Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Igaz, csak a betűk sorrendje más :)

bendeguzz !

1 Classic II Caravan, 1.7-es dízel mocival - az már CDTI - nem alternatíva számodra ?

Dehogynem. Ha azt is megkapom 2002 évjárat 2,15 milláért. :lol:

Tulajdonképpen két autó között takubakuzok.

2001 1,7d 2 milla

2002 2,0d 2,15 milla

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Na ha érdekel valakit, ha nem akkor is leírom. Ha holnap a szagszervíz is áldását adja rá akkor 1 hófehér 2.0 DTI kombi astra, remélem boldog , tulajdonosa leszek.

A kérdésem ide, hogy az autó németböl jött és a szervizkönyvében 2001 szept. dátum van, de az oldalsó díszlécben a 2000 EDITION felírat díszeleg. Tehát 2001-ben még kiadtak ilyen felszereltségü autót? És tud valaki arról, hogy ez a felírat mit takarhat?

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Üdv! Ha esetleg már volt ilyen jellegű kérdés akkor elnézést. 1.8as Astra Coupé Bertone-t szeretnék vásárolni. Láttam egy párat kb 2.1 és 2.5 milla között átlag 90.000km-el. Kérdésem hogy egy ilyen kocsi mennyire megbízható, nyűhető? Miket kéne vásárláskor mindenképpen ellenőriznem? Válaszokra előre is thanx.

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Ha esetleg már volt ilyen jellegű kérdés akkor elnézést. 1.8as Astra Coupé Bertone-t szeretnék vásárolni. Láttam egy párat kb 2.1 és 2.5 milla között átlag 90.000km-el. Kérdésem hogy egy ilyen kocsi mennyire megbízható, nyűhető? Miket kéne vásárláskor mindenképpen ellenőriznem? Válaszokra előre is thanx.

Szerintem elég megbízható autók. Sok a törött, sőt általában azok. Inkább a drágák felé nézelődj, hátha nem töröttek. Szervízkönyv legyen meg, meg a pótkulcs is. A km sem szokott stimmelni, de a 90.000 az már jó sok és elég hihető. Csomagtérben a kárpitot hajtsd fel és nézd meg a gyári heggesztést.

Küszöböknél a szigetelések nem hiányoznak e. Ajtózsanérok, homlokfal, levegőszűrő alatt a gyári heggesztés. Gumik nem szálszakadtak e (oldalán dudor). Klíma működik rendesen. Motortérben a sárvédő ill. motorháztető csavarok fényezése sértetlen e. Gyári 16'' felni megvannak e. Pedál gumik mennyire kopottak (futás km). Motorháztető szigetelés nem hiányzik e.

Karosszéria elemek rétegvizsgálóval történő megnézése. Csak ne olyat hozzon ki a tag, ami piros-zöld és MINDÍG zölden világít! Rendes értéket mutasson a műszer! stb...

Bár ezeket bármilyen autón meg lehet nézni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nos, nem is tudom hol kezdjem :-)

Amióta kijött a G Astra azóta bele vagyok esve. Soha nem ültem még benne csak kívülről gyönyörködöm illetve a neten fellelhető képek alapján. Most jutottam el oda, hogy autót szeretnék venni. Természetesen más szóba sem jöhet mint a G Astra, de azért ha már ilyen közel vagyok a kézzelfogható valósághoz, megpróbálom a lehető legmélyebben beleásni magam a típusba.

Igazából soha nem foglalkoztam részletesebben az autókkal, tehát nekem én nem hallottam eddig a típusra jellemző magas olajfogyasztásról, illetve a magyar utakra kicsit kemény futóműről. Továbbá a magasabb fogyasztás, a relatíve kis hely a hátsó üléseken... és még néhány negatívum.

Sajnos ezek kicsit elbizonytalanítottak, és nem tudok dönteni. Néztem a fókát, nem tudok beleszeretni, aztán a francia kényelem felé is kacsingattam, a megane műszerfalát sosem szoknám meg a xsara pedig megintcsak nem tud megfogni pedig próbálom magam észérvekkel meggyőzni. Valahogy nem tudok más autót elképzelni a garázsban csak Astrát :-D

Szóval valahogy meg kellene engem győzni :-D

Sajnos amerre én lakom, igencsak mogyoróscsoki van lefektetvbe aszfalt helyett :-(

Link to comment
Megosztás:

Aztán kellene nekem egy gyors áttekintés hogyan is megy az autó kiválasztása. Ugye eleve a típust már ismerni kéne, mivel még sosem ültem astrában így tapasztalatom semmi. Valamint ha a kereskedő visz egy kört a tükörsima aszfalton édeskevés. Aztán hogyan történik az átvizsgálása? Viszem a szerelő cimborámat aki a helyszínen szétbontja az autót, vagy a kereskedő kölcsönadja egy fél napra, hogy elvigyük szervizbe? Mind a kettő nonszensznek tűnik nekem.

Link to comment
Megosztás:

Aztán kellene nekem egy gyors áttekintés hogyan is megy az autó kiválasztása. Ugye eleve a típust már ismerni kéne, mivel még sosem ültem astrában így tapasztalatom semmi. Valamint ha a kereskedő visz egy kört a tükörsima aszfalton édeskevés. Aztán hogyan történik az átvizsgálása? Viszem a szerelő cimborámat aki a helyszínen szétbontja az autót, vagy a kereskedő kölcsönadja egy fél napra, hogy elvigyük szervizbe? Mind a kettő nonszensznek tűnik nekem.

Szia !

Budapesti vagy ?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nos, nem is tudom hol kezdjem :-)

Amióta kijött a G Astra azóta bele vagyok esve. Soha nem ültem még benne csak kívülről gyönyörködöm illetve a neten fellelhető képek alapján. Most jutottam el oda, hogy autót szeretnék venni. Természetesen más szóba sem jöhet mint a G Astra, de azért ha már ilyen közel vagyok a kézzelfogható valósághoz, megpróbálom a lehető legmélyebben beleásni magam a típusba.

Igazából soha nem foglalkoztam részletesebben az autókkal, tehát nekem én nem hallottam eddig a típusra jellemző magas olajfogyasztásról, illetve a magyar utakra kicsit kemény futóműről. Továbbá a magasabb fogyasztás, a relatíve kis hely a hátsó üléseken... és még néhány negatívum.

Sajnos ezek kicsit elbizonytalanítottak, és nem tudok dönteni. Néztem a fókát, nem tudok beleszeretni, aztán a francia kényelem felé is kacsingattam, a megane műszerfalát sosem szoknám meg a xsara pedig megintcsak nem tud megfogni pedig próbálom magam észérvekkel meggyőzni. Valahogy nem tudok más autót elképzelni a garázsban csak Astrát :-D

Szóval valahogy meg kellene engem győzni :-D

Sajnos amerre én lakom, igencsak mogyoróscsoki van lefektetvbe aszfalt helyett :-(

Hát az Astra futóművére nem lehet panasz! Már ami az elnyűhetőségét illeti!

Azzal nem lesz gondod. Az opelek kicsit lágyabb hangolású futóművel vannak szerelve mint a Fosvágenek, vagy a Fordok!

Nem rázzák ki belőled a cart még a rosszabb utak sem!

Francia kocsik sajna nem megbízhatóak...

Amúgy pedig ne tőlünk várd, hogy rábeszéljünk egy Astrára.

Ha új autót veszel nem kell szerelőt vinned!! Minek?? ;)

Ha használt akkor viszont nem hogy nem árt, de hasznos is!! Ezt viszont csakis javasolni tudjuk!! Bármilyen típusban is gondolkozol!

És egy fontos dologra felhívjuk a figyelmedet!!!!!

Az OPEL nem hibátlan, és nem tökéletes autó, az Astra típus sem!!!! :lol:

Viszont az Opel, és így az Astra is autó!!!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Na ha érdekel valakit, ha nem akkor is leírom. Ha holnap a szagszervíz is áldását adja rá akkor 1 hófehér 2.0 DTI kombi astra, remélem boldog , tulajdonosa leszek.

A kérdésem ide, hogy az autó németböl jött és a szervizkönyvében 2001 szept. dátum van, de az oldalsó díszlécben a 2000 EDITION felírat díszeleg. Tehát 2001-ben még kiadtak ilyen felszereltségü autót? És tud valaki arról, hogy ez a felírat mit takarhat?

ez elég régi hozzászólás már, valószinűleg utánna is jártál, de hátha másokat érdekel!

2000 edition ---- annyit tesz 2000 -es kiadású!

Persze ha már a küszöbben is benne van akkor gondolom limitált darabszámú....

Az enyém is az, ha a web gombomra kattintasz, vagy a szekciós honlapunkra felmész olvashatod, hogy miért!!!

A limitált modelleket általában jobban felszerelik mint a többi autót a típuson belül...

Illetőleg optikailag (kárpitok, alufelni, fényezés) extrásak

az enyim pl. metálfeketeturbódízelcaravan ....érted! ;)

Limited Edition, 100 (100éves az Opel), és ezek szerint van 2000 Edition is! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igaz nem mondtam, használt autot szeretnék venni, és tudom, hogy akit lehet átvernek :-( De szerintem egy ilyen szemrevételezéskor egy szerelőnek sincs módja részletesen átvizsgálni.

Amiket viszont itt a fórumban olvasok nagyon elkeserít. Km számláló tekergetés stb.

Az az igazság hogy igenis létezik 5-6 éves autó amelyikben 50.000km van. Nagyon sok ismerősöm barátom van akikről biztosan tudom mennyit mennek az autóval. De természetesen nem ez a jellemző és ezért gyanús.

Van egy nagyon jó ismerősöm egy OPEl márkakereskedésben szervízben. Őt egyszer saját kollegái vágták volna meg párszázezerrel ha nem figyel eléggé egy használtautó üzleten. Szóval nem tudom hogyan lehet szerencséje az embernek autovásárlás ügyben.

Link to comment
Megosztás:

Igaz nem mondtam, használt autot szeretnék venni, és tudom, hogy akit lehet átvernek :-( De szerintem egy ilyen szemrevételezéskor egy szerelőnek sincs módja részletesen átvizsgálni.

Amiket viszont itt a fórumban olvasok nagyon elkeserít. Km számláló tekergetés stb.

Az az igazság hogy igenis létezik 5-6 éves autó amelyikben 50.000km van. Nagyon sok ismerősöm barátom van akikről biztosan tudom mennyit mennek az autóval. De természetesen nem ez a jellemző és ezért gyanús.

Van egy nagyon jó ismerősöm egy OPEl márkakereskedésben szervízben. Őt egyszer saját kollegái vágták volna meg párszázezerrel ha nem figyel eléggé egy használtautó üzleten. Szóval nem tudom hogyan lehet szerencséje az embernek autovásárlás ügyben.

Használt autót venni lutri!!!! Ezt el kell fogadni!

Nem azért kell magaddal vinned egy hozzáértő személyt, hogy "alaposan szétszedhesse" hanem mert Ő tapasztalt, ismeri esetleg az Astrák típushibáit, és meglát olyan árulkodó jeleket, nyomokat is az autón ami neked, vagy nekem nem is tűnik fel!

Pl. amikor én megvettem az autómat láttam a vételnél is már, hogy törött volt a kocsi, de csak később az egyik kasztnis ismerősöm homályosított fel, hogy pontosan hány elemhez kellett hozzányúlni javításkor!

Szóval ha nincs elég tapasztalatod mindenképpen vigyél magaddal valakit. Neppertől lehetőleg ne vegyél kocsit, és ha valamien körülményt gyanúsnak találsz akkor kérdezz bátran, rámenősen! Ha azt látod, hogy rizsázik az eladó akkor minden szívbajoskodás nélkül hagyd ott!

Ha teheted, és van olyan autó a környezetedben aminek az előéletét ismered....akkor meg úgyis adott! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.