Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok.

Nagy gondban vagyok elment a hátsó világításom(fék és tolató az van meg a rendszám táblának a kis lámbája is müxik)

Lehet hogy csak egy biztosíték ment ki?Ha igen akkor megtudnátok mondani hogy melyiket kell kicserélni mert hétfő este nagyon kéne a kocsi.

Köszönöm.

18-19-es biztit nézd meg.

Az nem lehet hiba, mert műxik a rendszámvilágítás.

Sztem nézd meg az izzókat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, hogy egy F astra C14NZ 96-os évjáratú autónál a 24-es hibakódot írja be miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában látom, hogy tényleg 0 menetközben.

Állítólag a sebesség jel keresztül van vezetve a rádión az ECU felé. A rádió ISO csatlakozóját levágták. Létezhet az, hogy össze kéne kötni valamelyik két kábelt? Találkozott már valaki ilyennel?

Üdv: András

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, hogy egy F astra C14NZ 96-os évjáratú autónál a 24-es hibakódot írja be miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában látom, hogy tényleg 0 menetközben.

Állítólag a sebesség jel keresztül van vezetve a rádión az ECU felé. A rádió ISO csatlakozóját levágták. Létezhet az, hogy össze kéne kötni valamelyik két kábelt? Találkozott már valaki ilyennel?

Üdv: András

Hi!

Valóban elmegy a rádióhoz is, egy kék-piros vezeték a sebességjel vezetéke. Nézd meg, hátha van a levágottak között 2 ilyen, akkor azokat kösd össze, bár én nem tudom, ott halad-e át, vagy csak leágazás megy oda. Azt is nézd meg, hogy nem testel-e véletlenül ez a vezeték, szigeteld le jól.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy olyan probléma, hogy egy F astra C14NZ 96-os évjáratú autónál a 24-es hibakódot írja be miszerint nincs sebesség jel. Élőadat listában látom, hogy tényleg 0 menetközben.

Állítólag a sebesség jel keresztül van vezetve a rádión az ECU felé. A rádió ISO csatlakozóját levágták. Létezhet az, hogy össze kéne kötni valamelyik két kábelt? Találkozott már valaki ilyennel?

Üdv: András

Szia!

Összekötöttem a kékpiros elvágott drótokat, de még mindig nincs sebességjel. Fúrógéppel megpörgettem a spirált a mutató fölment 30-40ig, de a ECU még mindig 0-át lát. Kipróbáltam csak gyújtáson és járó motornál is. Kimenni próbára sajnos nem tudok,mert szét van szedve a futóműve.

Üdv: András

Link to comment
Megosztás:

Kb. 1 hónapja volt a generátorom teljes felújítása, és ma este megint égve maradt a töltésellenörző lámpám motorindítás után. Úgy néz ki, gázadásra megjön a töltés.

A töltőfeszültséget nem mértem, mert már tök sötét volt, de idegesít a dolog.

Fesszabályozókból is léteznek valami utángyárik amik csak eddig bírják ?

Link to comment
Megosztás:

Kb. 1 hónapja volt a generátorom teljes felújítása, és ma este megint égve maradt a töltésellenörző lámpám motorindítás után. Úgy néz ki, gázadásra megjön a töltés.

A töltőfeszültséget nem mértem, mert már tök sötét volt, de idegesít a dolog.

Fesszabályozókból is léteznek valami utángyárik amik csak eddig bírják ?

Nem lehet, hogy csúszik az ékszíj?

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Valóban elmegy a rádióhoz is, egy kék-piros vezeték a sebességjel vezetéke. Nézd meg, hátha van a levágottak között 2 ilyen, akkor azokat kösd össze, bár én nem tudom, ott halad-e át, vagy csak leágazás megy oda. Azt is nézd meg, hogy nem testel-e véletlenül ez a vezeték, szigeteld le jól.

Szia!

A rádiótól közvetlenül megy az ECU-hoz a kék piros vezeték? Kiszedtem az ECU-t és a rádió kék piros és az ECU csati kék pirosa között szakadás van. Sajnos nincs kapcsolási rajzom.

Üdv: András

Link to comment
Megosztás:

Kb. 1 hónapja volt a generátorom teljes felújítása, és ma este megint égve maradt a töltésellenörző lámpám motorindítás után. Úgy néz ki, gázadásra megjön a töltés.

A töltőfeszültséget nem mértem, mert már tök sötét volt, de idegesít a dolog.

Fesszabályozókból is léteznek valami utángyárik amik csak eddig bírják ?

Hali!

Nekem is volt nyáron gener-felújítás, és aztat mondta a generátoros figura, hogy nem érdemes utángyártottat venni, mert nagyon hamar megadja magát, sajna az F-Astrákban olyan hülye helyen van, hogy minden dzsuvának kivan téve. Én Bosch-t vettem, azzal nincs gondom, remélem nem is lesz jódarabig. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ez a jelenség önindító probléma lehet? Ráadtam a gyújtást, majd elakartam indítani és csak egy kis szisszenő hangot adott "mintha csak szikrázott volna" és nem indult be a kocsi.

Kihívtam egy emberkét az akkukomp kft.-től, hátha az aksimmal van a gond, mivel máskor is csinált ilyet és 2* le is merült az aksi mikor nem használtam kb. 5 napig az autót. Lemért mindent, de az aksinak semmi baja sem volt.

Végül tolással beindult, majd leállítottam és megint nem indult. Azt mondta a gyerek, hogy az önindítóval van a gond túl sok feszültséget vesz fel.

És lehet ezért is merült le az aksim kétszeris és ezért nem indult máskor.

Mennyibe lehet egy új önindító??

Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Kérlek szépen Unixék 68-ért adnak egyet (asszem Hans-Pries), a Bosch meg 140valamennyi (mote kedvezmény minusz 20%). Jobb venni egy felújítottat, az nekem a múlt héten 25 pízbe került (Debrecenben).

Egyébként nem feltétlen az önindító szívhatja le az aksit.

Link to comment
Megosztás:

Khrrr..

Jobb reggelt mindenkinek.:-)

Csinált már valaki ablakmosó kapcsoló átalakítást szabályozhatósra ?

Ami B Omega ablaktörlő kapcsoló beépítéssel jár.

Erre gondolok

Segítség kellene.

Magyarabb nem volt? :rolleyes:

Én is vágytam egy ilyenre egyébként, már az előző kocsimnál is. Létezik ebből BC vezérlős kivitel is? Vagy az omi máshol vezérli? Milyen érdekes, hogy pl. az 1310-es Daciakban is van ilyen szabályzó. Meg olajnyomás óra, meg tötésjelző... Nem érteni, én Opelomba miért nem tenni :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.