Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Ez valami előtét ellenállásnak néz ki, amit valószínűleg a menetszél hűt. Nálam ilyen nincsen! Lehet régebbi Astránál van ilyen, így hülyeséget nem akarok írni, de véleményem szerint nem gyári.

Kétsebességes hűtőventillátor előtétellenállása. Hasonlóan működik, mint a fűtőventinél.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv.Volt tegnap egy injektor takarításom,minden összerakva ahogy kell,és most a következő gondom lett: hidegen nincs abszolult alapjárat,csak ha egy kis csövet lehúzok.Linken látható,hogy melyikről is van szó.Olyankor szépen jár a motor.Meleg motornál van alapjárat,ha visszadugom a csövet akkor is,de mihelyst a helyére kerül,hallhatóan sokkal kisebb az alapjárata.Menet közben nem érezhető változás,hibajelzés nincs. https://plus.google....3329?banner=pwa

Link to comment
Megosztás:

Sosem láttam még ilyet, nem tudom mi lehet. :rolleyes:

Megtaláltam a hőmérő szenzort :) csak úgy lógott behajtogatva a lökhárító belsejébe :) És le is volt törve az egyik befogató lába. holnap veszek, kíváncsi leszek h jó lesz e a hőmérő. még ha nem is tudom majd befogatni a helyére, de gondolom ha rádugom a csatira már akkor is működnie kell.

Köszönöm a segítséget. :)

Attila :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Üdv.Volt tegnap egy injektor takarításom,minden összerakva ahogy kell,és most a következő gondom lett: hidegen nincs abszolult alapjárat,csak ha egy kis csövet lehúzok.Linken látható,hogy melyikről is van szó.Olyankor szépen jár a motor.Meleg motornál van alapjárat,ha visszadugom a csövet akkor is,de mihelyst a helyére kerül,hallhatóan sokkal kisebb az alapjárata.Menet közben nem érezhető változás,hibajelzés nincs. https://plus.google....3329?banner=pwa

Meg lett a hiba,fordítva tettem vissza az egyik tömítést.Így már szépen megy a vas,de cserébe kaptam egy új hibakódot:

Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage

42 Erősítő vezérlőjel, hengerek 1. és 4. (közvetlen gyújtásrendszer (DIS)) Nagyfeszültségű

Ha jól sejtem,akkor a gyújtásmodulommal lesz gond?

Link to comment
Megosztás:

Meg lett a hiba,fordítva tettem vissza az egyik tömítést.Így már szépen megy a vas,de cserébe kaptam egy új hibakódot:

Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage

42 Erősítő vezérlőjel, hengerek 1. és 4. (közvetlen gyújtásrendszer (DIS)) Nagyfeszültségű

Ha jól sejtem,akkor a gyújtásmodulommal lesz gond?

A C16NZ nem is DIS gyújtásos...

Link to comment
Megosztás:

Meg lett a hiba,fordítva tettem vissza az egyik tömítést.Így már szépen megy a vas,de cserébe kaptam egy új hibakódot:

Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage

42 Erősítő vezérlőjel, hengerek 1. és 4. (közvetlen gyújtásrendszer (DIS)) Nagyfeszültségű

Ha jól sejtem,akkor a gyújtásmodulommal lesz gond?

Azzal lesz gond, csak rossz táblázatot néztél

vezeték átnézés, tisztítás, kontakt ellenőrzés

ha venni kell, Hellát ne

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Azzal lesz gond, csak rossz táblázatot néztél

vezeték átnézés, tisztítás, kontakt ellenőrzés

ha venni kell, Hellát ne

Táblázatot megnéztem újra,és jót néztem.Levettem az osztófejet,megnéztem mindent,látszólag rendben vannak a vezetékek is.Biztos ami biztos alapon fizukor veszek egyet.Hideg motornál kb 2-3 perc alapjáraton való járás után dobja a hibát.Üzemmeleg motornál nincs hibajelzés.Mobiletron márkájút néztem,esetleg erről akad valakinek infója,hogy milyen megbízható?

Módosítva : zoli083
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Megvettem az új külső hőmérő szenzort, ami most már jelzi is a hőmérőt. DE végignéztem az összes lehetséges helyet amit itt olvastam, hogy hova is kell bepattintani, de nem látom, ill nem találom :(

Megnéztem alul, felül, oldalt.

a műanyag részben nincs olyan hely ahová az a kis kör alakú bigyót be tudnám pattintani :(

Ebben is kérném a segítségetek!

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Megvettem az új külső hőmérő szenzort, ami most már jelzi is a hőmérőt. DE végignéztem az összes lehetséges helyet amit itt olvastam, hogy hova is kell bepattintani, de nem látom, ill nem találom :(

Megnéztem alul, felül, oldalt.

a műanyag részben nincs olyan hely ahová az a kis kör alakú bigyót be tudnám pattintani :(

Ebben is kérném a segítségetek!

Köszönöm

1370842-20140226-GAgYOZ.jpg

Ott a helye...ugye ez a lökhárító a képen fejjel lefele van.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm :) Akkor ha jól gondolom kilóg lefelé az a kis pöcök?

Látom ! lementem megnézni. De szerintem ezen tágítottak, mert jóval nagyobb mint kellene lennie, és látszik is h nagyobbították már. Esetleg ha lehetnék pofátlan, megmérnéd pontosan h mekkora új lyukat fúrjak oda. ?

Link to comment
Megosztás:

Látom ! lementem megnézni. De szerintem ezen tágítottak, mert jóval nagyobb mint kellene lennie, és látszik is h nagyobbították már. Esetleg ha lehetnék pofátlan, megmérnéd pontosan h mekkora új lyukat fúrjak oda. ?

12miliméternek mértem, de látni kellett volna a szomszéd arcát amikor a kocsi alá befeküdtem a tolómércével... :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudnátok nekem abban segíteni, hogy 1997- es f Astramban hol találom a hőmérséklet jeladót? Ugyanis az a probléma adódott, hogy a vízhőmérséklet jelző nem mutat semmit és a motor térben van egy leszakadt kábel, amely testelés hatására a vízhőmérséklet jelző elkezd működni úgy, hogy folyamatosan 120 C° mutat. Valószínű, hogy ezt a leszakadt kábelt kellene a megfelelő helyre visszailleszteni, hogy a valós értéket mutassa a vízhőmérséklet jelző, sokat segítene, ha valaki tudna mellékelni egy rajzot a kábel pontos helyét illetően.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Tibo.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Megvettem az új külső hőmérő szenzort, ami most már jelzi is a hőmérőt. DE végignéztem az összes lehetséges helyet amit itt olvastam, hogy hova is kell bepattintani, de nem látom, ill nem találom :(

Megnéztem alul, felül, oldalt.

a műanyag részben nincs olyan hely ahová az a kis kör alakú bigyót be tudnám pattintani :(

Ebben is kérném a segítségetek!

Köszönöm

én is kerestem sokat.....de ott volt :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Egy olyan problémám lenne, hogy nemrégiben vettem 1 f astrát (x14nz), és felfigyeltünk rá hogy benzines lévén dízelhez való fordulatszámmérő van benne, ami 6000-ig van skálázva. Kicseréltem az óracsoportot belevalóra, ami 7000-ig skálázott, de a fordulatszámmérő hülyeséget mutatott (hol kiakadt teljesen, hol lement 0-ra) Utólag kiderítettem, hogy a generátorhoz volt kivezetve a 8-as pin csatlakozója. Tegnap bekötöttem úgy, ahogy az itt található leírás mutatja (8-as pint az anyós ülésnél a szürke csatlakozó "üres" vezetékéhez), de így sem mér jól. Kb 1800-ig felmegy a mutató, és annál feljebb nem. Alatta úgy ahogy működik, de ott sem pontos, van hogy akkor is leesik 0-ra. De leginkább 1800-on áll a mutató.

Tud valaki valami tippet adni hogy mi lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudnátok nekem abban segíteni, hogy 1997- es f Astramban hol találom a hőmérséklet jeladót? Ugyanis az a probléma adódott, hogy a vízhőmérséklet jelző nem mutat semmit és a motor térben van egy leszakadt kábel, amely testelés hatására a vízhőmérséklet jelző elkezd működni úgy, hogy folyamatosan 120 C° mutat. Valószínű, hogy ezt a leszakadt kábelt kellene a megfelelő helyre visszailleszteni, hogy a valós értéket mutassa a vízhőmérséklet jelző, sokat segítene, ha valaki tudna mellékelni egy rajzot a kábel pontos helyét illetően.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Tibo.

Piros nyil ha ilyen motorod van:

1372842-20140227-RzE9e0.jpg

Üdv!

Egy olyan problémám lenne, hogy nemrégiben vettem 1 f astrát (x14nz), és felfigyeltünk rá hogy benzines lévén dízelhez való fordulatszámmérő van benne, ami 6000-ig van skálázva. Kicseréltem az óracsoportot belevalóra, ami 7000-ig skálázott, de a fordulatszámmérő hülyeséget mutatott (hol kiakadt teljesen, hol lement 0-ra) Utólag kiderítettem, hogy a generátorhoz volt kivezetve a 8-as pin csatlakozója. Tegnap bekötöttem úgy, ahogy az itt található leírás mutatja (8-as pint az anyós ülésnél a szürke csatlakozó "üres" vezetékéhez), de így sem mér jól. Kb 1800-ig felmegy a mutató, és annál feljebb nem. Alatta úgy ahogy működik, de ott sem pontos, van hogy akkor is leesik 0-ra. De leginkább 1800-on áll a mutató.

Tud valaki valami tippet adni hogy mi lehet a gond?

Úgy rémlik világoszöld a kábel amit meg kellett hosszabbítani az óráig......

Link to comment
Megosztás:

Igen, itt van egy világoszöld is a 2-es helyen, de az folytatódik. Nekem az 5-ös helyen nem folytatódott a barna-fekete, azt hoszabbítottam meg.

Akkor inkább a világoszöldre kössem rá a kábelt?

Hát én úgy emlékszem a világoszöldet kötöttem be, de azért várja amíg valaki megerősítt, ha más nem holnap délelőtt megnézem.

Link to comment
Megosztás:

Astra Fbe sima fényszóró helyett elektromosan állítható beszerelése.

Ez megy halandónak is vagy csak szerelőnek is. Szívesen bütykölök, meg minden. Eddig kicseréltem benne némi segítséggel igaz a motorblokkot. De ezt nem tudom mekkora feladat villamosságilag. Tehát a kérdés: Valaki csinált már ilyet és tud e benne távsegíteni?

Link to comment
Megosztás:

Hát én úgy emlékszem a világoszöldet kötöttem be, de azért várja amíg valaki megerősítt, ha más nem holnap délelőtt megnézem.

Igen, zöld.

1372960-20140227-D6TI12.jpg

Astra Fbe sima fényszóró helyett elektromosan állítható beszerelése.

Ez megy halandónak is vagy csak szerelőnek is. Szívesen bütykölök, meg minden. Eddig kicseréltem benne némi segítséggel igaz a motorblokkot. De ezt nem tudom mekkora feladat villamosságilag. Tehát a kérdés: Valaki csinált már ilyet és tud e benne távsegíteni?

Elég sok autóban ki van kábelezve, ott van a vakdugó alatt a kapcsoló aljzata, és a motortérben a fényszórók mögött 1-1 3-pines csati, nézd meg, hátha.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.