Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Ezt a fütyülést én még marhára nem hallottam. Pedig hajtottam már 170 -el is a gépet. De majd ezután megfigyelem a dolgot, eddig még nem tűnt fel.

Huhh, köpni nyelni nem tudok, köszönöm szépen a lehetőségeket amiket kínáltok, azt hiszem ezzel most élnék is . Igazából nem is kell, hogy vezessem az autót, csak érezzem a seggem alatt mondjuk a berényi úti tankcsabdákat .

Szerintem megbeszélhetünk egy időpontot, ha komolyan gondoltad az ajánlatot .)

Küldjél üzit privátban és akkor majd lefixáljuk az időpontot.

Link to comment
Megosztás:

Aztán egy másik nagy problémám (tiszta probléma vagyok ;) ) ,hogy létezik-e magyarországon becsületes autókereskedő? Amiket most olvastam a témában az elmúlt 1-2 hónapban el sem akarom hinni. :lol:

Tulajdonképpen sajnos oda jutunk, hogy új autót is hozzáértő szerelővel kell megnézetni mert kb 4 esetet is hallottam olvastam a héten, hogy 0km-es autó törött volt.

pl: http://totalcar.hu/tanacsok/autojogasz/ki50620/

Ez csak egy a sok közül... valamint nagyon sok esetet hallottam közeli barátaimtól akiket átvágtak.

Hihetetlen, hogy ebben az országban mi megy? Mekkora gátlástalanság kell, hogy nap mint nap átverjük az embereket, és ráadásul szinte minden kereskedő. A közelemben lévő összes hivatalos márkaképviseletről hallottam hiteles forrásból ilyen undorító dolgokat. Egyik haverom 18 hete nem kapja meg a megrendelt corsa-t ami ráadásul már 4 hete a szalonban van. Azt mondják, hogy még nincsenek rendben a papírok. na hát ez mekkora duma már?! Egy új autónál mi gond lehet amit egy hónap alatt nem lehet elintézni?

Na mindegy sorolhatnám végtelenségig.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos amint az ember aláírta a szerződést, elismerte, hogy azt az autót és olyan állapotban vette át, ahogy a szerződésben szerepel. Innentől kezdve a halandó földi ember nem tud fizetni olyan ügyvédet és szakértőket akik megállapítják a csalást illetve a megtévesztés tényét. Az autókereskedésnek jobb ügyvédje van, eleve ő írta a szerződést. MEg aztán kinek van kedve évekig pereskedni?

Még azt nem értem, hogy az ilyen kereskedőket nem rugdossa meg senki egy kietlen utcában? :-)

Link to comment
Megosztás:

Nos, az A5-ön olvastam, hogy

"Normál tempónál a motor és a futómű zaja szinte teljesen kívül reked, inkább érezzük, mint halljuk, hogy minden rendben megy, de 130 körül elkezd fütyülni a levegő a tükrök körül. "

http://www.a5.hu/cikkek/3/8751.shtml

Amúgy itt is esik szó a futómű feszességéről, de már nem akarok visszatérni a témára :-) Ja és ez ezek kombi astrák amik lágyabbak :-)

"A futómű csendben végzi munkáját, de érezhetően feszesebbre hangolták, mint az F modellét, persze azért üresen sem pattog."

hagyd már a gyikba ezeket az ujságokat ;)))))

próbáld ki, nézd meg

ha meg használtat veszel az tök másmilyen lehet mint amit leirtak egy cikkben :lol:)))

az enyém ugyis feszesebben áll 8) 8)

Link to comment
Megosztás:

Minden kocsiban van bizonyos sebesség felett valamilyen mértékű szélzaj, de konkrétan ezt a tükrös dolgot még nem hallottam. Amyg légterelő (buborék) volt az ablakomon, addig az zenélt kicsit. Meg a csomagtartó mikor fel van rakva. Na az tud búgni 90 felett rendesen ;)

Mert venni kell Thule-t, az 150-nél se búg!! :lol: :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Az előbb végigolvastam a menetteljesítmények topicot... Szóval úgy néz ki, hogy nekem ez furcsa lesz (hacsak nem dizelt keresek) ugyanis én nem vagyok egy pörgetős típus ami az astrának nem fog tetszeni.

Ha csak 3000 környékén akar menni, háát nemtom hogy fogok hozzászokni. ;) Az 1-es fokozatot én csak arra használom, hogy elinduljak, a kmóra meg sem moccan már kettesben vagyok :-)

1-esben 3000-ig forgatni... hááát :-)

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Az előbb végigolvastam a menetteljesítmények topicot... Szóval úgy néz ki, hogy nekem ez furcsa lesz (hacsak nem dizelt keresek) ugyanis én nem vagyok egy pörgetős típus ami az astrának nem fog tetszeni.

Ha csak 3000 környékén akar menni, háát nemtom hogy fogok hozzászokni. ;) Az 1-es fokozatot én csak arra használom, hogy elinduljak, a kmóra meg sem moccan már kettesben vagyok :-)

1-esben 3000-ig forgatni... hááát :-)

Igen ez tipikus diesel autóhoz szokott vezetési stílus :lol: . Én is nagyon sokáig így vezettem, mert Ford Transit és 813-as Mercedes volt a hátsóm alatt :lol:

Az Astrával, ha így akarsz elindulni, igencsak "kapkodni fog levegő után", amikor felkapcsolsz kettesbe. De ne aggódj, hozzá lehet szokni. Most már én is 2-3000-ig felpörgetem egyesben.

A Focus az annyira nem bírta ezt a stílust, hogy volt, hogy nem akart kettesben továbbmenni, csak hörgött :(

Link to comment
Megosztás:

Igen, de akkor már tudom miért van 8.5 literes fogyasztás :-)

Minek van 8,5 literes fogyasztása????? :shock:

Nekem 6-7,5 között szokott mozogni.

Egyszer volt 8,3, de még csak 5000 km volt benne és 170-180-nal toltam végig a Budapest-Eger-Budapest útvonalat.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Az előbb végigolvastam a menetteljesítmények topicot... Szóval úgy néz ki, hogy nekem ez furcsa lesz (hacsak nem dizelt keresek) ugyanis én nem vagyok egy pörgetős típus ami az astrának nem fog tetszeni.

Ha csak 3000 környékén akar menni, háát nemtom hogy fogok hozzászokni. ;) Az 1-es fokozatot én csak arra használom, hogy elinduljak, a kmóra meg sem moccan már kettesben vagyok :-)

1-esben 3000-ig forgatni... hááát :-)

Hajaj.... Akkor neked nem 16 szelepes autó kell. Főleg nem 1.4-es. :roll: Teljesen más stílusban kell vezetni, és akkor ott van még az elektronikus gázpedál minimális reakciókésése, amit főleg elindulásnál kell megszokni. De! Ha ráérzel a kezelésére, akkor tudsz vele úgy közlekedni, hogy az utasaid nem veszik észre a különbséget, sőt. Én pár hónapja 5 személlyel tudtam annyira dinamikusan közlekedni városban, hogy az egyik utasom meg is kérdezte: "hmm... milyen motor van ebben az autóban?" És ezt nem negatív értelemben kérdezte... :roll: :wink:

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Az előbb végigolvastam a menetteljesítmények topicot... Szóval úgy néz ki, hogy nekem ez furcsa lesz (hacsak nem dizelt keresek) ugyanis én nem vagyok egy pörgetős típus ami az astrának nem fog tetszeni.

Ha csak 3000 környékén akar menni, háát nemtom hogy fogok hozzászokni. ;) Az 1-es fokozatot én csak arra használom, hogy elinduljak, a kmóra meg sem moccan már kettesben vagyok :-)

1-esben 3000-ig forgatni... hááát :-)

Megjegyezném, hogy az ém gépem orrában egy régebbi konstrukciójú moci van, (X16XEL) de normál városi használat mellett, nem pörgetve, 2800-3200-nél elváltva már igen jól lehet vele közlekedni, mert a motor kellően nyomatékos.A Twinport mocik ennél is jobbak.Amúgy ilyen vezetési stílus mellett tudok kijönni 7.8L/100km városi fogyira.Nyáron.

Link to comment
Megosztás:

G astrábához nem létezik középső könyöktámasz elöl? lécci ne röhögjetek ki nagyon.... :-D

Ha van gyári akkor az gondolom aranyárban van. Azt sem tudom létezik e egyáltalán, ha igen megnézni bontókban de szerintem nem fog hemzsegni ;)

Viszont lehet kapni autosboltokban univerzálisat, az majdnem mindanre felmegy.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.