Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Astrában ( G ) nálunk is van 1.2es :(

16V 75 ló

Tegnap láttam is eladót :P

Azt tudom, de most F-ről volt szó. Asszem az 1.2-es is porlasztós volt, majd' 60 LE-t tudott az is.

Elküldve
Astrában ( G ) nálunk is van 1.2es :(

16V 75 ló

Tegnap láttam is eladót :P

Hát elég vicces dolog. Nem tudom mi értelme volt az 1.2 nek. Biztositást nézve az 1.4 ugyanaz.

Elküldve
Hát elég vicces dolog. Nem tudom mi értelme volt az 1.2 nek. Biztositást nézve az 1.4 ugyanaz.

Nekem volt 1.2-es G-m 1évig,hát igen gyenge, mit mondjak.Jobb, ha nem is beszélek róla.Max. 1-2 emberrel lehet vele elfogadhatóan közlekedni.

Elküldve

hiába" sok " lovas de nyomaték elmarad szerintem

no én se nagyn ugrálok az 1.4 esemmel:S

bár 15 év van köztük fejlesztésben kb

de 10 biztos

Elküldve
Lehet, de akárhogyan is olvasom, ebben a mondatban több az irónia, mint a tisztelet...

ha enyire rosszindulatu lennék, akkor inkább azt mondanám, hogy több benne a szemtelenség, pimaszság, köcsögség, stb, de nem irónia

irónia az kicsit ha jol emlékszem az irodalmi tanulmányaimra...

egyébként remélem nem haragszik meg gabi se mert nem ugy gondoltam, csak pár oldallal előbb, elég jot derült a társaság, gabit is beleértve ezen a muksó témán :(

szoval csak a jokedv miatt.

amugy is a muksót én joértelemben használom, kedves kis figurákat értek alatta, mint pl gabi is :P

Őt látni kell eccer bevetés közben :cry: és itt nem rallyra gondolok...

Elküldve
ha enyire rosszindulatu lennék, akkor inkább azt mondanám, hogy több benne a szemtelenség, pimaszság, köcsögség, stb, de nem irónia

irónia az kicsit ha jol emlékszem az irodalmi tanulmányaimra...

egyébként remélem nem haragszik meg gabi se mert nem ugy gondoltam, csak pár oldallal előbb, elég jot derült a társaság, gabit is beleértve ezen a muksó témán :cry:

szoval csak a jokedv miatt.

amugy is a muksót én joértelemben használom, kedves kis figurákat értek alatta, mint pl gabi is :D

Őt látni kell eccer bevetés közben ;) és itt nem rallyra gondolok...

Ne udvarolj neki. :( :P Nem sértődött ő meg.

Szerintem. :P

Elküldve

hát erről van szo gabi :(

de azé tényleg kösz hogy veszed a lapot :P

na amjd eccer ha legközelebb egy rallyn leszünk megfogom a seggét is ha azt szereti :cry:

majd a megállapítások tényét közlöm is :D

"puhaaaa kemééééény"

;)

Elküldve
Megint megjelent az E85-ös cikk folytatása.... Totalcar - SAAB átalakitás... Ha lenne pénzem becsszóra vennék egy olcsóbb autót és átalakitanám.... na majd ha lesz második.

Habár... végigolvasva, nem tudom mit csinál az elektronika, ha a tartályban keverék van...

Én a 40-et is sokallom egy 1000Ft-os elektronikáért :(

Szal ha az omega bioetanolos lesz a jövőben (ennek két feltétele van: 1. legyen elég kút 2. olcsóbb legyen

mint a benzin), akkor magamnak csinálok ilyen elektronikát :P

Elküldve
Én a 40-et is sokallom egy 1000Ft-os elektronikáért :(

Szal ha az omega bioetanolos lesz a jövőben (ennek két feltétele van: 1. legyen elég kút 2. olcsóbb legyen

mint a benzin), akkor magamnak csinálok ilyen elektronikát :P

Erre gondoltam én is, igy persze drága de meg lehet csinálni... Amugy belenézve ugy a képröl, analógnak tünt.... ugyhogy nagy kunszt nem lehet. Csak az elgondolkodtató, hogy miért nem látszott a különbség a mérések között?, hogy tényleg fordulatszámfüggő lenne? Inkább arra gondolok, hogy csak a hosszabb impulzusokat (terhelés) nyujtja el. Habár ennek ellentmond, hogy álitólag már alapjáraton érződött a hatása...

Elküldve
Erre gondoltam én is, igy persze drága de meg lehet csinálni... Amugy belenézve ugy a képröl, analógnak tünt.... ugyhogy nagy kunszt nem lehet. Csak az elgondolkodtató, hogy miért nem látszott a különbség a mérések között?, hogy tényleg fordulatszámfüggő lenne? Inkább arra gondolok, hogy csak a hosszabb impulzusokat (terhelés) nyujtja el. Habár ennek ellentmond, hogy álitólag már alapjáraton érződött a hatása...

Hát jah, kis ellentmondások vannak a dologban :(

Amúgy én biztosan procis digitális megoldást csinálnék, amibe lehet jelleggörbét írni :P

Azzal lehetne elérni egy optimális fogyasztás/erő párost :cry:

Elküldve
Hát jah, kis ellentmondások vannak a dologban :(

Amúgy én biztosan procis digitális megoldást csinálnék, amibe lehet jelleggörbét írni :P

Azzal lehetne elérni egy optimális fogyasztás/erő párost :cry:

Na igen, de akkor már illene azokat a jelleggörbéket ki is kisérletezni, optimalizálni.... és akkor az pénzbe kerül.... és igy hamar eléred a 40 ezret..... Ha majd elterjed egy kicsit az E85 akkor lehet, hogy jó üzlet lenne. Habár a megtakaritás nem is olyan rengeteg: az E85 is valahol 220FT körül van. Esetleg, ha a pálinkafözöböl egyenesen beletöltöm a szeszt a tartályba... de akkor meg baj van a vizzel... nah... asszem mégsem fogunk olcsóbban autózni...

Elküldve

Jelenleg a 220Ft sokkal olcsóbb, mint a 300Ft!

Ha csak 10%-kal enne többet az etanolból, akkor is legalább 15% a megtakarítás.

Azaz 10000Ft-os tankolásonként 1500Ft. Ami nem rossz ;)

Viszont ha raknak rá jövedéki adót (ahogy ismerem a magyar mentalitást, fognak... :( ),

akkor már biztos nem éri majd meg.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.