enyém is kottyan ha belemegyek a gödörbe vagy rázós az ut ( tudom ne menjek rossz úton :lol: ) mert ami az ajtó sarkánál van az a kis stift én kivettem és kitágítottam majd ugy raktam vissza de nem sokat használt . szerintem már a zsanér van egy kicsit elkopva de az meg hegesztve van. :D

Pedig szerintem arról lesz szó, ajtónként van 2 stisft, ha nem segít a csere akkor a zsanér kopott, nem tudom nincsen-e hozzá javítóstift, ami nagyobb átmérőjű, vagy az egészet felfúrni ha odaférni, és rakni bele vmi mást. Nekem még csak úgy kotyog, ha ki van nyitva, és emelgetem az ajtót akkor látszik, hogy kottyan, de előbb-utóbb kieszi magát, ha nem foglakozik vele az ember, meg legyen megkenve, ne szárazon forduljon.

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy ez nem ide tartozik, (akkor bocsi) uj projekt van kilátásban. a tető kárpitot akarom feltuningolni mert a gyári szövet leválott visszaragasztottam de nem valami facán száradt meg a ragasztó (mintha egy cseppet koszos lenne de nem az csak a ragasztó miatt). most arra gondoltam hogy leszedem a ktetőkárpitot és valami bőrszerü anyaggal akkarom bevonni segítség kellene hogy aki csinált már ilyet az milyen ragasztót használt illetve hol lehet olcsón erre a célnak megfelelő bőrhöz jutni (nyíregyháza és környéke vagy interneten olcsón). illetve mire figyeljek hogy el ne qurjam?

Köszi a segítséget :lol:

Ja-ja, ebbe a topicban a 4409-es hsz-el kezdtem a dolgot, leírtam mindent, képekkel. Igazából kicsit aggódok, mert az olcsóbbik ragasztót vettem, de nem sok értelme volt spóroltam 700 forintot egy dobozon, aztán a drágább hőálló, kánikulában, lehet jobban tartana. De most már mindegy. :D

Link to comment
Megosztás:

Mi meg a nyáron hoztunk a balcsitól egy Renault 19-et kottyan neki a vezető felöli ajtaja vagy 4 centit izombó be kell bacni, hogy becsukódjon. Nem tudtuk kicserélni a stiftet, mert be van rohadva, ráadásul torx feje van neki, és fúrni se lehet, mert nem férsz hozzá. Megnéztem az enyémet is, kicsit kottyan tavasszal asszem kicserélem mindet, nem lehet nagy összeg, jobb megelőzni a bajt.

Nekem is akkor mozog ha nyitva van...kicsit lóg az ajtóm...tegnap vettem bele csapszeget előre...4db-ot az első ajtókba...holnap ha megnézik az elektromos ablakomat akkor azt is kicserélik, majd megmondom használ-e...amugy nem egy nagy összeg...640 Ft a 4db

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.