Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Jha. :D Nem sokáig. (mondjuk a fólia marad, ha már van hozzá műbizonylat is) 

 

Most nézem csak, a sác adta az ne-hez az osztrák papírokat, januárban még volt rajta műszaki, és tavaly még szép értékeket tudott a motor, elvileg 250 ezer van benne. Májusban adták le. Kaptam hozzá egy osztrák eredeti opel típusbizonyítványt is, amiben még az xe-is benne van. :D

 

Viszonyt az m3 legalább villanyos. :D A legszebb mégis a lefalazott csomitartóra felbiggyesztett gyári müanyag elem. :D (azé áll el mint a szar) 

Link to comment
Megosztás:

Jha. :D Nem sokáig. (mondjuk a fólia marad, ha már van hozzá műbizonylat is) 

 

Most nézem csak, a sác adta az ne-hez az osztrák papírokat, januárban még volt rajta műszaki, és tavaly még szép értékeket tudott a motor, elvileg 250 ezer van benne. Májusban adták le. Kaptam hozzá egy osztrák eredeti opel típusbizonyítványt is, amiben még az xe-is benne van. :D

 

Viszonyt az m3 legalább villanyos. :D A legszebb mégis a lefalazott csomitartóra felbiggyesztett gyári müanyag elem. :D (azé áll el mint a szar) 

 

bazz! le lett falazva? :D akkor minek rá az a műanyag? :D

Link to comment
Megosztás:

Grat. hozzá, nemhiába ha megfelelő a karbantartás és a törődés, akkor ez ilyen. :icon13:

 

 

Kösz! :D   Semmi különös, csak "elvileg" 10 ezrenként olaj és szűrő csere, 60 ezrenként vezérmű és vízszivattyú csere, 30 ezrenként gyertyacsere. Volt egy hűtőcserém mert eltörött a felső csatlakozója, cseréltem a légszűrő és a motor közötti gumiharmonikát mert már repedezett és kapott egy felújított generátort, mert a szerelőm elb@szta a csapágycserét...... :icon4:

A karossziára viszont költöttem rendesen...  Neeeeem átalakítás, ültetés, spolerezés, lefalazás, fészliftezés, stb. Csak állagmegóvás!

Pl: eredeti dísztárcsára már elköltöttem vagy 50 ezret eddig. :D

 

Link to comment
Megosztás:

Kösz! :D   Semmi különös, csak "elvileg" 10 ezrenként olaj és szűrő csere, 60 ezrenként vezérmű és vízszivattyú csere, 30 ezrenként gyertyacsere. Volt egy hűtőcserém mert eltörött a felső csatlakozója, cseréltem a légszűrő és a motor közötti gumiharmonikát mert már repedezett és kapott egy felújított generátort, mert a szerelőm elb@szta a csapágycserét...... :icon4:

A karossziára viszont költöttem rendesen...  Neeeeem átalakítás, ültetés, spolerezés, lefalazás, fészliftezés, stb. Csak állagmegóvás!

Pl: eredeti dísztárcsára már elköltöttem vagy 50 ezret eddig. :D

 

 

mi? hogy? mé?

 

Link to comment
Megosztás:

mi? hogy? mé?

 

 

Mint írtam volt, neppertől vettem a kocsit. Szép kép volt róla a neten és az látszott, hogy mindkét oldalról hiányzik 1-1 dísztárcsa.

 

astra_f_1_elad_sra_www.kepfeltoltes.hu_.

 

astra_f_2_elad_sra_www.kepfeltoltes.hu_.

 

Aztán a rögvalóság az volt, hogy összesen 1 dísztárcsa volt hozzá, az is lábhiányos.

A rohadó karosszériát sem fényképezték, de én eltökélt voltam, hogy megveszem.

 

Ezután vadászni kezdtem hozzá az ebayen eredeti dísztárcsát, persze Németországból, mert itthon egyetlen bontóban se találtam ilyet.

 

Először kaptam kettőt sok euróért + posta ktsg, aztán egy másik alkalommal hármat még több euróért + posta. Közben nekem is sikerült elveszítenem egyet - kettőt, és azután spzoli segítségével itthonról is vettem a neten párat. Közben ezeket javítani is kellett, mert lábhiányosok is voltak. Lett olyan tárcsám is amiről már minden lábat levágtam, hogy a hiányosokat legyen mivel pótolni. Szerencsére még mindig van 1 tartalékom... :D

Azért ragaszkodom az eredetihez, mert semmi más nem áll jól neki szerintem.

Röviden: Sokat költök a karossziára, meg az eredeti megjelenésre, de nem nagyon kellett költenem a motorra, meg a hajtóműre. Még a BC is úgy működik ahogy 23 éve. Elektromos hibám csak a benzinszivattyú reléjével és a gyújtáskapcsolóval volt. Mindkettőt cseréltem gyári újra.

 

1087821888RIMG0875.1_www.kepfeltoltes.hu

Link to comment
Megosztás:

Mint írtam volt, neppertől vettem a kocsit. Szép kép volt róla a neten és az látszott, hogy mindkét oldalról hiányzik 1-1 dísztárcsa.

 

 

Aztán a rögvalóság az volt, hogy összesen 1 dísztárcsa volt hozzá, az is lábhiányos.

A rohadó karosszériát sem fényképezték, de én eltökélt voltam, hogy megveszem.

 

Ezután vadászni kezdtem hozzá az ebayen eredeti dísztárcsát, persze Németországból, mert itthon egyetlen bontóban se találtam ilyet.

 

Először kaptam kettőt sok euróért + posta ktsg, aztán egy másik alkalommal hármat még több euróért + posta. Közben nekem is sikerült elveszítenem egyet - kettőt, és azután spzoli segítségével itthonról is vettem a neten párat. Közben ezeket javítani is kellett, mert lábhiányosok is voltak. Lett olyan tárcsám is amiről már minden lábat levágtam, hogy a hiányosokat legyen mivel pótolni. Szerencsére még mindig van 1 tartalékom... :D

Azért ragaszkodom az eredetihez, mert semmi más nem áll jól neki szerintem.

Röviden: Sokat költök a karossziára, meg az eredeti megjelenésre, de nem nagyon kellett költenem a motorra, meg a hajtóműre. Még a BC is úgy működik ahogy 23 éve. Elektromos hibám csak a benzinszivattyú reléjével és a gyújtáskapcsolóval volt. Mindkettőt cseréltem gyári újra.

 

 

 

aham, étem, csak kicsit sokalltam az összeget

mondjuk nekem ez inkább kadett tárcsa.................á mégse

 

Link to comment
Megosztás:

Mint írtam volt, neppertől vettem a kocsit. Szép kép volt róla a neten és az látszott, hogy mindkét oldalról hiányzik 1-1 dísztárcsa.

 

 

 

 

 

Aztán a rögvalóság az volt, hogy összesen 1 dísztárcsa volt hozzá, az is lábhiányos.

A rohadó karosszériát sem fényképezték, de én eltökélt voltam, hogy megveszem.

 

Ezután vadászni kezdtem hozzá az ebayen eredeti dísztárcsát, persze Németországból, mert itthon egyetlen bontóban se találtam ilyet.

 

Először kaptam kettőt sok euróért + posta ktsg, aztán egy másik alkalommal hármat még több euróért + posta. Közben nekem is sikerült elveszítenem egyet - kettőt, és azután spzoli segítségével itthonról is vettem a neten párat. Közben ezeket javítani is kellett, mert lábhiányosok is voltak. Lett olyan tárcsám is amiről már minden lábat levágtam, hogy a hiányosokat legyen mivel pótolni. Szerencsére még mindig van 1 tartalékom... :D

Azért ragaszkodom az eredetihez, mert semmi más nem áll jól neki szerintem.

Röviden: Sokat költök a karossziára, meg az eredeti megjelenésre, de nem nagyon kellett költenem a motorra, meg a hajtóműre. Még a BC is úgy működik ahogy 23 éve. Elektromos hibám csak a benzinszivattyú reléjével és a gyújtáskapcsolóval volt. Mindkettőt cseréltem gyári újra.

 

 

 

14-es?

Link to comment
Megosztás:

Kösz, elkerülte.  Nagyon "egyenautó". van belőle 50 másik márka. Magas mint egy egyterű, nehéz dög. Inkább autóbusz. :D

Nem véletlen, hogy legyorsulom akármelyik 130 lovas mai kocsit....

Azért nem kell leszólni az új fejlesztéseket, szerintem az újnak és a réginek is vannak előnyei hátrányai egyaránt. Példának okáért a biztonságot nézem akkor egyértelmű az új autók előnye a régivel szemben és más tulajdonságban viszont fordítva igaz ugyanez pl. üvegfelületek, vékonyabb oszlopok = körbe a kilátás a régi autókból jobb, ahogy te is mondod magas és még sorolhatnám a példákat és ellenpéldákat. Kérdés az, hogy kinek melyik tulajdonság fontosabb. Ezen túl, hogy ki mit választ elsősorban a gazdasági helyzetének függvénye. Ma már minden más típus karosszériáját is magasabbra építik mint régen kivétel amelyik eleve sportautónak készül. Az új Astra K-nak pont az egyik legnagyobb és leghasznosabb fejlesztése, hogy jelentősen könnyítettek a karosszérián az elődjéhez képest ami az Astra J volt így várhatóan jobban mozog majd mint elődje. Aztán van egy csomó elektronikus kütyü meg matrix LED fényszóró vagy mi, de ezek az inkább divatos mint hasznos, ugyanakkor drága extrák engem nem nagyon tudnak felizgatni. Nekem pont elég egy autóba azaz elektronika ami egy jól felszerelt F-ben is pl. enyém-tiéd van. Ha sok pénzem lenne azért vennék újat, de mivel nincs így nem kell ezen sokat gondolkodnom. De ha mégis úgy adódna és mégis vennék akkor megtartanám ezt a régi F-et is.

Link to comment
Megosztás:

Ja értem. Akkor neked nincs kapocs... Ha veszek, akkor leskiccelem és gyártók pár ilyet, ha érdekel jelezd. :) 

 

Hát nem úgy áll mint "katiban a gyerek". Nekem a szatuna eltört. Ezt kézalatt vettem, nem tudtam, hogy van hozzá kapocs.

Így magában eláll a gumitól és az automata ablak rendszeresen visszanyit.

Mondjuk alapból bizalom gerjesztőbb, mint a szatuna.

 

Link to comment
Megosztás:

Azért nem kell leszólni az új fejlesztéseket, szerintem az újnak és a réginek is vannak előnyei hátrányai egyaránt. Példának okáért a biztonságot nézem akkor egyértelmű az új autók előnye a régivel szemben és más tulajdonságban viszont fordítva igaz ugyanez pl. üvegfelületek, vékonyabb oszlopok = körbe a kilátás a régi autókból jobb, ahogy te is mondod magas és még sorolhatnám a példákat és ellenpéldákat. Kérdés az, hogy kinek melyik tulajdonság fontosabb. Ezen túl, hogy ki mit választ elsősorban a gazdasági helyzetének függvénye. Ma már minden más típus karosszériáját is magasabbra építik mint régen kivétel amelyik eleve sportautónak készül. Az új Astra K-nak pont az egyik legnagyobb és leghasznosabb fejlesztése, hogy jelentősen könnyítettek a karosszérián az elődjéhez képest ami az Astra J volt így várhatóan jobban mozog majd mint elődje. Aztán van egy csomó elektronikus kütyü meg matrix LED fényszóró vagy mi, de ezek az inkább divatos mint hasznos, ugyanakkor drága extrák engem nem nagyon tudnak felizgatni. Nekem pont elég egy autóba azaz elektronika ami egy jól felszerelt F-ben is pl. enyém-tiéd van. Ha sok pénzem lenne azért vennék újat, de mivel nincs így nem kell ezen sokat gondolkodnom. De ha mégis úgy adódna és mégis vennék akkor megtartanám ezt a régi F-et is.

 

Pedig a nagyrészük bőven leszólni való. Azok a fejlesztések, amikkel lényegében 20 a biztonságon kívül, szinte csak a hülyeségekre, és a széthullásra, és szerelhetetlenségre mentek rá. Amikor egy lámpának a füle láthatóan ki van könnyítve bizonyos pontokon, hogy minél hamarabb eltörjön, amikor egy lökhárító képezi az autó elejének a 70%-át, hogy egy meghúzásért is lehessen cseréltetni az autó elejét, amikor a műszerfal felét le kell bontatni ahhoz, hogy egy első sárvédőt le lehessen szedni, nehéz meggyőzni az embert, hogy ezek fejlesztések. Persze csilivili hülyeségekkel, kilincsvviláítással, meg telefonnalösszetanítósnavival (mellesleg használhatatlan :lol: ) tele van. Amit lehet értékelni bennük az a futómű, a fék, meg hogy nehezebb belehalni. A LED pilácsokat mondjuk pont élem. Általában minden lámpa, ami szembejön, vagy mögöttem jön, vakít, de ezek a ledes cuccok nem szoktak. Nem tudom, hogy ő mit lát vele, azon az oldalon még nem ültem, de kívülről sokkal jobb :D Belülről a Mokka okosxenonját vizslattuk meg amikor kijött, és az is nagyon szimpatikus darab, ha látni kell vele. Ha szembe jön akkor mondjuk kb semmit nem látok tőle, de a túloldalról az is nagyon jó.

Link to comment
Megosztás:

Pedig a nagyrészük bőven leszólni való. Azok a fejlesztések, amikkel lényegében 20 a biztonságon kívül, szinte csak a hülyeségekre, és a széthullásra, és szerelhetetlenségre mentek rá. Amikor egy lámpának a füle láthatóan ki van könnyítve bizonyos pontokon, hogy minél hamarabb eltörjön, amikor egy lökhárító képezi az autó elejének a 70%-át, hogy egy meghúzásért is lehessen cseréltetni az autó elejét, amikor a műszerfal felét le kell bontatni ahhoz, hogy egy első sárvédőt le lehessen szedni, nehéz meggyőzni az embert, hogy ezek fejlesztések. Persze csilivili hülyeségekkel, kilincsvviláítással, meg telefonnalösszetanítósnavival (mellesleg használhatatlan :lol: ) tele van. Amit lehet értékelni bennük az a futómű, a fék, meg hogy nehezebb belehalni. A LED pilácsokat mondjuk pont élem. Általában minden lámpa, ami szembejön, vagy mögöttem jön, vakít, de ezek a ledes cuccok nem szoktak. Nem tudom, hogy ő mit lát vele, azon az oldalon még nem ültem, de kívülről sokkal jobb :D Belülről a Mokka okosxenonját vizslattuk meg amikor kijött, és az is nagyon szimpatikus darab, ha látni kell vele. Ha szembe jön akkor mondjuk kb semmit nem látok tőle, de a túloldalról az is nagyon jó.

 

Jó dolog az a ledes pilács,mennyibe is kerül ha kibacca egy kavics vagy nekitolat valaki a tescó parkolóban? 100-200-300 ezer? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.