Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Ezt az után gyártott stifter Én is beszoptam, úgy hogy mivel pont egy szombat volt és nem akartam frédi béni autót négy ajtó nélkül, ezért a gyárit szétfeszitettem és az ment vissza.

De mi van akkor ha már maga a furat van kikopva? Hogyan javítható?

Hát én úgy láttam hogy sajna nem az ajtón kopik mert az úgy túl egyszerű lenne hanem a karosszérián, mert ugye az ajtóba szorul be és a bódé részén fordul. Hát felfúrni, dörzsárazni lehetne és nagyobb stift bele. De nekem most szétfeszítve a stiftet egészen enyhe lett a kotyogás.

Link to comment
Megosztás:

Hát én úgy láttam hogy sajna nem az ajtón kopik mert az úgy túl egyszerű lenne hanem a karosszérián, mert ugye az ajtóba szorul be és a bódé részén fordul. Hát felfúrni, dörzsárazni lehetne és nagyobb stift bele. De nekem most szétfeszítve a stiftet egészen enyhe lett a kotyogás.

Nálam a karosszériában szorul, és az ajtóban kopik...:S Igazából nem férek hozzá most fogó+kalapáccsal. Félek, hogy oda ütök a lemezre! :S Lehet készíteni kellene valami kihúzót.

Link to comment
Megosztás:

Nálam a karosszériában szorul, és az ajtóban kopik...:S Igazából nem férek hozzá most fogó+kalapáccsal. Félek, hogy oda ütök a lemezre! :S Lehet készíteni kellene valami kihúzót.

Hát be lehet ragasztani a közeli fémfelületeket több rétegben papír ragasztószalaggal, és a kalapács oldalát is. Én tüskével megindítottam aztán már a fogót ütöttem.

Link to comment
Megosztás:

Igen Én is így gondoltam a kérdést, hogy mit lehet kezdeni a kasztnival a furaton? Nekem is jó így, csak pl. Calin nem férni hozzá felfúrni nagyobbra. Astrán igen?

Hát én úgy láttam hogy sajna nem az ajtón kopik mert az úgy túl egyszerű lenne hanem a karosszérián, mert ugye az ajtóba szorul be és a bódé részén fordul. Hát felfúrni, dörzsárazni lehetne és nagyobb stift bele. De nekem most szétfeszítve a stiftet egészen enyhe lett a kotyogás.

Link to comment
Megosztás:

Vicces dolog ez az emberi aron.... Elfogytak, ritkak, sok a szemet...de mindenki 5e ftert akarja megvenni(itthon).

Pedig nem viccből írtam...

Múltkor valaki 65-ért akart adni egy elsőt... 45 az új...

30 ért meg már A8-ra is van lökös bontott...

Szóval ezek tükrében írtam az emberi áron

Link to comment
Megosztás:

Akkor vedd meg az ujat ami klokkerholm es ugy al mint szembeszelben a hugyozas. Ennek tetejeben meg ures is. Koptato nem rendelheto. Vonoszemtakaro onmagaban egy 10es...

A8 borbelso is van 100alatt, de majdnem mindben az volt(ha nem mindben) ugyh az a8 rossz pelda, mert nem ritkasag. S8 vagy vmelyik masik, ritkabb modellet mondtad volna.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

userXY, on 08 Jan 2014 - 7:35 PM, said:snapback.png

Sziasztok, remélem tudtok seíteni, 99-es sedán f astrám bal hátsó ajtajában lévő ajtóhatároló nem tartja meg egyáltalán a kinyitott ajtót. Lehet javítani ezt az alkatrészt valamilyen módon?
Már érdeklődtem új alkatrészért, de a gyárit 8000 Ft magasságában mérik a "local dealer"-ek (ami kicsit sokkolt), az 1000-2000 Ft-os bontott példányok meg roszabbul néztek ki, mint ami a kocsimban van.
Szóva van valami trükk a javításra, vagy vadásszak tovább valami működőképes bontott példányra?

A másik kérdésem pedig, hogy hátsó kerékjáratba nemrég láttam valami műanyag borítást, érdemes ezt felaplikálni? Milyet, mennyiért érdemes vásárolni, illetve felszerelhető -e különleges szerszámok nélkül?

Pedig a hátsó ajtót nem is szokták sokat nyitogatni. Zotyának biztos van róla képe, én meg lehet tudok neked adni, de postázni már nem éri meg, úgyh max pesten.

Dobbetétről sokszor volt szó, nem is olyan régen. Olvasgass.

Magam sem értem hogy purcant ki a határoló, első körben a javíthatósága érekelne! Ha jól láttam képek alaján megbontható a szerkezet, de inkább kérdezek mielőtt szétbarmolnám azt.

A dobbetétekről köszi a tanácsot, visszaolvastam és tavasszal be is szerzem valamelyik változatot, de előtte szerintem még lakatolni is kell egy kicsit (a tanknyílás ill a jobb hátsó kerékív peremét), illetve az alvázvédelmet is meg kell újítani.

Link to comment
Megosztás:

userXY, on 08 Jan 2014 - 7:35 PM, said:snapback.png

Magam sem értem hogy purcant ki a határoló, első körben a javíthatósága érekelne! Ha jól láttam képek alaján megbontható a szerkezet, de inkább kérdezek mielőtt szétbarmolnám azt.

A dobbetétekről köszi a tanácsot, visszaolvastam és tavasszal be is szerzem valamelyik változatot, de előtte szerintem még lakatolni is kell egy kicsit (a tanknyílás ill a jobb hátsó kerékív peremét), illetve az alvázvédelmet is meg kell újítani.

http://www.taylor.hu/astra/dobbetet/

Link to comment
Megosztás:

Én visszavittem és addig pofáztam amíg vissza nem adták a pénzt, rohadtul nem stimmelt, ahogy nálad is látszik a képen.

Ok, de mit / milyen típust tettél be, ami méretpontos? (amennyiben vettél másikat.)

Cromax webshopban is két típus van:

  • Távol keleti 3628 Ft/db
  • EU import 2284 Ft/db

Honnan fogom tudni melyikkel kell kevesebbet küzdeni. Milyen különbség van a kettő között?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.