Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

:D :D

15ezer egy hátsó csomiajtóért? :P

Nem sok az egy kicsit? :P

Nem tudom.... 6-7ezer körül van egy hátsó szélvédő, szóval ha azt levesszük akkor 8-9ezer forint. Nem utolsó szempont az sem, hogy piros... Piros kell neki! Van 5ezerért is csomiajtó, fehér színbe. Látod a képeken hogy helyenként rozsdás... A fényezése 10-12ezer forint. Szóval szerintem reális, és nem drága! :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom.... 6-7ezer körül van egy hátsó szélvédő, szóval ha azt levesszük akkor 8-9ezer forint. Nem utolsó szempont az sem, hogy piros... Piros kell neki! Van 5ezerért is csomiajtó, fehér színbe. Látod a képeken hogy helyenként rozsdás... A fényezése 10-12ezer forint. Szóval szerintem reális, és nem drága! :D

Végül is, te fényező szemmel jobban érted, hogy miből mit lehet kihozni... :P

Én is el kell adjam hamar a feketéről :D :D , de gondoltam megtartom a karoszériaelemeket, sosem lehet tudni alapon. :P

Link to comment
Megosztás:

Ááá értem már! Akkor neked szerencséd volt hogy van az autódon szamárfogó.... Gondolom ha nem lett volna, akkor a komplett hátulja szarul nézne ki?

Szerintem igen, a zebra előtt álltam, és látod mennyit toszított előre. :P

Nem vette észre, hogy megálltam, legalábbis azt mondta, nem tudom, hogy ha piros a lámpa, miért is állhattam meg. :D Egyedül azt sajnáltam, hogy az is F-es volt, ráadásul ugyanolyan dízel mint az enyém... eladásra fel volt készítve, de legalább most az új gazdi kapott új hűtőt, meg lököst. :P a víz elfolyt teljesen, és volt egy jókora lyuk a lökösben is, a kampó ütötte ki. :D ebben az esetben épp jó volt hogy volt kampó. :D

Kicsit visszakalapáltuk a hátfal lemezét, lefelé, mert nem zárt a csomiajtó, és kb ennyi... neki sokba került, hogy megmaradjon a jogsi, kapásból ugrott volna, pirosnál gyalogos-átkelő előtt belerohanni egy autóba, + büntetés + javítási költségek. Kiegyeztünk. :)

Így sem szép a hátulja, mivel nem pont középről kapott el, elhúzta picit a belső merevítőnél a lemezt, de már eleve úgy vettem, hogy eljátszodták már vele ugyanezt, szóval ezért már akkor alkudtam egy 20ast. :D

Link to comment
Megosztás:

Így van, kérni kell több képet! Nem mondtam hogy nincs olcsóbb... Csak hogy nem vészes a 15ezer! :D

Szia Alex.

Meg tudnád mondani a kocsim színkódját? Egy fél tenyérnyi foltozás lesz rajta, a jobb küszöb hátsó vége. Van egy kasznis ismerős aki megcsinálja, és le is fujja. Szerencsére csak ennyi a bibi.

A csomagtérajtó az kuka lesz. Majd valamikor keresek bontóban ilyen színűt. Azt nem érdemes kasznizni. Az üveg bal alsó sarkánál már olyan, mintha el lenne törve. :P És alul a kéder alatt végig rügyezik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni abban, hogy a gsi első lökhárítót fel lehet-e tenni a 2000-es évjáratú astra elejére?

Illetve mennyire kompatibilis a lökhárítótartó meg a lámpák?

Ja, és érdemes megvenni az utángyártottat, vagy mindenképpen bontott gyári kell?

Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Bocs, kicsit elmaradtam:)

Szóval, a kocsim egy 5 ajtós, 98-as gyártású (frissített verziós) 1.4-es 16V Gl f astra.

Röviden annyit, hogy 110-es tempónál szó szerint egy pillanatra nem figyeltem oda, az előttem lévő hirtelen befékezett, én meg észleltem, hogy a féktáv nem lesz elég, ezért fékeztem, és oldalra húztam kicsit a kormányt (közben nem érzékeltem, hogy beblokkoltak a kerekek), több se neki, a kocsi egyből keresztbe fordult és gyakorlatilag 100-110 közötti tempóval az út menti árok földfalába csapódtam, onnét a kocsi meg visszarepült vagy 5-6 métert és az úton landoltam. Nem voltam bekötve, de egy nyakhúzódással megúsztam.

A kocsiról csak annyit, hogy lehetőleg komplett donor kéne, mert a baja több van, ma néztem meg a kocsit.

A kocsi eleje gyakorlatilag eltűnt. A kereszthíd teljesen eldeformálódott, átlyukasztotta és összehajtotta a hűtőt. A motor hátrébb csúszott, egy tartója letört, hogy az az öntvényen volt, vagy csavar tartotta, még kérdés, mert szét kell vágni hozzá a kocsi elejét, hogy lássuk. A váltórudazat hátracsúszott, a vezetőfülkében felemelkedett és kiugrott a váltókar.

A kaszni kapott egy plusz csavarást. Mintha elől és hátul megfogtuk volna és egy picit megtekertük volna. A kipufogóból kb 1 méteres darab kiesett (ez a trailerre rakás közben mutatkozott meg). A fűtómű szintén elment, az egyik kerék jobbra, a másik egyenesen áll. A szélvédőt cserélnem kell, mert a visszapillantó tükörnél és tőle 15 cm-re meg van törve (utóbbit én voltam, a visszapillantóval nem tudom mi lett).

KÉpekben:

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

Asszem mindent leírtam:)

Link to comment
Megosztás:

Bocs, kicsit elmaradtam:)

Szóval, a kocsim egy 5 ajtós, 98-as gyártású (frissített verziós) 1.4-es 16V Gl f astra.

Röviden annyit, hogy 110-es tempónál szó szerint egy pillanatra nem figyeltem oda, az előttem lévő hirtelen befékezett, én meg észleltem, hogy a féktáv nem lesz elég, ezért fékeztem, és oldalra húztam kicsit a kormányt (közben nem érzékeltem, hogy beblokkoltak a kerekek), több se neki, a kocsi egyből keresztbe fordult és gyakorlatilag 100-110 közötti tempóval az út menti árok földfalába csapódtam, onnét a kocsi meg visszarepült vagy 5-6 métert és az úton landoltam. Nem voltam bekötve, de egy nyakhúzódással megúsztam.

A kocsiról csak annyit, hogy lehetőleg komplett donor kéne, mert a baja több van, ma néztem meg a kocsit.

A kocsi eleje gyakorlatilag eltűnt. A kereszthíd teljesen eldeformálódott, átlyukasztotta és összehajtotta a hűtőt. A motor hátrébb csúszott, egy tartója letört, hogy az az öntvényen volt, vagy csavar tartotta, még kérdés, mert szét kell vágni hozzá a kocsi elejét, hogy lássuk. A váltórudazat hátracsúszott, a vezetőfülkében felemelkedett és kiugrott a váltókar.

A kaszni kapott egy plusz csavarást. Mintha elől és hátul megfogtuk volna és egy picit megtekertük volna. A kipufogóból kb 1 méteres darab kiesett (ez a trailerre rakás közben mutatkozott meg). A fűtómű szintén elment, az egyik kerék jobbra, a másik egyenesen áll. A szélvédőt cserélnem kell, mert a visszapillantó tükörnél és tőle 15 cm-re meg van törve (utóbbit én voltam, a visszapillantóval nem tudom mi lett).

KÉpekben:

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg

Asszem mindent leírtam:)

Sajnálom hogy igy jártál.

De szerintem ez már kuka.

Ne ehhez vegyél donor kasznit. Vegyél egy olcsóbb használhatót, és ez legyen a donorautó, ha abban valami tönkremegy.

Esetleg ebből ki tudsz árulni néhány dolgot.

Link to comment
Megosztás:

Sajnálom hogy igy jártál.

De szerintem ez már kuka.

Ne ehhez vegyél donor kasznit. Vegyél egy olcsóbb használhatót, és ez legyen a donorautó, ha abban valami tönkremegy.

Esetleg ebből ki tudsz árulni néhány dolgot.

Igen, ezen gondolkodom erősen, hogy egy újat venni, és összerakni a kettőből egy patikát:) De az olcsóbb megoldás fog győzni:)

De azért fáj a szívem, mert gondozva volt, 13 évesen kezdett előjönni a szériahibája, a tanksapka melletti rohadás, de az is le lett kezelve. 1,5 éve volt nálam, folyamatosan javítva volt minden hibája:) Az új meg zsákbamacska lesz:(

Azért gondoltam kasztnira, mert akkor úgy kezdeném, hogy polírozás, rohadásjavítás, újrafestés.

Link to comment
Megosztás:

Igen, ezen gondolkodom erősen, hogy egy újat venni, és összerakni a kettőből egy patikát:) De az olcsóbb megoldás fog győzni:)

De azért fáj a szívem, mert gondozva volt, 13 évesen kezdett előjönni a szériahibája, a tanksapka melletti rohadás, de az is le lett kezelve. 1,5 éve volt nálam, folyamatosan javítva volt minden hibája:) Az új meg zsákbamacska lesz:(

Azért gondoltam kasztnira, mert akkor úgy kezdeném, hogy polírozás, rohadásjavítás, újrafestés.

Elvileg talán járható út, hogy egy jó kasztnit veszel, amit bontási céllal hoztak be külföldről, és kivettek belőle mindent, ami kellett az illetőnek, aztán a törött autóból a jobb első ülés alatti részt, amin az alvázszám is van, áthegesztitek abba a kasztniba, tudtommal csak ott szerepel alvázszám. Meg persze a zárhídon levő adattáblákat is átrakod (vagy leveszed, ha a régi nincs meg).

Link to comment
Megosztás:

Elvileg talán járható út, hogy egy jó kasztnit veszel, amit bontási céllal hoztak be külföldről, és kivettek belőle mindent, ami kellett az illetőnek, aztán a törött autóból a jobb első ülés alatti részt, amin az alvázszám is van, áthegesztitek abba a kasztniba, tudtommal csak ott szerepel alvázszám. Meg persze a zárhídon levő adattáblákat is átrakod (vagy leveszed, ha a régi nincs meg).

Ez már erősen illegális dolog...

A bontott kasznit meg sajnos nem lehet átíratni már, csak gyári új, 0km-es kasznira lehet cserélni természetesen számlával igazolva. (Ilyen meg szerintem nincs már ezekből)

Link to comment
Megosztás:

....

Röviden annyit, hogy 110-es tempónál szó szerint egy pillanatra nem figyeltem oda, az előttem lévő hirtelen befékezett, én meg észleltem, hogy a féktáv nem lesz elég, ezért fékeztem, és oldalra húztam kicsit a kormányt (közben nem érzékeltem, hogy beblokkoltak a kerekek), több se neki, a kocsi egyből keresztbe fordult és gyakorlatilag 100-110 közötti tempóval az út menti árok földfalába csapódtam, onnét a kocsi meg visszarepült vagy 5-6 métert és az úton landoltam. Nem voltam bekötve, de egy nyakhúzódással megúsztam.

Autópálya volt? :P

Elvileg talán járható út, hogy egy jó kasztnit veszel, amit bontási céllal hoztak be külföldről, és kivettek belőle mindent, ami kellett az illetőnek, aztán a törött autóból a jobb első ülés alatti részt, amin az alvázszám is van, áthegesztitek abba a kasztniba, tudtommal csak ott szerepel alvázszám. Meg persze a zárhídon levő adattáblákat is átrakod (vagy leveszed, ha a régi nincs meg).

És legalább nem kell átírtania, mivel már a nevén van, nem kell eredetiségvizsgáztatni. :D Viszont ha rá is áldoz, már eladni nem fogja tudni... De saját részre megoldható. Bő alvázvédelemmel. :D :D :D

Ez már erősen illegális dolog...

A bontott kasznit meg sajnos nem lehet átíratni már, csak gyári új, 0km-es kasznira lehet cserélni természetesen számlával igazolva. (Ilyen meg szerintem nincs már ezekből)

Ebben igazad van, de nem nyerészkedne rajta, saját célra lenne. :P

Link to comment
Megosztás:

Autópálya volt? :P

És legalább nem kell átírtania, mivel már a nevén van, nem kell eredetiségvizsgáztatni. :D Viszont ha rá is áldoz, már eladni nem fogja tudni... De saját részre megoldható. Bő alvázvédelemmel. :D :D :D

Ebben igazad van, de nem nyerészkedne rajta, saját célra lenne. :P

De nyilvános fórumon nem szerencsés sem ilyet tanácsolni, sem ilyenről dicsekedni.

(Motorcsere is beleértve)

Link to comment
Megosztás:

De nyilvános fórumon nem szerencsés sem ilyet tanácsolni, sem ilyenről dicsekedni.

(Motorcsere is beleértve)

Az lenne a legegyszerűbb, ha vesz egy ugyanilyen motoros autót hivatalosan, jó kasznival. A többi nem számit, mert ott van neki a törött donornak. Bármi tönkremegy, ott van a roncsból.

Link to comment
Megosztás:

De nyilvános fórumon nem szerencsés sem ilyet tanácsolni, sem ilyenről dicsekedni.

(Motorcsere is beleértve)

Igaz. :P

Az lenne a legegyszerűbb, ha vesz egy ugyanilyen motoros autót hivatalosan, jó kasznival. A többi nem számit, mert ott van neki a törött donornak. Bármi tönkremegy, ott van a roncsból.

Akár rossz motorral is. Csak akkor megint átíratás, stb, stb. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem autópálya volt, hanem egy frissen felújított út, aminek hivatalos átadója még nem volt, mert pár km-t még nem csináltak meg belőle. Meg a 35 perces utat le kellett tekernem 30 perc alatt (ez volt a terv).

A kaszniban egyébként engedélyezett a motorcsere, ha a motor a saját tulajdonod. A kaszni számot ugyebár törvény szerint nem szép dolog átütni,ez attól függ kinek mennyire éri meg... Én összeraknám és már nem válnék meg tőle, csak a végét várnám, hogy kiszolgáljon:)

Alvázszám csak az ülés alatt van akkor?

Link to comment
Megosztás:

Nem autópálya volt, hanem egy frissen felújított út, aminek hivatalos átadója még nem volt, mert pár km-t még nem csináltak meg belőle. Meg a 35 perces utat le kellett tekernem 30 perc alatt (ez volt a terv).

A kaszniban egyébként engedélyezett a motorcsere, ha a motor a saját tulajdonod. A kaszni számot ugyebár törvény szerint nem szép dolog átütni,ez attól függ kinek mennyire éri meg... Én összeraknám és már nem válnék meg tőle, csak a végét várnám, hogy kiszolgáljon:)

Alvázszám csak az ülés alatt van akkor?

Alvázszám igen, illetve a kis fém lemezkén a hűtő fölött.

Motort lehet cserélni, persze, annó mi is cseréltünk a wareszban. De a kasztnicsere? :D Olyat is lehet? :P

Link to comment
Megosztás:

Alvázszám igen, illetve a kis fém lemezkén a hűtő fölött.

Motort lehet cserélni, persze, annó mi is cseréltünk a wareszban. De a kasztnicsere? :P Olyat is lehet? :P

Lehet, az eredetiségvizsgálatnál írják hogy kasztnicserekor kötelező, tehát van ilyen, kérdés hogy megéri-e? De mivel műszakin meg sem nézték, vagy ha megnézik csak a szőnyegfület hajtják fel..nem mondom ki, én mit tennél... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.