Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

15 minutes ago, wookie írta:

Szerintem hagyd így, ha látsz az angellel. 

Azzal nincs probléma. Sokan szidják az angelt hogy éjszaka nagyon rossz. Szerintem nem vészes. Sőt....Jobb mint a gyári lepergett foncsorú bevakult homályos üvegű lámpám. Na majd ha kész lesz az orra meglátjuk. Mondjuk láttam már ilyen fronttal astrákat. Azok is tetszettek. Hátha ez se lesz rosszabb. Csak valami különlegesre vágyok. Ami közel áll a gyári GSi formához de mégsem az...(na ilyen meg nem létezik :-) )

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 01. 16. at 12:25, OpelesLaci írta:

 

Jól fog neki állni. Bár a maszk meg az ANGEL ICE ( :hehe: ) kicsit már túlzás lesz...Lehet megkapja a gyári lámpákat sárga indexeket meg facelift utáni maszkot...Szerintetek?

 

Azért a sárgaindex+angel eyes kombót megnézném,szerintem szívmelengető látvány lenne...  :-)

Link to comment
Megosztás:

14 minutes ago, zotya975 írta:

Műszerfalon filózom nagyon hogy csak feketére cseréjem, vagy megpróbáljam azt is kárpitozni ugyanolyanra mint a tetőkárpitot, ajtókat, stb...nyilván ahol van él, törés ott varrni kellene.:confused:

Bőrrel vagy műbőrrel vagy lélegző bőrrel vagy textílbőrrel? :D

 

Vagy lefújni PlastiDippel... :D

Módosítva : pszilaj
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Többnyire olvastam eddig a fórumot, nagyon sok értékes információval lettem már gazdagabb, - ezt ezúton is köszönöm mindenkinek -, most azonban elakadtam, így billentyűzetet ragadtam.

BC bebépítésére adtam a buksim, (A BC és egy kar már megvan) viszont se 26 pines csatim, sem CC-m nincs még. Nézem a hirdetéseket már jó ideje, sehol nem találok, ahol GSI bontást hirdetnek, többnyire nem foglalkoznak a CC-vel. Kérem segítségetek, hogy honnan lehetne beszerzeni, van-e már tapasztalatotok esetleg, vagy tudtok-e ajánlani valamit/valakit aki nem röhög vele körbe mint a legtöbb bontós errefelé? (Aki nem röhögött ki vele ott általános reakció volt az  "ammegmiésholvan", "F Astrában CC??") Amennyiben van valakinek felesleges működő polcon pihenő, az is érdekelne.

Előre is nagyon köszönöm.

(Bocs ha rossz topikba írtam, nem tudtam igazándiból hova tegyem, BC-be, Adok-Veszek-be, vagy ide.)

Link to comment
Megosztás:

22 hours ago, pszilaj írta:

Bőrrel vagy műbőrrel vagy lélegző bőrrel vagy textílbőrrel? :D

 

Vagy lefújni PlastiDippel... :D

Műbőrrel, amilyet a tetőkárpitra raktam és teszek majd mégegyszer, mert a pálmabüdösragasztó nem bírta csak pár évig. Csak nem tudom hogyan csináljam, mert ha pölö veszek egy fekete műszerfalat, kicserélem és a szürkét behúzom , akkor ha sikerül, megint cserélhetem a műbörösre. Ha nem sikerül marad bent a fekete. Az nem jó hogy ezt kiveszem behúzom, és ha nem sikerül akkor veszek feketét, mert valószinűleg többször kell nekiállnom ( mivel soha nem csináltam még ilyet) és nem akarom hogy hetekig kocsi nélkül legyek.:confused: Előnye hogy a legtöbb kárpit meg van fúrva-sérülve ezért nem sikerült eddíg ép feketét vennem, de a műbör alatt úgy sem látszik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy problémába ütköztem az Astrával. Múlt héten vittem fel szerelőhöz, mivel nyomta ki a vizet. Először azthittem, hogy megint a vízcsőcsonk adta meg magát, de a szerelő miután átnézte "megnyugtatott", hogy hengerfejes a kicsike és nem igazán éri meg nekem ha megcsináltatom. (Eredetileg 100 ezer volt a keret a motorikus+ elektromos kipofozásra, de igy 200-300 is kell rá bőven)

Nézelődtem több hirdetési oldalon is, hogy milyen árban mennek így, mert muszáj leszek sajnos eladni, de akkora ingadozás van az árakban, hogy nem tudtam rájönni mégis melyik kategóriába soroljam. Esetleg ha van valaki aki tudna segíteni felvenné velem vagy itt vagy üzenetben a kapcsolatot?

Előre is köszönöm, remélem jó topicba írtam.

Link to comment
Megosztás:

5 hours ago, Pingvin írta:

Nagyon köszönöm Laliii, szétnézek arra is, hátha sikerrel járok. Úgy látom, hogy nem a világ legjobb üzletét kötöttem meg azzal, hogy megvettem ezt a BC-t szólóban,
mikor pakkban is árulják. :)

Nézz utána, hogy a kadett cc vezérlője jó-e neked az astrához, mert ha minden jól megy, a hétvégén bontok ki egyet, kábelestől mindenestől. 

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, schneke írta:

Sziasztok!

Nagy problémába ütköztem az Astrával. Múlt héten vittem fel szerelőhöz, mivel nyomta ki a vizet. Először azthittem, hogy megint a vízcsőcsonk adta meg magát, de a szerelő miután átnézte "megnyugtatott", hogy hengerfejes a kicsike és nem igazán éri meg nekem ha megcsináltatom. (Eredetileg 100 ezer volt a keret a motorikus+ elektromos kipofozásra, de igy 200-300 is kell rá bőven)

Nézelődtem több hirdetési oldalon is, hogy milyen árban mennek így, mert muszáj leszek sajnos eladni, de akkora ingadozás van az árakban, hogy nem tudtam rájönni mégis melyik kategóriába soroljam. Esetleg ha van valaki aki tudna segíteni felvenné velem vagy itt vagy üzenetben a kapcsolatot?

Előre is köszönöm, remélem jó topicba írtam.

Azért egy dízelt meghengerfejezni nem egy űrtechnika. És nem is kerülnek sokba az alkatrészek hozzá. 
Meg egy dízelen milyen elektronikát kell rendbetenni, ami ennyibe kerül? Mik voltak a tervek? 
Én némi lehúzásszagot érzek a levegőben. 

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, wookie írta:

Azért egy dízelt meghengerfejezni nem egy űrtechnika. És nem is kerülnek sokba az alkatrészek hozzá. 
Meg egy dízelen milyen elektronikát kell rendbetenni, ami ennyibe kerül? Mik voltak a tervek? 
Én némi lehúzásszagot érzek a levegőben. 

Henger fúrás, blokk fúrás, tömítések, gyűrűk, vezérlés, nyomáspróba, meg még valahonnan mindig csöpög az olaj de erre már nem tértünk ki, plusz adagoló tömítés se jó mert csepeg a gázolaj. Meg elvileg a porlasztókat se árt megnézni.

Elektronikáját újra kellett volna kábelezni az egészet, kontkakthiba hegyek, termosztát hiba ( konkrétan direkt kapcsolóra van kötve a ventillátor), gyújtáskapcsoló hiba ( izzítani külön gombbal kell), meg egy vízhőfok visszajelző.

Egyenlőre ennyi lett volna a terv, csak hát sajnos nem úgy jött össze ahogyan terveztem. Viszont indulni indul, igaz csak második próbálkozásra hidegen-melegen, ez így volt eddig is, és menni is megy mert saját lábán jött haza a 2 km-re levő szerelőtől.

Módosítva : schneke
Link to comment
Megosztás:

Lehet venni bontottan komplett motortérköteget. Ha mákod van, akkor csak a csatlakozótól kell cserélni.

Hengert miért akarja fúrni? Egyáltalán miért akar teljes generált a motoron, ha csak hengerfejes? Vagy csak az én autószerelőm olyan normális, hogy mikor levette a hengerfejet (mert azzal volt baj), akkor megnézte a blokkot, hogy mi rossz és csak azt javította meg? Főtengely és vezérműtengely csere, meg a négy dugó, de a blokkhoz nem nyúlt, mivel annak baja nem volt. Dugócsere is azért kellett, mert a letört szeleptányér hazavágta az egyiket. Emiatt mind a négyet kellett cserélni, mert nem voltak egyformák. Eredeti az könnyített volt, míg amiket bontottan vettem, azoknak volt oldalpalástjuk (nehezebbek voltak). Pedig csak egyet akartunk venni.

Szóval szerintem menj még el más szerelőhöz is, hogy ő mit mond rá.

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, wookie írta:

Nézz utána, hogy a kadett cc vezérlője jó-e neked az astrához, mert ha minden jól megy, a hétvégén bontok ki egyet, kábelestől mindenestől. 

Nagyon köszönöm a felajánlást Wookie!

Utánanézek, és meglátjuk, hogy kompatibilis-e a kettő, én nagyon örülnék neki, ha az lenne.

Link to comment
Megosztás:

11 minutes ago, Pingvin írta:

Nagyon köszönöm a felajánlást Wookie!

Utánanézek, és meglátjuk, hogy kompatibilis-e a kettő, én nagyon örülnék neki, ha az lenne.

EPC rajza szerint egyforma (még a betűjel is (WB)), bár a GM szám nyilván nem egyezik. Kapcsolási rajzon derül ki a legjobban, hogy passzolnak-e.

Link to comment
Megosztás:

Szia Schneke!

Szerintem Daykillernek teljesen igaza van, nézesd meg mással is. Én saját tapasztalatból tudom, hogy a szerelőt és a mágust, sokszor csak egy hajszál választja el egymástól. A leírtak alapján én úgy érzem, hogy ez a hajszál most nem feltétlen feléd hajlik.

Link to comment
Megosztás:

18 minutes ago, daykiller írta:

Lehet venni bontottan komplett motortérköteget. Ha mákod van, akkor csak a csatlakozótól kell cserélni.

Hengert miért akarja fúrni? Egyáltalán miért akar teljes generált a motoron, ha csak hengerfejes? Vagy csak az én autószerelőm olyan normális, hogy mikor levette a hengerfejet (mert azzal volt baj), akkor megnézte a blokkot, hogy mi rossz és csak azt javította meg? Főtengely és vezérműtengely csere, meg a négy dugó, de a blokkhoz nem nyúlt, mivel annak baja nem volt. Dugócsere is azért kellett, mert a letört szeleptányér hazavágta az egyiket. Emiatt mind a négyet kellett cserélni, mert nem voltak egyformák. Eredeti az könnyített volt, míg amiket bontottan vettem, azoknak volt oldalpalástjuk (nehezebbek voltak). Pedig csak egyet akartunk venni.

Szóval szerintem menj még el más szerelőhöz is, hogy ő mit mond rá.

A fúrás csak végső megoldás, mivel nem lett teljesen darabokba szedve, így nem nézte meg a blokkot, csak felkészített a legrosszabbra. Addig nem szedte szét amíg rá nem bólintok, mivel akkor automatikusan tömítés stb csere. De mivel még hidegen is nyomja ki magából a vizet, meg mondta hogy valószínűleg a nehezen indulás is annak a jele hogy kevés a kompresszió a motorban azt mondta, hogy ő a helyemben nem csináltatná meg.

Link to comment
Megosztás:

4 minutes ago, Pingvin írta:

Szia Schneke!

Szerintem Daykillernek teljesen igaza van, nézesd meg mással is. Én saját tapasztalatból tudom, hogy a szerelőt és a mágust, sokszor csak egy hajszál választja el egymástól. A leírtak alapján én úgy érzem, hogy ez a hajszál most nem feltétlen feléd hajlik.

Igen lehet megnézetem mással is, mondjuk ezt a szerelőt már régóta ismerem, eddig minden autót hozzá hordtunk bármi baja volt, soha nem végzett kókány munkát.

Link to comment
Megosztás:

3 minutes ago, schneke írta:

A fúrás csak végső megoldás, mivel nem lett teljesen darabokba szedve, így nem nézte meg a blokkot, csak felkészített a legrosszabbra. Addig nem szedte szét amíg rá nem bólintok, mivel akkor automatikusan tömítés stb csere. De mivel még hidegen is nyomja ki magából a vizet, meg mondta hogy valószínűleg a nehezen indulás is annak a jele hogy kevés a kompresszió a motorban azt mondta, hogy ő a helyemben nem csináltatná meg.

Mérte is a kompressziót vagy csak mondta? Ilyenkor azért illene ilyeneket megnézni. Nekem is így derült ki, hogy baj van az első hengerrel. A víz kinyomás esélyes, hogy gátrepedéses hengerfejre utal, azt lehet javítani, de növeli a költségeket. Lehet egyszerűbb egy bontott hengerfej és annak felújítása. Az biztos, hogy 100eFt alatt nem úszod meg, csak nem mindegy, hogy hányszor százezer.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.