Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Egy használt autó mindig lutri. Lehet nagyon jól, és nagyon rosszul is járni vele.

Egy autószerelő barátom szerint, és én is osztom a véleményét! Aki szegény az vegyen új autót, aki gazdag az meg vegyen használtat. Az újra nem kell költeni, a használtra meg többnyire igen. Gondoljátok csak bele. Áll úgy az ország, hogy 1-2 éves autót lecseréljen az átlag ember? Nem! Szóval aki ilyen korral adja el az autóját, az gyanús. Persze vannak kivételek is tudom. Csak mennyi az esély hogy ilyen kivételest találsz?

ez sajnos így helyes mondat...

Link to comment
Megosztás:

Gondold el, hogy ha mindenki így gondolkodná, akkor csak Kadet E-k szaladgálnának az úton. Az autógyárak kénytelenek lennének huszonéves autókat gyártani. :D

Nincs nekem semmi bajom az új autóval sem (leszámítva az anyagiakkal kapcsolatos észrevételemet), csupán annyit akartam írni hogy nekem az autó állapota sokkal többet jelent mint a kora, szóval ha autót akarok venni, az nekem egyáltalán nem előny/értéknövelő tényező hogy új vagy fiatal, az a lényeg hogy milyen állapotban van.

Link to comment
Megosztás:

! Aki szegény az vegyen új autót, aki gazdag az meg vegyen használtat.

Ez egy óriási közhely némi igazság tartalommal.

Én az új autóimat mindig kp -ra vettem és egy összegben kifizettem mindenféle hitel, kölcsön és lízing, meg mi egyéb más nélkül.

Jobb esetben tényleg nem kell rá költeni (mondom jobb esetben...) de ha eladom bármilyen kikímélt is óriásit bukok rajtuk.

Viszont megvan az új feeling, ami egy használtnál soha.

Ha viszont részletre venném és felszorzom a törlesztő részleteket, messze meghaladom az autó vételárát és a tényleges értékét amit az autóm képviselni fog a futam idő végére. Ehhez hozzáveszem a járulékos költségeket (pl. kötelező cascó) és a plussz kötelező szervízek költségeit, szóval annak a töredékéből rendbe lehet hozni egy jó (hangsúlyozom alapvetően jónak mondott és kinéző) használt autót, mondjuk újszerű autót....

Visszatérve az idézethez: ha ez tényleg így lenne igaz, akkor tényleg nagyon sok "szegény" polgár él kis hazánkban, vagy éppen fordítva, azaz nagyon sok "gazdag".....

És ezek a "gazdagok" sokszor minimál bérből fizetik a törlesztésre felvett kölcsönök kölcsönét..... :D

Link to comment
Megosztás:

Egy használt autó mindig lutri. Lehet nagyon jól, és nagyon rosszul is járni vele.

Egy autószerelő barátom szerint, és én is osztom a véleményét! Aki szegény az vegyen új autót, aki gazdag az meg vegyen használtat. Az újra nem kell költeni, a használtra meg többnyire igen. Gondoljátok csak bele. Áll úgy az ország, hogy 1-2 éves autót lecseréljen az átlag ember? Nem! Szóval aki ilyen korral adja el az autóját, az gyanús. Persze vannak kivételek is tudom. Csak mennyi az esély hogy ilyen kivételest találsz?

Üdv! Nemrégen vásároltam egy 4 éves g-astrát hitelre (ami most nem igazán kedvező).Gondolkodtam az új autóban is de letettem róla mert tényleg sokat veszít az árából rövid idő alatt. Szerintem 3-4 éves autókat a legcélszerűbb venni mivel nem is kérnek értük baromi nagy pénzeket és nincsenek is agyonhajtva ennyi évesen.Persze ez változó. hali

Link to comment
Megosztás:

Ez egy óriási közhely némi igazság tartalommal.

Én az új autóimat mindig kp -ra vettem és egy összegben kifizettem mindenféle hitel, kölcsön és lízing, meg mi egyéb más nélkül.

Jobb esetben tényleg nem kell rá költeni (mondom jobb esetben...) de ha eladom bármilyen kikímélt is óriásit bukok rajtuk.

Viszont megvan az új feeling, ami egy használtnál soha.

Ha viszont részletre venném és felszorzom a törlesztő részleteket, messze meghaladom az autó vételárát és a tényleges értékét amit az autóm képviselni fog a futam idő végére. Ehhez hozzáveszem a járulékos költségeket (pl. kötelező cascó) és a plussz kötelező szervízek költségeit, szóval annak a töredékéből rendbe lehet hozni egy jó (hangsúlyozom alapvetően jónak mondott és kinéző) használt autót, mondjuk újszerű autót....

Visszatérve az idézethez: ha ez tényleg így lenne igaz, akkor tényleg nagyon sok "szegény" polgár él kis hazánkban, vagy éppen fordítva, azaz nagyon sok "gazdag".....

És ezek a "gazdagok" sokszor minimál bérből fizetik a törlesztésre felvett kölcsönök kölcsönét..... :D

Az átlag ember sajnos nem olyan szerencsés mint te. Valószínűleg a használt autóját is részletre veszi. A szervíz meg nem kötelező, csak célszerű ha nem akarsz garanciát veszíteni. Igazából szerintem ez egy olyan kérdés, amiben nem lehet igazságot hirdetni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Nemrégen vásároltam egy 4 éves g-astrát hitelre (ami most nem igazán kedvező).Gondolkodtam az új autóban is de letettem róla mert tényleg sokat veszít az árából rövid idő alatt. Szerintem 3-4 éves autókat a legcélszerűbb venni mivel nem is kérnek értük baromi nagy pénzeket és nincsenek is agyonhajtva ennyi évesen.Persze ez változó. hali

Nekem a mostani autóm a második új autóm. És ha egyszer ezt le cserélem, akkor is újra szeretném. Volt sok használt autóm, de ha egy mód van rá akkor többet nem szeretnék használtat venni. Rengeteget szívtam, meg szívtam, meg szívtam a használtak többségével. Az előzőt ami újnak vásároltam, majd 7 évig szolgált hibátlanul. A mostani is egyenlőre jónak igérkezik. Én úgy gondolom hogy hosszútávon újat célszerű vásárolni.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy gondolom hogy hosszútávon újat célszerű vásárolni.

Leírtad a kulcsszót: hosszú távon.

Az a baj hogy új autó hitelre történő vásárlásánál gyakorlatilag a vásárlás kezdetétől fogva több hitel van az autón, mint amennyit az egész autó ér, tehát az eladása óriási bukás lenne. Ez valamikor az autó 6-7 éves kora után kiegyenlítődik illetve megfordul, szóval ha valaki nem akar bukni anyagilag egy új hiteles autón, akkor legalább ennyi idős koráig meg kéne tartania. A szervizelés költségei meg nagyjából adottak és számíthatóak egy márkaszervizben a garancia ideje alatt, itt inkább az a kérdés hogy megér-e valakinek ennyit a megbízhatóság, mert ha igen, akkor horja csak nyugodtan márkaszervizbe, legalább nyugodtan alszik.

Link to comment
Megosztás:

Ha ennyire belemegyünk, akkor édemes bemutatóautót venni, esetleg szalon tesztautóját. Ezek jól fel vannak szerelve, és a szalon tesztnél nem hajtja ki senki a kocsi szemét úgy, hogy mellette ül az eladó. Viszont ezek is rendesen veszítenek az értékükből.

A legjobb tanács:

Mindig olyan autót kell venni, ami megfog! Volt a családban egy hónappal ezelőtt még egy 17éves calibra! Sohasem fogja visszaadni azt az érzést az 1.4-es astra. Nem akarok senkit megbántani, mi is astrások lettünk. De ha valaki eldönti fejben, hogy neki az a dízel Caravan kell, onnan már felesleges lebeszélni, vagy sikerül és megbánja, vagy nem és lutri. Van egy 95ös 1.6-os A vectránk. 5 évesen vettük 85ezerrel. Egyszer cseréltünk benne Agr szelepet, azóta kapott egy szett 16os felnit, meg 4 keményebb gátlót. És 220000km-rel is kivisz a világból. Pedig én nem kímélem, csak rendszeresen szervizelve van megbízható helyen.

Új autót mifelénk csak a komoly emberek felső rétege vesz, mercit, bmw-t, esteleg passatot. A többi komolytalan meg lecseréli a 40e km-es swiftjét egy 0-ás splashre. Csak azért, hogy 15 év helyett 20évig fizethesse a törlesztőt.

Mi egy hete vettük meg az Astrát, előtte megnéztünk párat, és nem az a lényeg, hogy az apróságok hogyan működnek. 2 dologra kell figyelni, a motorra és a karosszériára! Kipróbáltunk olyat is, amiben jó hifi volt, a csóka 20 fokos kinti hőm.-nél megfagyasztott a klímával, a kínai xenonról zengett fél órát... Csak a motorja melegen is úgy járt mint egy dízel.

Aztán jött a Zöld Szörnyeteg! Vagy mégsem az? Bevallom a szemem hozzászokott a vectra és a calibra után a metálfényhez. De egészen megszoktam a mélyzöldet is. A tények: az autó 1.6os 16V, 99-es, 2 éve áll a szalonban, azért nem vitték el, mert ki lett vonva a forgalomból. Leinformáltuk, a gazdája meghalt, az örökösödési perek miatt pedig nem lehetett használni, csak közös megegyezéssel. Ezért kivonták a forgalomból míg volt műszakija, így olcsóbb. A kocsiban az első 2 lengéscsillapító cserés, a klímát fel kell töltetni, és a hátsó fékeket rendbetenni. Össz-vissz ennyi, a szerelőnk azt mondta rá egy próbakör után, hogy ilyen jó astrát régen látott. Műszakit a cég megcsinálta, és 1,1ért a miénk is lett. Meg kell szokni, hogy nem úgy ugrik mint a cali, az ülése is kicsit másabb, meg maga az autó. De mivel a calibra összetört, és szükséghelyzet volt, jobb autót nem is találhattunk volna. Ha pár évig problémamentesen üzemel, fogom anniyra szeretni, mint az elődjét :D

Link to comment
Megosztás:

úgylátom, hogy neked most szerencséd volt, de én azt vallom, hogy aki most a mai világban használtautót akar venni, azt nem irigylem. még én is bajba vagyok, pedig asszem láttam már egy párat...

ma magyarországon semmi más nincs, csak a nagy haszonért bármire képes autóeladók, és ha nincs kellő kapcsolatod, ismeretséged, akkor az autó árát a szerelőnél hagyod nagyonhamar...

a használtautót szoktam böngészni, és hihetetlen, hogy magyarországon minden 2-3 éves autóba 40 ezer van, a mobile.de n meg 150.000.

és ezt kivétel nélkül mindenki elhiszi...

a legkirályabb szöveg egy vectra c nél volt, árultak egy vezetett szervizkönyves 2006 os vectrát, diesel motorral 35.000 km rel az új ár feléért, téli gumival, és vadi új nyári gumival.

ha téli gumi volt rajta, akkor hogy kopott el a nyári úgy hogy cserélni kell egy 35.000 futott autónál? gy hogy legalább a 3x osa volt benne. és elkelt. valai örül, aztán meg valaki sírni fog. ennyi.

nagyon szar világot élünk...

Link to comment
Megosztás:

úgylátom, hogy neked most szerencséd volt, de én azt vallom, hogy aki most a mai világban használtautót akar venni, azt nem irigylem. még én is bajba vagyok, pedig asszem láttam már egy párat...

ma magyarországon semmi más nincs, csak a nagy haszonért bármire képes autóeladók, és ha nincs kellő kapcsolatod, ismeretséged, akkor az autó árát a szerelőnél hagyod nagyonhamar...

a használtautót szoktam böngészni, és hihetetlen, hogy magyarországon minden 2-3 éves autóba 40 ezer van, a mobile.de n meg 150.000.

és ezt kivétel nélkül mindenki elhiszi...

a legkirályabb szöveg egy vectra c nél volt, árultak egy vezetett szervizkönyves 2006 os vectrát, diesel motorral 35.000 km rel az új ár feléért, téli gumival, és vadi új nyári gumival.

ha téli gumi volt rajta, akkor hogy kopott el a nyári úgy hogy cserélni kell egy 35.000 futott autónál? gy hogy legalább a 3x osa volt benne. és elkelt. valai örül, aztán meg valaki sírni fog. ennyi.

nagyon szar világot élünk...

Szerintem ez pontosan így van ahogy írod. Én is így látom. Persze van olyan is aki szerencsésen vásárol, és a használt mellett esküszik. De neki se lesz mindíg szerencséje sajnos. Aki meg azt mondja hogy a motor hangja alapján megmondja hogy mennyi kilométer van benne, meg hogy eszi-e az olajat vagy sem, az inkább jós tehetség, mint hozzáértő. Régen a lada korszakban reálisan lehetett megitélni, de szerintem a mai motoroknál ez csak kirívóan rossz esetekben lehet kijelenteni hogy ez tényleg szar.

Ha meg mégis van köztünk olyan akinek olaj fogyasztást halló füle van, attól előre elnézést kérek, ne haragudjon meg hogy így gondolom!

Link to comment
Megosztás:

Leírtad a kulcsszót: hosszú távon.

Az a baj hogy új autó hitelre történő vásárlásánál gyakorlatilag a vásárlás kezdetétől fogva több hitel van az autón, mint amennyit az egész autó ér, tehát az eladása óriási bukás lenne. Ez valamikor az autó 6-7 éves kora után kiegyenlítődik illetve megfordul, szóval ha valaki nem akar bukni anyagilag egy új hiteles autón, akkor legalább ennyi idős koráig meg kéne tartania. A szervizelés költségei meg nagyjából adottak és számíthatóak egy márkaszervizben a garancia ideje alatt, itt inkább az a kérdés hogy megér-e valakinek ennyit a megbízhatóság, mert ha igen, akkor horja csak nyugodtan márkaszervizbe, legalább nyugodtan alszik.

Rövidtávon meg a többszöri átíratás és egyéb költségei, a vásárláskori olaj, szürők, egyéb cserék. Plusz a javítási költségek és értékvesztések, emelik a használt autó belekerülési költségét oda ahol az új van, ha nem fölé.

És a használt autó hitelre vásárlásakor is több a hitel mint az autó értéke!

A szervízelésre meg szükség van. A használt autónak is, meg az újnak is. A házi sufnituning műhelyek amik lehet hogy olcsóbbak mint a szakszervíz, de a nem mindig megfelelő szakértelem miatt akár veszélyesek is lehetnek pénztárcánkra. Én ezt tapasztaltam sajnos!

Link to comment
Megosztás:

Mi is a hoszú táv ugy nem gondolja senki komolyan hogy ha most vesz egy autót az tíz év múlva is menni fog, sőt rendben fog működni. Egyismerősöm az audi gyárban dolgozik, tesztelik a motorokat a cél 150-200 e km a többi nem számít. Nekik az a cél hogy vegyél újat minél hamarabb. Sokan vennének új autót de tök mindegy mit mond az ember egy rohadt nagy luxus ablakon kidobott pénz. Az új szag meg elmúlik 5000 km alatt bőven de a 300e ft os bukta tudata sokáig az emberben él.Arról nem is beszélve hogy újnál minden piszlicálé dolgora felszámolják az extrát pl plüss kárpit, fedkomputer, könyűfémfelni... Használtnál azért ezeket az árakat nem lehet annyira érvényesíteni. Egy plüsskárpitért nem lehet 200e ft-t felszámolni. Használtautónál meg sok a balek azok tényleg nagyokat szívhatnak. De újnál is igen komolyan meg lehet szívni, most ne egy 10 éves típusra gondoljunk hanem mondjuk egy fiatalab konstrukcióra. Opel szerelők biztos tudnak szép dolgokat milyen nyűggel mennek be autók, új autók. Nálunk okosok tartottak előadást hogy akinek autója van annak van évi 1 misije az autóra. És ez átlag. Lada időben az ember nem ment ladával évente horvátországba, kirándulni az ország másik végére de még 130 al sem az autópályán. Zola üdv a "zöld szörnyeteg" tíz vagy lassan tíz évesek klubbjában. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem kell mindig abból kiindulni hogy tekergetik az órát persze sokan teszik. Márkaszeriz nem fogja tekergetni, az idősebb bácsi nem fogja tekergetni, flotta kezelő nem fogja valószínüleg tekergetni, kinti autókat tekergetik meg a banktól viszavett autókat is mivel sztem ezeket nem lehet nyomonkövetni. egy tekergetés meg min 20 e ft de a olyan 40 környékén van + fa és sok helyen csinálják most sztem egy végig szervizelt szervizkönyves autónál nem fogják visza tekerni kivéve az Üllői úti lókupecekből lett dealerek. Használtautónál az alap a szervizkönyv sérülésmentesség, vagy a "kisebb" sérülés de azért ennek utána lehet járni hogy mi volt.

Link to comment
Megosztás:

Szóval szerintetek simán lehet, hogy egy 1-es lemaradt a futott kilóméter sornál? :D

http://www.hasznaltauto.hu/2477732_opel_astra_2006

Egyébként ha pl ha tőletek vennék két éves autót azzal rosszul járnék? nem hiszem... és szerintem az emberek többsége szereti az autóját, vigyáz rá.

Ez a futásteljesítmény-dolog azért nem ilyen egyszerű, egy ilyen kategóriájú autónál elvben bármi előfordulhat (akár még igaz is lehet, de elképzelhető hogy durva csalás), látni kell az autót ahhoz hogy kiderüljön az igazság. Azért mondom hogy bármi előfordulhat, mert ha ritkán is, de előfordulnak olyanok, akik tényleg nem sokat mennek az autóval, de az ő autóikon ez általában látszik is, mert ők azok akik még a széltől is óvják. Amúgy a futott kilóméterek száma egy használt autónál az autó kategóriájától is függ, egy kétéves Agila nem valószínű hogy 150e km-t futott, mert azt nem hosszú autópályás utazásokra, hanem városi szaladgálásra találták ki, és ott képtelenség ennyi idő alatt ennyi kilómétert lefutni, ugyanakkor viszont egy ugyanennyi idős Vectra (különösen 1.9 dízel motorral) ugyanilyen futásteljesítménnyel nekem gyanúsan kevésnek tűnne... A hirdetésben szereplő fehér Astra meg erősen kétesélyes, éppúgy származhat gondos gazdától is, mint ahogy lehetett akár cégautó is, ilyen autót ilyen színben gyakran vásároltak flottában, szóval tényleg látni kell.

Link to comment
Megosztás:

Ezért fontos a szervizkönyv. Tudom most jön hogy hamisítják meg stb. Nekem nincsenek azért olyan rosz tapasztalataim szervizekkel szemben. Igaz nem ügyfélként, de közelről láttam jópárat. Én bízok bennük ilyen dolgokban. Persze ott a másik véglet is. Minden szerviz a nagy hasznot keresi de ugyan igy van vele a pék a kőfaragó, de még a temetkezési válalkozó is. Mivel most igen szar az autós biznisz, sőt annyira hogy most fognak eltünni a kereskedések egy része, foöntos lesz a minőségi munka, és megbízhatóság méginkább. SZVSZ

Link to comment
Megosztás:

Nem kell mindig abból kiindulni hogy tekergetik az órát persze sokan teszik. Márkaszeriz nem fogja tekergetni, az idősebb bácsi nem fogja tekergetni, flotta kezelő nem fogja valószínüleg tekergetni, kinti autókat tekergetik meg a banktól viszavett autókat is mivel sztem ezeket nem lehet nyomonkövetni. egy tekergetés meg min 20 e ft de a olyan 40 környékén van + fa és sok helyen csinálják most sztem egy végig szervizelt szervizkönyves autónál nem fogják visza tekerni kivéve az Üllői úti lókupecekből lett dealerek. Használtautónál az alap a szervizkönyv sérülésmentesség, vagy a "kisebb" sérülés de azért ennek utána lehet járni hogy mi volt.

Ellenpélda: Közeli ismerősöm az 1.4-es G astrát megvette 2 évesen, a szervizkönyvet eltette, megbeszélte a dolgokat a szerelőjével. 3 év alatt tett bele 250ezer km-ert, összesen kb 310ezer lehetett benne. Eladás előtt visszatekerték az órát 140ezerre, a szervizkönyvet szépen beírkálta a lezsírozott szerelő, elosztva szépen az eltelt időd és az állítólagos km-eket, lepecsételték, majd nagyon jó pénzért eladta 5 évesen, "140ezer" km-errel. Igaz nem volt vele pillanatnyilag semmi gond, de esélyed nincs 100%-osan kiszűrni a gyatra kocsikat a választékból. Szerencse kérdése az egész. Írta valaki fentebb, hogy nem lesz mindig szerencsénk. NEm is volt, a calibrát megvettük 800-ért, költöttünk rá fél millát, és még az újrafestés hátra volt. Így jártunk, de ha az az autó nem törik össze, rááldoztuk volna mégegyszer az árát, mert egyszerűen megérte. Mellesleg egyszer kellett rendbetenni, és tökéletesen ment, problémamentesen. :D

Link to comment
Megosztás:

és szerintem az emberek többsége szereti az autóját, vigyáz rá.

ez nem igaz.

vagyis igaz hogy szereti, DE:

van aki egy ruppót sem áldoz rá, mert drága, meg teszkós olajat tölt bele, mert olcsó, de szereti, mert a 2 éves autó még nem hagyta ott, de lasan eladja mert tudja hogy ottfogja. és/vagy mivel úgyis 2 éves korában eladja mindek áldozzon rá, mikor 1400 5 liter teszkósolaj, hagy szopjon a következő tulaj.

és van aki ad az autójára, de az általában vagy nem adja el, vagy ismeretségi berkeken belül elmegy.

ahoz te már nem tudsz hozzájutni. mint ahogy nagyon kevés ember büszkélkedhet 20.000 km-t futott 10 éves öreg mama tulajdonában lévő autóval. mert az meg lelakja a család ha a mama már nem használja.

sajnos csodák nincsenek...

:D

Link to comment
Megosztás:

Ellenpélda: Közeli ismerősöm az 1.4-es G astrát megvette 2 évesen, a szervizkönyvet eltette, megbeszélte a dolgokat a szerelőjével. 3 év alatt tett bele 250ezer km-ert, összesen kb 310ezer lehetett benne. Eladás előtt visszatekerték az órát 140ezerre, a szervizkönyvet szépen beírkálta a lezsírozott szerelő, elosztva szépen az eltelt időd és az állítólagos km-eket, lepecsételték, majd nagyon jó pénzért eladta 5 évesen, "140ezer" km-errel. Igaz nem volt vele pillanatnyilag semmi gond, de esélyed nincs 100%-osan kiszűrni a gyatra kocsikat a választékból. Szerencse kérdése az egész. Írta valaki fentebb, hogy nem lesz mindig szerencsénk. NEm is volt, a calibrát megvettük 800-ért, költöttünk rá fél millát, és még az újrafestés hátra volt. Így jártunk, de ha az az autó nem törik össze, rááldoztuk volna mégegyszer az árát, mert egyszerűen megérte. Mellesleg egyszer kellett rendbetenni, és tökéletesen ment, problémamentesen. :D

igen, igen, ezért ma már kevés a szervizkönyv a bizalomhoz. ilyenkor kell kérni a számlákat is :P

de ilyenkor jön, hogy a furfangosok pl sokszor a fél állást diktálják be, pedig 2x annyi van benne.... szóval evvan ;) és van papirja a 90.000 ről mikor 180 van benne.

Link to comment
Megosztás:

Huh, végigolvastam, amit írtatok. Pár gondolatom az elhangzottakhoz:

A tesztautóknak szerintem igenis kinyomják a szemét is. Amikor én vettem elmentem több kereskedésbe, próbaútra, télen, hideg motor, 5-10 perc próbaút és már indulás után a kereskedők 90%-a mondta, hogy nyomjam nyugodtan, próbáljam ki mit bír. Vidéken találtam olyat, amelyik kereskedés 1000, de inkább már 800 km-el eladta. Pont ezen az első ezren kellene kímélni a kocsit szerintem.

A 2, 4 éves korában eladott autók többsége céges, átlagosan mind 30-40 ezer/évet futott szerkezetek. Pláne gyanús, ha egymás utáni rendszámú, egyforma felszereltségű autók sorakoznak egymás mellett, én az ilyeneket már meg sem nézem.

A szervízkönyv nem minden, bemész a kereskedésbe és ott jószerivel kiderül, hogy csak a könyvben van pecsét, de valójában nem is volt szervízben. Ha tévedek javítsatok lszi.

Van pár olyan ismerősöm, aki nagyon félti az autóját, de műszaki analfabéta, és így habár a kilómétereket nem falja a szerkezet, azért mindenhol van egy-két ütésnyom, mert nem fértek el mellette a garázsba. Másrészt meg a sok állás is nagyon-nagyon rosszat tesz az autónak.

A fél állás bediktálásról meg annyit, hogy amikor én voltam 1 évesen, akkor tőlem is megkérdezte a csóringer, hogy mennyi van benne. Nem volt képes kimenni és megnézni, még az autót sem látta (csak aki a konkrét szervizelést csinálta). Ennyi erővel beállok repedt szélvédővel, aztán elvitel előtt meg hihetetlen felfedezést teszek...

Link to comment
Megosztás:

ez nem igaz.

vagyis igaz hogy szereti, DE:

van aki egy ruppót sem áldoz rá, mert drága, meg teszkós olajat tölt bele, mert olcsó, de szereti, mert a 2 éves autó még nem hagyta ott, de lasan eladja mert tudja hogy ottfogja. és/vagy mivel úgyis 2 éves korában eladja mindek áldozzon rá, mikor 1400 5 liter teszkósolaj, hagy szopjon a következő tulaj.

és van aki ad az autójára, de az általában vagy nem adja el, vagy ismeretségi berkeken belül elmegy.

ahoz te már nem tudsz hozzájutni. mint ahogy nagyon kevés ember büszkélkedhet 20.000 km-t futott 10 éves öreg mama tulajdonában lévő autóval. mert az meg lelakja a család ha a mama már nem használja.

sajnos csodák nincsenek...

;)

Mamáék 2004 tavaszán vásárolt Astra Classic II-ben 4600km van. Újan vették. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.