FPepe Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 lemaradt: elektromos az antenna benne csak letört meglehet még azt csinálni vagy annyineki merthogy sima antennát nemhúz be :S üdv. Van olyan fajta, aminek cserélhető a szára, de van, amit csak egyben tudsz cserélni a motorjával.
yooccoo Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 lehet hogy van érzékelőd, de a kijelző se mindegy, hogy milyen
Vauxhall_Astra Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 aha okés megnézem majd az alján hogy vane vmi B) köszi ilyen a fedélzeti cuccosa mint ennek : http://www.hasznaltauto.hu/2105963_opel_astra_2000
opel16v Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 ez a három részes, és ennek tudnia kell a hőmérsékletet. Ha rossz a szonda, akkor -- jel lesz helyette.
Tápiószecső Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 Igen nagy baromság lenne bizti nélkül bármit bekötni a kocsiban,rövidzár esetén végig nézheted,ahogy elég. Nem azt mondtam, hogy ne rakjon hozzá biztit, hanem hogy nem tudja onnan átkötni egyből. B)
autastra Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 Nem kell semmi gyújtás meg ilyesmi. Le kell húzni róla a csatlakozót, és megmérni az ellenállását a szondának. Az ugyanis egy sima ellenállás, ami hőre változtatja az értékét. a hőgombán teljesen jó értékeket mértem , szerinted lehet-e olyan ,hogy maga az ECU hibás ( rosszul számolja ki az üzemanagmennyiséget pl . ) ?
opel16v Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 a hőgombán teljesen jó értékeket mértem , szerinted lehet-e olyan ,hogy maga az ECU hibás ( rosszul számolja ki az üzemanagmennyiséget pl . ) ? Nem jellemző. Más lesz a hiba ott.
autastra Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 Nem jellemző. Más lesz a hiba ott. lehet, hogy feladom ,és elfogadom a 12 városi fogyit kár ,hogy nem tudom összehasonlítani más autóval , ui. ebből nem sok fut a magyar utakon B)
autastra Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 még 1 dolog : másnak is megtorpan az autója ,ha benyomja a klímát ? nálam határozottan soványabb a dinamika , pedig 100 pacis a gép
autastra Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 lambdaszonda? bosch 12.000 ft-ért vettem , az tuti hogy működik ,200-700 mv között ingadozott
opel16v Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 bosch 12.000 ft-ért vettem , az tuti hogy működik ,200-700 mv között ingadozott ahammmm... na itt lehet az ördög elásva. ez egy univerzális típus, és picit máshogy alakul a jele, mint a gyárié. ezért is lehet a nagyobb fogyi. ha zk-s géppel rámértek a lambdára, biztos nem 1.00 lesz B) Szal nemhiába ugatjuk ám, hogy az ilyen 10e ft-os szondák nem igazán jók... B) Gyári 22 körül van (egyvezetékes) asszem, és az az egyetlen igazán jó megoldás.
J0hnny Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 Nem azt mondtam, hogy ne rakjon hozzá biztit, hanem hogy nem tudja onnan átkötni egyből. B) Egyből nem,de a biztitáblán igen.
opel16v Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 Hogyan tudnám söntölni a szondát? Mit akarsz azon söntölni??
Alex75 Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 Mit akarsz azon söntölni?? Á, csak a vízbefecskendezésen agyalok... B) Állítólag, a víz hatására úgy érzékeli a szonda, hogy túl szegény keveréket kap a motor, és túldúsít. Azon gondolkodtam, ha ki lenne iktatva, akkor el lehetne szegényíteni a keveréket annyira, hogy érvényesülni tudjon a vízbefecskendezés áldásos hatása, nevezetesen a fogyasztáscsökkenés. Egyébként ezt nézegetem...http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=184
yooccoo Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 epk kolléga megmondta: egy kis kiegészítő elektronika kell hozzá csak ...
opel16v Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 söntölés ide hülye kifejezés B) semmi köze hozzá. egy komolyabb elektronika kell hozzá, ami módosítja a lambda jelét a kívánt tartományban.
Alex75 Elküldve Május26, 2008 Elküldve Május26, 2008 söntölés ide hülye kifejezés :D semmi köze hozzá. egy komolyabb elektronika kell hozzá, ami módosítja a lambda jelét a kívánt tartományban. Értem. B) Azt hiszem... B)
autastra Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 ahammmm... na itt lehet az ördög elásva. ez egy univerzális típus, és picit máshogy alakul a jele, mint a gyárié. ezért is lehet a nagyobb fogyi. ha zk-s géppel rámértek a lambdára, biztos nem 1.00 lesz B) Szal nemhiába ugatjuk ám, hogy az ilyen 10e ft-os szondák nem igazán jók... B) Gyári 22 körül van (egyvezetékes) asszem, és az az egyetlen igazán jó megoldás. asszem 0.9-1.02 között volt a lamdám a múltkor , de lehet , hogy veszek bele egy gyárit .
opel16v Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 asszem 0.9-1.02 között volt a lamdám a múltkor , de lehet , hogy veszek bele egy gyárit . de nem mindegy, hogy ezt hol méred. mert lehet hogy maga a lambda egy műszerre téve ennyit mutat, de nem pontos maga lambda, és becsapja a műszert is. viszont ha zk-s géppel leméritek a kipuffgázt, az pontosabban meg fogja mondani. egyébként a 0.9 sem egy egészséges érték, az már dús.
autastra Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 de nem mindegy, hogy ezt hol méred. mert lehet hogy maga a lambda egy műszerre téve ennyit mutat, de nem pontos maga lambda, és becsapja a műszert is. viszont ha zk-s géppel leméritek a kipuffgázt, az pontosabban meg fogja mondani. egyébként a 0.9 sem egy egészséges érték, az már dús. pontosan mi ez a zk ?
opel16v Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 pontosan mi ez a zk ? zöldkártya B) emisszió-mérő gép, csak az hosszabb B)
autastra Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 zöldkártya B) emisszió-mérő gép, csak az hosszabb B) :D akkor belevágom az újat , hátha szerencsém lesz
opel16v Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 B) akkor belevágom az újat , hátha szerencsém lesz mondjuk már csak kíváncsiságból is jó lenne egyet mérni, persze az se ingyen van sajna. B)
Recommended Posts