Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem a munkábol hazajövet be-be kapcsol a reflektorom nem tudom mi baja lehet !

Lehet hogy már a kapcsolo be van rohadva?

Milyen alkatrész kellene vegyek és van e valakinek ?

A gépjármű opel astra f

Nekem ugyan ez volt a baja!Ki kellett cserélnem a kapcsolót!Utángyárit vettem pár ezer forint volt!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem a munkábol hazajövet be-be kapcsol a reflektorom nem tudom mi baja lehet !

Lehet hogy már a kapcsolo be van rohadva?

Milyen alkatrész kellene vegyek és van e valakinek ?

A gépjármű opel astra f

Miért vetetnétek vele újat?? :D

Nekem ugyanez volt a baja! Szétszedtem, hajtottam a lemezkén -,és meg is takarítgattam- ami benne van, és azóta is tökéletes!! Van benne vagy 40.000 km azóta! :D

Döccenőkben villantgatott egyet mindíg, gondolom ugyanez van norbi444-nek is, vagy tévedek? :)

Link to comment
Megosztás:

ez tipikus astra betegség mivel nincs megrelézve a fényszóró, így a kapcsoló nagy áramokat kapcsol amitől besül :)

Mondjuk nem sok embertől hallottam azt a hibajelenséget. Akkor szokták berelézni amikor 100W-os izzót tesznek bele. A gyujtáskapcsoló sincs berelézve pedig azon nagyobb áramok mennek átt.

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk nem sok embertől hallottam azt a hibajelenséget. Akkor szokták berelézni amikor 100W-os izzót tesznek bele.

Aztán meg csodálkozik hogy azzal sem lát, mert a foncsort lesüti :)

Nekem is vót ilyen, cseréltem a bajuszkapcsot, aztán kész. Amúgy nem beégve van, hanem egyszerűen el-lötyögősödik, és bemozdul sz.r úton.

Link to comment
Megosztás:

Aztán meg csodálkozik hogy azzal sem lát, mert a foncsort lesüti :D

Nekem is vót ilyen, cseréltem a bajuszkapcsot, aztán kész. Amúgy nem beégve van, hanem egyszerűen el-lötyögősödik, és bemozdul sz.r úton.

Így igaz!

Ha van kedve az egyénnek kínlódni egy kicsit, akkor meg lehet javítani, de pl én szétszedtem vagy 5x mire aztán jó lett! :)

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Igen, csak akkor világít, ha benyomod, ezzel jelzi, hogy be van kapcsolva. Onnan tudod hogy belső levegő kering, hogy benyomod a gombot és világít az a kis sárga lámpa a gombon! :lol: De egyébént ha nem világítana a lámpa, mint most nekem, akkor onnan tudni, hogy pl. fel van kapcsolva 2-esre (itt már jobban érezni) benyomod a gombot és egy picivel jobban (erősebben) fújja a levegőt.

Üdv.

:D

Téves. ;) Az hogy világít, nem jelenti azt, hogy üzemel is a keringetés. Az izzó meg mindig világít, mert az világítja a piktogramját is. :D

Uhh, annak kicsit bonyolultabb lehet a kapcsoló-része (klímánál). :)

Én úgy cseréltem az izzót (igaz nekem mindegyiket kellett cserélni), hogy kibontottam teljesen, és félrefordítottam, ameddig engedték a bowdenek. Benne volt egy kis időben, és kínlódásban! :D

Ponthogy egyszerűbb. :lol:

Nekem ugyan ez volt a baja!Ki kellett cserélnem a kapcsolót!Utángyárit vettem pár ezer forint volt!

Hát gratulálok. :) Ponthogy az utángyárinak van ilyen baja, hogy egy idő után szórakozik a refivel. :D Tapasztalat. Most gyári van benne az enyémben, egy 94-es astrából. Mint a vaj olyan és a kapcsolása is lágyabb az utángyárival ellentétben.

Link to comment
Megosztás:

ez tipikus astra betegség mivel nincs megrelézve a fényszóró, így a kapcsoló nagy áramokat kapcsol amitől besül :D

Refinél 10A se folyik át a kapcsolón. :)

Mondjuk nem sok embertől hallottam azt a hibajelenséget. Akkor szokták berelézni amikor 100W-os izzót tesznek bele. A gyujtáskapcsoló sincs berelézve pedig azon nagyobb áramok mennek átt.

Nem az a baja valóban, nem azért kezd el villogni a kátyukkal szinkronban a refi, mert beég. :lol: :D Csak silány minőségű az utángyári. Bezzeg a gyári... :D

Link to comment
Megosztás:

Kb mikor? hozzávetölegesen mennyibe fájna igy a cucc?

szia nekem van egy eladó ilyen ecum. full hibátlan. 20 ezerbe fáj ha érdekel.

Bővebbet mailben vagy telefonon. mert nem fórumozok. ezt az ecumat a Vaterán is megtalálod

bendike1 név alatt.

1.bendeguz@citromail.hu

06-30-622-02-19

Üdv:Bendegúz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kis elektromos gond az autóval. Mindig kivágja a tolatólámpához tartozó biztosítékot.(Kép) Csak akkor megy ki a biztosíték, ha jár a motor, álló motor mellet akármikor hátramenetbe kapcsolom nem vágja ki, de ha elindítom akkor mindig kivágja. Más hibát nem vetem észre, olyasmit olvastam, hogy a szivargyújtóval van közös biztosítékon, de ott sincs hiba. A lámpát is szétszedtem, de ott is jó minden. Szerintetek mi lehet a baja?

Köszi

Szia!Próbáld meg lehuzni a csatlakozót a tolatólámpa kapcsolóról,és ugy csináld ugyanezt.Nekem is volt ilyen gondom igaz az nem opel volt hanem egy diesel polo.Astránál ha lucas adagolóval szerelt az adagoló mágneskapcsolója egybe van kötve a lükikapcsolóval.Ha ugy nem üti ki a biztit akkor kösd másik körre amin kapcsolható fesz van.Nekem az astrán elégett a szigetelés valami miatt és néha produkált ilyen dolgokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Már itt irtam itt erröl korábban"üzemanyag szint jelzö lámpa hiba" miatt.Az lenne a kérdésem hogy mi alapján kapcsol be a lámpa,vagyis mi vezérli.

Az üza szintjelző vezérli......de ezzel már futottál egy kört :D

Nem itt kéne hirdetni, kistáska. :D

Főleg, hogy 1 éves hsz-re reagált...... :)

Link to comment
Megosztás:

Hát gratulálok. :D Ponthogy az utángyárinak van ilyen baja, hogy egy idő után szórakozik a refivel. :D Tapasztalat. Most gyári van benne az enyémben, egy 94-es astrából. Mint a vaj olyan és a kapcsolása is lágyabb az utángyárival ellentétben.

Utángyárit tettem bele lassan 2 éve, és hibátlan (pedig kicsit van használva...) Ami elf.sta magát, az a gyári volt. :)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

Az akkumulátor mellet van egy kis trafó szerűség

és nálam olyan folyamatos kerregő hangot ad ez normális?olyan mintha a biciklivel gurulnánk és olyan racsnihangja van.

Nem normális, az a gyujtótrafó, és valahol áthúz, gondolom letestel, amint teheted cseréld ki, pölö bontott gyárira.

Link to comment
Megosztás:

Nem egy életbe vágó kérdés de kíváncsi vagyok rá.

Kicseréltem a helyzetjelzőt mert nem világított, nem is néztem hogy hányas izzó csak az előzőleg megvett egységcsomagból kivettem, betettem (3W-os). 3napja benne van gond nélkül és csak most néztem hogy 5W-os való bele. Lehet tőle valami baja? Pl kiég (ami nem gond mert máshova úgyse tudom használni).Aminek viszont nem örülnék, esetleg kinyomja a biztosítékot, vagy összeég a vezeték? Vagy hagyhatom benne max halványabban ég.

Vagy inkább vegyek és cseréljem ki 5W-osra? :)

Link to comment
Megosztás:

Nem egy életbe vágó kérdés de kíváncsi vagyok rá.

Kicseréltem a helyzetjelzőt mert nem világított, nem is néztem hogy hányas izzó csak az előzőleg megvett egységcsomagból kivettem, betettem (3W-os). 3napja benne van gond nélkül és csak most néztem hogy 5W-os való bele. Lehet tőle valami baja? Pl kiég (ami nem gond mert máshova úgyse tudom használni).Aminek viszont nem örülnék, esetleg kinyomja a biztosítékot, vagy összeég a vezeték? Vagy hagyhatom benne max halványabban ég.

Vagy inkább vegyek és cseréljem ki 5W-osra? :)

Kárt nem okozol vele, alkalomadtán cseréld ki 5W-osra. Egyébként asszem a műszeregységben a töltésjelző izzó ilyen 3W-os.

Link to comment
Megosztás:

Szia!Próbáld meg lehuzni a csatlakozót a tolatólámpa kapcsolóról,és ugy csináld ugyanezt.Nekem is volt ilyen gondom igaz az nem opel volt hanem egy diesel polo.Astránál ha lucas adagolóval szerelt az adagoló mágneskapcsolója egybe van kötve a lükikapcsolóval.Ha ugy nem üti ki a biztit akkor kösd másik körre amin kapcsolható fesz van.Nekem az astrán elégett a szigetelés valami miatt és néha produkált ilyen dolgokat.

Köszi de, közben sikerült vennem egy másik kapcsolót azzal meg működik rendesen, nem vágja ki a biztosítékot, amúgy az enyém nem diesel.

Üdv.: Zsolt

Link to comment
Megosztás:

Ha egy CDR 500-at, ami tökéletesen működik, kiveszek az egyik autóból és beteszem a másikba, kérni fog kódot, vagy működni fog rendesen? Nem tudok sajnos semmilyen kódot hozzá.

Persze hogy fog kódot kérni. Sőt nem is kell kivenned. Ha a kocsidban leveszed a sarut majd vissza rakod akkor is kér kódot. Ha ekkor nem kér kódot akkor ha átrakod máshova ott se fog mert valszeg meg van mókolva...

De alapból kérni-e kell

Link to comment
Megosztás:

Persze hogy fog kódot kérni. Sőt nem is kell kivenned. Ha a kocsidban leveszed a sarut majd vissza rakod akkor is kér kódot. Ha ekkor nem kér kódot akkor ha átrakod máshova ott se fog mert valszeg meg van mókolva...

De alapból kérni-e kell

Vettük már le a sarut ill. volt már sokáig lemerülve az akku ebben az autóban, és soha nem kért. Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.