Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

az miért lehet hogy alapba a középső konzolba az óra világít rendesen viszont ha felnyomom a világítást bal oldat akkor már nem világít egyáltalán.Már széjjel szedtem de nincs szétcsúszva semmi hátul:S

Ha jól rémlik, akkor gyári állapotban felkapcsolt lámpánál gyengébbnek kell lenni a háttérvilágításnak (éjszaka ne zavarjon).

Gondolom ezt egy ellenállással oldották meg (ez csak tipp), és ott lehet valami gond. Esetleg, ha ledesítettél, akkor lehet, hogy nem kapják már meg a nyitó feszültséget a ledek.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól rémlik, akkor gyári állapotban felkapcsolt lámpánál gyengébbnek kell lenni a háttérvilágításnak (éjszaka ne zavarjon).

Gondolom ezt egy ellenállással oldották meg (ez csak tipp), és ott lehet valami gond. Esetleg, ha ledesítettél, akkor lehet, hogy nem kapják már meg a nyitó feszültséget a ledek.

Jól rémlik valóban elhalványul. VISZONT. Nekem mióta a BC-bent van csak az csinálja hogy alapból marha erősen virít de ha lámpát kapcsolok akkor halványodik. A sima kijelző sosem csinálta. Szóval valami nem jó:devlish:

Link to comment
Megosztás:

Eddig nem is volt probléma, egy két napja csinálja ezt hogy fullra nem világít semmit se. előtte ment rendesen, nem tom mit csináljak vele.szétszedtem ma megnéztem és nem volt baja. csak ha felnyomom a világítást ami muszáj viszont ha megyek autóval semmit nem látok rajta napközbe,amúgy meg hasznos kis szerkezet:)

Link to comment
Megosztás:

Eddig nem is volt probléma, egy két napja csinálja ezt hogy fullra nem világít semmit se. előtte ment rendesen, nem tom mit csináljak vele.szétszedtem ma megnéztem és nem volt baja. csak ha felnyomom a világítást ami muszáj viszont ha megyek autóval semmit nem látok rajta napközbe,amúgy meg hasznos kis szerkezet:)

Nem tekerted le a fényerő szabályzót? Ott van a világításkapcsolón.

Link to comment
Megosztás:

Eggyik sincs meg,szerintetek?? Mi lehet a baj,az alapjárati motort villogta ki hibának, de erős a gyanúm,hogy nem az lesz!

Akkor első körben a lila relét kell megnézni az anyósoldali lábtérben, mert ha a pumpa rossz attól még a relé kattan, de a relé nélkül nem búg apumpa sem.

Link to comment
Megosztás:

Akkor első körben a lila relét kell megnézni az anyósoldali lábtérben, mert ha a pumpa rossz attól még a relé kattan, de a relé nélkül nem búg apumpa sem.

Vagy hengerenkénti a befecskendezése és akkor a relé csak inditáskor kattanik. Nem úgy mint a központi befecskendezésnél.

Link to comment
Megosztás:

Ja, azt nem tudom milyen, betehetné a aláírásba a motorkódot. :devlish:

Sziasztok az aláírás szerüséget nem tom hol lehet megadni !! A motorkódom x14xe, és semmilyen kattanás illetve búgás nem jelentkezik se az ac se annak a reléje felől!!Tekeri de nem indul, az ac-t kivettem lepróbáltam de azzal minden ok !!Ezt a hibát úgy kezdte el nekem, hogy elindultam vele ment 1 km-t aztán leállt majd nagynehezen ujraindult és olyan volt mint ha nem menne egy hengere,de mikor a gyertyapipákat lehúzgáltam azt mutatta ,hogy megy minden henger!!Aztán egyszercsak leállt és se kép se hang, csak az autómentős tartotta a markát!!;(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok az aláírás szerüséget nem tom hol lehet megadni !! A motorkódom x14xe, és semmilyen kattanás illetve búgás nem jelentkezik se az ac se annak a reléje felől!!Tekeri de nem indul, az ac-t kivettem lepróbáltam de azzal minden ok !!Ezt a hibát úgy kezdte el nekem, hogy elindultam vele ment 1 km-t aztán leállt majd nagynehezen ujraindult és olyan volt mint ha nem menne egy hengere,de mikor a gyertyapipákat lehúzgáltam azt mutatta ,hogy megy minden henger!!Aztán egyszercsak leállt és se kép se hang, csak az autómentős tartotta a markát!!;(

Fent: Vezérlőpult- majd oldalt Adatok szerkesztése-Aláírás szerkesztése. Amikor nem indul a kipuff felől érezni benzinszagot?

Link to comment
Megosztás:

Semmi,az ac meg se mukkan különben már néztem azt is ,hogy inditáskor kap-e áramot,és nem. :devlish:

Akkor meg ott lesz a bibi. Multiteszterrel rá kell mérni az ac csatijára inditáskor, hogy elmegy e odáig a delej. Ha igen akkor a pumpával van valami ha nem akkor meg a relét vedd ki a jobb oldali lábtérben a küszöbburkolat alatt. Üzemanyagszűrőnél lekötöd az ac csövét, beletolod egy 2literes üvegbe. A relét kihúzod, a 30-as és 87-es lábaknak a lyukait összekötöd pl egy gémkapoccsal és ráadod a gyujtást. Ha elindul a pumpa és kb egy perc alatt ugy másfél liternyi benyát kitol, akkor a reléd halt be valószínűleg.

Link to comment
Megosztás:

az miért lehet hogy alapba a középső konzolba az óra világít rendesen viszont ha felnyomom a világítást bal oldat akkor már nem világít egyáltalán.Már széjjel szedtem de nincs szétcsúszva semmi hátul:S

Hi!

A világítás kapcsolóba alul van az a tekerő... nah az belül egy lamellás csúszka, amolyan potméter. Nah ha az elszáll, akkor mikor világítást kapcsolsz az óra nem világít.

Én úgy oldottam meg, hogy direktre forrasztottam a két lamellát, így nem szabályozható a fényerő, de legalább világít minden. (ha szétszeded a kapcsolót, arra vigyázz, hogy a belsővilágítás állásba ki legyen húzva, különben a két kis golyó amin fut szétugrik és keresgethetsz)

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Majd elfelejtettem, valakinek nincs villamos rajza a kocsihoz kompletten?

A gondom az, hogy az elektromos tükröket szeretném a donor kocsiból az enyémbe átrakni, de nem tudom hogy merre cikáznak a kábelek.

Esetleg ha valaki csinált már ilyet akkor írjon pár sort róla.

Köszönöm!

Üdv,

:devlish:

Zotya csinált ilyesmit mostanában.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

:devlish:

Zotya csinált ilyesmit mostanában.... :lol:

Igen, de nekem ki kellett kábeleznem, mert nem volt kábelkorbácsunk. Ha a donorból veszi ki akkor sima ügy kihúzza a tyúkbeleket, és átrakja az övébe. Jobb ajtóból a tükörtől műszerfalon átt a biztidobozig, a bal ajtóba a tükörhöz meg a kapcsolóhoz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki sötétítsen fel, hogy mire való az a főtengely jeladó. Sok helyen olvastam, hogy tud produkálni melege nem indul problémát. Hogyan műkszik az?

Köszi

Nyilván a gyújtáshoz van köze, de nem hinném hogy ez a 14NZ-s mocikon is lenne. Én Vectrák esetében olvastam valahol, hogy gyakori hibajelenség, de mintha úgy rémlene, hogy ott is inkább csak a vezetéke és nem maga a jeladó.

(bocs a belepofiért anélkül, hogy értenék is hozzá) :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Nyilván a gyújtáshoz van köze, de nem hinném hogy ez a 14NZ-s mocikon is lenne. Én Vectrák esetében olvastam valahol, hogy gyakori hibajelenség, de mintha úgy rémlene, hogy ott is inkább csak a vezetéke és nem maga a jeladó.

(bocs a belepofiért anélkül, hogy értenék is hozzá) :devlish:

Én is úgy tudtam, hogy az NZ-ken nincs. Az SE-n már van... (Szervósítás szerelése miatt tudom, arra kellett cserélni a főtengely tárcsát alul, és jeladós kellett rá :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Nyilván a gyújtáshoz van köze, de nem hinném hogy ez a 14NZ-s mocikon is lenne. Én Vectrák esetében olvastam valahol, hogy gyakori hibajelenség, de mintha úgy rémlene, hogy ott is inkább csak a vezetéke és nem maga a jeladó.

(bocs a belepofiért anélkül, hogy értenék is hozzá) :lol:

Én meg úgy emlékszem, hogy van főtengely holtpont jeladó. Karcsi, végső szó? :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.