Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Hogyne, én! :D Beraktam a hiányzó érintkezőt a csatiba. Relé, vagy modul mindenképpen kell bele, hacsak a riasztón nem relés kimenete van az ablakfekhúzásnak. Ha van relé benne akkor nem kell külön beépíteni. Elég nagy fogyija van, sima tranzisztoros kimenet nem bírja.

Ugyanígy van bekötve a tetőablak is. Így működik. :)

Még egy kérdés átfúrtad a csatin a 6.odik szálnak a helyet és úgy raktad, be?

Mert mint néztem fröcsöntött műanyagban vannak a kábelek és 6.dik kábelnél nincs lyuk!

Nem tudom, milyen értelmes illetve kulturált módon tudnám megoldani?

Link to comment
Megosztás:

Még egy kérdés átfúrtad a csatin a 6.odik szálnak a helyet és úgy raktad, be?

Mert mint néztem fröcsöntött műanyagban vannak a kábelek és 6.dik kábelnél nincs lyuk!

Nem tudom, milyen értelmes illetve kulturált módon tudnám megoldani?

Nem műanyag, gumi. Átböktem egy csavarhúzót a helyén, és utánatoltam a madzagot :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Valaki megtudná mondani, hogy ECU cserénél melyik sorozatszámot vagy betüt kell nézni, vagy az a lényeg, hogy ugyanaz az évjárat legyen??

Azt kell nézni, hogy milyen motorhoz kell. Tehát a motorkód szükséges ami a forgalmidban van. Meg talán az évjárat. Az enyémbe Vectráét tettünk két éve. Csak a calibrálásnál a Vectrát kell választani, nem Astrát. Immoval együtt cserélték, azt is adták hozzá 25-ért csakompúder :)

Link to comment
Megosztás:

Azt kell nézni, hogy milyen motorhoz kell. Tehát a motorkód szükséges ami a forgalmidban van. Meg talán az évjárat. Az enyémbe Vectráét tettünk két éve. Csak a calibrálásnál a Vectrát kell választani, nem Astrát. Immoval együtt cserélték, azt is adták hozzá 25-ért csakompúder :)

Milyen kalibrálásra gondolsz??

Link to comment
Megosztás:

Beszerelés után csatlakozott műszerrel a biztosítéktáblára és a műszerével állította be. Mert a bontott ECU Vetrából származott és átkellett írni Astrára. Enny...

Az enyém astrárol van és azért gondolom nem kell kalibrálni, viszont csak 93-as évjárat. (az még nem olyan negy tudású)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! :)

A következő a problémám:

C16NZ F-es Opel Astránkkal 4-5 órás folyamatos, autópályás utazás után megállunk pl. tankolni, majd mikor szeretném beindítani és továbbmenni - hosszantartó, vontatott indítás után indul be. Az indítás során a visszajelző lámpák elhalványodnak és a hang is nagyon vontatott, alig tekeri. Kisebb utazás vagy kevés kilométer után nem jelentkezik.

Hozzáteszem elég öreg az aksi, szerintetek lehet ez a probléma? Vagy nem tölt jól az autó?

2-3 óra állás után meg normálisan indul.

Várom véleményeteket!

Előre is köszönet

Jan

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! :)

A következő a problémám:

C16NZ F-es Opel Astránkkal 4-5 órás folyamatos, autópályás utazás után megállunk pl. tankolni, majd mikor szeretném beindítani és továbbmenni - hosszantartó, vontatott indítás után indul be. Az indítás során a visszajelző lámpák elhalványodnak és a hang is nagyon vontatott, alig tekeri. Kisebb utazás vagy kevés kilométer után nem jelentkezik.

Hozzáteszem elég öreg az aksi, szerintetek lehet ez a probléma? Vagy nem tölt jól az autó?

2-3 óra állás után meg normálisan indul.

Várom véleményeteket!

Előre is köszönet

Jan

Akár akku probléma is lehet, ha áramtalanítod pár órára, lehet pihen kicsit, és ezért indul!

De azért a töltésre is rá lehetne nézni!

Meg a testvezetékeket átnézni!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! X16XEL motoron szántam rá magam AGR + fojtószelep tisztításra (úgy néz ki ez az első alkalom Astrám eddigi életében).

Az lenne a kérdésem, hogy a pillangószelep tengelyének a végén található elektronika az helyzetjeladó-e, ha igen lehet-e valahogy ellenőrizni (pl. kimérni, ha csak egy változtatható ellenállás), ha nem az akkor vajon mi és hogy lehet ellenőrizni? Az alapjárati motort hogy lehet ellenőrizni?

Alapvetően azért szántam rá magam, mert hidegen alig indult be és utána is kb. 3000 fordulaton pörgette a motort, ha kis gázzal indítom akkor kicsit könnyebben indul és az alapjárat is normális, bár indítás után mindig, leesik a fordulat "éppencsakhogylenemállok"-ra és onnan áll vissza normálisra.

Lebotás közben találtam még pár dolgot amikről nem tudom mik lehetnek:

1. a vákuumkamra oldalára csavarozott szelep "Delco Remy" felirattal

2. még egy "90466214" számú szelep a felső-szívócső alatt

3. ez meg kicsoda és mit keres itt???

Ez az utolsó 3 dolog persze csak kíváncsiság :)

Image00001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Bocsi a sok kérdezősködésért, de még az jutott eszembe, hogy mostanában a rádió, csak a slusszkulcs "I" állásában működik, de gyújtásra téve ill. a indítás után elhallgat, ha feszegetem a kulcsot néha felvillan a rádió, de aztán megint kikapcsol...van erre esetleg megoldás a gyújtáskapcsolócserén kívül?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Bocsi a sok kérdezősködésért, de még az jutott eszembe, hogy mostanában a rádió, csak a slusszkulcs "I" állásában működik, de gyújtásra téve ill. a indítás után elhallgat, ha feszegetem a kulcsot néha felvillan a rádió, de aztán megint kikapcsol...van erre esetleg megoldás a gyújtáskapcsolócserén kívül?

Köszi!

Nekem direktre van kötve a rádió, így akár jár a motor, akár nem, az mindig működik :)

Link to comment
Megosztás:

Bocsi a sok kérdezősködésért, de még az jutott eszembe, hogy mostanában a rádió, csak a slusszkulcs "I" állásában működik, de gyújtásra téve ill. a indítás után elhallgat, ha feszegetem a kulcsot néha felvillan a rádió, de aztán megint kikapcsol...van erre esetleg megoldás a gyújtáskapcsolócserén kívül?

Köszi!

Volt hasonlóm. Vastagon megkínáltam kontakt spray-vel. Azóta jó. De vedd le az aksi sarut, hogy nyugodtan meg tudd járatni a kulcsot a "zárban".

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.