Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Ez engem is érdekelne.

Pontosabb adat ?

A gyári kiemelöre valahogy rászerkeszteni egy uj hangszorot?

A gyári kiemelő, a hangszóró kosarával van egy műanyagból kiöntve. Ki lehet faragni, és utána abból keretet csinálni, de szerintem hamarabb végzel ha veszel egy pár keretet, azt kész. Pontosabb adat az, hogy nekem az 56 mély belement. Hallottam már olyanról aki ismer valakit, aki látta hogy volt már benne 58-as, de ezt ne vegyük pontosabb adatnak :angry: <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok van egy olyan problémám hogy az elsö ablaktörlöm 1es fokozatbn csak fél fordulatot tesz meg egyszere.Azt mondják hogy a végálás kapcsololt kéne megnéznem,de fogalmam sincs hogy hol van?Bent lehet az ablaktörlö motorban vagy valahol máshol?

Nekem kb. egy hónapja adta be az unalmast a végálláskapcsoló. A szakaszos üzemmódban - nem vicc - percekig tartott egy törlés ütem. Elvittem kedvenc villamossági szerelőmhöz, megnézte, aztán kérdezte mennyire sürgős, mert ki kéne szedni, lefúrni a szegecseket, megjavítani, átmenőcsavarozni, majd visszatenni és hideg volt, épp sötétedett. Gondoltam nem lesz olcsó művelet. Úgyhogy 3 ezerért vettem egy bontottat szerkezetestül és kicseréltem magam.

Link to comment
Megosztás:

Nekem kb. egy hónapja adta be az unalmast a végálláskapcsoló. A szakaszos üzemmódban - nem vicc - percekig tartott egy törlés ütem. Elvittem kedvenc villamossági szerelőmhöz, megnézte, aztán kérdezte mennyire sürgős, mert ki kéne szedni, lefúrni a szegecseket, megjavítani, átmenőcsavarozni, majd visszatenni és hideg volt, épp sötétedett. Gondoltam nem lesz olcsó művelet. Úgyhogy 3 ezerért vettem egy bontottat szerkezetestül és kicseréltem magam.

Már én is megoldotam ugyan igy csak nem akkartam szétfurni amig nem voltam biztos abban hogy ott lehet a hiba.

De azért kösz a válaszokért!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok megint szívat a kis astra ( 92 c16nz motor) irtam hogy nem volt gyújtás kicserélve computer , gyertya kábelek gyertyák hall szenzor , ) és még mindig van hogy nem kap szikra azaz nem indul , de viszont behúzva vagy betolva beindul és utána 2 órán keresztül működik gond nélkül , mi a franc karika baja lehet.üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok megint szívat a kis astra ( 92 c16nz motor) irtam hogy nem volt gyújtás kicserélve computer , gyertya kábelek gyertyák hall szenzor , ) és még mindig van hogy nem kap szikra azaz nem indul , de viszont behúzva vagy betolva beindul és utána 2 órán keresztül működik gond nélkül , mi a franc karika baja lehet.üdv

Kontakthiba lett keresve? Járó motornál minden csatlakozó alapos megrángatása.

Link to comment
Megosztás:

Kontakthiba lett keresve? Járó motornál minden csatlakozó alapos megrángatása.

Persze ,sőt újra lett kábelezve a trafó meg ami a gyújtás kőrül van , ez a szomorú ,és még mindig csinálja ,az AC is vizsgálva lett relék cserélve és semmi , .Üdv

Link to comment
Megosztás:

Egy 12V 21W-os izzóra forrasztasz két vezetéket és bedugod a vonóhorog csati megfelelő érintkezőihez.

Köszi, erre én is gondoltam. :angry: Csak azt hittem, van egyszerűbb is. Ami van is: vészvillogóval az is villog. Gyújtás nélkül a normállal együtt, azzal felváltva. Csak szét kellett kapni a műszerfalat, és az izzót normálisan a helyére tenni. <_<

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mentem egy kört levett lufival ( arrább kellett rakni eggyel a kormányt ). A kormány OK, de a lufi visszajelző azóta világít. Próbáltam a ráolvasást ( 10x újraindít ), de ellenőrzés után elalszik aztán újra világít. Tipp? Ki tudom ütni itthon, vagy szerviz?

Kösz!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mentem egy kört levett lufival ( arrább kellett rakni eggyel a kormányt ). A kormány OK, de a lufi visszajelző azóta világít. Próbáltam a ráolvasást ( 10x újraindít ), de ellenőrzés után elalszik aztán újra világít. Tipp? Ki tudom ütni itthon, vagy szerviz?

Kösz!

Csak szervizben tudják kiütni.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mentem egy kört levett lufival ( arrább kellett rakni eggyel a kormányt ). A kormány OK, de a lufi visszajelző azóta világít. Próbáltam a ráolvasást ( 10x újraindít ), de ellenőrzés után elalszik aztán újra világít. Tipp? Ki tudom ütni itthon, vagy szerviz?

Kösz!

Nem szabad csak szabadon menni vele mert hibát jelez egyből amit el is tárol. Én bármit cisnálok és gyújtás kell a kocsira azt mindig vissza dugom. ha le kell venni pl kormány csere, műszerfal kivétel stb stb. És igen csak szervíz.

Link to comment
Megosztás:

Persze ,sőt újra lett kábelezve a trafó meg ami a gyújtás kőrül van , ez a szomorú ,és még mindig csinálja ,az AC is vizsgálva lett relék cserélve és semmi , .Üdv

Van egy csati, az elosztótól kicsit hátrébb, és lejjebb, 2-2 vezeték megy bele, egy fémlemezzel van rögzítve. Nekem az kh-zott egyszer. Azt figyeljétek még meg, hogy mikor leáll az autó, akkor világít a sárga lámpa, vagy nem. Ha nem világít, az azt jelenti, hogy az ECU nem kap áramot, pl. a fent leírt csati ezt okozza.

Link to comment
Megosztás:

Eddig nem olvastam így kérdezném, hátilag nyomtatott már valaki km-óra számlapot?

Mert amit vettem, annak ugya pattogzott lefelé, és mikor szédszedtem, patogot a két szélső is... Ezért nagy bőszen levakartam teljesen, és nyomtattam egy selyem glossy, műanyag szerű lapra számlapot. A problémám az lett vele, hogy nem szép egyenletes a világításnál, hanem kicsit foltos lett. (Még fotópapíron ki fogom próbálni hogy milyen, de más ötletem nincs egyenlőre)

Valakinek ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Eddig nem olvastam így kérdezném, hátilag nyomtatott már valaki km-óra számlapot?

Mert amit vettem, annak ugya pattogzott lefelé, és mikor szédszedtem, patogot a két szélső is... Ezért nagy bőszen levakartam teljesen, és nyomtattam egy selyem glossy, műanyag szerű lapra számlapot. A problémám az lett vele, hogy nem szép egyenletes a világításnál, hanem kicsit foltos lett. (Még fotópapíron ki fogom próbálni hogy milyen, de más ötletem nincs egyenlőre)

Valakinek ötlet?

Hátammal még nem nyomtattam <_< , de egyébként nekem is ilyen a kilométeróra-számlapom. Lehet venni egyedit pl. itt, vagy plazmaszámlapot pl. ilyet, csak pénz kérdése.

Link to comment
Megosztás:

Vagy lehet venni tőlem gyárit. 1111-es, és 1102-esem, plusz fordulatszám-mérő nélküli egységből komplett számlapok. <_<

Nekem kéne egy 1111-es kilométerórára való, már épp azon filóztam, melyik műszeregységemet fokozzam le alkatrészbánya státuszúra.

Link to comment
Megosztás:

Persze ,sőt újra lett kábelezve a trafó meg ami a gyújtás kőrül van , ez a szomorú ,és még mindig csinálja ,az AC is vizsgálva lett relék cserélve és semmi , .Üdv

Engem majd egy évig copatott a kontaktos AC-csati , kerregettem, de nem indult, a kölkök izegtek-mozogtak hátul, egyszer csak elindult. Aztán a végén szerencsére itthon már el sem indult, akkor találtam meg a kontaktos mozgatásra néha érintkező (ezért indult el ha a gyerekek a hátsó ülésen mocorogtak) AC-csati hibát. Kicsit feszegettem a lábakon, és azóta nincs gond vele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mióta megvettem az autót, kb 1 éve, semmi rádió adás nem jön be. Illetve egy bejött, de most már az sem. Mi lehet ennek az oka?

Eddig nem nagyon érdekelt, de most már idegesít. Jó lenne, ha néha szólna valami. Car 200-om van.

Üdv, Laca

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.