Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Ha a legutolsó állásban sem megy (ott direktbe kapja az áramot, nem az előtét-ellenálláson keresztül,) akkor én körbenézelődnék a ventillátor környékén a csatlakozókat mozgatva. A pollenszűrő alatt találod meg.

nekem 0,1,2,3 állésok vannak és egyikben sem megy,hol van a pollenszűrő?

Link to comment
Megosztás:

nekem 0,1,2,3 állésok vannak és egyikben sem megy,hol van a pollenszűrő?

Motorházat felnyitod, leszeded a szélvédő felőli gumikédert a műanyag takaróval együtt és ott lesz középen. Kis fülecskék rögzitik, könnyű kiszedni. A szűrő alatt a már emlitett lehetséges hibaforrás(az az ellenállás zöld szinű, azt hiszem)

szerk.: Dáwid, hogy te milyen ügyi vagy! ;) Hogy ez nekem miért nem jutott az eszembe!? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Valaki nem tudja, hogy lehet e a mérőműszereket elektromosra cserélni? Mármint gondolok arra, hogy pl egy G-s astra műszeregység működtethető-e?

Ez már nekem is eszembe jutott. Kéne a váltóra a kilométerspirál helyére egy jeladó, és onnan kaphatná a jelet, csak kérdés, hogy az áttételek mennyire hasonlóak a G-éhez (B Corsában is volt elektromos).

.

Link to comment
Megosztás:

Ez már nekem is eszembe jutott. Kéne a váltóra a kilométerspirál helyére egy jeladó, és onnan kaphatná a jelet, csak kérdés, hogy az áttételek mennyire hasonlóak a G-éhez (B Corsában is volt elektromos).

.

hát én pl nem a kilóméter spirálra gondoltam, hanem a benzin illetve a hő "órára", de akilóméter óra se lenne rossz "elektromosan"

Link to comment
Megosztás:

Első körben biztik, kontaktok, kábelen szakadásvizsgálat.

hát megnéztem a biztiket azok jók, kontaktok alatt mit értesz? éritnkeznek-e rendesen a vezetékek? mert azokat is megnéztem azok is jók :$ nemtudok már másra gondolni de a szakadás vizsgálatot ha úgy kell hogy átbújni az egész autón a vezeték mentén akkor inkább elviszem ismerős autószerelőhöz aki átnézi.

Link to comment
Megosztás:

hát megnéztem a biztiket azok jók, kontaktok alatt mit értesz? éritnkeznek-e rendesen a vezetékek? mert azokat is megnéztem azok is jók :$ nemtudok már másra gondolni de a szakadás vizsgálatot ha úgy kell hogy átbújni az egész autón a vezeték mentén akkor inkább elviszem ismerős autószerelőhöz aki átnézi.

Igen csatikra gondoltam. Hát sajna csak úgy lehet vezetékszakadást ellenőrizni, ha kéznél van a kábel mindkét fele. Apropó, lehet még a világításkapcsoló is bűnös. De csak akkor szedd szétt, ha nagyon nyugodt vagy, és nagyon sok időd van. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szerinted az most milyen? Higanyos, meg úszós? :D :D

Jó nem így gondoltam, de várni kell míg felkúszik teljes állapotába nem pedig gyújtásra felugrik...

Ja és az AC pumpának van biztosítékja? Mert jelenleg áll az autó, de a pumpa működik relé után nem jön áram ;) :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Jó nem így gondoltam, de várni kell míg felkúszik teljes állapotába nem pedig gyújtásra felugrik...

"kicsit" komolyabb a csillapítása mint azoknak, így lassabban állnak be, ez tény. Annyit kéne szívni vele, hogy nem hiszem hogy megérné. A hőmérő is egy "cenzúrázott" értéket mutogat az újabbakban, mert az zavarja a népet hogy mozog a mutató... ;) Akkor a f.szé van...? Jah igen. A legújabb hogy nincs is... nehogy zavarja az embert :D :D :D Egy G műszeregységet belerakni, csak azért hogy indításkor felugorjon a mutató, tutira nem éri meg. Ahhoz túl sok mindent kéne cserélni. Amit Pepe mondott a km-spirálról, az nem egy lehetőség, hanem kell, mert a G-ben már nincs olyan hogy km-spirál. Az egész műszeregység egy elektronyos kijelző, amit egy csatlakozóra felcuppantasz és jónapot. Minden jeladóját, és egyebeket át kéne tenni hozzá hogy működjön. Nem hallottam még hogy valaki megcsinálta volna. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

"kicsit" komolyabb a csillapítása mint azoknak, így lassabban állnak be, ez tény. Annyit kéne szívni vele, hogy nem hiszem hogy megérné. A hőmérő is egy "cenzúrázott" értéket mutogat az újabbakban, mert az zavarja a népet hogy mozog a mutató... ;) Akkor a f.szé van...? Jah igen. A legújabb hogy nincs is... nehogy zavarja az embert :D :D :D Egy G műszeregységet belerakni, csak azért hogy indításkor felugorjon a mutató, tutira nem éri meg. Ahhoz túl sok mindent kéne cserélni. Amit Pepe mondott a km-spirálról, az nem egy lehetőség, hanem kell, mert a G-ben már nincs olyan hogy km-spirál. Az egész műszeregység egy elektronyos kijelző, amit egy csatlakozóra felcuppantasz és jónapot. Minden jeladóját, és egyebeket át kéne tenni hozzá hogy működjön. Nem hallottam még hogy valaki megcsinálta volna. :rolleyes:

Azért, mert valamiről nem tudtok, még nem jelenti azt, hogy nincs ilyen. :D

13817_1201709998.jpg

13817_1225815190.jpg

13817_1204903019.jpg

:D

Link to comment
Megosztás:

Nem azt mondtam hogy nincs, csak azt hogy van akkora sz.pás beletenni amiért már nem éri meg :D :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát ha az ember nem ért hozzá... ;) Ha ért és van hozzá keret akkor nincs lehetettlen... Szerintem

Másodszor írom le, hogy egy szóval nem mondtam hogy lehetetlen. Ha mégis akkor kérem kiemelni a hozzászólásomban... :rolleyes:

( Ha van keret, meg értesz is hozzá akkor, mönnyé' és tedd bele. De ha a soknapos sz.pás és pénzlapátolás után, egyszer is megfordul a fejedben hogy mégsem érte meg, akkor érezd a képzeletbeli p.csánrúgást XD )

Link to comment
Megosztás:

Másodszor írom le, hogy egy szóval nem mondtam hogy lehetetlen. Ha mégis akkor kérem kiemelni a hozzászólásomban... :rolleyes:

( Ha van keret, meg értesz is hozzá akkor, mönnyé' és tedd bele. De ha a soknapos sz.pás és pénzlapátolás után, egyszer is megfordul a fejedben hogy mégsem érte meg, akkor érezd a képzeletbeli p.csánrúgást XD )

Nem te hozzászolásodból jött a lehetetlen... ;)

Nincs jelenleg keret egyébként, de később megeshet és én tuti belevágok!

Link to comment
Megosztás:

Szeretnék betenni egy fordulatszámmérős műszeregységet. Nincs bent a tyúkbél a csatiban. Azt tudom, hogy honnan kell felhozni az óracsoportig. Az lenne a kérdésem, hogy olyan érintkezőt hol tudok beszerezni, ami a csatiban van az óracsoportnál? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szeretnék betenni egy fordulatszámmérős műszeregységet. Nincs bent a tyúkbél a csatiban. Azt tudom, hogy honnan kell felhozni az óracsoportig. Az lenne a kérdésem, hogy olyan érintkezőt hol tudok beszerezni, ami a csatiban van az óracsoportnál? :rolleyes:

Egy bontott műszerfalkötegből. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sajna megatta magát az autósrádióm :rolleyes: , és most szereztem bele egy gyárit, de sajna a kódot, nem tudom hogyan kell beütni. Én úgy emlékszem, hogy a középkijelzőn jelenik meg, de nem vagyok benne biztos. Azóta ki lett cserélve a kijelző osztottra, de nem történik semmi. Lehet, hogy bezavart az új kijelző neki???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sajna megatta magát az autósrádióm :rolleyes: , és most szereztem bele egy gyárit, de sajna a kódot, nem tudom hogyan kell beütni. Én úgy emlékszem, hogy a középkijelzőn jelenik meg, de nem vagyok benne biztos. Azóta ki lett cserélve a kijelző osztottra, de nem történik semmi. Lehet, hogy bezavart az új kijelző neki???

Tök mind1. Hogy ki írja e. Elvileg egy pittyenés után lőheted bele a kódot ha irja hanem. Én is most veszek egy gyárit:D Csak cd-set:P Majd elárulom a titkot:D

De valami gombokat kell nyomogatni h betudd irni a kódot Valami SR + a bekapcsoló és akkor tartod még pityen ha pityent iród a kodot. DE nem ám aszámokat 4karakter a kód. 2365 akkor (2)1es gomb 2szer lenyom, (3)2es gomb 3szor lenyom. STB STB STB. Szval:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.