Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nos megtaláltam mindent behúztam a vezetéket, elvileg minden jó ,de mégsem.

Ugyanis a fordulatszámmérő meg se mozdul. Az óra biztosan jó mert működő kocsiból való.A vezeték biztosan nem szakadt amit behúztam mert szakadásvizsgálóval megnéztem ,vagy ezerszer.

Próbáltam visszakövetni a zöld gyári vezetéket ,hogy hová megy de eddig sikertelenül. Azt esetleg tudja valaki ,hogy hol lehet a másik vége?

Milyen motoros milyen autóból van az órád?

Link to comment
Megosztás:

x16xel-ből,és a W szá is stimmel.

Elvileg a zöld kábel a fordulatszám jel, ha minden igaz. Én onnan vittem tovább. Viszont van ott még egy vezeték aminek nincs folytatása. Az mi lehet?

jaja zöld szokott lenni. amúgy a szögletes 3X3 as fekete csatiból vetted le a jelet? ha igen akkor a középső aminek nincsa folytatsa az a fogyasztás jel az ECU tól menne a MID kijelződbe, (ha volna)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt hiszem megtaláltam a hibát.Rákérdeztem még egyszer attól akitől vettem az órát,hogy biztos hogy benzines autóból való,és kibökte hogy nem.

Tehát meg lettem vezetve. :-(

Akkor valószínűleg zért nem mér a fordulatszámmérő,mert nem megfelelő jelet kap?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt hiszem megtaláltam a hibát.Rákérdeztem még egyszer attól akitől vettem az órát,hogy biztos hogy benzines autóból való,és kibökte hogy nem.

Tehát meg lettem vezetve. :-(

Akkor valószínűleg zért nem mér a fordulatszámmérő,mert nem megfelelő jelet kap?

Ez igy van. Ugyanis a dieseles a generatortol kapta a jelet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt hiszem megtaláltam a hibát.Rákérdeztem még egyszer attól akitől vettem az órát,hogy biztos hogy benzines autóból való,és kibökte hogy nem.

Tehát meg lettem vezetve. :-(

Akkor valószínűleg zért nem mér a fordulatszámmérő,mert nem megfelelő jelet kap?

sanszos, de azért az viszonylag feltűnő tulajdonsága a dízel órának hogy 6000-nél vége van a skálának :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Helo. Új vagyok és segítséget kérnék.

Uncsitesom vett egy f astrát. 93-as 5 ajtós. Motor lett benne cserélve, mert a régi motornál volt egy lámpa ami világított, egy sárga motorjelző. Főtengelycsapágyas volt a motor így az egész cserélve lett. Szóval be lett rakva a motor, és a lámpa világít, az AC nem megy (nem fecskendezi az anyagot a karbiba) és nem indul az autó. Aztán egyszercsak beindul és megy. Másnap megy vele, másodi harmadik indításnál megint nem indul, és világít a lámpa ( gyújtás rá, kialszik és fellvillan megint). Mi lehet a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Helo. Új vagyok és segítséget kérnék.

Uncsitesom vett egy f astrát. 93-as 5 ajtós. Motor lett benne cserélve, mert a régi motornál volt egy lámpa ami világított, egy sárga motorjelző. Főtengelycsapágyas volt a motor így az egész cserélve lett. Szóval be lett rakva a motor, és a lámpa világít, az AC nem megy (nem fecskendezi az anyagot a karbiba) és nem indul az autó. Aztán egyszercsak beindul és megy. Másnap megy vele, másodi harmadik indításnál megint nem indul, és világít a lámpa ( gyújtás rá, kialszik és fellvillan megint). Mi lehet a probléma?

Úgy tudom a villogó sárga lámpics akkor szokott előfordulni ha az immó (indításgátló) carakodik. Bent van a kulcsban a csip, illetve nem 2 kulcsal próbálkoznak?

Link to comment
Megosztás:

Úgy tudom a villogó sárga lámpics akkor szokott előfordulni ha az immó (indításgátló) carakodik. Bent van a kulcsban a csip, illetve nem 2 kulcsal próbálkoznak?

Egy sima kulcs van hozzá, a másik az ajtóké. A sárga motorjelző lámpa először elalszig azt egy szempillantás alatt megint világít, és akkor nem indul. Gondolod hogy van benne immo?

Ha ez lehet a gond, ugye van egy donorautó, abból mit rakjunk át a komplett gyújtáskapcsolót?

Link to comment
Megosztás:

Egy sima kulcs van hozzá, a másik az ajtóké. A sárga motorjelző lámpa először elalszig azt egy szempillantás alatt megint világít, és akkor nem indul. Gondolod hogy van benne immo?

Hát a kulcson látszik hogy sima mezei vagy csipp van benne..de megpróbálhatod ezt is:http://www.opel-magazin.hu/technika/szereld-magad/152/427-hibakod-leolvasas.html

Link to comment
Megosztás:

Helo. Új vagyok és segítséget kérnék.

Uncsitesom vett egy f astrát. 93-as 5 ajtós. Motor lett benne cserélve, mert a régi motornál volt egy lámpa ami világított, egy sárga motorjelző. Főtengelycsapágyas volt a motor így az egész cserélve lett. Szóval be lett rakva a motor, és a lámpa világít, az AC nem megy (nem fecskendezi az anyagot a karbiba) és nem indul az autó. Aztán egyszercsak beindul és megy. Másnap megy vele, másodi harmadik indításnál megint nem indul, és világít a lámpa ( gyújtás rá, kialszik és fellvillan megint). Mi lehet a probléma?

Ha világított a sárga lámpa, az biztos nem a főtengely csapágy miatt volt. És azért meg nem kell motort cserélni, csak ha totál sz*r volt egyébként is.

Ki kéne olvasni a hibakódot, ja és elvinni egy normális autószerelőhöz. Mert itt senki sem tud távgyógyítani...

Link to comment
Megosztás:

Ha világított a sárga lámpa, az biztos nem a főtengely csapágy miatt volt. És azért meg nem kell motort cserélni, csak ha totál sz*r volt egyébként is.

Ki kéne olvasni a hibakódot, ja és elvinni egy normális autószerelőhöz. Mert itt senki sem tud távgyógyítani...

Értem. nem a lámpa miatt lett cserélve a motor hanem a főtengely csapágy miatt. a donor meg ingyen volt blokkal együtt és az legalább jó. Ezért cseréltük ki cakk pack.

A hibakódosat kipróbáljuk majd. azt köszönöm. Ha netalán tudtok még valami okot hogy mi lehet írjatok azt megköszönöm. De mondom csak akkor nem tol üzemanyagot a karbiba mikor világít a lámpa. ha elalszik meg minden szó nélkül. Már csináltuk azt hogy az ecu-ról csati le-vissza és elindult, lehet hogy véletlen.

Link to comment
Megosztás:

Értem. nem a lámpa miatt lett cserélve a motor hanem a főtengely csapágy miatt. a donor meg ingyen volt blokkal együtt és az legalább jó. Ezért cseréltük ki cakk pack.

A hibakódosat kipróbáljuk majd. azt köszönöm. Ha netalán tudtok még valami okot hogy mi lehet írjatok azt megköszönöm. De mondom csak akkor nem tol üzemanyagot a karbiba mikor világít a lámpa. ha elalszik meg minden szó nélkül. Már csináltuk azt hogy az ecu-ról csati le-vissza és elindult, lehet hogy véletlen.

Az ECU a régi vagy az is át lett rakva?

Link to comment
Megosztás:

Az ECU a régi vagy az is át lett rakva?

a régi mért? átrakjuk? a donor nem f astra hanem corsa amúgy......de ugyazaz minden benne majdnem..a motor miliméterre ugyanaz, még kinézetre is, szerelő mondta hogy ugyanaz a motor van mindegyikben, lehet cserélni, még a motorkódja is majdnem ugyanaz.

Link to comment
Megosztás:

Értem. nem a lámpa miatt lett cserélve a motor hanem a főtengely csapágy miatt. a donor meg ingyen volt blokkal együtt és az legalább jó. Ezért cseréltük ki cakk pack.

A hibakódosat kipróbáljuk majd. azt köszönöm. Ha netalán tudtok még valami okot hogy mi lehet írjatok azt megköszönöm. De mondom csak akkor nem tol üzemanyagot a karbiba mikor világít a lámpa. ha elalszik meg minden szó nélkül. Már csináltuk azt hogy az ecu-ról csati le-vissza és elindult, lehet hogy véletlen.

Hát ha biztos vagy benne, hogy az AC nem jó, akkor ne csodálkozz, ha nem indul. :D Csere.

Azért még próbáljátok ki, hogy lehúzzátok a levegőszívó csövet és indítózás közben befújtok egy kis féktisztítót a szívónyílásba. Ha beindul motor, akkor 99%, hogy AC baja van.

Link to comment
Megosztás:

a régi mért? átrakjuk? a donor nem f astra hanem corsa amúgy......de ugyazaz minden benne majdnem..a motor miliméterre ugyanaz, még kinézetre is, szerelő mondta hogy ugyanaz a motor van mindegyikben, lehet cserélni, még a motorkódja is majdnem ugyanaz.

Egyébként most már elárulhatnád végre azt a motorkódot... :)

Link to comment
Megosztás:

Közben már nekem is feltünt.

Tehát van egy eladó diesel km órám. :-) W 1102 rajtszámmal.

Vagy csere benzinesre.

És ha az ember behúzza a vezetéket a generátorról, úgyis 6.2 nél már tilt a motor, különben is nem illik már kihúzatni ...

Link to comment
Megosztás:

lassan kötelezövé kéne tenni, hogy aláírásban (is) ott legyen a motorkód, így elég találgatós a dolog...

már annyira megszokott, hogy a hiba kitalálás elött, azt is meg kell fejteni, hogy egyáltalán milyen motorról van szó, hogy már semmi kihívás nem lenne benne :D egy pár hónapja volt egy jóember, akitöl volt képem megkérdezni, hogy egyáltalán dízel vagy benzines autóról beszélünk, de ott is én voltam a kötözkös g.ci :lol:
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.