Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

személy szerint én is megcsináltam rendesen tüskékkel a el. tükröt is meg a el. ablakot is, meg se fordult fejemben átfúrni

persze az is igaz, hogy hasznom csak eccer volt belőle, mikor levettem az ajtót megnézni, mit lehet csinálni a lógással

sztem a igényesség nincs az iskolai végzettséggel arányban

az más kérdés, hogy másnak lehet(!) én is átfúrtam volna, ha meg ebből élnék a 10.nél sztem majdnem biztos

szavazás meg komolyan kár hogy nincs, mert akkor fel lehetne tenni olyan értelmes kérdéseket, hogy pl "Melyik fékbetét a jobb?"

aztán, akkor nem kérdeznék meg 3 havonta....

Link to comment
Megosztás:

Én cseréltem a teljes vezeték köteget, de így is kellett némi tüskézés... :) Itt tenném hozzá, hogy bontóból a vezeték köteg beszerezhető fillérekért, és az ülések, illetve a szőnyegek kivétele után szinte percek alatt cserélhető. Az ülés ki-be meg vezeték köteg csere kb 90 perc volt úgy, hogy a hátramenő zsinórokat is lebontottam, meg a tankról is lehúztam... 90 perc alatt lett fullos kábelköteg beépítve, és nem kell az ajtóban szopni az eltört vezetékekkel. Egyébként a hátsóajtó kábelkötege a legjobb példa arra, hogy törik a kábel...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár oldallal előrébb már kérdeztem, de nem jött rá válasz, megpróbálom ismét, hátha valaki megszán egy válasszal!

92-es Caravanom van!

Sikerült bele szereznem majd az itt található leírásnak köszönhetően bekötnöm egy BC-t!

Viszont az autómban sosem volt külső hőmérséklet jeladó!

Hogyan tudnám ezt pótolni és bekötni?

Tudnátok ebben segíteni? Esetleg egy bekötési rajz vagy valaki már készített útólagosan ilyet?

Köszönöm szépen előre is!

Link to comment
Megosztás:

Mennyire gyakori hogy le kell venni az ajtót? :icon1: Amúgy nekem majd pont le kell vennem a lógás miatt. :blush:

Nekem is le kell vennem hamarosan, mert le lesz fújva a jobb oldali ajtó.

A balt is vettem már le, mert állítottam a zsanérokon.

Link to comment
Megosztás:

Azt meg tudja valaki mondani, hogy Astra F-nél a középső kijelző honnan kapja a folytonos áramot? A kocsi leállítása után néha megszűnik a tápellátása, és a világítás bekapcsolására visszajön. De előfordul olyan is, hogy szállok be a kocsiba, és az ajtó becsapása után magától bekapcsol - ilyenkor kap ismét tápot. Az idegesítő ebben az, hogy folyton lenullázza magát. Néha egy-két napig semmi baja nincsen, aztán egyszer csak megint elveszti az áramot. Legutóbb, mikor szintén elsötétült, megcsapkodtam a biztosítéktáblát, és (kinullázva) visszajött rá az áram.
Szóval, valami érintkezési hibája van, de nem a kijelzőnél, hanem valahol a drót másik végén. De hová csatlakozik, honnan kapja a folyamatos pozitívot?
Link to comment
Megosztás:

Azt meg tudja valaki mondani, hogy Astra F-nél a középső kijelző honnan kapja a folytonos áramot? A kocsi leállítása után néha megszűnik a tápellátása, és a világítás bekapcsolására visszajön. De előfordul olyan is, hogy szállok be a kocsiba, és az ajtó becsapása után magától bekapcsol - ilyenkor kap ismét tápot. Az idegesítő ebben az, hogy folyton lenullázza magát. Néha egy-két napig semmi baja nincsen, aztán egyszer csak megint elveszti az áramot. Legutóbb, mikor szintén elsötétült, megcsapkodtam a biztosítéktáblát, és (kinullázva) visszajött rá az áram.
Szóval, valami érintkezési hibája van, de nem a kijelzőnél, hanem valahol a drót másik végén. De hová csatlakozik, honnan kapja a folyamatos pozitívot?

Nálam a kijelzőben tört el a forrasztás, és kocogtatás után visszajött. Elég erőteljesen kellett kocogtatni. Valószínűleg nálad is valami hasonló lehet, mert az ajtó csapódás hatására pillanatra megszűnik az áramellátás, majd visszajön. Ha az akkut leveszed, és visszateszed, ugyan így reagál! A fix működtető vezeték lábának forrasztása okozza. Fejből nem ugrik be melyik az, de utána nézek. Máshol nem valószínű, hogy gond lenne, mert több dologgal van 1 biztin, és más is szórakozna. Egyébként zömében a panelról törik el a forrasz. A rázkódás ugye arra hat leginkább, mint a vezetékekre, mert a panelen van egy merev cstlakozó, amit egy kábelsúlya húz, ráadásul a rádió csere-ber miatt is elég gyakori, hogy kap egy kis rántást.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Azon mit tudtál állítani?

Jó öreg kalapács csodákra képes :)

Azért kellett állítanom rajta, mert túl kinyílott, korábban valószínűleg kicsapta a szél és kifeszült az ajtó, meg is horpasztotta, illetve a Swing (Corsa B) emblémán is látszik.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, akkor meg fogom nézni!


Nálam a kijelzőben tört el a forrasztás, és kocogtatás után visszajött. Elég erőteljesen kellett kocogtatni. Valószínűleg nálad is valami hasonló lehet, mert az ajtó csapódás hatására pillanatra megszűnik az áramellátás, majd visszajön. Ha az akkut leveszed, és visszateszed, ugyan így reagál! A fix működtető vezeték lábának forrasztása okozza. Fejből nem ugrik be melyik az, de utána nézek. Máshol nem valószínű, hogy gond lenne, mert több dologgal van 1 biztin, és más is szórakozna. Egyébként zömében a panelról törik el a forrasz. A rázkódás ugye arra hat leginkább, mint a vezetékekre, mert a panelen van egy merev cstlakozó, amit egy kábelsúlya húz, ráadásul a rádió csere-ber miatt is elég gyakori, hogy kap egy kis rántást.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismerősöm vett egy F Astrát,és az a gond,hogy az üzemanyag és a hűtővíz mutatója nem megy vissza teljesen. Akkor sem ha órákat áll a kocsi.

Volt is ebből gond már,mert kifogyott a benzin,pedig még a piros sáv tetejénél volt a mutató. Szerintetek lehet ezzel kezdeni valamit?

Link to comment
Megosztás:

Jó öreg kalapács csodákra képes :)

Azért kellett állítanom rajta, mert túl kinyílott, korábban valószínűleg kicsapta a szél és kifeszült az ajtó, meg is horpasztotta, illetve a Swing (Corsa B) emblémán is látszik.

ja értem

nekem lefelé lóg, én ott nem tudtam tenni semmit vele, mert a lik kopott ki, hiába cseréltem csapszeget

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismerősöm vett egy F Astrát,és az a gond,hogy az üzemanyag és a hűtővíz mutatója nem megy vissza teljesen. Akkor sem ha órákat áll a kocsi.

Volt is ebből gond már,mert kifogyott a benzin,pedig még a piros sáv tetejénél volt a mutató. Szerintetek lehet ezzel kezdeni valamit?

Akkor sem ha leveszi az akkusarut?

Link to comment
Megosztás:

Akkor sem ha leveszi az akkusarut?

Ez nagyon jó kérdés. Ezt még nem próbáltuk. A gyári rádió, ha leveszem a sarut elfelejti a kódot?Csak mert nincs meg hozzá a kártya.Mert ha leveszem a sarut és visszamegy a mutató,akkor szerinted mi lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismerősöm vett egy F Astrát,és az a gond,hogy az üzemanyag és a hűtővíz mutatója nem megy vissza teljesen. Akkor sem ha órákat áll a kocsi.

Volt is ebből gond már,mert kifogyott a benzin,pedig még a piros sáv tetejénél volt a mutató. Szerintetek lehet ezzel kezdeni valamit?

ja akkusaru le, ha úgy is fent van, akkor mechanikusan kell állítani rajta

ha úgy lemegy, akkor le kell húzni a hőm.gomba csatit ha úgyse megy le akkor fesz.stab az órában

mondjuk fura hogy mind2 eccere sz@r, de az tanknál mondhatni, hogy "normális" hogy csal

NEM lehet, hogy órát cseréltek benne? hány km van benne?

nem mintha azé szét kéne szedni az órát, de hát a fene tudja

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Hol találom a lámpa égvefelejtős csipogót? Már többször égve hagytam a lámpát, ma le is merült az akksim. mostanában, csak elvétve sípol.

Vagy tehetek bele boltban kapható csipogót? Be lehet ugy kötni, hogy ne az ajtónyitáskor jelezzen, hanem ha leveszem a gyujtást?

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Hol találom a lámpa égvefelejtős csipogót? Már többször égve hagytam a lámpát, ma le is merült az akksim. mostanában, csak elvétve sípol.

Vagy tehetek bele boltban kapható csipogót? Be lehet ugy kötni, hogy ne az ajtónyitáskor jelezzen, hanem ha leveszem a gyujtást?

Köszi.

Biztitáblába van felül. Bal felső 6db relénél a jobb alsó.

Link to comment
Megosztás:

Relészerűen néz ki, 94-előttieken sípol utánna szirénázik...most már az enyém is. :D Bent kéne hogy legyen a tiédben is lehet csak rossz.

Benne van persze, csak mostanában nem sipol. Ugy emlékszem, ajtónyitáskor kezdett el sipolni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.