Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Sajnos (vagy szerencsére) megvan 400mV üzemmeleg motornál a lambda szondán.

Lehet esetleg motorhőfok mérő? Mert úgy tudom, hogy 70 fokos motor alatt nem foglalkozik az ECU a lambda szondával és emiatt is úgy láthatja mint ha rossz lenne?! Vagy hallottam még kopogásszenzor hibát is.

Az érdekesség az, hogy a lambda szonda hibájával egy időben keletkezett egy zárlat a szivargyújtó csatlakozóban ami miatt a biztosíték elszállt.

Ezt most megcsináltam. Ugyanúgy világit a motorkontroll lámpa.

Lehet ezzel összefüggésben? Lehet, hogy emiatt volt és a hibakód még benne van?

A klíma sem megy azóta. (amikor beindítom a sárga világít a venti beindul) Lehetséges, hogy az ECU biztonsági üzemmódja miatt tiltja a klímát.

Köszi

Attól, hogy a lambda-szondán mértél vmekkora feszültséget, még nem biztos, hogy jó is.

Link to comment
Megosztás:

Attól, hogy a lambda-szondán mértél vmekkora feszültséget, még nem biztos, hogy jó is.

Töröltem a hibakódot (akkusaru le félórára) nem is világított kb. 10 perc után ujra.

Kiolvastam a hibakódot és jött a másik hiba, a klima. De csak az. Ugyhogy szerintem jólesz az a lambda szonda.

Azért majd szkóppal ránézek.

Hibakód alapján az egyik relé rossz, csak nem tudom hol van. (másik topikban már érdeklődtem)

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Az mitől lehet, hogy a fordulatszámmérőm néha önálló életet él ? :D

Konkrétan elkezd táncolni a valós körül pluszminusz 2000-t, vagy leesik nullára, onnan vissza, aztán működik rendesen, és ezt csinálja nem túl rendszeresen. Pár hete láttam, meg ma.

Kontakthibás valahol a kábel, amit behúztam?

Már úgyis rég szedtem szét ^_^

Ezt gondolom nem tudom a MAP-ra fogni :P

Üdv

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Az mitől lehet, hogy a fordulatszámmérőm néha önálló életet él ? :D

Konkrétan elkezd táncolni a valós körül pluszminusz 2000-t, vagy leesik nullára, onnan vissza, aztán működik rendesen, és ezt csinálja nem túl rendszeresen. Pár hete láttam, meg ma.

Kontakthibás valahol a kábel, amit behúztam?

Már úgyis rég szedtem szét ^_^

Ezt gondolom nem tudom a MAP-ra fogni :P

Üdv

Gábor

Ja-ja kábel, vagy a csati.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Az mitől lehet, hogy a fordulatszámmérőm néha önálló életet él ? :D

Konkrétan elkezd táncolni a valós körül pluszminusz 2000-t, vagy leesik nullára, onnan vissza, aztán működik rendesen, és ezt csinálja nem túl rendszeresen. Pár hete láttam, meg ma.

Kontakthibás valahol a kábel, amit behúztam?

Már úgyis rég szedtem szét ^_^

Ezt gondolom nem tudom a MAP-ra fogni :P

Üdv

Gábor

Nekem gyári a fordulatszám jel vezetéke hálisten.Tegnap építettem be a ketyerét,azóta üzemel...

Ha meg beokádik,akkor a gyáriakra fogom. ;)

Link to comment
Megosztás:

Majd akkor elmegyek és veszek valami kábelt, mert itthon csak mindenféle lom van, aztán nem akarom 80Ft-on még egyszer szivatni magam :D

Középkonzolba milyen égők kellenek?

olyan, mint műszerfalba?

Konkrétan B Corsába, de szerintem mindegy az.

A középkijelző mögött foglalatos, a fűtéstekerők mögött meg sima rizsszemizzók vannak.

Link to comment
Megosztás:

Úgy rémlik hogy a váltóba van beletolva :D

Igen a váltóban van. Nekem is van valami kínja.... ^_^ Pedig ki is cseréltem de nem változott... Aztán 1szercsak fogtamagát és megjavult. Aztán 1 jóideje megint nem megy. :P Na mind1, különösebben nem érdekel a dolog. ;) Amikor meg jó lett érdekes volt, hogy betettük hátramanetbe... 3-4 másodpercet várt, és felvillant a lámpa. Cseréltem tolatógombát 2X is ...de csak nem jó. Evvan.

Link to comment
Megosztás:

Igen a váltóban van. Nekem is van valami kínja.... :D Pedig ki is cseréltem de nem változott... Aztán 1szercsak fogtamagát és megjavult. Aztán 1 jóideje megint nem megy. ^_^ Na mind1, különösebben nem érdekel a dolog. :D

Cseréltem gombát 2X is ...de csak nem jó. Evvan.

Tegyél egy diszkrét kapcsolót a műszerfal közepére, és kapcsold kézzel :P ;) :P (vagy egy kis kapcsolót a váltószoknya alá amit maga a váltókar nyom meg) Vagy akár meg is csinálhatod az eredetit ;)

Link to comment
Megosztás:

Nemrég vettem észre, hogy a hátsóablak fűtésem nem működik!

Mi lehet a probléma?

Télen még problémamentesen másodpercek alatt láttam, ahogy elkezd működni, most azonban egyáltalán nem páramentesít.

Egyszer egy szép nyári (esős reggelen) bekapcsoltam és véletlenül úgyhagytam és csak későn vettem észre.

Link to comment
Megosztás:

Nemrég vettem észre, hogy a hátsóablak fűtésem nem működik!

Mi lehet a probléma?

Télen még problémamentesen másodpercek alatt láttam, ahogy elkezd működni, most azonban egyáltalán nem páramentesít.

Egyszer egy szép nyári (esős reggelen) bekapcsoltam és véletlenül úgyhagytam és csak későn vettem észre.

Lehet levált a sarú az üvegről.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A bal első ajtón nem működik a központizár. Pontosabban nem húz be csak félig.

Mechanikai akadás a jellemző ilyenkor vagy a működtető motor romlott el?

Nehéz kicserélni, vagy inkább vigyem szerelőhöz.

Gyári vagy univerzális a központizárad? Vagy a motorod halódik, vagy a vezetéke van megtörve, és nem ad olyan impulzust mint amilyen kéne.

Link to comment
Megosztás:

Gyári vagy univerzális a központizárad? Vagy a motorod halódik, vagy a vezetéke van megtörve, és nem ad olyan impulzust mint amilyen kéne.

Úgy tudom gyári. Lehet leveszem a burkolatot és belenézek.

Csak ha leveszem, félek hogy majd zörögni fog később.

Link to comment
Megosztás:

A bal első ajtón nem működik a központizár. Pontosabban nem húz be csak félig.

Mechanikai akadás a jellemző ilyenkor vagy a működtető motor romlott el?

Csak pár tipp: ha a porvédő gumiharang szakadt vagy lelépett a helyéről és be tudott menni a retek akkor is tud ilyent produkálni -valamint ha a mechanikája szorul, akkor inkább nyitva hagyja ;) utóbbi megoldása: szilikonzsírt neki bőven majd alaposan megjáratni :P tudom, sz@ptam vele 1x :D sikeresen ki is zártam magamat, persze kulcs belül.. ^_^ ;)

Link to comment
Megosztás:

DID/TID témában kérdeznék tőlletek!

Haver B Corsájába szerelnénk DID-et (mivel hőmérséklet jeladó nincs kéznél, ezért nem kap TID-et)

Arra rájöttünk, hogy a piros szál megy az 1.érintkezőre, a barna meg a 3. érintkezőre.

Így fog működni, nem veszti el a beállításokat, mivel direktre van kötve, de a kijelzés csak úgy működik, hogy ha megnyomjuk a gombot, és utánna 10 másodperc múlva meg ki is alszik a kijelző!

Erre szeretnénk valami megoldást találni! Honnan kapja a jelet a világításnál? tompítottól? helyzetjelzőtől?

Ha tud valaki valami értelmeset, szívesen vesszük!!

Köszi előre is!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.