Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Én nem értek olyan dolgokhoz ami az autón alul van. :sick: Annyi biztos, hogy utoljára akkor cseréltettem kézifék kötelet, amikor a kocsit vettem. Annak pedig 9 éve és 150 ezer kilométerrel ezelőtt...

Októberben lesz vizsgás a kocsi, remélem rendben lesz! Eddig mindig rendben volt, és nem maszek vizsgaállomáson, hanem az államin.

Én suzuki márkakereskedésbe-szervízbe hordom műszakira, amig várom nézegetni szoktam az új autókat, egyből odajön az ürge, esetleg megtetszett valamelyik? Mondom neki ááá...hagyjuk..... :D

Link to comment
Megosztás:

Én suzuki márkakereskedésbe-szervízbe hordom műszakira, amig várom nézegetni szoktam az új autókat, egyből odajön az ürge, esetleg megtetszett valamelyik? Mondom neki ááá...hagyjuk..... :D

Én nem hordom a kocsit maszek vagy márka szervizbe vizsgára, mert csak drágábbak mint az állami. Rajtam ne keressenek olyanok, akik semmit nem csinálnak a kocsimon.

Eddig még problémám nem volt azon kívül, hogy sokat kellett várnom. A csókosok mindig előbb jutottak be, de én inkább várok, mint fizetek a semmiért! :D

Link to comment
Megosztás:

Én nem hordom a kocsit maszek vagy márka szervizbe vizsgára, mert csak drágábbak mint az állami. Rajtam ne keressenek olyanok, akik semmit nem csinálnak a kocsimon.

Eddig még problémám nem volt azon kívül, hogy sokat kellett várnom. A csókosok mindig előbb jutottak be, de én inkább várok, mint fizetek a semmiért! :D

24-26ezer körül fizettem ha jól emlékszem úgye zőőőőd kátya egyben a műszakival. Az előműszaki árát levonták ebből az összegből. Közel van hozzám ezért hordom ide. Legutóbb várnom kellett mert egy A6-osnak nyektették a hátsó fékét, nagy volt az eltérés... :D Szar ügy... :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

X16XEL és a C14SE önindítója kompatibilis? Bosch-t néztem és elsőre csak a behúzó tekercs állását véltem felfedezni különbségként. Cikkszámok alapján Valo-nál mintha lenne azonos cikkszámú a motortípusokhoz, de félek, hogy tévedek. Az én régimet újítatnák fel egy C14SE-hez, de biztosra kellene menni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

X16XEL és a C14SE önindítója kompatibilis? Bosch-t néztem és elsőre csak a behúzó tekercs állását véltem felfedezni különbségként. Cikkszámok alapján Valo-nál mintha lenne azonos cikkszámú a motortípusokhoz, de félek, hogy tévedek. Az én régimet újítatnák fel egy C14SE-hez, de biztosra kellene menni.

Ha jól tévedek, akkor kisblokkra valeo dr6a kell, tehát az lesz a jó. A bosch az dízelre való pl.

Link to comment
Megosztás:

Ez jóság, nekem is kéne ilyen, de végülis már minek, csak én járok az astrával, egyedül...

Amúgy ma szereltem (volna). A középső levegőbeömlő eltörött műanyagizéje helyett rendeltem újat, be akartam tenni, és a fogóval elegánsan bepöccintettem véletlen a szellőzőjáratba, aztán jól le is esett. Átballagtam boltba rendelni másikat. Így mulat egy úr....

De legalább a fűtésem megjavult úgy néz ki, pár tekergetés kellett a tekerővel, úgy látszik csak ennyi volt a baja.

Link to comment
Megosztás:

24-26ezer körül fizettem ha jól emlékszem úgye zőőőőd kátya egyben a műszakival. Az előműszaki árát levonták ebből az összegből. Közel van hozzám ezért hordom ide. Legutóbb várnom kellett mert egy A6-osnak nyektették a hátsó fékét, nagy volt az eltérés... :D Szar ügy... :D

Nekem legutóbb 16 ezerbe került Szigetszentmiklóson szőröstül - bőröstül. :D

Link to comment
Megosztás:

Ez jóság, nekem is kéne ilyen, de végülis már minek, csak én járok az astrával, egyedül...

Amúgy ma szereltem (volna). A középső levegőbeömlő eltörött műanyagizéje helyett rendeltem újat, be akartam tenni, és a fogóval elegánsan bepöccintettem véletlen a szellőzőjáratba, aztán jól le is esett. Átballagtam boltba rendelni másikat. Így mulat egy úr....

De legalább a fűtésem megjavult úgy néz ki, pár tekergetés kellett a tekerővel, úgy látszik csak ennyi volt a baja.

Az nekem is kellene, mert ez nem fogra már rendesen a pálcát. Akrtam rá tenni anyát eléje-mögéje de egyik sem passzol.

azé kimoshattad vona a csöveket :doze:

Nem fért be a mosgatógépbe :D ..amúgy a kádban kimostam, de úgy látszik nem elég alaposan.

Meg a szőnyeget. :D

Na ezt már nem mostam ki, akkor mégegy hét mire megszárad.

Link to comment
Megosztás:

Háát nincs egy sem a birtokomban... csak gondolkodtam a beszerzésen. :D

Amúgy ez "közel" van hozzád és elég óccsó is... :D

http://olx.hu/hirdetes/opel-astra-f-sportos-ules-ID2fiuW.html#da35b5f054

Naja csak az a kis felújítás nem is olyan kicsi... :rolleyes: De amúgy meg Kari van...unokaöcsém szólt hogy lecserélte az astrát és megmaradt a vajbőr ajtókárpit. Remélem caravanba való. :devlish: Véletlenül pont ilyen tetőkárpit anyagot szereztem. :P

Link to comment
Megosztás:

Naja csak az a kis felújítás nem is olyan kicsi... :rolleyes: De amúgy meg Kari van...unokaöcsém szólt hogy lecserélte az astrát és megmaradt a vajbőr ajtókárpit. Remélem caravanba való. :devlish: Véletlenül pont ilyen tetőkárpit anyagot szereztem. :P

Ha 5 ajtós, akkor az elsők egyfomák... szerintem.

A hátsókban nem vagyok biztos... :)

Link to comment
Megosztás:

Pszilaj.

Nekem az a fajta ülésem van a gsi caravan ba.

Vélemény;szerintem kemény,a sofőr és az anyós ülés között kevesebb a hely.egy idő után nyöszörgös.de ha hosszú távokat mész az biztos hogy ebben nem zsibadsz le.jó az derék támasztása is.de ha ki szeretnél próbálni egy gyári recaro ülést szólj.

Link to comment
Megosztás:

Pszilaj.

Nekem az a fajta ülésem van a gsi caravan ba.

Vélemény;szerintem kemény,a sofőr és az anyós ülés között kevesebb a hely.egy idő után nyöszörgös.de ha hosszú távokat mész az biztos hogy ebben nem zsibadsz le.jó az derék támasztása is.de ha ki szeretnél próbálni egy gyári recaro ülést szólj.

Köszi!

A múltkor ültem egy G Astrában és sokkal kényelmesebb volt a kemény ülés.

NAgyon gondolkoztam, h egy olyan ülést kellene belefaragni, de asszem itt írták, h nem lehet belerakni. Vagy nagy átalakítással.

Ezért gondolkodtam el a GSI ülésen. De azt hiszem, hogy sok energiát nem fogok rá áldozni.

A nyáron annyit tudtam megcsinálni, olcsójános módszerrel, hogy átforgattam az üléseimet. Anyós ülésből lett vezetőoldali.

Sokkal keményebb... :D

Link to comment
Megosztás:

Erősen alkatfüggő a kényelmessége. Ha jó az ülés, akkor oldaltartása nagyon jó, egy idő után fel se tűnik, csak amikor átül utána az ember bármibe, azt veszi észre, hogy minden kanyarnál ki akar borulni az ülésből. :D Ha aa'ember nagyobb darab, lájkmí, akkor a következő problémák jelentkeznek: egy év alatt szétüli a combtámaszokat, mert az akkora méretű s.ggre van kitalálva, amekkora annak a Jürgennek, meg Hansnak volt, akit belepróbáltak. Az ülésmagasságállító, hátsó szára rendszeresen törik. Ez a többi ülésnél is létező probléma, csak itt annyiban rosszabb, hogy mivel ugye nem akarom olyan lyukasra koptatni az oldaltámaszt, mint amilyen a legtöbb, ezért eleve előredőlve, háttámlához hozzá nem érve ülök be. Ebből adódóan inkább hátraülök az ülésbe, nem pedig le. Ez jobban fáj a magasságállítónak. A járulékos hülyeség, hogy innentől kezdve, ahányszor beül valaki az autódba, 5 perces gyorstalpalót kell tartani neki, hogy "neüljéráacombtámaszra-neüljéé'lábatkilógatva-neúgyszájjá'kihogykifordulsz, stb. :D Ha ezeket teljesen taccsra tettem, valószínű A-veki hasonló üléseit fogom betenni. Formára, tartásra ugyan ez, viszont pár centivel szélesebb a közepe, abba jobban elférek, ülésszétnyomás nélkül. :D Én egyébként kifejezetten hátfájós vagyok, végigültem az összes asztraülést, és ez az egy amiből nem úgy esek ki, mint akit megrágtak. Pedig már jócskán szétültem a bal elsőt... A mezei G-astra, A-zafira üléstől meghalok, a Zafirából úgy kellett kimásznom, oszlopba kapaszkodva egy BP-Fehérvár odavissza után is... Ami a hirdetésbe volt, viszont a kárpitján kívül sokat nem ér. Ez a pöttyös ez jó cucc, meg nem sok van belőle, viszont ki is van ülve, combtámaszok leszakadva, mind a kettő volt már balos, az látszik rajtuk. Ezen kívül már csak áll a retekben. :D A takarítás+javítás árát rádobod, és sokkal jobbat találsz, mint amilyen ebből lenne.

Link to comment
Megosztás:

Erősen alkatfüggő a kényelmessége. Ha jó az ülés, akkor oldaltartása nagyon jó, egy idő után fel se tűnik, csak amikor átül utána az ember bármibe, azt veszi észre, hogy minden kanyarnál ki akar borulni az ülésből. :D Ha aa'ember nagyobb darab, lájkmí, akkor a következő problémák jelentkeznek: egy év alatt szétüli a combtámaszokat, mert az akkora méretű s.ggre van kitalálva, amekkora annak a Jürgennek, meg Hansnak volt, akit belepróbáltak. Az ülésmagasságállító, hátsó szára rendszeresen törik. Ez a többi ülésnél is létező probléma, csak itt annyiban rosszabb, hogy mivel ugye nem akarom olyan lyukasra koptatni az oldaltámaszt, mint amilyen a legtöbb, ezért eleve előredőlve, háttámlához hozzá nem érve ülök be. Ebből adódóan inkább hátraülök az ülésbe, nem pedig le. Ez jobban fáj a magasságállítónak. A járulékos hülyeség, hogy innentől kezdve, ahányszor beül valaki az autódba, 5 perces gyorstalpalót kell tartani neki, hogy "neüljéráacombtámaszra-neüljéé'lábatkilógatva-neúgyszájjá'kihogykifordulsz, stb. :D Ha ezeket teljesen taccsra tettem, valószínű A-veki hasonló üléseit fogom betenni. Formára, tartásra ugyan ez, viszont pár centivel szélesebb a közepe, abba jobban elférek, ülésszétnyomás nélkül. :D Én egyébként kifejezetten hátfájós vagyok, végigültem az összes asztraülést, és ez az egy amiből nem úgy esek ki, mint akit megrágtak. Pedig már jócskán szétültem a bal elsőt... A mezei G-astra, A-zafira üléstől meghalok, a Zafirából úgy kellett kimásznom, oszlopba kapaszkodva egy BP-Fehérvár odavissza után is... Ami a hirdetésbe volt, viszont a kárpitján kívül sokat nem ér. Ez a pöttyös ez jó cucc, meg nem sok van belőle, viszont ki is van ülve, combtámaszok leszakadva, mind a kettő volt már balos, az látszik rajtuk. Ezen kívül már csak áll a retekben. :D A takarítás+javítás árát rádobod, és sokkal jobbat találsz, mint amilyen ebből lenne.

Az a Jürgen és Hans akik a sörfesztiválokon testépítenek vagy ez másik kettő? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.