Crea Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Sziasztok! Bár én itt kakukktojás vagyok mert egy alfa 159-et birtoklok, de jelentős mennyiségü infot szereztem a Ti forumotokról az autommal/gázositással kapcsolatban. Ugyanis az autó jelentős része GM :) A motorom konkrétan egy Z18XER az utolsó csavarig :) Napokban meggázositottam Páhiban. Tökéletesen elégedett vagyok vele. Semmilyen teljesitménycsökkenést nem tapasztaltam, nagyon kulturált az egész rendszer. Eddig 9,5-10 literes fogyasztásom volt, ez most felugrott 10.6 ra, ami annyira nem jelentős. benzinnel 40 Ft/km jártam el ezzel pedig 28 ami ugyebár nem mindegy :) Karbantartással kapcsolatban a szelephézag ellenörzésre hivták fel a figyelmemet. Felső szelepkenést esetemben nem tartották indokoltnak. Szelephézagokat leelenöriztük 2 szelepnél +0.01 eltérés volt, ez elvileg nem okoz gondot mert gázüzemben esetleg csökenni fog a hézag. 15 ezres olajcserénél azért mindig leellenörizzük :) ha lesznek tapasztalataim majd leirom őket, hátha segit néhány Z18XER-es "motortársnak" :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június1, 2014 Megoszt Elküldve Június1, 2014 Sziasztok! Bár én itt kakukktojás vagyok mert egy alfa 159-et birtoklok, de jelentős mennyiségü infot szereztem a Ti forumotokról az autommal/gázositással kapcsolatban. Ugyanis az autó jelentős része GM :) A motorom konkrétan egy Z18XER az utolsó csavarig :) Napokban meggázositottam Páhiban. Tökéletesen elégedett vagyok vele. Semmilyen teljesitménycsökkenést nem tapasztaltam, nagyon kulturált az egész rendszer. Eddig 9,5-10 literes fogyasztásom volt, ez most felugrott 10.6 ra, ami annyira nem jelentős. benzinnel 40 Ft/km jártam el ezzel pedig 28 ami ugyebár nem mindegy :) Karbantartással kapcsolatban a szelephézag ellenörzésre hivták fel a figyelmemet. Felső szelepkenést esetemben nem tartották indokoltnak. Szelephézagokat leelenöriztük 2 szelepnél +0.01 eltérés volt, ez elvileg nem okoz gondot mert gázüzemben esetleg csökenni fog a hézag. 15 ezres olajcserénél azért mindig leellenörizzük :) ha lesznek tapasztalataim majd leirom őket, hátha segit néhány Z18XER-es "motortársnak" :) Fogyasztásban LPG-vel 10-20% plusz fogyasztással kell számolni, plusz benzin, amíg be nem melegszik. ;) Nekem ez kb meg is van, főleg ha az indulások benzin fogysztását is beleszámoljuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalAstra Elküldve Június5, 2014 Megoszt Elküldve Június5, 2014 Utánajártam Bárdiban a szűrőknek, a gázszelepbe a szűrő az megvan, kb. harmad áron, mint a már említett cégnél, a gázfázisú szűrőt viszont nem találja az autósboltos... Nekem 14/14 csatlakozású szűrő kellene, amit meg hozatott ( és elvileg mást nem is lát ) az 12/12. Valaki esetleg egy cikkszámot tudna mondani ahhoz a szűrőhöz, ami nekem kellhet ? Nem hinném, hogy típusspecifikus, szerintem ez egy sima univerzális gázszűrő. Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 sziasztok..ma reggel elindultam dolgozni,kocsi simán indul megyek vele 4-5 km t átváltanék gázra , aztán rángatás veszettül, mintha 1-2 henger nem ment volna,kivettem üresbe gurultam kb 1 km t járó motorral ,,félreállás.dadogás továbbra is megy..átváltanék benzinre semmi változás át sem vált.szervízlámpa kivillan ,marad is .mondom leállítom 2 perc pihenés újraindítás... indul simán mintha nem is történt volna semmi .szervízlámpa nem alszik ki gyujtáson de eltűnik ha beindítom.kivillogtattam 10-3-10-10 villanás .ötlet vagy hasonló jelenség valakinél?gáz részéhez nem értek egyáltalán.azóta nem mertem váltani gázra,. benzinnel simán fut Link to comment Megosztás: More sharing options...
oriat Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 P03xx=Gyújtórendszer- es gyújtáshiba P0300=Különböző hengerek felismert gyújtáskimaradás Hasonló nekem is szokott lenni a G -nél, de chek-lámpát nem gyújt. Annyi, hogy nekem ilyenkor gázzal megy, benzinnel nem annyira. Ha hosszabb ideig gázzal megyek, akkor a benzines indítás nagyon keserves és prüszkölős. Ha benzinnel szeretnék menni ilyenkor, akkor csak finom gázadással, mert nagyobb gázra fullad, néha durrog is. 10-15 km után megtanulja az elektronika, hogy más értékek vannak és utána kiválóan működik, hiba nélkül. A benzinről gázra való átállás mindenféle kellemetlenség nélkül megy végbe. Minden estre nézesd meg a gázossal, hogy a szűrők, nyomás rendben van-e. Esetleg megnézi, hogy menet közben milyen értékek vannak benzinnel, gázzal és a hiba forrása pontosan, pontosabban beazonosítható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 igen,,a hibakód ez..a tünet is .az a baj hogy én 17 km megyek egyszerre csak, talán kevés neki .nálam ls nehezen indul gáz után ,de csak akkor ha nem állok át 2-3 km -el leállás előtt (elfelejtem) de még sosem durrogott ,akkor is indul csak nagyobb gázadásra megtorpan.ja és ma vettem észre hogy az a kis műanyag pálca ami a ( pillangószelepeket mozgatja) de lehet( nem így hívják )a generátor felőli oldalon le van törve nem a pálca ami mozgatja. hanem amit mozgat kar balra áll .ami sztem azt jelenti hogy folyton nyitva marad annál a hengernél .talán ez is lehetséges hibaforrás Link to comment Megosztás: More sharing options...
oriat Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Lehet nálad ez lehet a gond? : :-( www.opeleseknek.hu/opelalkatreszek/ketyego-kattogo-csorgo-zorgo-opel-z14xep-twinport-motor/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Lehet nálad ez lehet a gond? : :-( www.opeleseknek.hu/opelalkatreszek/ketyego-kattogo-csorgo-zorgo-opel-z14xep-twinport-motor/ igen erről van szó.nekem is így mozog csak még nem ennyire.az azért tényleg gáz hogy minden műanyag, legalább a csap lett volna minimum fémből.a kart meg lehetne venni hozzá utólag és ennyi.és köszi a linket hasznos lehet még.ma megpróbálom megcsinálni valahogy.szia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy nekem a lökhárítóban van a töltő csonkom,de hiányzik róla a védőkupak annak mi a pontos neve hogy utánna tudjak keresni vagy tudnátok valami linket nekem ahol meg vehetném.köszönöm előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Augusztus20, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2014 Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy nekem a lökhárítóban van a töltő csonkom,de hiányzik róla a védőkupak annak mi a pontos neve hogy utánna tudjak keresni vagy tudnátok valami linket nekem ahol meg vehetném.köszönöm előre is Amikor az enyémet elhagytam/lelopták megkérdeztem a kúton, ahol szoktam tankolni, hogy nem-e hagyott esetleg vki más ott egyet? Hagyott. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember2, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2014 Sziasztok.Az lenne a kérdésem hogy nekem a lökhárítóban van a töltő csonkom,de hiányzik róla a védőkupak annak mi a pontos neve hogy utánna tudjak keresni vagy tudnátok valami linket nekem ahol meg vehetném.köszönöm előre is Hát gáz kupak. ;) De itt a hivatalos: http://www.autogas-autogaz.hu/Autogas/s/trade/#!store/toltoszelep-zarosapka-tomasetto Link to comment Megosztás: More sharing options...
O.Zsé. Elküldve Szeptember21, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2014 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (a sportos Opel fórumba is belestem ezügyben), hogy valakinek van tapasztalata Z22SE motor gázosítással? Friss alattam a G Bertone 2.2 16V és az F Astra 1.6 LPG után hogyismondjam... furcsább tankolni :) Kösz minden infót Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember26, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2014 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (a sportos Opel fórumba is belestem ezügyben), hogy valakinek van tapasztalata Z22SE motor gázosítással? Friss alattam a G Bertone 2.2 16V és az F Astra 1.6 LPG után hogyismondjam... furcsább tankolni :) Kösz minden infót Szerintem erre kicsi a valószínűség, hogy valaki bud benne segíteni. Én eddig 1.4, 1.6 és 1.8-as motorok gázosításáról hallottam, 2.2-esről még eddig itt nem. De külföldi fórumokon lehet olvasni róla, hogy lehetséges, és nincs vele gond. http://www.motor-talk.de/forum/opel-astra-g-coupe-2-2-auf-lpg-umruesten-t1594625.html 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
oriat Elküldve Január20, 2015 Megoszt Elküldve Január20, 2015 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (a sportos Opel fórumba is belestem ezügyben), hogy valakinek van tapasztalata Z22SE motor gázosítással? Friss alattam a G Bertone 2.2 16V és az F Astra 1.6 LPG után hogyismondjam... furcsább tankolni :) Kösz minden infót Szia! A Z22SE motorral nekem nincs tapasztalatom, de a gázosítása nyilván mindenképp megoldható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krapekfiu Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 sziasztok, van egy 2001 Astram amiben gyarilag van LPG rendszer, a kerdesem a kovetkezo. Beinditom az autot atvalt gazra, megyek par km aztan az a tunet jelenkezik mint akikor uzemanyag nelkul marad, majd vissza valt benzinre. (tartaly tele van gazzal) ha vissza valtok kezi vezerlessel nem megint ez a tunet jelenkezik, viszont hogy ha lealittom a motrot ujra unditok elindul a GAZ is megyek par km es ismetlodik megint a jelenseg, van amikor megyek szepen napokig aztan megint kezdodik a hulyeseg valaki tud segiteni? koszonom Gedeon Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 sziasztok, van egy 2001 Astram amiben gyarilag van LPG rendszer, a kerdesem a kovetkezo. Beinditom az autot atvalt gazra, megyek par km aztan az a tunet jelenkezik mint akikor uzemanyag nelkul marad, majd vissza valt benzinre. (tartaly tele van gazzal) ha vissza valtok kezi vezerlessel nem megint ez a tunet jelenkezik, viszont hogy ha lealittom a motrot ujra unditok elindul a GAZ is megyek par km es ismetlodik megint a jelenseg, van amikor megyek szepen napokig aztan megint kezdodik a hulyeseg valaki tud segiteni? koszonom Gedeon Mikor volt szűrő cserélve? Az is okozhat ilyen tüneteket.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve November18, 2015 Megoszt Elküldve November18, 2015 Heló! Medve75! Vagy bárki akinek hasonló problémája van! Szeretném megkérdezni hogy sikerült megoldani a problémát? Nekem is ugyan ezek a hibakódok jönnek elő csak én már túl vagyok gyertyacserén,trafó cserén és még mindig ezt csinálja ha olyan kedve van de van hogy hónapokig semmi utána 2 napig rosszalkodik majd magától elmúlik! Ma viszem autó villamossági szerelőhöz mer idegesít 100000 km van benne ezen kívül semmi baj nincs. Az utóbbi 4 évbe szeptember után előjön majd elmúlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve November20, 2015 Megoszt Elküldve November20, 2015 mire is gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve November20, 2015 Megoszt Elküldve November20, 2015 Rángató motor gyújtás kimaradás külömbözöő hengereknél ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts