Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Szia zozo!

Nekem is hasonló a helyzet, tehát engem is érdekelne a válaszok tömkelege! :rolleyes:

Hahoooo mesterek!!!!!

Üdv

Bár nem ilyen gépem van, de.: az elszakadt gumikupakot mindenképp ki kell cserélni, ha nem is húz át, akkor is hibaforrás, beázik, átüt...stb. Úgy tudom a trafóban nincs olaj, ha mégis lett volna és kifolyt, akkor nem menne olyan simán a motor. Ha letörölted, figyeld meg lesz-e még olajos, ha igen nézd meg amennyire lehet honnan szivárog. Lehet akár HF-tömítés szakadás is. Ennyit tudok én, várj türelemmel a többiekre.

Link to comment
Megosztás:

Na kérem! Volt már vkinek szivargyujtó világítás csere projektje? Nem tudom tudtátok-e de nem kell lecibállni a kardánboxot, ki lehet húzni a szivargyujtót, először a belső fém részt, aztán a műanyagot az izzóval együtt. Van bent két kicsi m.anyag pöcök azt be kell nyomni. Elvileg. Gyakorlatilag nekem olyan szoros volt, hogy kibontva alig tudtam kiszedni. Úgyhogy mielőtt visszamegy szilikont neki. Sima 2W-os rizsszemizzó meg van a helye nem is kell hekkelni. Ha már lentvan a kardánbox lemosom a kádban mert nagyon koszos. Alatta meg porszívózás.Thuby! Később dobok fel egy képet, csak hogy egyen a penész! :)

Kép 1

Kép 2

Megjött a kép Laci, csak hogy tudd, hogy kell elhelyezni a lassulásmérőt.:ide kell tenni! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Na kérem! Volt már vkinek szivargyujtó világítás csere projektje? Nem tudom tudtátok-e de nem kell lecibállni a kardánboxot, ki lehet húzni a szivargyujtót, először a belső fém részt, aztán a műanyagot az izzóval együtt. Van bent két kicsi m.anyag pöcök azt be kell nyomni. Elvileg. Gyakorlatilag nekem olyan szoros volt, hogy kibontva alig tudtam kiszedni. Úgyhogy mielőtt visszamegy szilikont neki. Sima 2W-os rizsszemizzó meg van a helye nem is kell hekkelni. Ha már lentvan a kardánbox lemosom a kádban mert nagyon koszos. Alatta meg porszívózás.Thuby! Később dobok fel egy képet, csak hogy egyen a penész! :)

Kép 1

Kép 2

Megjött a kép Laci, csak hogy tudd, hogy kell elhelyezni a lassulásmérőt.:ide kell tenni! :rolleyes:

Akkor majd 1x nekem is megcsináljuk?

A loctite projekt hogy áll?

Link to comment
Megosztás:

Akkor majd 1x nekem is megcsináljuk?

A loctite projekt hogy áll?

Persze meg. Ugyebár 4 fűtőszálat javítottam, ebből 2 mőködik, tehát van vmi a trutyiban, de még nem tökéletes. Csak ugye most kicsit car idő van, de tegnap melóztam utoljára, időm mint a tenger, rámozdulok mégegyszer. Csak azt kellett volna megnézni melyik kettö javult meg. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Persze meg. Ugyebár 4 fűtőszálat javítottam, ebből 2 mőködik, tehát van vmi a trutyiban, de még nem tökéletes. Csak ugye most kicsit car idő van, de tegnap melóztam utoljára, időm mint a tenger, rámozdulok mégegyszer. Csak azt kellett volna megnézni melyik kettö javult meg. :rolleyes:

Kutyateszter módszerrel bármikor megnézheted :)

Link to comment
Megosztás:

Na kérem! Volt már vkinek szivargyujtó világítás csere projektje? Nem tudom tudtátok-e de nem kell lecibállni a kardánboxot, ki lehet húzni a szivargyujtót, először a belső fém részt, aztán a műanyagot az izzóval együtt. Van bent két kicsi m.anyag pöcök azt be kell nyomni. Elvileg. Gyakorlatilag nekem olyan szoros volt, hogy kibontva alig tudtam kiszedni. Úgyhogy mielőtt visszamegy szilikont neki. Sima 2W-os rizsszemizzó meg van a helye nem is kell hekkelni. Ha már lentvan a kardánbox lemosom a kádban mert nagyon koszos. Alatta meg porszívózás.Thuby! Később dobok fel egy képet, csak hogy egyen a penész! :D

Kép 1

Kép 2

Megjött a kép Laci, csak hogy tudd, hogy kell elhelyezni a lassulásmérőt.:ide kell tenni! :rolleyes:

Nakérem, csak hogy ne legyen sikerélményed :) :

Először is én már rég meghekkeltem a szivargyújtóm :) Még régebben Sparban vettem egy komplett aljzatot, mert kellett máshoz, s abból megmaradt a világítós keret kompletten, izzóstól (ráadásul még zöld is, nem csúnya fehéres :) ).

Az érzékelő helyét meg megnéztem tegnap bontóban, mikor Mesterrel kinnvoltunk...

Ja, amúgy itt van nálam a csöved, Karcsinak köszönhetően még olcsó is volt :D

Link to comment
Megosztás:

Helyzetjelzőnek kiadva építhetek be vajon egy ilyent mindkét oldalra előre? Vagy az első utamba kerülő rendőr letépi majd a rendszámtáblámmal együtt, s inkább tegyem beltérbe?

Brutál fénye van egyébként, ezértis nem fényképeztem szemből.

Max fehér színben,de szemetebb rendőr még azért is belédköthet.

Link to comment
Megosztás:

És gondolom, a kutya sem tüzell már :)

Nem. Nem tudjátok mennyi idő a vemhesség? Csak úgy kérdezem.....

Nakérem, csak hogy ne legyen sikerélményed :rolleyes: :

Először is én már rég meghekkeltem a szivargyújtóm :) Még régebben Sparban vettem egy komplett aljzatot, mert kellett máshoz, s abból megmaradt a világítós keret kompletten, izzóstól (ráadásul még zöld is, nem csúnya fehéres :) ).

Az érzékelő helyét meg megnéztem tegnap bontóban, mikor Mesterrel kinnvoltunk...

Ja, amúgy itt van nálam a csöved, Karcsinak köszönhetően még olcsó is volt :D

Pénteken ha jösz átveszem. Vinyó, alkatrészek?

Link to comment
Megosztás:

szivargyújtóm, egy jóideje kékesen világít, és én nemtudtam kihúzni, vagy fél napot feküdtem fejjel lefelé, mire sikerült a kis pöcökre rájönnöm, de utána már oda se néztem,és két perc altt kint volt :rolleyes:

elsőre viszont igencsak nehezen jött ki nekem is ...

Link to comment
Megosztás:

A féklámpa kapcsoló, és a ködlámpakapcsoló is áramot szakít meg.

Hogy volt az a relés dolog a zsáknál, Mester? Az a légzsákhoz is köze van, vagy csak a kürthöz? Mert ebben az eseben ugye ki is lehetne iktatni, mivel nekem fennvan a vezeték a kormányvégen a másik kormány miatt. Elvileg azon megy le egy test, ha jól sejtem... Az A oszlop 29-es csatiba, ha jól sejtem... S akkor talán a 9 tűs beazonosíthatatlan csatiba se kéne kötni semmit... ha jól sejtem...

Vagy holnap nem érsz rá esetleg egy fél órára? A kormányrúd szétveréséhez is kellene egy kis nyers erő :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hogy volt az a relés dolog a zsáknál, Mester? Az a légzsákhoz is köze van, vagy csak a kürthöz? Mert ebben az eseben ugye ki is lehetne iktatni, mivel nekem fennvan a vezeték a kormányvégen a másik kormány miatt. Elvileg azon megy le egy test, ha jól sejtem... Az A oszlop 29-es csatiba, ha jól sejtem... S akkor talán a 9 tűs beazonosíthatatlan csatiba se kéne kötni semmit... ha jól sejtem...

Vagy holnap nem érsz rá esetleg egy fél órára? A kormányrúd szétveréséhez is kellene egy kis nyers erő :rolleyes:

Holnap elugrok megnézni. :) :)

Link to comment
Megosztás:

Mikor hova kell menni? Viszek kötszert. :D

Miért? Ha esetleg orrbavágja valamelyikőnket a zsák, vagy hogyha megcsap az áram? Zolinál volt bontóban egy kormánylégzsák ott a sárban, mondtam neki, hogy tegye félre :D

Amúgy, az áramcsapásról jut eszembe... :) Gyerek piszkálgatja ott sötétben a gyújtáscsatlakozót, próbálja lefeszegetni a kábelcsatit. Akkusarut persze nem vette le... Egyszercsak CSATT, hozzátesteli a piros 30 amperes kábelt a csavarhúzóval a kormányrúdhoz :D K.rvanagyot szólt, tök kuss, tök sötét... Aztán úgy 2 mp. múlva visszajött a fény, meg visszakapcsolt a rádió. Levert a víz egyből, rögtön visszakábeleztem a műszeregységet, gyújtás ráad, minden visszajelző világított... néztem a biztiket, egyik se sült el... namostakkor esélyes, hogy kinyírtam esetleg (megint) a generátorom? :)

Vagy automata bizti van az F Astrákban? :rolleyes:

u.i.: meg is érdemlem, ha kapok majd holnap érte :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.